Lieve Nova 37,4 weken zwanger: Je grote zus is met dit termijn geboren dus vanaf 30 Maart heb ik echt op je zitten wachten. Maar jij was nog niet van plan om te komen, jij zat nog heerlijk veilig in mijn buik. 39,3 weken zwanger: Om 4 uur s nachts werd ik waker door vervelende krampen in mijn buik. Nu was dit niet heel bijzonder, ik werd wel vaker wakker met wat krampjes, die daarna weer verdwenen. Maar deze krampen bleven, er zat totaal geen regelmaat in, maar ze waren goed op te vangen. Ik ben weer rustig in mijn bed gaan liggen en heb tussen de krampen/weeën door zelfs nog wat kunnen slapen. Om half 7 had ik wel door dat het echt om weeën ging, dus heb ik papa de verloskundige laten bellen. Ik was nog bang dat het daar te vroeg voor was, maar voor de zekerheid toch maar even gebeld. Ook hebben we oma gebeld om je grote zus op te laten halen. De verloskundige was snel bij ons, ongeveer om 7 uur. Ze begon alles klaar te leggen, en belden de kraamzorg, waarop ik nog ze: misschien heb ik nog maar een paar cm, en is ze veel te vroeg??!! Ik vond de weeën namelijk goed te doen, en waren niet heel regelmatig. Kamelen weeën noemden ze het, 2 kort op elkaar en dan een tijdje niks. Maar de verloskundige (Hinke) had wel door dat het serieus was, en ze had ook het idee dat er bijna al wel persweeën aankwamen. 7:35 heeft Hinke mijn vliezen gebroken en bleek ik al 8cm te hebben. Echt bizar in verhouding tot de hoeveelheid pijn die ik had, dit ging goed!! Er kwam meteen wat druk opzetten en ik mocht rustig mee persen. Om 7:45 mocht ik volledig mee persen, en 11 minuten later om 07:56 ben jij geboren!! Je weegt 3540 gram en doet het prima!! Ons Lieve prinsesje Nova Mae, wat ben je mooi!! Papa en Mama zijn zo trots op jou en houden van je!! Liefs papa en mama
Ooooohhh wauw! Wat is die tijd snel gegaan zeg! En... Prachtige naam! Maar dat wist je.. Meid geniet van jullie meisje! Van harte gefeliciteerd!!!