nov.2011

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wendy04, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy04

    wendy04 Niet meer actief

    Hallo, ik wil graag in contact komen met moeders die hun kindje zijn verloren in november of rond die tijd.
     
  2. Jel

    Jel Niet meer actief

    Hallo Wendy,

    ik ben mijn kindje niet verloren in november, maar in januari 2011. Als je wat wil weten mag je het altijd vragen.

    Wat vreselijk dat je kindje overleden is. Op welk termijn?
    Ik wens jou en je man/ gezin veel sterkte toe met het verlies.

    Liefs Jel
     
  3. wendy04

    wendy04 Niet meer actief



    Hij is met 39 weken overleden in mijn buik, er is geen oorzaak gevonden. Hij was 3600 gram en alles zag er perfect uit! Het is onbegrijpelijk wat er is gebeurd......

    En bij jullie?

    Groetjes,
    Wendy
     
  4. Jel

    Jel Niet meer actief

    Pfff wat vreselijk oneerlijk. En ook rot dat ze niks gevonden hebben. Dat klinkt zeker als een goed gewicht etc.... Was het jullie eerste kindje?

    Ons meisje is overleden in mijn buik op 19 januari 2011 met 33,4 weken zwangerschap. Achteraf is gebleken dat ze is overleden aan een placenta-infarct. De bloedvaatjes slipten heel acuut dicht en dit betekende haar dood. De dag daarvoor hadden we nog een goede echo gehad, was er niets aan de hand en alles was goed met haar.
    Dus gelukkig weten we waar het aan ligt. En in deze zwangerschap gaan ze ook regelmatig even mijn placenta en navelstreng doormeten. Zodat ze dat goed in de gaten kunnen houden.

    Hoe gaat het nu verder met jullie? Mogen/ willen jullie weer zwanger worden?

    Nogmaals, veel sterkte. Het is echt nog vers van jullie.
     
  5. linde90

    linde90 Niet meer actief

    Ten eerste. Heel veel sterkte met het onzettend grote verlies van jullie zoontje.
    Wat verschrikkelijk oneerlijk is het toch.
    Hebben ze met de onderzoeken helemaal niet kunnen vinden wat de oorzaak was?

    Wij zijn ons zoontje verloren eind oktober. Hij is met 38.4 weken geboren na een inleiding ivm met zwangerschapsvergiftiging.
    Na zijn geboorte was direct duidelijk dat hij heel ziek was, en we zijn overgeplaatst naar een ander ziekenhuis. Diezelfde nacht, kort 12 uur na zijn geboorte is hij overleden aan de gevolgen van neuroblastoomkanker. Dit alles hadden wij echt niet zien aankomen, maar wij weten nu wel wat er gebeurt is.
    Het lijkt mij heel moeilijk om het te accepteren als je niet weet wat de oorzaak was.

    Je mag me alles vragen wat je wil... sterkte
     
  6. wendy04

    wendy04 Niet meer actief


    Het is ons tweede zoontje, de eerste is 23-7-2009 geboren.

    Heb jij zelf iets gevoeld? Dat je die dag anders was?

    Is zeker wel erg spannend de zwangerschap?

    Wij mogen gewoon weer zwanger worden, we zijn ook weer bezig. We gaan nu ronde 4 alweer in, en het is best zwaar. Je wilt zo graag weer zwanger zijn, je voelt je zo leeg.
     
  7. wendy04

    wendy04 Niet meer actief

    Eind oktober, bij ons werd het 31-10-2011 geconstateerd, 1-1-2011 is hij geboren.
    Was je zelf ook ziek?

    Ze hebben bij ons niets kunnen vinden, ze hebben hem helemaal onderzocht, en mij ook. Ze noemen het een soort wiegendood in de baarmoeder. (onverklaarbaar).

    Hebben jullie nog meer kindjes?
     
  8. wendy04

    wendy04 Niet meer actief

    Was dit jullie eerste kindje?
     
  9. Jel

    Jel Niet meer actief

    Het was ons eerste kindje. Ik trok die 19 januari aan de bel toen ik een dagdeel niks had gevoeld in de buik. Toen ik in het zkh kwam voor een echo, leefde ze nog. Maar toen ik even voor een ctg moest op een andere afdeling, overleed ze tijdens de CTG. :(
    Het is heel spannend, de zwangerschap. Maar het voelt goed en ik heb vertrouwen...

    Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat dan alles wel goed mag gaan. Ik heb ook letterlijk en figuurlijk zo'n leegte gevoeld, de tijd dat ik maar niet zwanger werd. Maar morgen alweer 13 weken en daar ben ik heel dankbaar voor. Succes met het zwanger worden.
     
  10. wendy04

    wendy04 Niet meer actief

    Dank je wel.
    Jullie gefeliciteerd met de zwangerschap.
    En proberen te genieten van deze bijzondere/ mooie tijd.
     

Deel Deze Pagina