Zo we zijn weer terug. Senna groeit goed. Ze is nu 56cm en 4,7 kilo. Dus netjes en ze is veel gegroeid. Nog over het eten gehad, maar omdat ze goed is aangekomen is het geen probleem. Het moet natuurlijk niet minder worden. Verkoudheid ook even in de gaten houden. Kortom ze is een gezond meisje. Leuke spam van Jayna en Faya. Wat is Faya anders dan Jayna zeg. Ik zie echt Lenhard erin en Jayna in jou Sem. Monique: Dus vanaf volgende maand ben je de maandag alleen, zal wel even wennen zijn, maar ook wel lekker dat je dan tijd voor jezelf heb. Goed idee van je met die voeding om dan comfort te gebruiken ik hou het in mijn achterhoofd. Het spugen is nu even niet meer geweest dus ik denk dat het komt door die verkoudheid. Ik ga even eten klaarmaken. Liefs Kelly
Hoi meiden, We zijn weer thuis! het was gezellig met z'n allen en de kinderen hebben zich goed vermaakt. Milou en Amy hebben super geslapen en zijn nu ook bekaf van al het spelen. Ik ga verder de troep opruimen en eten. Misschien kom ik vanavond bij lezen en reageren. Liefs x
Brennie, welkom terug! Heeft Milou nog in bed geplast? Kelly: super dat Senna zo goed groeit ondanks het weinige drinken. Semmi: lieve foto's van je meisjes. Blijft grappig om te zien hoe verschillende ze zijn. Monique: hihi nee, Leander is het niet, al is dat wel een mooie naam. Echt Frans eigenlijk ook niet. Er is wel een Franse variant maar wij hebben de Hollandse. Hij is wel uitspreekbaar hoor, er zit geen 'g' in. Alles nog rustig hier dus
Sem:Lieve fotos van je meisjes,ze lijken echt niet op elkaar he? En Faya ook alweer 16 mnd. Kel: Senna groeit super zeg ondanks dat ze weinig drinkt.Hoeveel drinkt ze nu per dag? Brennie:Heerlijk weekend gehad dus,altijd genieten he. Wij vertrekken maandag. Heb er ook al zin in. Lydia : Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag !!!Fijne dag.XXX Ik heb gewerkt vanmorgen en ga straks om de koffie bij een vriendin.Heb een leuk weekend gehad,lekker uit eten geweest was gezellig. Tot later XXX
Kelly: super dat Senna zo goed groeit! Denk dat Dyon en Senna aardig gelijk op gaan Brennie: jullie weer terug. Vandaag weer aan het werk of zijn jullie vrij? Panda: morgen is het de 10e he. Alvast heel veel sterkte vannacht, zet hm op Trena: gezellig ge-theeleut met je vriendin? Zaph: goede eter gelukkig die Yannick Sem: leuke foto's van de meiden! Echt bizar hoe verschillend ze zijn Maar wel hetzelfde neusje he Hier gisteren weer vroeg naar bed gegaan en vanmorgen weer Kyllian al om 5 uur wakker. Zijn lange dagen zo en hij is nu hyper dus denk niet dat ik hm naar bed krijg. Zijn er op die leeftijd ook nog sprongetjes ofzo Dyon die drinkt nu al 3 dagen zeker 900cc op een dag Probeer over te gaan naar 6 flessen ipv 7, maar lukt echt nog niet. Met hem verder alles ok, begint een aardig ritme te krijgen, slaapt nu weer lekker.
Zondag was ik boven aan het strijken en de jongens lagen op bed tv te kijken, na een 10 min lagen ze zo... Bekijk bijlage 50261
Het lijkt er trouwens op dat hij toch ook blond gaat worden, zn uitgroei is blond Bekijk bijlage 50264
Hoi hoi, Wat een lieve foto's van Dyon! Mooi manneke zeg. Kel: gelukkig is Senna goed gegroeid, hoef je je daar geen zorgen over te maken. Wel lastig dat zij ook zo slecht d'r flessen drinkt. Sem: wat een leuke foto's van je meiden! Faya ook al zo groot weer. Wij waren ook in Oranjestad geweest afgelopen zaterdag, heel leuk voor de kids Zaph: wow yannick is zeker goed aan het groeien, haha. jullie bijna naar de sneeuw. LIS: gefeliciteerd met je verjaardag!!! Fijne dag vandaag. Trena: ja jullie ook bijna lekker ff ertussenuit. Panda, spannend!!! Lin: hoe is het met je? WEer aan het werk gegaan gister? Ik moest veel pagina's bijlezen Ik weet ook niet alles meer....gisteravond ziek geworden 2 vriendinnen hadden gisterochtend toen we opstonden ook al maagkrampen en misselijk. Amy gaf gistermiddag uit het niets over....en ik vanaf het avondeten misselijk en niet kunnen overgeven. Brak geslapen en vanochtend kwam het er gelijk uit Tot net in bed gelegen en nu gaat het wel weer....wat irritant! Ik ga wat proberen te eten en dan op de bank hangen.
hihihihihi wat leuk hoe ze allebei op bed liggen te slapen. 5 uur is erg vroeg en dan doen de dagen idd erg lang. Dat ie dan niet wilt slapen zeg in de middag. Daynah kwam vanmorgen om 8.30 uur en Senna om 9.30 uur, dus dat was wel erg lekker. Het lijkt nu weer steeds beter te gaan met het drinken en ik hoor haast ook geen verstopt neusje meer bij Senna dus dat is mooi. Ik ga even Daynah vermaken, die komt net haar bed uit. Lui kind dat eigenlijk heh....hahahahaha Lfs
Brennie: Klinkt idd alsofg jullie iets verkeerds hebben gegeten? Beterschap. Kel: jeetje Daynah ook tot half 9 geslapen. Dat zal hier echt nooit gebeuren ben ik bang. Wat fijn dat Senna nu beter drinkt. Hopelijk blijft het zo gaan en hoef je je geen zorgen meer te maken. Ik zit best wel op tegen de tijd dat ik weer ga werken. Djurre gaat sinds hij begonnen is met zn nieuwe baan al om 6 uur weg, omdat hij anders in de file staat. Dat betekent dat ik dus als ik weer werk Kyl en Dyon 's ochtends moet aankleden, flesje en brood geven en wegbrengen naar kdv. Moet zelf ook om 8 uur op mn werk zijn. En Kyl werkt dus meestal echt niet mee 's ochtends. Na mn werk ze weer ophalen, thuis koken en dan het avondritueel hopelijk wel samen. Zal vast stressen zijn die eerste periode. Naja nog maar ff 8 weken genieten zo...
Dank jullie wel voor de felicitaties meiden! Ik voel me wel echt jarig, maar slingers boven mijn bureau, sms'jes, mailtjes en krabbels op hyves AM: het ritme moet er idd weer inkomen als je weer gaat werken. Kleedt Kyllian zichzelf al aan? Jesse kan het heel goed... op het kdv... Thuis wil hij graag geholpen worden. Dat proberen we wel steeds meer te stimuleren. Nu zijn wij meestal wel met zijn twee 's morgens en ik heb bovendien tijd dat ik binnen moet zijn op mijn werk. Maar nog 8 weken Nog lekker een tijdje om dat ook te oefenen. Als je nu om 5 uur wakker bent, gaat dat vast wel lukken allemaal Lieve foto's van je jongens. Vind je het niet wennen om jongens te zeggen nu? Kel: Senna groeit goed dus. Marijn was binnen een maand 1 kilo aangekomen, dus ook zoiets als Senna. Fijn dat ze weer wat minder verkouden lijkt en wat beter gaat drinken. Hopelijk heb je niet dezelfde problemen met melk als met Daynah. Heerlijk, om half 9 en om half 10 wakker worden. Voor jezelf ook fijn! Brennie: leuk weekend gehad dus maar minder dat je nu ziek bent geworden. Overgeven is altijd zo... bleh! Hopelijk gaat het morgen weer beter. Is Amy wel weer beter of nog steeds overgeven? Sem: jij hebt echt 2 verschillende meisjes he. Wel leuk hoor, 1 blonde en 1 donkere. Heb ik ook, maar Jesse is niet zo donker als Jayna. En Marijn is nu met de winter ook wel donkerder dan van de zomer. En dat haar gaat wel weer groeien hoor. Ben benieuwd of je meisjes later deze week merken dat papa er nu niet is. Wel fijn dat hij weer volledig aan het werk is, toch? Gezien er dan weer voldoende werk is, in ieder geval. Trena: waar ben je gaan eten met je vriendin? Ga je dan naar Knokke of Sluis ofzo? Sluis is ook wel genoeg natuurlijk. En Fenna ligt mooi op schema met draaien toch? Wordt ook alweer een hele meid he. Panda: doe maar morgen, das idd een hele mooie datum 10-02-10! Zo ging ik ook voor 08-05-08 En dat werd 'em nog ook. Je huis is nu wel schoon genoeg lijkt me Lin; hoe was het van het weekend nog? Heb je je leidinggevende nog gesproken? Hoop dat je wat afleiding kunt vinden. Zap: Yannick is mooi gegroeid en hij eet gewoon normaal toch? Bij mij begonnen ze de laatste keer bij Marijn over minder eten, maar het jochie eet niet veel. Krijgt nauwelijks een tussendoortje en er gaat met moeite een boterham in. Dus we laten het lekker zo hoor. Alleen 's avonds eet hij meestal wel goed. En o ja, zondag met mijn verjaardag... toen heeft hij wel onwijs lopen snoepen Als Yannick gaat lopen, komt dat allemaal goed! Zap vroeg het ook al: hoe is het met Nienke? Kom je nog schrijven? Nou meiden, morgen weten we of alles goed is en wat we krijgen, als het goed is. Ik vind het spannender dan mijn verjaardag hoor!
Lydia, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat erg, ik was het helemaal vergeten! Spannend morgen. Al krijg je 13 kinderen, dat blijft spannend denk ik. Monique: weet niet of er nog sprongetjes zijn rond deze leeftijd maar Bastian was ook een tijd strontvervelend en ik merk wel dat hij nu ineens weer nieuwe dingen leert en zegt dus er zal wel een verband zijn. Lijkt me ook pittig 's ochtends maar als je eenmaal een ritme hebt dan went dat ook wel. Kelly: Senna weer bijna beter dus, goed zo. Kan ze weer verder groeien. Hihi Daynah lui, heerlijk toch. Beterschap Brennie. Blegh, weet precies hoe je je voelt. Knap maar snel weer op. Huis is nu echt belachelijk schoon. Laat die bevalling maar beginnen, ben het poetsen helemaal zal.
ik had dus een bericht getypt valt mijn pc opeens uit :x:x:x:x Even voor Lydia alleen heel veel suc6 morgen. Liefs
Jee panda de baby zit nog op zn plek. En zo schoon je mag wel ff langskomen... Hoe gaat het met Bastian? Nog meermet baby bezig? AM oh lijkt mij idd lastig als Djurre zo vroeg weg moet. Zal ook wel gewoon wennen zijn voor kyl om wat vlotter te zijn denk ik. Het treuzelen in de ochtend komt mij heeeeel bekend voor Brennied klinkt als iets verkeerds gegeten idd. hoe voel je je nu? En mooi dat het gezellig was het weekendje. Weer was ook ok, beter dan sneeuw! Fajah ik zag de foto's van je etentje op hyves zag er leuk uit. Ik moet altijd wel lachen om dat: om de koffie..hihih. Ik zeg altijd op de koffie. Lis gefeliciteerd met je verjaardag! En wanneer heb je nou je echo? Morgen?? Oh wacht lees het al morgen idd...spannend!!!! Hoe is het met je jongens? Marijn zn puf werkt nog goed? Kel fijn dat Senna beter gaat met haar neusje. Ik vond dat altijd zo'n gepriegel met dat neuspompje brrr. En jee zeg wat een dame is ze al dan. 4.7 kg . Dat woog Jaime pas na 2 of 3 maanden ofzo.. Hoe gaat het met Daynah en het plassen? SEm die foto's van speelstad zien er leuk uit hoor! Misschien ga ik daar ook wel eens naartoe al wel ver weg van hier. Maar dan in de pipowagen..haha. Wat je zegt idd heel ander het haar van Faya dan van Jayna.Jaime had dat precieszo als Faya hoor..haha. Verder kan ik niet lezen meiden sorry. Hier gaat het redelijk. Natuurlijk nog steeds boos en verdrietig maarmerk toch dat het werken met de afleiding zorgt voor wat meer eten.Nog steeds niet veel maar hetbegin is er. Slapen is nog wel klotemaar dat zal ook wel komen denk ik. Ik vermoed dat michiel iets plant voor het weekend..weekend weg, maar weet het niet zeker.Hij doet erg zn best. Oh en zo grappig jaime heeft een aanbidder..haha. Morris (leuk jongetje halfbloedje van het kdv) is verliefd op haar...haha. Vanochtend kwam ik kdvbinnen en morris was afscheid aan het nemen van zn moeder. Ziet hij Jaime en zegt oh mama Jaime. Dus zn mama zegt nou dan vraag je of ze met je wil spelen in de keuken of met de blokken. Nee zegt hij dat durf ik niet. Ik van ok. Liep ik weg naar beneden en zij ook. Komt ze naar mij toe en vraagt oh jij bent toch de moeder van Jaime.Ik ja. Ja zegt ze Morris heeft het heel de dag over Jaime. Hij houdt niet op. Zegt heel de dag oh Jaime is zo lief en zo mooi en ik ben verliefd op haar..whooeeehaaaa. hoe vroeg begint het???????? Maar wel schattig. Ikvroeg vanavond aan Jaime heb je nog met Morris gespeeld. Zegt ze ja en morris wilde niet met de andere kindjes spelen, maar alleen met mij...whoeeeeeee. Nou ga ff verder. Oh nog wat had nog een kras in mn auto gereden. BALEN. Bij inparkeren raakte een bumper heel zachtjes. Michiel had net met sponsje gepoetst en lijkt mee te vallen gelukkig...pfffieeeuuuw. Nu ben ik echt weg. lfs
Oh en tip nog...28 feb leuke voorstelling in poppentheater amstelveen. Wij gaan daar naartoe...Werd getipt door directeur poppentheater. kaartjes 7 euro p.st. Ben weg hoor!
Hihi Jaime een aanbidder... dat begint wel heel vroeg zeg! Er ligt weer sneeuw :x en moet naar vk. Met de auto dus, fietsen gaat nu echt niet. Vannacht geen oog dicht gedaan, hele nacht voorweeen gehad.