Hallo ! Misschien een rare vraag ... Ik heb de aflevering waarin er iets gebeurde met Nick gemist ... wie weet wat er nou is gebeurd met hem ? Bedankt ! Groetjes, Nikki F
ik weet alleen dat hij nu vermist word en dat de vermoedelijke ddader iets met de verdweining te maken heeft.
Ja meer lieten ze daar ook niet van zien... Alleen was het wel een bekende die bij zijn auto stond... Want hij zei: "wat doe jij nu hier?"
Hij is ontvoert...tenminste er werd iets op de auto gegooid en toen zag hij iemand en keek echt als of het een bekende was..... Ik heb dat stukje gemist van die oppas van charllie...volgens mij heeft ze er wat mee te maken...
Ik denk ook dat Ludo niet dood is! Laatst zag ik hem bij een talkshow met Jeanine samen en toen vroegen ze hem waarom hij weg wilde bij GTST en toen zei hij; ik wilde helemaal niet weg, je moet wel gek zijn om weg te willen bij zo'n goede werkgever en toen schoten hij en Jeanine (weet haar echte naam even niet) in de lach. Toen dacht ik al van hmmmmmm volgens mij komt hij nog terug in de serie
ik heb geen flauw idee wie ludo vermoord heeft, of waar nick is. maar ik vind het wel erg leuke en spannende verhaallijnen!
Dat is een goeie ...ze heeft een belgisch accent. En kwam Nick daar ook niet vandaan? Zij is vast gestuurd om op Charlie en de kleine te letten. En Ludo ....die is niet dood. Er heeft niemand naast z'n bed gezeten toen hij dood was en die gesloten kist ...heel verdacht.
vind wel dat het nu zo langdradig wordt,. weken speculeren over de dood.. wel of niet.. ben wel heel benieuwd maar het duurd me ff te lang allemaal hoor !
onlangs op een feestje hadden wij met de vrienden hier ook een discussie over wie er bij die auto van nick kon staan. wij hadden deze optie's (misschien ken je ze niet eens meer maar ze hebben echt in gtst gespeeld): *daniel daniels *wil de smet *mirjam *arnie
waarom zouden die het gedaan hebben of mee te maken? nee ik denk ook martine ik hoor nou zovaak haar naam. maar ja ken nick ook martine? volgens mij niet...
En Ludo is diegene die haar in een bootje de zee op heeft gestuurd, en Nick is diegene die haar dochter verkracht heeft, dus misschien wil ze wel voor deze 2 dingen wraak nemen op Nick... Je weet het niet....
Ahh ja inderdaad... Dat kan ook... Maar waar is Nick nu dan? En wie heeft Ludo vermoord? Bing ging gister de kogels opgraven!