Goedemorgen allemaal. Net op CB geweest en ons kleine mannetje weegt maar liefst 10935 gram en is 74 cm. Mooie cijfertjes he hahaha. Alles was verder ok. Alleen avondflesje laten vallen, krijgt ie misschien energie van waardoor hij s nachts zo slecht slaapt. Jill op de psz, Yannick in bed dus mama ff rust. Heerlijk. Zet dan ook echt ff geen tv of radio aan hoor, vind t heerlijk zo stil in huis. Panda: Valantijnsdag dan maar? Ook leuke datum. Sap: Ahhhh Lieke zo ziek geweest. Gripe oid? Of weet je t niet? Gaat t goed met Nick? En ben je hard op zoek? Echt klote hoor voor je. Sem: Leuk zo een speeltuin als Oranjestad waar de attracties speciaal aangezet moeten worden omdat t zo rustig is. Heerlijk dus voor de meisjes, geen wachtrijen oid. Len weer helemaal aan t werk of nogsteeds halve weken? Kel: Gaat Senna al beter drinken? Misschien was ze gewoon ff niet zo lekker. Ze zijn een stukje sneller ziekjes nu he, de grote meisjes nemen alles mee vanuit de psz en daar krijgen ze dan sneller last van. Yannick is ook veel vaker verkouden dan Jill destijds. Balen dat Daynah in dr broek gaat plassen. Mss toch een vorm van aandacht vragen? Trena: Gezellig etentje gehad afgelopen weekend met je vriendin? Lekker f feruit zonder kids he. MOet ook aan jezelf blijven denken natuurlijk. Lol. En Fenna ook alweer 5 mnd geweest en rollen. Wat gaat t hard. Lin: Hoe is t nu met jou? Heb je t weekend nog kunnen nadenken? En kom je er een beetje uit? Am: Onderkantje genezen? Jongens ok? Zal vandaag t blousje ff naar je toe sturen. Althans, als ik een grote envelop in huis heb. Anders komt ie deze week wel hoor. Brennie: Lijkt me niet handig nee met Amy en Milou samen naar de logopedie. Amy heeft er mooi misbruik van gemaakt zo te lezen. Hoe was jullie weekendje in Drenthe? Vast heel gezellig. Ben benieuwd naar de foto's. Lis: Deze week de echo he. Leuk! Geniet ervan. Simone: Alles goed met jou? Wat een lieve foto op hyves van Quinten en Aimee. Lekker mannetje is Quinten ook zeg. Met zn bolle toetje. Wanneer wordt hij ook alweer 2? Nienke: Ben jij er nog? Of kom je niet meer meeschrijven? Angela: Ook alles ok bij jullie? Iedereen weer ff gehad? Sorry voor wie ik vergeet. Ga ff koffie inschenken en surfen. Liefs
aaaah...neeeee....als er dan maar niet veel sneeuw meer komt. Laat het dan nog maar ff vriezen, kan Jayna dr schaatsen testen die nog nieuw in de kast staan. Len dus alweer helemaal aan t werk. Ook wel weer lekker voor ´m, gewone ritme. En jeetje, wat wordt je kleine mannetje alweer groot zeg! Gewicht gelijk aan Faya denk ik...hihi Hopelijk helpt het om de laatste fles te laten vallen, ga voor jullie duimen!
Wauw Yannick jij grote vent Doe maar rustig aan met die blouse hoor Zaph, voorlopig zit Dyon nog niet in maat 80 haha.
Sem: zal idd wel wennen zijn dat papa weer moet werken. De meiden gaan altijd naar jouw moeder als jullie beiden moeten werken toch?
Hier alles ok. Afgelopen 2 dagen heel vroeg naar bed gegaan. Kyllian was gisteren en vandaag ook tussen 5 en 6 wakker...waardoor Dyon dus ook weer wakker werd. Volgens mij kan Dyon nooit een uitslaper gaan worden zo. Kyl is naar het kdv. Vanmiddag ga ik met Dyon naar Zeist. Maandag is echt mn shopmiddagje hihi, bij de V&D denk ik een smoothie en voor Dyon een melkje
Panda: woeii 39 weken alweer! Nog max 3 weken! Ga je me inhalen met overtijd lopen? Trena: Fenna alweer aan het draaien! Voelt net alsof ze nog veel jonger is Sap: he vervelend dat Lieke zo ziek geweest is. Druk met baan zoeken dus, klinkt wel goed die speciale behandeling bij uitzendbureau! Hoop dat er snel iets op je pad komt. Kel: hoe was je ochtendje met Senna alleen? En al bij de kinderarts geweest of moet je vanmiddag? Ow en ja met onderkant gaat het goed hihi, is echt bijna over.
Goedemorgen, Heerlijk hoor zo'n rustig ochtendje met 1 kindje. Vanmiddag dus naar het zkh. Ben benieuwd. Zap: Zo die Yannick doet het goed zeg. Flink mannetje. Hoop dat het gaat helpen om die avondfles te laten vallen. Als ie dan maar niet in de nacht nu gaat komen voor eten. Sem: Ik ben het ook zo zat dit weer. Geef mij maar de lente en de zomer. Wel lekker dat de boodschappen weer binnen zijn. Zal voor Len ook wel weer wennen zijn om aan het werk te zijn. Ben je nog opgeschoten met je foto's? Monique: Geniet lekker van je middagje en je smoothie Niet teveel kopen heh Gelukkig gaat het met je onderkantje weer beter. Hier alles hetzelfde. Senna is nog onrustig en spuugt nu ook soms . Ze heeft toch wel last van die verkoudheid volgens mij. Drinken lijkt wel iets beter te gaan. Ze heeft nu 2x 100 op in 1x zonder te spugen. Ze heeft wel heel goed geslapen. Gisteren laatste fles om 19.30 uur en toen kwam ze pas om 02.00 uur en toen om 06.30 uur en daarna heeft ze nog geslapen tot 10.30 uur, dus ik mag niet klagen vind ik. Ik kwam dus zelf ook pas om 09.00 uur uit mijn bed, omdat de tel ging :x Ik ga even bij haar kijken, want ze wilt aandacht. Lfs
Monique: hoera, soda heeft geholpen dus! Ja, max 3 weken, is wel te doen. We zien het wel he, of ik je ga inhalen. Semmi: zal idd wel even wennen zijn voor de meiden, papa weer aan het werk. Maar ja, wel fijn dat er weer werk is he. Het is echt koud! Vind het ook wel genoeg geweest nu, hoop dat er niet veel sneeuw meer komt. Heb wel liever die kou dan regen en kwakkelweer. Robine: hihi Yannick is echt een Hollandse jongen. Ik vind 10-02-2010 wel een mooi datum. 8) Kelly: Senna heeft het flink te pakken he, zielig. Gelukkig slaapt ze wel goed. Alles nog rustig. Sinds gistermiddag wel weer heel misselijk en kan nauwelijks eten. Ben vroeg naar bed gegaan, dat hielp wel al lukt slapen niet echt meer.
Kel: zo Senna heeft netjes geslapen zeg. Gelukkig drinkt ze beter, alleen wel heel vervelend van het spugen. Wij zijn voor het spugen overgegaan om de comfort voeding. Met de comfort spuugt hij niet. We hebben geprobeerd weer over te gaan op normale voeding, maar dan spuugt hij weer. Bedoel dan wel in kolven, zijn geen kleine beetje spuug. We doen nu 1 schepje comfort bij de normale voeding en dat gaat goed. Panda: de 10e is idd een mooie datum! Dat gaat hm gewoon worden Ik word met de dag nieuwsgieriger naar zn naam hihi. Zat vandaag toevallig te denken wat het zou kunnen zijn, kwam ineens Leander in me op haha..maar zal vast ook wel een naam zijn die op zn Frans ook goed uitgesproken kan worden he Net hele huis gestofzuigd, vaatwaser uitgeruimd, wasje aangezet.......en nu ga ik Dyon maar wakker maken want die ligt al 3 uurtjes te slapen en anders kunnen we niet eens meer weg Wel heerlijk hoor zo'n maandag. Vanaf maart gaan ze beiden de maandag en dinsdag naar kdv...alhoewel ik het nog wel moeilijk vind om Dyon al daarheen te brengen. Had eigenlijk maand later gekund, maarja wist niet dat ik overtijd ging lopen en al mn overuren op moest maken.
Zat ff naar de Franse namen top 100 te kijken haha. Kylian stond in 2006 op nr 39, Killian op 58 en Kyllian op 98 Geen Monique in de top 100 meer
Monique: Kyllian dus nog steeds zo vroeg wakker, vervelend he, helemaal in de winter. Hopelijk wordt het met de zomertijd voor onze kindjes weer een uurtje later als de klok vooruit gaat. En Kyllian dus een populaire naam in Frankrijk. Hebben jullie destijds ook nog getwijfeld over de speling? Mijn ouders passen altijd bij ons thuis op, ideaal Kel:zo, netjes hoor die nachten van Senna. Lekker dan het zo'n ochtendje met 1 kind. Succes in het zh vanmiddag. Mirjam: vervelend dat je zo misselijk bent en het slapen minder gaat....de echte laatste loodjes meid. Hopelijk duurt het nu niet al te lang meer voor je! Hier net boterham met Jayna gegeten. Tegenwoordig vraagt ze steeds of we samen de tafel zullen dekken als we brood eten. Vindt ze echt gezellig, en eten dat ze dan ineens kan. Zelf broodje smeren ( met hulp ) en net 2 boterhammen op, terwijl normaal gesproken met moeite 1 boterham op gaat. Zal Faya ff uit bed halen, die hoor ik babbelen... Liefs Sem
Sem: Gezellig aan tafel eten met je meisjes.Hier heeft Yannick net ook 1 hele boterham op!!!!!! Meer dan zn zus! Nu ligt ie lekker te slapen met een bolle buik, lol.
Zaph: Hihi, Yannick smult dus wel van zn boterham. Hier eet Faya ook meer als Jayna, ´s avonds is haar bordje altijd binnen 10 minuten leeg en is Jayna nog niet eens op de helft. Slaapt Yannick een beetje vaste op tijden overdag? En slaapt Jill soms ook nog overdag? Jayna wou toch nog naar bed, nadat ze eerst zei dat ze niet moe was na de psz. Nu slaapt ze een uurtje, toch wel even lekker hoor....
Nee, het schiet inderdaad voor geen meter op met Faya dr haar, Ze kan een speldje in en een mini staartje, maar stelt niks voor vergeleken met Jayna op die leeftijd. Ik kan nu ook meepraten met de mama's met meisjes die pas tegen de tweede verjaardag een klein staartje in kunnen.....