Ik ben meer van de klassieke namen, dus voor mij zou het Julia zijn. Senna zou ik niet kiezen omdat we een hond hebben gehad met die naam Je laatste twee namen zijn namen waar ik niet van houd, maar dat is natuurlijk allemaal erg persoonsgebonden
Ik vind Julia het mooist, ben al jaren verliefd op die naam. Senna ook mooi. De andere twee namen zijn niet mijn smaak.
Julia vind ik heel mooi, Senna ook maar dat is net iets aparter. De andere 2 namen zijn niet mijn smaak dus daar kan ik niet tussen kiezen.
Julia is een mooie naam, Senna vind ik al wat meer ordinair en Shayenna en Jesslyn zijn echt uitgesproken tokkie imo.
1) Julia 2) Senna 3) Jesslyn 4) Shayenna Ik hou van tijdloze namen, vandaar Julia op #1. Hoewel Senna een moderne naam is, staat hij bij mij toch op #2, omdat hij wel een soort van tijdloos gevoel heeft (in het rijtje Sara, Tessa) Jesslyn & Shayenna vind ik echte modenamen en daarom niet mijn smaak. Als ik tussen deze 2 moet keizen, dan toch maar Jesslyn, omdat ik die mooier vind dan Shayenna.
senna of julia > Julia shayenna of jesslyn > Jesslyn Maar het mooist van deze vier vind ik Julia. De rest van de namen vind ik niet zo mooi. In plaats van Jesslyn vind ik Jess of Jessa ook mooi.
Julia. Senna vind ik niet mooi, doet me een beetje denken aan een hond. Weet niet waarom... En aan een jongensnaam. Jesslyn. Met dubbel n iets mooier omdat je dan de naam Lynn erin hebt, dus Jesslynn. Shayenna vind ik vooral verschrikkelijk gespeld op deze manier, met die S. Komt een beetje over alsof je niet wist hoe het "hoort". Chayenna al minder erg, maar nog steeds niet mijn smaak.
Julia. Populair maar wel mooi. Senna vind ik leuk voor een jongen. De andere twee vind ik echt lelijk.