nouw zeg...!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :( Wat een trut zeg!
     
  2. Niet meer actief

    Proficiat Lucia! Hebben jullie lang moeten wachten voor je zwanger werd?
    Geniet van je zwangerschap!
     
  3. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    dank je meiden dat jullie me ff opvangen...voeldde me echt ff K*T...die meid daar msn ik al bijna 2 jaar mee..altijd leuk en aardig geweest en nu inene dit :confused: (dus jah na twee jaar vertrouwde ik haar gewoon)
    had ik dus beter niet kunnen doen. :x

    Nouw ja heb haar geschrapt van het lijstje...en ben echt heel blij dat jullie mijn gevoel goed opvangen....toppie :thumup:

    Ga lekker verder met klussen en laat me niet door zulke nietsnutten uit het veld slaan...

    nogmaals iedereen THANKS! :thumup:
     
  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dankjewel ;)
    Iets meer dan 2 jaar hebben we gewacht,wij stonden op het punt om naar de gyn te gaan.
     
  5. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ook vanuit hier gefeliciteerd met je zwamgerschap
     
  6. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    hihi bedankt! ;)



    Nou weer ontopic dames,heb het gevoel dat ik een beetje de focus aant 'pikken' ben :) ;)
     
  7. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    geeft niet....this toch het leukste nu van je hele leven..nouw dan mag je gefeleiciteerd worden hoor...ook al is het in mijn topic... :) geintje..
     
  8. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    hihi ok dan,das lief! ;)


    En 't is inderdaad erg leuk :), ik hoop dat jij me snel mag volgen! :D
     
  9. Elsendem

    Elsendem Lid

    30 jun 2007
    48
    0
    0
  10. Elsendem

    Elsendem Lid

    30 jun 2007
    48
    0
    0
    duidelijk uitspraken van mensen die de wens naar een kindje niet hebben... als je die drang eenmaal hebt... dan ga je er ook helemaal voor.
    Ze kunnen het allemaal wel keihard roepen maar als ze zelf op een dag ineens een kinderwens hebben dan wil ik ze wel een horen.
    Het is een soort OER gevoel denk ik. Nou sorry hoor.. maar mag je er ook een beetje mee bezig zijn zeg... is toch niet zo maar iets!

    Zo heb ik een collega die heel duidelijk zegt: wij willen geen kinderen.
    Prima, heb ik ook respect voor.. maar van de week zegt ze.. "Tegen de tijd dat ik hier bedrijfsleidster ben..loop jij al achter 5 kinderwagens"
    op een neerbuigend toontje. Ook zegt ze steeds dat ik echt zo'n "moedertje"ben... echt...op dat soort momenten is ze echt een trut.
    Ik zeg er dan wat van en dan draait ze het verhaal ineens om.
    Nou euh... ik werk dus met zo'n hypocriet en ik hou het ook puur zakelijk... was ze ook op de MSN dan had ik haar ook gelijk geblokkeerd!
    Heb je niets aan.
     
  11. Elsendem

    Elsendem Lid

    30 jun 2007
    48
    0
    0
    duidelijk uitspraken van mensen die de wens naar een kindje niet hebben... als je die drang eenmaal hebt... dan ga je er ook helemaal voor.
    Ze kunnen het allemaal wel keihard roepen maar als ze zelf op een dag ineens een kinderwens hebben dan wil ik ze wel een horen.
    Het is een soort OER gevoel denk ik. Nou sorry hoor.. maar mag je er ook een beetje mee bezig zijn zeg... is toch niet zo maar iets!

    Zo heb ik een collega die heel duidelijk zegt: wij willen geen kinderen.
    Prima, heb ik ook respect voor.. maar van de week zegt ze.. "Tegen de tijd dat ik hier bedrijfsleidster ben..loop jij al achter 5 kinderwagens"
    op een neerbuigend toontje. Ook zegt ze steeds dat ik echt zo'n "moedertje"ben... echt...op dat soort momenten is ze echt een trut.
    Ik zeg er dan wat van en dan draait ze het verhaal ineens om.
    Nou euh... ik werk dus met zo'n hypocriet en ik hou het ook puur zakelijk... was ze ook op de MSN dan had ik haar ook gelijk geblokkeerd!
    Heb je niets aan.
     
  12. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    [quote=" En 't is inderdaad erg leuk :), ik hoop dat jij me snel mag volgen! :D[/quote]

    dat hoop ik ook heeeeeeeeel erg..hahahah maar ben net 3 weken gestopt dus zal wel een wondertje zijn als het straks zo mag blijken :D
     
  13. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    You never know...;)
     
  14. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nou idd elsendem wat een stom mens, maar okeey op je werk moet je je een beetje inhouden...op msn hoeft dat niet...
     
  15. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Rot van d'r. Bij mij zou ze ook direct afgedaan hebben. Een beetje respect mag toch ook nog wel! En ook al ben je er in haar ogen teveel mee bezig, de manier waarop je iets zegt is wel belangrijk. Mensen kwetsen is echt een big no-no! :-#

    Blijf maar lekker bij ons meid. Wij nemen je wel serieus.

    Waarschijnlijk stel ik ook vragen die hier al 300x de revue gepasseerd zijn, trek het je niet aan! Hier zitten we tenminste allemaal in't zelfde schuitje :whistle:
     
  16. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag

    haha nou dan ben ik ook ERG onvolwassen ;) laat mij dat dan maar lekker zijn maar het "van je af zetten" is niet zo makkelijk

    suc100 meis!

    Kus
     

Deel Deze Pagina