Zelda, Freya, Calla, Violet, Margot, Layla, Sunniva, Lydia, Bo, Fianna, Arista, Laurina, Cerise, Orla Arlo, Ewan, Thor, Idris, Leander, Kavi, Gideon, Jett, Silas, Kai, Oscar, Jonah, Dane, Connor, Elias, Dean Voorkeuren? Leuk/niet leuk?
Ik vind Leander en Elias erg mooi, daar heb ik zelf ook aan zitten denken maar m'n vriend vond het helaas niks... En van de meisjesnamen vind ik Layla erg leuk. Al is Layla niet zo ongebruikelijk. Bij Nederlandse kinderen komt die naam misschien niet zo heel veel voor, maar in het Engels en ook bij Turkse/Marokkaanse (?) meisjes hoor je die vaker. Maar dat maakt de naam wat mij betreft niet minder leuk
Zelda, doet me denken aan dat Nintendo spel Freya, Feya zonder r vind ik dan leuker Calla, nee Violet, Mwah Margot, oudbollig Layla, Leuk Sunniva, Nee Lydia, oudbollig Bo, leuk Fianna, mwah Arista, nee Laurina, dan eerder weer Laurine Cerise, nee Orla, nee Arlo, Nee Ewan, Leuk Thor, niet leuk voor in Nederland Idris, Nee Leander, Leuk Kavi, ik vind Ravi dan leuker Gideon, ik ken iemand die zo heet en die is niet leuk !! haha Jett, Jet voor een meisje Silas, Nee Kai, Leuk Oscar, oudbollig Jonah, Leuk Dane,leuk Connor, Mwah Elias, leuk Dean, leuk
Layla, Margot, Lydia en Bo vind ik niet zo ongebruikelijk...ik vind het ook geen lelijke namen oid, wel vind ik Layla vooral bij een kindje met een buitenlands uiterlijk passen, Margot en Lydia vind ik een beetje ouderwets en bij Bo moet ik altijd een beetje aan een hond denken. Van de jongensnamen vind ik Kai, Jonah, Elias en Dane oké tot leuk, maar wat betreft de naam Dane ben ik ook ernstig bevooroordeeld. Jett vind ik een meisjesnaam.