November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi,

Lin: Het gaat dus nog niet helemaal lekker bij jou. Niet zo gek ook hoor. Goed idee om even een slaappil te nemen en je gedachten op zij te zetten.
    En Jaime dus lekker tegendraads. Niet fijn is dat nu. Misschien voelt ze ook wel een soort spanning nu.

Monique: Leuk filmpje zeg en wat Lin al zegt hij wordt echt al groot. Het gaat toch veel te snel met die kleintjes.
    Leuk bonbons maken en nog leuker om ze op te eten :p

Mirjam: Schiet nou eens op joh met bevallen. Fijn heh zo'n puberkind om je heen als je hoogzwanger bent.....niet dus.
    En weer aan het schoonmaken geweest.....je mag echt hier ook komen hoor ;)

Trena: Wat een loser zeg die vriend van je nicht. Niet leuk voor haar.

Lydia: Jesse heeft gelijk met een meisje......ik ga voor een meid. En wel weer spannend heh die echo.
    Leuk dat je de beeb ook nu gaat voelen. Dat mis ik wel hoor in mijn buik die schopjes enzo.

Hier vandaag naar het cb geweest en de navel hoefde niet aangestipt te worden. Gelijk gevraagd waarom ze soms zo onrustig kan zijn. Het kan zijn dat ze een beetje verkouden is en dat hoorde ze ook wel een beetje, dus kunnen we otrivin gebruiken. Ga ik morgen wel halen. Senna is dus nog steeds onrustig en het eten lijkt met de dag minder te worden. We zitten nu op 410cc. Op het cb zeiden ze ook al dat het weinig was. Zal je zien dat we dadelijk dezelfde frustraties als bij Daynah krijgen. Hoop van niet en mss is het wel een verkoudheidje.
    Morgen gehoortest en ik ga langs mijn werk met Senna en Daynah.

Daynah is nog helemaal trots op haar zusje. De leidster zei vandaag dat ze veel over Senna praat tegen andere kindjes.....hahahahaha leuk om te horen.

Ik ga zo lekker naar mijn bedje. Even weer voorslapen ;)

Liefs

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Lin: owwww, wat ontzettend dom van mij he, had helemaal niet mee door hoe het werkte met prive berichten en lette er dus ook nooit meer op. Had onder mijn naam alleen een oranje stipje staan met daarachter " meldingen ". Kwam omdat ik teveel ongelezen had. Nu ik van alles verwijderd heb, zie ik weer " ongelezen berichten" onder mijn naam staan......dom dom dom:):):)
    Voor nu nogmaals een knuffel en heel veel sterkte met alle beslissingen die je moet nemen. Hopelijk kun je wat slapen.
    Ik denk dat Jaime misschien wel wat reageert op de spanningen in huis. Nu hebben onze peuters al een sterke eigen wil, maar in zulke tijden zie je die vaak wel sterker naar voren komen.

Kel: wat leuk om dan te horen dat Daynah nog steeds zo enthousiast is over haar zusje! Hoop echt voor je dat het bij Senna inderdaad de verkoudheid is en niet dat het melk drinken weer zo'n probleem wordt. Hoeveel cc moet ze nu eigenlijk per dag? Was het niet 150 per kilo? Dus dan nu ongeveer 650 cc per dag?

Zaph: las op je hyves dat je weer niet een al te beste nacht hebt gehad.....balen hoor. Hopelijk is het echt een sprongetje ofzo met inderdaad de tanden, ineens kunnen zitten en dus vele nieuwe dingen tegelijk. Duimen draaien voor hopelijk een goede nacht voor je!

Monique: aaaah, lief filmpje van Dyon zeg! Wat wijs dan alweer zeg. Hoe gaan de nachten nu eigenlijk met Dyon?

Trena: leuke spellen heeft Jelte op de Wii, zal hij zich vast goed mee vermaken. Lekker dat Yorben en Fenna even samen sliepen. Wat een rust dan zeker met maar eentje wakker.
    En wat een nare situtatie met die vriendin van je, bah, wat hoor je het toch vaak he....

Mirjam: laat maar komen die beeb! Was inderdaad vandaag een hele mooie dag geweest!

Hier alles prima.
    Kwam vandaag uit de slaapdienst en nu lekker t/m maandag vrij.
    Morgen samen met Len en de kids weer zwemmen. Jayna had er vanavond al zo'n zin in.
    Ga zo lekker mn bedje in en nog ff lezen......ben " komt een vrouw bij de dokter " nu aan het lezen nadat ik de film heb gezien.

trusten!
    Liefs Sem

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Helaas, het wordt niet vandaag. ;) Misschien maar beter ook, het is spekglad buiten en ik moet er niet aan denken om met spoed naar het ziekenhuis te moeten. Je weet maar nooit.

Trusten Semmi en veel plezier morgen!

Kelly: haha als ik dichterbij zou wonen zou ik gek genoeg zijn om bij jou te komen schoonmaken. :D Niet leuk dat slechte drinken van Senna. Hoop idd niet dat je hetzelfde krijgt als met Daynah. Eerst maar 's afwachten of het door verkoudheid komt.

Sens: ze voelen alles he, onze peuterpubers. Je kunt het haar moeilijk kwalijk nemen maar kan me voorstellen dat je het er nu niet echt bij kunt hebben. Slaappil misschien idd een goed idee, je hebt je rust wel nodig.

Monique: ik ben het helemaal met Dyon eens. :) Wat een lieffie.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: hier paar weken geleden de brief over de Q-koorts gehad vanwege een boerderij hier tegenover waar het is geconstateerd.
    Hoop dat je vannacht wel kunt slapen met die pil.

Kel: hier was het ook de verkoudheid waardoor Dyon slecht dronk. Wij gaven hm vaker voeding, aangezien hij minder per keer dronk. Hoop dat het bij Senna ook weer snel over gaat.
    Lief hoor dat Daynah zo trots is :)

Sem: geniet lekker van je vrije dagen! Heerlijk morgen weer zwemmen, kan niet wachten tot we dat met ons complete gezinnetje kunnen doen.
    Dyon begint nu wel een ritme te krijgen. 's Avond tussen half 7 en half 8 naar bed. Tussen 22.30 en 23.30 wordt hij weer wakker voor voeding, daarna weer slapen tot 3-4 uur erna, weer flesje en dan weer 3 uur erna.

Panda: racen met die gladheid is idd niets. Hier met sneeuw, maar gelukkig hadden we geen spoed hihi.

Weer terug van de chocolaterie hihi. Was erg leuk en lekker :) Vriendin was ook heel erg verast! Zal ff mijn creaties spammen haha.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En zo ging het mee naar huis (wie wil proeven kom maar, want dit is echt niet goed voor me!):

Bekijk bijlage 48895

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    * KWIJL! * Monique, ziet er heerlijk uit! :D

Stom die q-koorts. Ergste is dat het voor een groot deel voorkomen had kunnen worden. :x

Hier alles rustig. Was al vroeg op voor controle van de ketel.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am wel mooi die bonbons,maar mij maak je er echt niet blij mee. Vind die dingen niet lekker

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ziet er heerlijk uit AM maar voor mij ook niet goed!

Panda nog geen beeb......Ketel weer goedgekeurd?

AM ik vind het maar niks die q koorts. Die boerderij hier zit vlakbij de bilt, groenekan.

Ik heb iets beter geslapen meiden! eten gaat nog minimaal. Ben weer een halve kilo kwijt (voelde ik al). Ik heb besloten dat ik nu nog geen beslissing kan nemen, althans denk ik. En dan maar praten met zo iemand oid. En dan een beslissing nemen.

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ziet er heerlijk uit Monique die bonbons. Ik vind chocola heerlijk!

Panda: dus nog even rustig? Tjeetje, wat heb jij toch een schoonmaakaanvallen zeg. Heb ik echt geen last van gehad. En nu weer vroeg op vanwege de ketel... Je bent er maar druk mee.
    Hier zou je ook mogen komen schoonmaken hoor. Heb er zo'n hekel aan!

Kel: naveltje was dus ok? Mooi zo. En dat onrustige... wel balen zeg. Merk je zelf dat Senna verkouden is?
    Hopelijk krijg je niet hetzelfde als met Daynah zeg. Sterkte, want dan maak je je ook wel weer zorgen.

Sem: lekker aan het zwemmen vandaag? Wij doen dat veel te weinig, maar dat komt ook wel omdat ik zwemmen echt niet leuk vind. Had vroeger ook problemen met oren en ik mocht niet onder water of doppen in mijn oren en badmuts op... Bahbah.
    Boek van Komt een vrouw... heb ik met zwangerschap van Jesse gelezen en ik heb echt onwijs zitten huilen toen. Moest vaak het boek wegleggen omdat ik door de tranen niet meer kon lezen.

Lin: het duurde bij mij ook even voordat ik door had dat ik pb'tje had... Ben je nu nog thuis? Hopelijk kun je snel weer een beetje eten, want das niet goed hoor. Goed voor jezelf zorgen he.
    Balen dat Jaime dan zo vervelend is, maar die zal idd ook wel wat voelen.

Zap: hoe ging het vannacht? Och, wat heb ik met je te doen zeg. Heb je nog op de bank geslapen om dan maar een nacht door te kunnen slapen?
    Och, wat boffen wij dan zeg. Af en toe wel problemen, maar sinds Marijn het pufje heeft, slaapt ie weer heerlijk door.

Hoe is het met Brennie, Sap, Simone? Wie vergeet ik nog?
    Hier alles ok, geen nieuws.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Mij vergat je Lis LOL ;)

Hier goed,moest vandaag niet werken,ook weleens lekker,moet pas dinsdag weer.

Heb net boodschapjes gehaald bij AH,stomme voetbalplaatjes weer,Jelte is er gek op,dus als jullie ze niet willen ,hier zijn ze welkom.

Lin:Zou ook nog geen beslissingen nemen.Kun jer wel goed over praten met Chiel?

Panda:Kom op met die beeb hihihi,we zijn benieuwd naar de naam.....:)

Am:Mmmmmm die bonbons zagen er super lekker uit zeg.Wel een leuk idee ook.Weet niet of mijn vriendinnen zo creatief gaan zijn als ik 30 word ;)

Sem:Heerlijk gaan zwemmen,doen wij bijna nooit.Zijn met Fenna nog nooit geweest,maar binnenkort in CP gaan we het wel doen.

Ga koffie drinken en dan om Jelte naar school....

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    #214 Annemonique, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
    Trena: hihi, nou hier niet eens een 30e verjaardag gehad, ik ben dus nog steeds 29 :D We waren toen druk met de verhuizing. Ik wil je wel verassen als je 30 wordt hoor haha (wanneer is dat?).
    Ik doe alleen af en toe wat kleine boodschappen bij de AH, dus hier nog geen voetbalplaatjes. Ga meestal naar de C1000.

Lin: wat fijn dat je iets beter geslapen hebt. Idd geen overhaaste beslissing nemen, je moet er echt achter staan qua gevoel.

Zaph: ik ben ook geen hele erge chocofreak...maar deze zijn toch echt wel lekker hoor :p Chocoladeletters bleven bij mij altijd een jaar liggen en dan gooide ik ze uiteindelijk maar weg haha. Tegenwoordig zorgt Djurre er wel voor dat ze opkomen ;)

LIS: geen nieuws is goed nieuws? ;)

Hier ook geen nieuws. Ga zo Kyl maar eens aankleden, van verlof wordt je lui ;) Vandaag helemaal niets op de planning. Dyon ligt al een poosje te slapen. Wilde eigenlijk proberen met Kyl te rusten/slapen vanmiddag, maar denk dat Dyon dan juist weer wakker is. Misschien lukt het later in de middag nog.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin: Goed zo, neem je tijd en denk ff rustig na. Wel aan jezelf blijven denken hoor.

Lis: Heerlijk dat marijn nu lekker slaapt met zn pufje. Geeft hem wat meer rust zeker. Wanneer heb je nou je echo??? Ben wel heel erg nieuwsgierig hoor.

Trena: Ik geef de plaatsjes altijd weg aan de kindjes in de winkel, maar zal ze vanaf nu wel ff voor je bewaren. Weet niet hoelang de actie nog duurt? Alles verder goed?

Panda: Vandaag dan maar!

Hier iets betere nacht gehad. Yannick kwam om 1 uur en 345, maar was na zn speentje wel weer meteen gaan slapen. Om 5 uur en half 6 is John eruit gegaan. Nou ja, iets meer rust gehad dus. Laat t een begin zijn.

Ga ff pauze houden, collega's druppelen binnen,dus ff afsluiten maar.

Liefs

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena!!! :)
    Wat lekker, even een dagje vrij dan tussendoor!
    Ik kom nooit bij de Appie, dus heb geen voetbalplaatjes voor je, sorry. Gelukkig, ik ben niet de enige die bijna nooit gaat zwemmen :)
    Ik heb ook geen feestje gehad voor mijn 30e verjaardag hoor. Ach, bijna 40 ;) wie weet...

Zap: 10 februari, dus volgende week woensdag is de echo, om 10 uur. Spannend he. Vorige week heb ik gedroomd dat het een meisje is. Maar mijn gevoel zegt een beetje weer een jongetje hoor.

AM: hoe is het met je hechtingen? Al beetje beter? Morgen nacontrole he. Kom je nog een beetje buiten nu? Ik vind het echt maar niets. Hopelijk gaat de zon snel weer schijnen en gaat ie voorlopig niet weg! Twee jaar geleden zaten we op mijn verjaardag buiten, maar dat zit er dit jaar niet in.

Ja, geen nieuws is goed nieuws hoor.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lin: verstandig om niet overhaast een beslissing te nemen.
    Alles goed om een rijtje zetten en aan jezelf denken.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph: ik duim voor je dat dit idd een begin is!

LIS: gaat beter met mn onderkant ;) Morgen kijkt de vk er nog naar. Heb alleen geen oppas en vind het niet zo dat Kyl er dan bij is, maar is nu dus niet anders. Ik zeg tegen Kyl wel dat ze naar mn been moet kijken ofzo als hij daar iets vraagt haha. Meestal speelt hij daar aan een tafeltje.
    Lijkt net alsof ik niet buiten kom he haha. Vind de kou verschrikkelijk, maar ben bijna dagelijks wel ff buiten hoor al is het maar voor een boodschapje. Op de maandag is Kyl er niet dus ga ik ook altijd wel weg (boodschappen, vriendin). Woensdag sowieso psz. Binnenkort maar eens Ballorig proberen met Dyon en Kyl, maar nadeel is dat ik echt met iemand anders moet.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Ik ben ook al een paar keer alleen met Jill en Yannick naar de ballenbak geweest hoor. Yannick in de maxi cosi of kinderwagen overal mee naartoe genomen en Jill lekker spelen. Ging prima. Doordeweeks is t zowieso erg rustig dus kan je de kleine goed in de gaten houden als je met de grote speelt.

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lis: Vraag me af of je t wel geheim kan houden als je t weet, Hahaha. Leuk hoor, weer ff .

Deel Deze Pagina