hoi hoi, Lin: Fijn dat je wat beter heb geslapen.Er zal nog van alles door je hoofd gaan. Gezellig om met Jaime taart te gaan bakken en heerlijk zeg 8.45 uur. Is hier alweer een tijd geleden lijkt het met die gebroken nachten Mirjam: Owwww spannend met die weeen van vannacht, jammer dat het niet heb doorgezet alleen. Mss dit weekend wel. Ik ga duimen voor je. En ik was er ook niet klaar voor maar was blij dat Senna werd geboren. Monique: Oow ja jij had vandaag nacontrole. Hebben ze nog naar je hechtingen gekeken? Die bonbons zagen er heerlijk uit. Ik zou zo langs willen komen om ze te proberen. Jammer dat het nog een eindje rijden is dan. Zap: Jij dus weer flink gewinkeld. Ik had van de week een shirtje en een rompertje voor Senna gemaakt bij Simpley Color. Merk wel dat ik nu minder koop omdat ik nog zoveel heb van Daynah. Ik heb dan wel pas een nieuw pakje gekocht van Noppies. Lydia: Gezellig om even de stad in te gaan met zijn viertjes. Ik ben helemaal geen boeklezer. Ik heb nu het boek er komt een vrouw bij de dokter maar kom er gewoon niet aan toe om het te lezen. In de avond ben ik nu nog te moe om mijn ogen open te houden. Brennied: Heel veel plz dit weekend maar dat gaat vast wel lukken ik hoop dat het weer een beetje droog is. Hier regent het nu namelijk. Verder weet ik het even niet meer. Hier gaat het redelijk. Senna is flink verkouden en drinkt dus echt heel weinig. Ik zit nu op 170cc en dat is vanaf vannacht dan, dus niet veel. Gisteren gehoortest gedaan en ze hoorde ook dat ze verkouden was, maar het was een voldoende. Ik heb otrivin voor baby's nu gekocht en het lijkt dat ze iets beter kan ademhalen door haar neusje. Maar het breekt wel op hoor als ze zo onrustig zijn. Nu slaapt ze lekker en Daynah ook, dus even een moment voor mezelf alhoewel ik wel hoor dat Senna allemaal geluidjes aan het maken is dus hoop niet dat ze wakker gaat worden. Om 15.00 uur moeten we bij de logopedist zijn. Ben er echt al lang niet meer geweest met Daynah, dus ben benieuwd hoe het zal gaan. Daynah heeft d'r net in haar broek geplast terwijl ze bij de wc stond......zo irritant heeft ze nog nooit gedaan. Volgens mij is ze niet op de psz naar de wc gegaan want het was echt veel. Ik ga nog ff surfen nu het rustig is. Liefs
Kel: Senna is alweer 3 weken! Wat zielig dat ze zo verkouden is. Hopelijk helpt de otrivin. Vervelend dat Daynah dan zo irritant is. Maar ja... haar leventje is ook al veranderd he. Wel fijn dat zij 's middags nog slaapt en jij even rust hebt.
Zaph: hoe kwam je aan die vrouw die RL kleertjes voor je besteld?? Brennie: ik ben al te laat om je een fijn weekend te wensen. Jullie zullen het vast gezellig hebben daar! LIS: wanneer ben je jarig?? Alvast een fijne verjaardag zondag! (of is dat dan ook je echte verjaardag?) Lin: gelukkig vannacht een betere nacht gehad. Hoop dat het met je eetlust ook weer snel beter gaat. Lekker snoepen van de taart dan maar he Kel: Kyllian plaste na de geboorte van Dyon ook ineens vaak in zn broek. CB had al gewaarschuwd voor een terugval die kon komen na een geboorte van broertje/zusje. Gelukkig was het na 1-2 weken wel weer over. Is wel weinig idd wat Senna gedronken heeft. Drinkt ze beter nu ze Otrivin heeft? Panda: al wel weeen gehad. Ik wist de laatste weken echt niet of het het nou echte weeen waren of niet, zeer frustrerend dat afwachten. Jij klinkt nog erg relaxed? Dyon is sinds gisteren echt een zuiplap (misschien sprongetje). Hij drinkt nu vaak wel 150cc ipv 100-120. Hoop dat dan het aantal flessen ook minder gaat worden. Gisteravond had hij om 18.30 een fles en daarna meldde hij zich pas om 00.30. Vannacht om 04.45 en daarna weer 's ochtends. Lijkt dus steeds beter te gaan gelukkig. Vanmorgen dus bij vk geweest. Zoals ik al dacht is de wond nu goed aan het genezen. Het is helemaal dicht en zit een dun laagje huid op. Kyllian wilde komen kijken, maar toen zei ik dus dacht hij naast mn gezicht kon komen staan. Ik zag hm denken, maar hij was daar vandaag zo verlegen dat hij er helemaal niets over gezegd heeft. Daarna heb ik hm er ook niet over gehoord, want hij viel in de auto in slaap. Las nog over wie is de mol. Ik kijk het niet, maar zag een keer een stukje en zag toen dat Sanne ook mee deed. Ze heeft bij mij op school gezeten. Weet niet of ze er ondertussen al uit is? Vanavond een verjaardag, maar heb niet zo'n zin vanwege hoofdpijn door toch wat korte nachten. Ga maar vroeg, kan ik ook weer op tijd weg.
Dyon gaat qua bovenkleding al over naar maat 62...en wat lijkt hij dan weer groter... Bekijk bijlage 49404
AM: Wat gaat het dan hard he? Maatje 62 alweer. En lekker wijs. Fijn dat ie een speen wil. Marijn wil(de) dat nooit en dan is het al snel huilen, ook bij moe zijn. Dat hebben we bij Jesse nooit gehad. Ik ben dinsdag jarig, 37 alweer Jullie zijn allemaal nog jonkies Fijn dat de wond toch wel goed geneest nu en dat Kyllian er niet naar gevraagd heeft. Sanne zit idd nog steeds in Wie is de mol. Mijn baas gokt dat zij de mol is. Ik ga afsluiten en weekend vieren. Tot later meiden!
LIS: 37 is ook nog jong hoor hihi. Kyllian heeft ook nooit een speen gewild en eigenlijk vond ik dat wel makkelijker hoor, het is nu elke keer weer speentje eruit en erin. Gelukkig op bed maar heel ff een speentje nodig, als hij in slaap valt spuugt hij hm uit.
Goedenmiddag meiden, Goh 't is weer aardig druk op het forum, gezellig hoor.... Zaph: gelukkig dat jullie ook weer een iets beter nacht hebben gehad met Yannick, wat je zegt, hopelijk op naar nog betere nachten. Hier de nachten momenteel redelijk met 2 a 3 keer er uit voor speentje van 1 van beide. Maar wel elke ochtend klokslag 06.00 uur alles wakker. Leuk die kleertjes die je vanuit de VS laat komen, ideaal zo'n adresje! Lydia: ben erg benieuwd hoor wat het deze keer voor jullie gaat worden. Vind het echt snel gaan zeg! Nou, hier ook weer de mol gekeken en mijn Mol is er nu dus uit. Ik vind Erik ook wel verdacht en Arjen ook, maar vind het ook dit jaar weer een erg goede mol inderdaad! Monique: mmmmm, dat ziet er lekker uit zeg! Ik heb altijd wel aan 1 zo'n bonbon genoeg, zo machtig altijd he. Wel leuk om een keer te doen zeker? Dyon heeft dus al een aardig ritme te pakken. Nu alleen de nachten nog doorslapen, zal vast over een paar weekjes wel een keer gebeuren. Kel: vermoeiend he, die eerste weken. En nu dan ook nog Senna die verkouden is. Hopelijk is dat snel wat over. Daynah een ongelukje dus bij de wc. Kan gebeuren toch, al reken je er eigenlijk helemaal niet niet meer op, omdat het altijd goed gaat. Brennie: knap dat Milou zo haar best heeft gedaan bij de logopedie. Zal dan vanzelf wel weer goed komen toch? En Amy dus volgende keer maar naar de oppas. Doe ik ook steeds vaker met Faya hoor, het is niet te voorspellen hoe ze zich gedraagd bij zoiets en je wil de aandacht toch aan de oudste geven op dat moment. Fijn weekend, lekker genieten samen! Linda: gelukkig slaap je weer iets beter. Knap dat je er voor blijft vechten. Hopelijk lukt het volgende week een beetje met werken en geeft het je ook wat afleiding. En inderdaad, verwen je zelf maar eens ff goed! Heb je wel verdiend! Trena: hihi...die pruiken bij de kids, komisch hoor! Jullie binnenkort dus ook naar CP. Zullen de jongens vast erg leuk vinden. Die kunnen zich mooi samen vermaken daar in het zwembad. Mirjam: nog steeds geen nieuws, het wordt nu wel erg spannend hoor! Slaap je 's nachts nog wel een beetje? Sap: hoe gaat het met je? Al bij het uitzendbureau geweest? Met de kindjes ook alles goed? Simone: hoe is t bij jullie? Leuk logeerweekend gehad met je nichtje bij jullie thuis? Hier alles zn gangetje. Heerlijk om weer 4 daagjes samen thuis te zijn. Gister niet meer gezwommen, maar besloten om naar Speelstad Oranje te gaan. Was heeeel rustig, met maar stuk of 5 gezinnen in totaal...haha...Mocht Jayna elke keer zeggen waar ze in wou, en dan deed t personeel die attractie aan en kon ze meteen 3 keer achter elkaar. Echt leuk daar voor de kids. Vanmorgen lekker uitgebreid ontbeten en even gewinkeld. Voor de meiden en Len alvast kleding voor de trouwerij van Len zijn broer gekocht in mei. Voor de meiden leuke jurkjes met legging gekocht, allebei hetzelfde, staat ze echt leuk. Nou ga vast koken, kunnen de kids op tijd naar bed en wij x factor kijken. Fijne avond! Liefs Sem
Sem: Lekker heh zo lang weekend met het gezinnetje. Komt hier bijna nooit voor. Morgen moet Sabino ook werken maar dan bij een kennis voor een extra centje, altijd leuk. En geslaagd voor de meiden dus en voor jezelf nog niet? Monique: Gelukkig was het allemaal goed bij de vk. Leuke foto's van Dyon en Kyllian en hij is zeker nog de trotse broer. En maatje 62 dus alweer. Gaat hard heh maar wel leuk om weer nieuwe kleding aan te doen, dat vind ik va wel altijd. LIS: Jij ook lekker weekend nu. Geniet ervan. Hier is het nog niet beter met drinken. We houden het maar even in de gaten. Daynah heeft net weer in haar broek staan plassen :x:x Ik ga even naar Senna die is aan het huilen/ liefs
grr heel bericht leunt jaime met haar arm op de laptop gaat ie backwards en is mn bericht weg :x Kel ik denk dat wat AM zegt over het plassen zo is. Er verandert zoveel in haar leventje ook. Vervelend dat Senna zo weinig drinkt, maar ze is wat je schrijft dan wel heel verkouden. Maak je je zorgen over rs? Jaime poept nu soms ook in haar broek, drie keer al deze week. Komt denk ik ook van spanning. Ze heeft het een keer eerder gedaan toen we zo vaak in Limburg waren. Sem Oranjestad is toch bij het pipodorp of niet? Wij wilden daar een keer naartoe gaan maar nietgedaan toen. Vervelend dat jullie dan ook nog zovaak per nacht voor de speen eruit moeten! AM fijn dat je onderkantje weer goed is.En die Kyl..hihi. Ik zou me er ook niet prettig bij voelen hoor! Dyon wordt echt groot idd. Gaat snel heh? Lis ah 37 valt wel mee toch? Michiel wordt in mei ook 37. Gaan jullie nog leuke dingen doen het weekend? Ja boeken nemen wel veel ruimte in heh. Wij hebben ze op zolder gezet op de studeerkamer. E reader is ook wel gaaf. Ik maak mij alleen zorgen wat dan een functie van een bieb is, al zal je altijd wel een vorm van hebben om te stimuleren dat mensen lezen. Zo had ik vandaag weer ff nergens zin in. Taart is nu net af en ik ga ff bloemkool koken, aardappeltjes en schnitzel. Michiel gaat vanavond met Jaime naar limburg. Ik zou even weg gaan met een vriendin maar dat gaat jammergenoeg niet door. Misschien vanavond maar ff ps3 dan. lfs
LIS: Ik zou je geen 37 geven hoor en je bent zo oud hoe je je voelt toch.....dan voel ik me op dit moment 75 LIS: Ik maak me nog niet echt zorgen om het rs....soms wel, maar ze drinkt nog wel heh al is het niet veel, maar ze drinkt nog. Jammer dat het vanavond niet doorgaat je uitje. Ik denk dat het ook wel waar is van het plassen hoor, maar het is wel vervelend. Ze schrok er de 2de keer ook zelf van, maar ook door mijn reactie. Ik voelde me gelijk schuldig. Sem en LIS: Ik heb nu 3x de mol niet gezien en hebdus wel het een en ander gemist. Ik zal volgende week kijken. Ga even Daynah op bed leggen en dan lekker in bad. Liefs
Kel michiel reageert ook altijd heel heftig richting Jaime als ze in dr broek poept. Ik zeg dan ook altijd wat rustiger doen. Anders wordt het helemaal zo beladen. Kan gebeuren vooral als dingen veranderen en met spanning etc. En dronk daynah toen helemaal niet meer? Ik weet dat niet meer. Ze was een week of 2 oud toch toen ze werd opgenomen in het zkh? Zo ik heb welgeteld 1/4 schnitzel gegeten,geen oven aardappelpuree (wil sowieso wat minder aardappel rijst etc 's avonds eten in spanje was ik daardoor een kilo pw afgevallen) en dan wel mn bloemkool gegeten. Michiel is met Jaime nu naar limburg. Mn teamleider had nog gebeldik was te laat. Hij zei je mag me hele weekend bellen wanneer het jou uitkomt. Goeie kerel is het, wel echt een people manager.
Lin, ik ga nu naar een vriendin vlak bij je. Blijf er niet de hele avond, dus ik kan nog even bij je langskomen. Maar je zal wel vroeg naar bed gaan? Of misschien ben je liever alleen. Sms maar als je het toch wel even fijn vindt.
Groot deel van het lijstje afgewerkt. Moet nu nodig op de bank, heb overal spierpijn. Kom later wel even bijbabbelen.
Lief van je maar ik ga er wel vroeg in. Gister kwart over negen en ik voelde me vandaag iets beter. Neem vanavond ook gewoon weer zo'n slaappil, sowieso gek om alleen te slapen in het bed.
Vanochtend trouwens belde mn schoonzus nog. ook goed mee gepraat. Conclusie is en blijft dat de ziekte van schoonvader alles kapot maakt. In relatie schoonzus en zwager zijn ook veel spanningen nu. Niet leuk om te horen. Mn schoonmoeder zit erook echt doorheen. Van de week hadden ze uitslag van een scan gehad (waar ze zelf om hadden gevraagd) en bleek dat de tumor 15 bij 15 cm is.Dat was weer een dreun. Begrijpik dan niet,want je weet dat het niet beter wordt heh dus waarom dan die scan wat wil je daar dan mee... En dan te bedenken dat mn schoonvader steeds zegt ik doe het voor mn vrouw en de jongens, en die gaan er intussen allemaal aan kapot. Niet te geloven. Panda poets je niet teveel.Je mag er straks nog een kind uitpersen hoor, wel rustig doen!
Dat ie dat zelf niet door heeft. Erg. Vreselijk hoor dat hij zo ziek is maar nog erger dat het bij iedereen zoveel ellende oplevert. Ga nu echt op de bank hangen.
Hoor net dat ze dinsdagin Utrecht geen vuilnis ophalen...En jammer nou net dat onze dag dinsdag is en niet maandag...ranzig zo'n zak in de schuur!