November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en panda, mn schoonvader wil dat niet zien. Hij zegt wel dat hij het voor anderen doet, maar dat meent hij niet....het gaat uiteindelijk om hem. Die ziekte wordt uitgebuit, en zelfs chiel zag dat van de week in na het lezen van de speech van zn vader voor ons trouwen.

2. Mirjam:Stop nu met schoonmaken hoor. Jullie huisje moet nu blinken van de schoonheid nu....hahahahaha.

Lin: Zo zie je maar dat iedereen anders met zo'n rotziekte omgaat. Wel heel vervelend dat andere er ook onder te lijden hebben nu. Ga jij lekker vroeg je bed in.
    Daynah was 6 weken toen ze in het zkh kwam met RS virus. En Daynah was toen helemaal gestopt met eten en als ze wat at spuugde ze alles weer uit en gelukkig is dat bij Senna niet. Nu drinkt Senna ongeveer 50cc a 60cc per fles tis niet veel maar iig wat en het blijft binnen.

Ik ga ook lekker naar bed. Even tv kijken en we zien wel hoe laat Senna zich gaat melden. Heeft net weer een beetje gegeten. Kijk nu maar niet naar de tijden als ze eerder komt is het ook goed aangezien het nu wat minder is met eten.

Weltrusten.

Liefs

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Kelly: gelukkig wil ze nog wel wat drinken, dan maar wat vaker idd. Hoop dat ze snel opknapt.

Sens: vraag me dan af wat ie denkt dat ie voor 'anderen doet'? ;) Wel fijn dat Michiel dat nu ook inziet.

Voetjes en rug zijn gemasseerd :D maar wel belabberd geslapen. Vandaag wat rustiger aan doen denk ik. Iemand trouwens enig idee waar ik mini-rijstwafeltjes kan vinden? Weet zeker dat ze bestaan maar kan ze nergens vinden.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    goeiemorgen of tenminste...ik had gister natuurlijk weer amper gegeten maar wel wijn gedronken...dat ging niet helemaal lekker.
    's nachts vanaf 3 uur wakker gelegen.

panda goed van de massage. die mini rijstewafels koop je gewoon bij de supermarkt volgens mij.

ga ff de krant lezen en proberen wat te eten.

lfs

5. Goedemorgena,

Mirjam: Wat voor mini rijswafels bedoel je? Bij de AH heb je van die snack jacks in kleine zakjes. Heerlijk om even gemasseerd te worden.

Lin: Oei wijn en weinig eten gaat ook niet echt samen. Mss vanmiddag even gaan liggen.

Hier een goede nacht gehad. Senna heeft gisteren rond 19.00 uur een laatste fles gehad en kwam toen om 00.30 uur en daarna om 03.30 uur. Ze drinkt nog niet veel, maar ik ga het maandag wel even overleggen met de kinderarts moet toch voor controle in het zkh zijn.

Hier een relax dagje. Sabino is aan de klus en wij lopen nog in pyjama. Zo maar wel aankleden gaan we even naar het winkelcentrum wandelen. Voor de rest geen plannen.
    Vanavond eten we pannekoeken, dat wilde Daynah en Sabino....hahahaha. Weight Watchers lukt dus nog niet echt....maandag proberen echt serieus te beginnen.

Fijn weekend allemaal.

Liefs

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Panda: Die rijstwafeltjes liggen ook bij de babyvoeding in de supermarkt. Vanaf 8 mnd,zit niks in, geen zout etc. Anders idd snack a jacks.

Kel: Hou je meisje goed in de gaten hoor. Maar doe je ook wel, je bent een goede moeder. Hihi. Lekker pannenkoeken. Geniet ervan, ww komt vanzelf wel.

Lin: Voel je je al iets beter? Ben je t hele weekend alleen, ds zonder Jaime en Chiel of komen ze vandaag weer thuis? Denk om jezelf hoor, goed blijven eten! KNuffel

Am: Fijn dat de onderkant lijkt te genezen. Heeft je sodabadje goed geholpen. Leuk he die kleertjes van Dyon, heeft Yannick idd ook, maar is er bijna uitgegroeid.

Wij hebben gisteren van 19 tot 2130 bij de Keukenconcurrent gezeten en de keuken samengesteld. Zijn t alleen nog niet eens over de prijs, dus er komt nog een vervolg onderhandeling. Hopelijk krijgen we em dan mee voor t bedrag dat we willen. ff Afwachten dus. Hij wordt in ieder geval erg mooi, hebben nu oven en magnetron straks boven elkaar ingebouwd, vaatwasser, keramisch plaat, etc, allemaal in wit hoogglans met zwart werrkblad. Heel strak in ieder geval. En daaraanvast een barretje, waar 2 krukken onder komen. Gaat nog wel ff duren hoor, levertijd is lang.

Weekend rustig aan. Morgen kinderverjaardag en moet ff foto van mn schoonzus dr schoonfamilie maken. Verder niks. Heerlijk.

Fijn weekend allemaal

Liefs

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: zoals Sens al zei, gewoon in de supermarkt (bij de babyvoeding e.d.) vind je mini rijstwafels.
    Lekker zeg zo'n massage ;) Alhoewel die voeten van mij niet hoeven haha. Rustig aan jij hoor!

Kelly: heb jij de nacontrole in het ziekenhuis ipv bij vk? Hoe is het met de spruw, al over? Hoop dat er niets aan de hand is en het alleen door verkoudheid komt.

Hier begon de dag al om 5 uur. De jongens worden volgens mij nu steeds van elkaar wakker. Kyllian wilde niet meer slapen na 5 uur en mocht uiteindelijk om half 7 naar beneden van ons. Normaal kijkt hij dan gewoon tv.....maar nu had hij besloten alles onder te stiften. Echt overal zat stift, bank, muren, koelkast, wipstoel, tv, prullenbak. Djurre heeft zn stiften weggegooid. Het meeste is wel weer weg, waren gelukkig van die uitwasbare stiften.
    Hij mocht als straf vandaag geen televisie kijken.
    Hij is nu met opa en oma mee naar het Nijntje museum. Djurre boodschappen aan het doen, Dyon aan hegt slapen en ik ga nu stofzuigen ;)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zaph, klinkt mooi die keuken! Had ook wel wit hoogglans willen hebben, maar weet wat je doet hoot (qua schoonmaakwerk ;)). Onze hoogglans tv meubel trekt veel stof aan, maar denk dat wij een stoffig huis hebben doordat het nieuwbouw is ofzo.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Am pff wat een tijd zeg :$. Wel lekker dat je nu even rust hebt dan. Nijntje museum is wel leuk ik vond het alleen best duur voor zo'n klein museum. En zo commercieel met die enorme winkel (die winkel is bijna groter dan heel het museum voor mijn gevoel) als je binnenkomt. Ben benieuwd wat hij ervan vindt.

Zaph klinkt goed je nieuwe keuken! En aparte magne en oven is ook beter hoor. Zo'n bar zou ik ook nog wel eens willen.
    Was je nacht een beetje ok? Oh en Michiel en Jaime komen op tijd thuis. Als zn vader terug is van dialyse en gaat slapen gaat hij rijden. Denk dat ze hier rond vier of vijf zijn ofzo. Zal je zien dat zn vader gewoon wakker blijft ofzo...grrr.

Kel maak je Senna wakker voor het eten of komt ze zelf? Ze moet m eigenlijk net ff omdraaien heh dat ritme fles om 19 en dan om 22 en daarna pas die vijf uurtjes slapen. Lekker een relaxdagje!
    Ah joh en die ww komt toch wel!

Ik twijfel ofik mijn teamleider nog bel. Hij zei wel je mag bellen wanneer het jou uitkomt maar die man heeft natuurlijk nu ook gewoon weekend....

lfs

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Monique: fijne actie van Kyllian, alles onder de stift. Daar is Bastian ook toe in staat. ;) Heb al een keer al zijn stiften afgepakt en hij heeft er nu 1 terug 'verdiend' maar ik denk dat die tijdelijk verdwijnt als de baby er is. ;)
    Nijntje museum? Wat leuk! Zit hier jammer genoeg niet.

Wij hebben slechte supermarkten geloof ik, heb ze nog niet kunnen vinden. Of kijk er overheen, dat kan het ook zijn. Straks nog even beter zoeken. Heb gewone naturel nodig om chocola met muisjes op te doen om te trakteren op kdv.

Robine: klinkt mooi die nieuwe keuken! Hoogglans in een stoffig huis is idd niet ideaal, zou hier ook niet kunnen. Hoewel het op zich zo schoon is als je het bijhoudt (dus zou niets voor ons zijn :D).

Kelly: lekker relax dagje. JP en Bastian wilden laatst ook pannenkoeken haha. Rustig aan hoor met de ww, je bent ook nog niet ontzwangerd.

Sens: ow wel eten hoor! Van wijn op een lege maag ga je je niet beter voelen. Ik zou teamleider wel bellen, hij stelt het niet voor niets voor en zit misschien juist wel op je telefoontje te wachten.

Bastian is uit logeren bij oma, kunnen wij mooi ons lijstje afwerken. Gordijnen in de babykamer hangen nu ook.

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Zaph: leuk hoor, nieuwe keuken! Mag inderdaad wel wat kosten he. Wij hebben ook gekeken naar hoogglans en vind het erg mooi, alleen was ik bang dat je alle kindervingertjes daar zo erg op zou zien, dus hebben we t toch maar niet gedaan. Wanneer denk je dat de keuken geleverd gaat worden?

Kel: lekker hangdagje dus, ook wel eens lekker toch. Je hebt dus een heel stuk van wie is de mol gemist, even op uitzending gemist kijken en je bent zo weer bij...haha...Fijn dat de nacht goed ging met Senna, nu dus even kijken wat de kinderarts zegt.

Linda: ja, zo'n ziekte heeft echt een grote impact op een familie he. Dan moet je inderdaad behoorlijk sterk in je relatie staan. Triest dat het allemaal zo voor jullie moet lopen. Michiel en Jaime alweer terug? Dikke knuf!

Mirjam: jaja, de 39 weken komen in zicht, laatste officiele weekje, hoop echt dat je niet overtijd gaat lopen, maar dat is wel de trend he hier met de tweede kindjes!

Monique: jullie dus ook kids die elkaar wakker maken. Hier precies hetzelfde, de ene keer de 1 en de andere keer de ander. En wat balen zeg dat Kyllian bedacht had dat alles onder kliederen met een stift wel leuk zou zijn. Wou he ook wel een beetje van de muren af?

Hier een lui dagje vandaag. Loop in mn huispak rond. Meisjes steeds erg lief aan het samenspelen met de poppen en het keukentje en nu een film op tv aan het kijken over hondjes die van alles uithalen, Jayna ligt helemaal in een deuk.

Ga ff bakje thee zetten en dan straks op tijd met t eten beginnen. Kip tandoori, altijd lekker!

Liefs Sem

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier ook goed,Straks uit eten met een vriendin,heb er zin in.

Vanmorgen heeft Fenna van rug op buik gerold,goed he,ik vind het best snel,met dat ze te vroeg is geboren(eigenlijk is ze nog maar 4 mnd)Ben trots op mn kleine meisje.

Am:Balen zeg dat Kyl met stiften overal op gekleurd heeft.

Sem:Lekker zo'n hangdagje in huispak.doe ik ook graag hoor.

Lin;Oeps wijn verkeerd gevallen,je moet wel proberen om te eten hoor.Sterkte.

Kel;Frustrerend dat ook Senna een slechte melkdrinker is,weet nog dat je toen bij Daynah ook zo hebt afgezien.Ik hoop dat het tijdelijk is.Drinkt daynah nu eigenlijk graag melk,omdat ze het als baby echt niet graag dronk?
    Mijn moeder luste als baby ook geen melk en heeft toen iets anders gekregen,weet niet wat hoor,maar ze lust nu nog steeds geen melk,gek he.

Ga Fenna flesje geven xxxx

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Trena: goed van Fenna! Ze doet mooi alles op tijd he ondanks dat ze wat eerder kwam dan verwacht. Veel plezier straks!

Semmi: hihi leuk he als ze zo moeten lachen om iets op tv. Vind dat altijd zo schattig. Jaja bijna 39 weken. Ik zie het vanzelf wel wanneer de kleine komt, ben nog niet ongeduldig. Vind het juist wel leuk, die periode vlak ervoor. Scheelt natuurlijk dat ik me op zich wel goed voel dus ik geniet nog even van de rust.

Net een pop-up boek gekocht van rupsje nooit genoeg, die krijgt Bastian als zijn broertje geboren is. Heb de rijstwafeltjes ook gevonden, JP had gewoon niet goed gekeken. Maar ja, kan het hem niet kwalijk nemen want hij heeft maar 1 goed oog. :D

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Panda:Hoop dat de kleine zich snel laat zien ;)
    Ben je nog steeds misselijk?Ik had tot de laatste dag een misselijk gevoel met vlagen.
    Daarna gelijk weg,heerlijk......

Zaph; Lijkt me super mooi die keuken die je beschrijft,hoelang duurt het voor je hem hebt dan?Meestal maandje of 4 zeker?Althans dat was hier zo.

Ik ga zo vertrekken,tis hier echt super mistig.
    Tot later xxx

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Het begint hier ook alweer grijs te worden.
    Ja ben nog steeds continu vaag misselijk en na het eten nog wat erger. Verheug me er zo op dat dat over is!

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

Panda: jaaaa rijstwafeltjes gevonden!! Arme JP, maar 1 goed oog, haha.
    Bijna 39 weken, hoop ook niet dat je overtijd gaat maar is idd aardig traditie hier bij de 2de!

Lin: Ik zag gisteren of eergisteren pas je pb, maar Zap had me al op de hoogte gebracht!! Wat een k#tsituatie zeg!! Hoop dat jullie er samen uit komen maar zal natuurlijk tijd nodig hebben!! Dikke knuf voor je!!

Zap: oooh leuk nieuwe keuken!! Poetsen maakt niet uit, doen jullie dagelijks toch??? Bij jullie geen vette vingertjes te bekennen. Hahahaha.

Kelly: hmmm las dat Senna ff niet zo goed drinkt? Inderdaad maar goed in de gaten houden maar komt vast goed!
    Hihi Daynah en Sabino aan de pannekoeken. Ach joh Kel, de WW komt wel....

Sem: lekker he zo'n dagje in de pyama rondhangen, doen wij ook regelmatig in het weekend.
    Morgen spannende dag voor Len en Rick, hihi, ben bang dat 1 van ons geen leuke avond gaat hebben;). Gelijkspelletje dan maar??? Maar daar zal Len ook niet blij mee zijn denk ik.

Lis: hoe gaat het met jou? Aankomende week echo? Of heb ik al iets gemist?

Trena: hoop dat je een gezellige avond hebt met je vriendin!! Knap van Fenna dat ze al kan draaien!!

AM: ooooh wat balen, alles onder de stift!!! Ik zou heel boos zijn!!! Gelukkig hebben jullie alles weer schoon gekregen. En 5.00 uur is idd geen tijdstip, pfffff veel te vroeg!!

Hier gaat alles goed! Ben al wel aan t solliciteren maar nog zonder resultaat. Vrijdag een gesprek op het uitzendburo gehad (via een neef van Rick, die doen veel zaken met dat uitzendburo) en ik krijg daar wel een "speciale behandeling". Met andere woorden, als er een passende vacature voorbij komt denken ze gelijk aan mij. Dat is dan wel weer positief.

Lieke is verder erg ziek geweest vorige week, paar dagen 40 graden koorts en daarna helemaal onder de rode vlekken (voornamelijk in het gezicht) Denk dat het de 5de of 6de ziekte geweest is. Nu alles weer prima!

Vanmiddag feestje gehad, was erg gezellig met wijn en een bbq!!

Nu lekker bankhangen en niets doen.

Fijne avond allemaal!!

Liefs Sap

17. Goedemorgen allemaal,

Mirjam: En al meer gerommel in de buik? Of nog beter al aan het bevallen?

Sap: Ach gos arme Lieke. Gelukkig is ze nu weer opgeknapt.
    Fijn dat je een speciale behandeling krijg als ze een passende vacature voor je zien. Hoop dat je snel wat anders krijg. Maar dat moet wel lukken denk ik.

Trena: Wat goed van Fenna dat ze al kan omrollen. Weer een mijlpeil heh.

Sem: Jij ook gisteren een relax dagje gehad. Heerlijk toch. Hier ook hoor het weer zat natuurlijk ook niet echt mee. Net als vandaag trouwens....bah weer zo'n saaie grijze dag.

Lin: Hoe gaat het nu met je? Heb je je teamleider al gebeld. Ik maak Senna soms wakker voor het eten als het te lang duurtt bijv, zeker nu als ze zo weinig drinkt.

Zap: Klinkt mooi de keuken. Toen wij een nieuwe keuken gingen plaatsen konden we best een hoop van de prijs afhalen. Gewoon doorgaan met onderhandelen. Hoop dat het lukt.
    Klinkt leuk dat adresje in de USA.

Monique: Jouw dag begon gisteren dus erg vroeg. Hoop dat het vandaag wat later is begonnen. Hier begon de dag 7.15 uur dus ben best tevreden.
    En Kyllian dus alles ondergekleurd......dat is niet leuk. Ik zou ook zeker alles weggooien.

Lydia: En nog lekker wezen winkelen gisteren en ben je geslaagd?

Hier gaat alles goed. Drinken is nog niet optimaal, maar het lijkt beter te gaan. Ik moet morgen bij de kinderarts zijn voor Senna en niet voor mezelf, weet niet meer wie het vroeg. Ik moet voor nacontrole bij de vk gewoon zijn ergens begin maart.

Vanavond gaat Daynah bij mijn moeder eten en slapen, zodat ik morgenochtend wat rustiger aan kan gaan doen en dat Daynah niet mee hoeft naar het zkh, anders kan ik op haar ook nog letten.

Ga even Daynah aankleden, denk dat Senna wel zo komt voor een fles.

Liefs

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Sap: aaah, arme Lieke zo ziek geweest dus, gelukkig voelt ze zich nu weer wat beter. Wat fijn dat je een soort voorkeursbehandeling kunt krijgen, hopelijk met snel resultaat voor je! Vanmiddag inderdaad spannende wedstrijd voor onze mannen, ik ben benieud!

Mirjam: gelukkig voel je je dus nog aardig goed zo die laatste weken. Dan moet je inderdaad nog maar even genieten van je buikie, blijft toch zo bijzonder!

Trena: zo Fenna is een vlotte dame. Voor je het weet kruipt ze straks rond deze zomer....het gaat zo snel!

Kel: wat een rotweer inderdaad he....wordt je niet echt vrolijk van. Handig dat Daynah even uit logeren kan. Is ook wel eens fijn om alleen met de jongste op pad te kunnen.

Hier ff rust in huis. Vanmorgen bij mn ouders op de koffie geweest en nu slapen de meiden allebei.
    Kan ff ff rustig bezig met foto's bestellen voor Faya. Moet haar eerste album nog even vol krijgen en dan begin ik voor beide digitaal. Wil ook nog even foto's uitzoeken voor in een fotolijst waar je per maand een foto kan doen.
    Kan nu mooi ff...

Tot later!

Liefs Sem

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    *meldplicht*
    alles rustig heb alleen heel slecht geslapen dus vanmorgen lekker lui gedaan. Even profiteren van Bastians logeerpartijtje bij oma. Even eten. (augurken, hoe cliche;))

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen...

Mirjam: nog steeds alles rustig daar?

Sap: geen blije Rick zeker gisteravond?:(

Hier het " gewone" leven weer begonnen...na 3 weken dat Len veel vrij was ivm weinig werk, is hij deze week weer volledig aan het werk. Zal voor de meiden wel weer ff wennen zijn als papa niet zoveel thuis is.
    Jayna vanmorgen naar psz gebracht en meteen maar boodschapjes gedaan. Wat is het koud! Bah, lijkt geen eind aan dit rotweer te komen!

Ga ff koffie zetten,

Liefs Sem

Deel Deze Pagina