Hallo Allemaal. We weten het geslacht niet en voor een jongen waren we het heel snel eens. Een meisje blijven we hangen bij Juul. Maar nu ben ik bang tot toch meer mensen het een jongensnaam vinden. Nu wil ik graag jullie mening weten.
Wij houden meer van de nederlandse ( beetje ouderwetse) namen. Dus optie mag ook. Jule vinden we niet leuk.
De tante van mijn man heet Julia en haar roepnaam is haar hele leven lang al Juul geweest..mss ook een idee als je van wat klassiekere namen houdt?
Neer, echt een meisjesnaam!Vind het echt een super super leuke naam!Stond hier heel hoog, voor als we weer een meisje zouden krijgen. Ik zeg doen!!!!!!
Ik vind het wel een jongensnaam, ken ook meerdere jongens die zo heten. Maar dan wel uitgesproken als Zjuul. Weet niet of jullie Zjuul of Juul willen?
Ik ken een jongentje wat Juul heet. En mijn zoontje heet Julian maar kort ik vaak af naar Juul. Maar vind het voor een meisje ook heel goed kunnen!! Stoer en lief.
Deze naam stond bij ons op nr 1 voor een meid! Het past alleen niet bij onze andere twee kinderen waardoor we nu toch een andere hebben gekozen.. Ik zou zeggen: doen!
Vind m super, stond bij mij ook op mn lijstje alleen vriendlief vond m nix.. Ken wel een jongen die zo heet maar dat schrijf je zo: Jules. Vind Juul voor n meisje zeker kunnen, juist super leuk!
Ik denk inderdaad eerder aan een jongsnaam maar net zoals Sam vind ik het meer en meer een stoere meidennaam ook