Oke spelletjesgek hier! Ik zoek last minute nog toffe vrij nieuwe spellen om ons collectie uit te breiden. Kan alleen heel weinig vinden over recente spellen. Heeft iemand nog tips? Spellen zoals boonanza, keer op keer, qwirkle, skipbo, qwixx, lama. Maar dan iets heel nieuws!
Wij spelen de laatste tijd veel pietjesbak. Is wel wat anders dan de spellen die je noemt maar gaat ook goed vooruit, geen eindeloos wachten
Doodle dash is hier favoriet, erg leuk spel. Ik kan zelf totaal niet tekenen en dat zorgt altijd voor een hoop lol bij de rest..
Ik doe mn spellenkast open en zie bijvoorbeeld: Zombie Kidz, Ubongo, Pandemic, Stenen Tijdperk, Exploding Minions, Tiny Towns, Menara, Everdell, Carcassonne natuurlijk..
Heb deze al 3 jaar in de kast maar op de een of andere manier lijkt hij me zo ingewikkeld dat ik me er niet toe kan zetten
Hier wordt op het moment het volgende het meest gespeeld Ticket to ride (New York spelen we op het moment veel, maar hebben ze allemaal) Royale Herrlof (alleen 2 spelers) Silver and gold Beverbende Claim (alleen 2 spelers) Cloudy kingdoms Cacao Wat ik zelf erg leuk vind maar man minder enthousiast over is: Patchwork Kingdomino Berenpark Hij houdt namelijk minder van puzzelspellen
Wij zijn ook van de spelletjes en spelen op dit moment graag: Munchkin (+ uitbreiding 2 en 3) Valse motten Exploding kittens (+ uitbreiding) Kolonisten van Catan het kaartspel Machiavelli Als je van "grotere" spellen houdt dan zijn Wingspan, Dominion, de Kwakzalvers van Kakelenburg, Ticket to Ride en Carcasonne leuke opties. Oh en wat ik zelf graag speel met de kinderen is "Camel up". Een kamelenrace.
Klein makkelijk voor vakantie. - sushi go - regenwormen - sundae split - hive - artisjokken - point salad Grote spellen - camel up - everdell - azul - patchwork - rozenkoning - stenen tijdperk Een klein fragment van de spellen die we hebben
Heb ik dus exact zo met clever en iedereen blijft maar zeggen hoe leuk die is dus het zal wel aan ons liggen .