Joepie maandag 12 februari 2007 zijn mijn zus en ik 10 minuten na elkaar bevallen Jodi heeft een mooie dochter Marije! en ik heb een prachtige zoon Ted! We zijn natuurlijk hartstikke trots!
oh wat leuk, allebei op dezelfde dag en zo kort na elkaar.. wat een feest bij jullie! van harte gefeliciteerd allebei
Geweldig! Allebei van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en dochtertje (én neefje en nichtje)! Geniet er van.
wat bijzonder zeg! Gefeliciteerd allebei! Wouden jullie niet dezelfde mensen aanwezig hebben want dan hebben ze het vast heel druk gehad hahaha
Gefeliciteerd met jullie zoon Ted! lieve maar stoere naam! Ook gefeliciteerd met Marije, bijzonder zeg!
Super! Wat leuk dat jullie achter elkaar zijn bevallen. Ik schaam me diep dat jullie de foto's nog niet hebben. Bij deze beloof ik dat ik ze voor het einde van de week klaar heb.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ted en ook je zus gefeliciteerd met de geboorte van haar dochter Marije! Leuk dat jullie samen tegelijk zijn bevallen!