nouw zeg...!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Raakte ik gister aan de praat weer met een msn vriendin (nouw jah wat je een vriendin kan noemen)..we vertellen elkaar alles..dus ik ook vertellen dat ik toen en toen mijn eisprong had ect...daar reageerde ze goed op...

    Op msn kun je ook met meerdere mensen een gesprek hebben ja...dus gister gooide ze een vriend van haar erbij...
    Gaat ze me toch een potje belachelijk maken daar...dat ik er veelste veel mee bezig ben, dat zij niet hoefde te weten wanneer mijn ei was, dat we gewoon moeten klussen en niet volgens een schema :confused: allemaal zulk soort rotpraat!
    Ben zo boos hé...denk je ook iemand te hebben die je vertrouwd(om zo maar ff te noemen)
    Dat ik me nu al druk maak over eventueel zwanger kunnen zijn ivm de vele synthomen die ik had in het begin, maar denk toch dat dit ontpillen is, maar goed je weet hoe spannend het is en als je dan ook nog allerlei synthomen erbij krijgt..jah dan moet je dat ff kwijt..

    owowowo ben zoooooooooo kwaad hé...BAH..wat kunnen er toch mensen proberen een domper zetten op je geluk :(

    sorry, maar dit moest ik echt ff kwijt!
     
  2. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi ,wat een rotmeid!
    Je had beter hier je verhaal kunnen typen.Hier wordt je WEL serieus genomen!
    Ik heb de 24 mijn ei..Dus nog een paar daagjes wachten.
    Nou succes met zwanger worden.
    Groetjes Linda!
     
  3. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    nou wat een stom wijf zeg! lekker blokken flink negeren en nooit meer tegen praten (msnen :p )
     
  4. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nee idd....heb haar ook geblokt...owwwwwwww ben zo kwaad en teleurgesteld in haar...bah bah bah....
     
  5. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Jeetje zeg wat een rotmeid.
    Groot gelijk dat je haar geblokkeerd heb.
    Veel succes met zwanger worden he ;)
     
  6. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    daar heb je heel goed aan gedaan, gewoon op de blok.
    wat heb je nou aan zulke mensen.

    ik heb 1 vriendin aan wie ik alles vertel maar zij vind het ook wel interessant, ze is 3 jaar jonger dan mij en vind het ook helemaal geweldig!

    ze zegt ook oooh als het zover is enzo dan moet je het me meteen vertellen hoor, en als je dan een baby hebt dan wil ik wel oppassen!

    dat soort vriendinnen moet je hebben!
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ze klinkt erg onvolwassen! Is niet te hopen dat ze zelf al plannen heeft in die richting...
     
  8. Niet meer actief

    Jeetje wat hypokriet
    Eerst met je meepraten en je daarna zwart maken...
    Sorry hoor maar heb zelf ook een hekel aan dat soort mensen
    Die bewijzen maar weer eens dat niet iedereen te vertrouwen is.

    Maar wel goed van je dat je haar hebt geblokkeerd. Je moet maar zo denken, zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk, en laat haar eerst maar eens naar zichzelf kijken als zij begint met zwanger worden.

    Veel succes meid
     
  9. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hahah nu moet ik ff lachen..weet je wat ze tegen mij zei: dat IK onvolwassen was... :)
     
  10. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jij onvolwassen?
    hoe dat zo dan?
     
  11. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Omdat ik er zo veel (volgens haar) mee bezig ben, maar goed denk dat iedereen die graag een kindje wil dit heeft...daarom ben ik dus onvolwassen volgens haar :(
     
  12. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pff zij weet gewoon niet hoe het is als je graag een kindje wil.
    wij weten het hier allemaal wel!
    en het is alles behalve kinderachtig
     
  13. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nou lekker lullig dan van die meid zeg!
     
  14. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    he bianca,
    Hiero hetzelfde ongeveer bij mij gebeurd, mijn acupuncturist weet ervan en die begon gister ook zo: Ja jullie zijn nog maar net bezig, je moet niet op die en die tijd precies moeten vrijen, het moet spontaan blijven. JE moet er niet teveel mee bezig zijn, het kan best zijn dat het een jaar duurt.

    En dat ik er de vorige ronde teveel mee bezig was, dat kon ook veroorzaken dat je niet zwanger raakt blablablabla.. nou ik was helemaal van 't potje..

    Jammer dat zij het niet zo zien; voor ons het momenteel het belangrijkste op aarde.. tsja en dan is het moeilijk om het allemaal van me af te zetten.
    En zo is het voor jou ook.
    Laat ze maar LULLEN!
    Blokken die hap! ;)
     
  15. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    je kunt er toch niks tegen beginnen dat je er veel mee bezig bent, als je eenmaal die beslissing neemt om ervoor te gaan.
    anderen begrijpen dat misschien niet...maar wij hier allemaal wel!
     
  16. Niet meer actief

    Dat is van mensen die er nie mee bezig zijn vaak de reactie,zo van..je bent er veel ste veel mee bezig enz enz...beetje flauw! Maar ze zullen er ooit zelf wel achterkomen hoe spannend het is als je zwanger wilt worden! Heel veel succes!

    xxx San
     
  17. Susi

    Susi Bekend lid

    19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Dit is zo balen...je voelt je zo in je hempie gezet... :(
    Onlangs ook zoiets meegemaakt...Aan één internetvriendin verteld van me kinderwens en dat ik zo vrolijk werd bij t idee.
    Haar wel gevraagd om er niets over in de chat te zeggen waar we beide veel komen.Eerstvolgende keer zitten we beide in de chat en ze vraagt...Enne ben je al zwanger?! :confused: :confused: Nouww...ik was zo teleurgesteld...pffffff
    Ik heb ervan geleerd niet meer zo snel iemand op internet in vertrouwen te nemen...Is gewoon niet leuk... :(
    Daarom hou ik me hier nog enigzins anoniem..
    Knuff voor je meis ;)

    Susi ;)
     
  18. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    tsssss be-la-che-lyk!
    laat ze maar lullen, vanaf het moment dat je besluit om aan kids te beginnen, ben je er al, bewust en onbewust, continu mee bezig!
    Zolang het geen obsessie wordt, lykt me dat niet anders dan GEZOND!
    Je kunt toch niet stoppen met de pil en dan je gevoel/ gedachten uitzetten?
    Die mensen weten niet waar ze over praten!
     
  19. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ja zo blijkt maar weer dat je niet iedereen kunt vertrouwen.. mn beste vriendin weet ook van niks jah heb haar wel eens verteld dat we misschien wilden stoppen met de pil.. verder niet! ze heeft al vaker wat van me doorgelult dus dit vertel ik haar maar niet... mn nichtje weet t(heeft net zelf een kleine) en mn moeder en mn tante (door mn nichtje) thats it... mensen waarvan ik zeker weet ze te kunnen vertrouwen!
     
  20. Niet meer actief

    Is inderdaad zo, je bent er continu mee bezeig. Maar is ook logisch, je wil zo graag een kindje... Zou maar erg zijn als je er niet mee bezig bent!
     

Deel Deze Pagina