Meiden sorry maar jullie hebben mijn verhaal nog tegoed. Op 28 okt ging ik voor controle naar de gyn, later die ochtend wilden we nog even langs mijn vader op de ic in Assen langs gaan (die was die nacht er voor opgenomen ivm lekkende hartklep en benauwdheid). Niks vermoedend gingen we dus voor CTG en later richting gyn, we hadden de CTG uitdraai afgegeven en werden ondanks de volle wachtkamer direct binnen geroepen. De gyn viel direct met de deur in huis, het CTG was niet goed en een echo moest haar vermoeden bevestigen. Van de 3 bloedvaten was er 1 in de navelstreng die niks meer deed, het kindje kon zijn afvalstoffen niet kwijt en ingrijpen was noodzakelijk. Even werd er door de artsen overlegd mbt inleiden, maar nee het zou een ks worden en ook snel... Om 10 uur zat ik nog in de wachtkamer en voor 12 uur stond ik al met bed en al beneden bij de ok voor een infuus catheter etc.. En om 13.02 is ons wonder geboren.. V ince M arintio Mijn hubbie mocht gelukkig mee naar de ok en heeft de hele tijd bij ons kereltje kunnen zijn. Op de ok en de verkouver heb ik V bij me gehad (heel even het is er erg koud immers). De borstvoeding zijn we direct opgang gaan helpen door aan leggen en kolven. V was verzwakt had een laag suiker en lag tussen 3 kruikjes, alles om hem maar weg te houden van de couveuse.. hij mocht gelukkig bij me blijven. Zaterdags (1 dag na de ok) ging het infuus en de cathether er uit en ik liep al weer wat rond. Maandags mochten we lekker naar huis en van napijn en naweeën heb ik geen last gehad. Vi was maandag we al wat geel maar we mochten hem toch meenemen, helaas ging het thuis toch niet zo goed en hij werd suf en dronk niet meer goed. Donderdags is hij opgenomen we kregen hem niet meer wakker en ook een infuus was niet te prikken (8 keer hebben ze het geprobeerd) Met suikerwater en warmte hebben ze hem weer zo ver gekregen dat hij goed ging drinken. Sinds zondag zijn we thuis, het is nog zwaar, we zitten nog op 8 voedingen per dag (om de 3 uur dus en ook snachts) en daarnaast kolf ik alle voedingen. V drinkt niet aan de borst en we willen ook zeker weten wat hij drinkt dus het moet even zo. De produktie liep het weekend ook terug en ik zag het niet meer zitten,maar nu met rust gaat het goed. Helaas ligt mijn vader nog steeds in het zh en is dat nog spanning die je eigenlijk niet wilt.. Maar we komen er wel. Ondanks de lastige start kijken we terug op een heerlijke tijd en genieten we elke dag van ons wonder.
Hey Ricmar en Ricmarman, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Mooie namen heeft hij,italiaans of niet? Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn,geniet lekker van hem! Liefs Petra
eerste naam gekozen om internationale klank (schoonzus is canadees) en 2 de naam is een hussel van onze eigen namen en een beetje fantasie, maar je spreekt het uit op zijn italiaans..
Gefeliciteerd!!!!! Na zo veel jaar zeg, het is jullie gegund! Geniet van elkaar en succes met je vader, hoop voor je dat hij snel uit het zh komt. En natuurlijk dat jullie mannetje goed aansterkt en lekker uit de borst kan drinken binnenkort!!
gefeliciteerd met jullie zoon Vince! hopelijk gaat het met je vader snel beter, zodat je ongestoord van je kraamtijd kan genieten.
Gefeliciteerd met jullie zoon! Eindelijk is jullie lange wachten beloond! Wat moeten jullie ongelooflijk gelukkig zijn. Geniet ervan hoor!
17 jaar! Ongelofelijk ik heb nog nooit gehoord/gelezen dat iemand zo lang moest wachten om zo'n wonder mee te maken.. Wat zijn jullie ontzettend moedig! En de aanhouder wint Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Vince! Lekker genieten nu!! En veel sterkte met je vader
Van harte gefeliciteerd! Heel veel sterkte met je vader maar probeer toch zo intens mogelijk van je kraamtijd te genieten!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, wat een mooie namen ook. En zo te lezen inderdaad een pittige start,gelukkig gaat het nu goed. Hopelijk mag je vader ook weer snel naar huis en kunnen jullie helemaal genieten.
Heel, heel erg gefeliciteerd, lieve Ricmar. Wat een heftige start, ook met je vader, pffff. Maar ik ben ontzettend blij voor je! Suus
Jeetje, 17 jaar?! WOW! nog nooit gehoord, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje! en idd wat een mooie namen.. hoop dat je kindje goed aansterkt, en je vader ook.. sterkte...
Gefeliciteerd!! Wat een wonder Heel veel sterkte met alle spanningen die er nog zijn, maar probeer tussendoor echt te genieten van jullie mannetje!
onwijs gefeliciteerd met jullie zoon geniet er van hopelijk gaat het nu super met jullie zoon slechte start komt altijd goed hopelijk komt het snel goed met je papa
Gefeliciteerd!!! Wat een heftige start hebben jullie gehad zeg. Nu lekker van elkaar genieten. Wat een mooi kindje heb je! Heel veel sterkte met je vader, moeilijk om daar nu ook mee bezig te zijn terwijl er zo'n mannetje net op de wereld is gekomen.