Trena: hahahaha, jij wilt graag een reactie he Je hoort het over een week of 20. Het is gezond, dat is toch echt het belangrijkste. Angela: je klinkt weer lekker druk zeg. Hoeveel kindjes heb je in totaal dan? Naast de puberjongen van 13 jaar En je zus dus een meisje? Leuk hoor! De eerste van je zus toch? Leuk voor Jordy AM: 5 uur. Pfff... echt vroeg! En als ie overdag nou niet meer slaapt? Tja, als ie in slaap valt, valt ie in slaap. Dan is het ook zielig om wakker te maken he. 1 hand met slee en 1 met wandelwagen... Laat even weten of het lukt Panda: en... voor welke datum ga je nu? Of ben je vannacht bevallen We zijn zoooo benieuwd!!!!!!! Sap: hoe is het met banen zoeken? Wel weer vervelend, die sollicitatiegesprekken vind ik echt altijd klote. Beetje jezelf verkopen... Fijn dat je in ieder geval voorrang krijgt op het uitzendbureau. Hier vanochtend gehoord dat nichtje Karlijn in het ziekenhuis ligt. Ik heb al wat traantjes gelaten zeg. Ze heeft wel vaker last van haar hart, en gisteravond ook weer hartkloppingen en pijn. Dus mijn zus de hap gebeld en daar hartfilmpje gemaakt. Bleek dat het hart heel hard moesten pompen omdat er te weinig zuurstof was. Aan de beademing en toen ging het wel beter. Maar ze willen nu toch weer weten wat er aan de hand is. Gelukkig, maar ik vind het wel eng. Mijn zwager was bij haar in het zh gebleven en mijn zus had vandaag nog niets gehoord. Even afwachten dus.
LIS, wat eng zeg. Hoop dat ze er snel achter kunnen komen wat er aan de hand is. Kan me voorstellen dat je behoorlijk schrikt. Nou Dyon is net wakker, dus ga even flesje maken en daarna met ze naar buiten.
He bah LIS, wat naar van je nichtje. Monique: die eerste foto lijkt erg op Kyllian qua uitdrukking vind ik. Slee en kinderwagen? 8) Succes! Goed voor de conditie. Angela: je hebt het er wel druk mee he. Fijn dat het zo goed loopt! Nog geen nieuw pandabeertje in huis. Vannacht wel beneden geslapen, deed boven geen oog dicht van de pijn in benen en liezen. Beneden ging het over, zal wel weer voorwerk geweest zijn. We gaan nu voor 12-02-2010. Je moet toch wat om het leuk te houden he haha. Ga maar weer 's poetsen. Bastian is buiten een sneeuwmuis aan het maken.
Goedenmiddag, Lydia: fijn dat alles helemaal goed was met de kleine uk in je buik. Het belangrijkste is inderdaad dat hij of zij gezond is, en wij zullen dus nog 20 weken moeten wachten, spannend! Kel: wat dom zeg dat ze weer beginnen te zeiken over bv op het CB. Al knap zat dat je combineert en ook al zou je alleen kv geven, blijft jouw keus. Afgelopen nacht weer goed gegaan met Senna? Mirjam: nou dan de 12e maar he, kan nu nooit heel lang meer duren! Monique: leuk he bljft dat, vergelijken als ze dezelfde kleertjes aan hebben. Ik zie zeker gelijkenissen, maar vind ze ook wel weer een eigen koppie hebben. Dyon is zeker ook iets zwaarder als Kyllian op die leeftijd? Djurre dus vaak laat thuis, dan ben ik best wel verwend zeg met een man altijd om 16.10 uur thuis! En inderdaad, voordat die kleintjes naar 1 keer slapen op een dag overgaan, duurt vaak wel even. Faya had in de zomer met 9 maanden dat ze soms de tweede keer oversloeg, maar Pas echt na haar eerste verjaardag lukte het mij om elke dag 1 slaapje te doen, wat me trouwens wel beter bevalt. Ze slaapt nu van 11.30- 13.30 uur ongeveer. Angela: jeetje, je hebt het maar druk met de kindjes allemaal. Is het een beetje te combineren met je eigen kids? Hoeveel dagen in de week pas je op dan? Leuk dat je zus ook een meisje krijgt, spannend dan weer he! Gister erg leuk gehad met mn nichtje. Ze had nog kadootjes voor Jayna en Faya mee, zo lief. Vertelde ze later dat mijn zus die gekocht had terwijl zij op school zat, omdat ze er geen tijd meer voor had. Doet me dan toch wel wat hoor....begin mn ( half ) zus en ( half ) broer nu toch wel te missen. Hoor mijn ouders bijna nooit meer over hun, en de ruzie is destijds tussen mn ouders en hun begonnen, waarbij ik partij voor mijn ouders koos. Maar ik krijg steeds meer het gevoel, dat ik wel weer contact zou willen hebben. Vind het erg lastig, ook t.o.v mijn ouders. Maar misschien moet ik toch voor mijzelf kiezen....weet ook niet hoe ik het aan moet pakken, maar mis ze gewoon ineens zo...... Nou ga ff bammetje eten met Jayna... Liefs Sem
Ow ja, Lydia, wat een naar verhaal over je nichtje. Vind dat ook altijd maar eng hoor als ze eenmaal iets met het hart hebben. Hopelijk komen ze er nu precies achter wat en kunnen ze het goed in de gaten houden, sterkte ermee!
Panda: haha, nou morgen dus de grote dag Semmi: moeilijk zo'n sitiuatie met je broer en zus. Misschien je ouders ze niet? Misschien met hun eens bespreekbaar maken? Dyon was de eerste keer op CB bijna even zwaar als Kyl op dezelfde leeftijd (scheelde 120 gram). Volgende week weer naar CB, dus ben beniewd.
Sleeen en kinderwagen duwen tegelijk gaat prima hoor Heb het niet zo gedaan hoor, gewoon 1 hand slee en 1 hand kinderwagen...ze wegen beiden bijna niets. Bekijk bijlage 50699
Dyon zn eerste keer op de slee (hij vond de wind maar niets, dus ging daarna weer snel lekker warm in de wagen). Bekijk bijlage 50701
LIS: Kyllian slaapt bijna nooit meer overdag. Hooguit als hij per ongeluk ergens in slaap valt. Dan laten we hm idd liggen, want anders is hij strontchagerijnig. Maakt dus niet uit of hij wel of niet overdag slaapt, hij blijft vroeg wakker worden.
Hoi meiden, LIS: super dat de echo goed is en dat alles gezond is! Wat erg van je nichtje....hopelijk kunnen ze iets eraan doen. heeft ze dat al vanaf d'r geboorte? Hoe oud is ze nu? AM; wat een leuke foto's! En dat ging je prima af met kinderwagen en slee. Ik vind Dyon ook wel een eigen gezichtje hebben maar ook kenmerken van Kyl En wat is Kyllian vroeg wakker zeg Jammer dat Dyon er ook wakker van wordt...balen maar wordt vast weer beter. Zal wel een fase zijn. Panda: schiet eens op joh!! Je blijft maar poetsen, je kan beter bevallen heh Lijkt me nu zwaar hoor die laatste loodjes....blijft BAstian dan goed alleen buiten spelen? Bij milou moet ik altijd mee Angela: wow lekker druk bij jouw..pfff..succes! Fijn dat je nu communie kleding hebt gevonden, is in mei toch? Kel: Hoe gaat het nu met Senna? Drinkt ze weer goed. En goed hoor dat je bv en fv combineert, doen wat zelf voelt wat goed is! Sem: ook weer sneeuw bij jullie...ik ben het nu ook wel zat hoor. LIef dat je nichtje toch bij jullie komt. Wat am ook zegt: misschien eerst met je ouders bespreken? LIjkt me een moeilijke situatie. Ik ben weer beter Milou is wel een beetje aan het kwakkelen geweest. Heel erg hoesten en er 's nachts van wakker liggen. Nu bisolvon gehaald en hoop dat het werkt. Ze is wel steeds droog gebleven 's nachts Amy is ook verkouden (ach ja wie niet??) maar d'r oogjes zijn niet meer ontstoken gelukkig. Ze liggen nu beide te slapen. Straks om 15 uur weer naar logopedie met Milou. Zaterdag ga ik alleen carnaval vieren met vriendinnen en zussen. Gerard geeft er niets om en kan hij mooi op de kids letten Ik ga even hier stofzuigen en zo meteen komt een vriendin nog een bakje thee drinken. Groetjes!
Hehe eindelijk ff tijd om te reageren op jullie allemaal. Panda: Nog geen beebje dus, nou ja hou t dan maar op valentijnsdag. Kan nu nooit meer lang duren joh. Ben je t al zat? Of gaat t nog wel? Am: Ahhhhhhhhh dat kleine ventje op de slee. Wel heel lief zo samen en wat een lekker warm pakje heeft hij aan. Ligt er nog zoveel sneeuw dan bij jullie?! Leuk! Hier niks meer helaas. Brennie: Leuk weekenbdje gehad dus, jammer dat jullie allemaal ziek zijn geworden. Jij helemaal klaar voor de carnaval. Hoe ga je verkleed? Lis: Nog van harte met je verjaardag, had t geloof ik wel al op Hyves gedaan toch!? En gelukkig dat de beeb er gezond uitziet. Ben ook nieuwsgierig hoor, maar denk toch een 3e zoon Hihi, we zien t wel eind juni. Kel: Senna weer op dreef met drinken? Sem: Jij bent zeker verwend met een man die elke dag rond 16 uur thuis is. John is elke dag op zn vroegst thuis om 1815, maar vaak later hoor. En dan ziet hij net als Djurre de kids vrijwel nooit omdat ze dan al slapen. Geniet er maar van je mannetje zo vroeg thuis. Hoelaat begint Len dan? Bij jullie ook nog sneeuw? Lin:Zonde van je kras op je auto. Is ie helemaal weggepoetst? En kan me voorstellen dat t allemaal nog moeilijk voor je is de hele situatie,maar neem de tijd en denk goed na he. Lief dat Jaime een aanbidder heeft op de creche, hahaha. Angela: Nog altijd een drukke boel dus bij jullie. Je doet ook wel heel veel als ik t zo lees, waar haal je de tijd vandaan!? Verder weet ik t ff niet. Hier alles zn gangetje. Nogsteeds moe van de slechte nachten met Yannick. Vannacht was t weer 5x eruit voor een speen. Grrrrrrrr.Ben gewoon te moe om te sporten s avonds zoveel energie kosten die nachten me. t Weekend lekker uiteten met John en volgende week op vakantie. Zijn we wel aan toe hoor. Pffffffff, kunnen we weer eens uitslapen omdat de kids dan ook bij opa en oma in t appartement kunnen slapen. Nu weer ff uurtje niks hier op school, ook wel lekker. Straks nog ff les en dan weer huiswaarts. Meiden tot later. Liefs
Zap: klinkt echt zoooo vermoeiend. Zo vaak eruit moeten 's nachts. Zou fijn zijn als hij zijn speen zelf kan pakken. En volgende week idd maar eens een nachtje bij opa en oma logeren. Hoe is het eigenlijk met je moeder? Nog weleens contact gehad? Sem: Toch wel lief dat je zus dan cadeautjes had gekocht. Wat je zegt... misschien eens met je ouders bespreken? Volgens mij heb jij hele lieve ouders met wie dat best bespreekbaar is. Brennie: gelukkig, jij ook weer beter. Verschrikkelijk, dat vele hoesten van Milou. Dat hebben wij dus bij Marijn. Gelukkig helpt zijn pufje wel, maar eergister duurde het weer heel lang voordat hij in slaap was, omdat hij alleen maar aan het hoesten was. Zo zielig. Wel applausje voor Milou dat ze droog is 's nachts hoor! Alvast veel plezier met carnaval! AM: haha, dan lijkt het of Kyllian nog wel regelmatig slaapt overdag. Misschien ook omdat je net van de week die foto had gepost. Ligt hij 's avonds ook vroeg op bed? Hij moet er toch idd wel doodop van zijn, om 5 uur al wakker. Hoe verzint ie ut Nou, mijn moeder belde nog over Karlijn. Ze mocht weer naar huis, als het infuus eruit was. Hartfilmpje is nu opgestuurd naar kindercardioloog in Maastricht. Daar is ze ook al geweest toen ze 3 of 4 maanden was. Toen heeft ze ook al eens met een kastje gelegen (gelopen klopt in dit geval niet), omdat haar hart regelmatig oversloeg. Nu heeft ze af en toe wel hartkloppingen en ze weet er wel goed mee om te gaan, maar gisteravond had ze echt pijn. Als ze binnen 2 weken niets van de cardioloog uit Maastricht horen, moeten ze het ziekenhuis bellen (in Roermond, waar ze wonen) en dan gaat het ziekenhuis actie ondernemen om haar zo snel mogelijk daar te krijgen voor een afspraak. Mijn zus is erg blij dat er actie wordt ondernomen. Ze is nog maar 8 jaar, ik vind het wel heftig hoor.
hoi hoi, LIS: Jeetje dat is idd heftig van Karlijn en nog zo jong ook heh. Hoop dat het niets ernstigs is. Ik vind het altijd zo zielig als kinderen iets hebben. Ze zijn nog veel te jong daarvoor. Zap: Heh dat is echt vervelend van die nachten zeg. Kan me helemaal voorstellen dat je gebroken bent. Goed idee om ze even een nachtje naar opa en oma te brengen kunnen jullie weer uitslapen. Nog even en dan lekker op de wintersport. Brennie: En hoe was het bij de logopedie. Ben benieuwd hoe ze het bij jullie doen. Hier gaat het met plaatjes en spelletjes. Daynah vindt het iig prachtig als we daar naar toe gaan. Gelukkig is iedereen weer een beetje beter aan het worden. Hoe ga je verkleed van het weekend? Monique: Gek hoor dat Kyllian niet in de middag wilt slapen als hij zo vroeg wakker is. Daynah was vanmorgen om 07.00 uur wakker en dat vind ik dus vroeg, maar dan slaapt ze in de middag echt nog wel en ik maak haar dan meestal wakker na 1,5 uur anders wordt het in de avond een probleem. Leuke foto's en een leuk shirtje van Mexx. Sem: Gisteren dus gezellig gehad lief dat je nichtje een kado had meegenomen. Lastig hoor die gevoelens. Denk je dat je ouders boos zullen worden als je weer contact op zou nemen met haar? Anders heb je het eerst met hun erover kijken hoe hun erover denken. Eigenlijk zou het niets uit moeten maken omdat het tussen je zus en je moeder gaat. Maar het blijft lastig. Angela: Waar haal je de tijd vandaan zeg met 3 kids. En leuk dat je zus een meisje krijgt. Mirjam: En en en komt er al wat?? Hier vanmorgen kraambezoek gehad van mijn stiefzus. Ik zie haar niet zo heel veel meer. Ze kwam met een luiertaart met allemaal dingentjes van Woezel en Pip en Zwitsal. Erg leuk. Vannacht kwam Senna weer 2x. Ze maak nu zo'n inhaalslag wat betreft eten. Ze heeft soms niet genoeg meer aan 120cc. Heb dus vandaag voeding gekocht voor hongerige baby's en begin dan met 1 schepje en dan kijken hoe het gaat. Ben het gewoon niet gewend. Daynah dronk nooit haar melk en Senna wil alleen maar meer.... Vandaag heeft ze haar eerste pakje in maat 62 aan en dat zit wel goed geloof ik. Is van Noppies en vind dat het merk toch wel vaak wat kleiner valt, want het meeste wat ik heb in maat 62 zit dan toch wel weer ruim. Ik heb gewoon 2 lange dames op de wereld gezet volgens mij. Kunnen ze later allebei op de catwalk Ga even kijken wat Daynah aan het doen is ik hoor van alles schuiven. Liefs
Brennie: ga je ook een keer met de kids carnavallen of alleen zaterdag met je vrienden? Ik wil ook wel met Kyl, maar heb nog niemand die mee kan Had het Kyllian beloofd, aangezien we eerst met Lin en Jaime zouden gaan. De meiden dus ook aan het kwakkelen geweest. Is ook niet normaal de kou deze winter. Zaph: pfff echt vermoeiend hoor zovaal eruit 's nachts. Gelukkig hoeven we er hier maar 1x uit (Dyon flesje en evt verschonen), maar dus wel vanaf 5 uur weer op. Krijgt Yannick nu geen late avondfles meer? Lekker hoor volgende week vakantie!! LIS: hoop dat er niets ernstigs met je nichtje aan de hand is. Gelukkig gaan ze het wel verder onderzoeken. Kyllian gaat 's avonds tussen 7 en half 8 naar bed. Later in bed leggen heeft ben ik bang totaal geen zin. Kel: Senna dus ook naar maat 62. Ben er hier ook aan begonnen, ondanks dat het nog iets aan de grote kant is. Was de maat 56 kleertjes zat Ga ff flesje geven en koken.
Dat verklaart het. Was nog niet wakker denk ik. Nee, dan vind ik ze nu even niet heel erg op elkaar lijken. Monique: hoop dat dat gauw overgaat, dat vroege opstaan van Kyllian. Wij hadden het hier met Bastian een paar maanden geleden en ineens ging hij langer slapen. Kelly:haha dat zal wel wennen zijn, zo'n hongerig meisje. Wel fijner lijkt me dan dat moeizame drinken van Daynah toen. Noppies valt idd vrij klein, viel me ook op. LIS: goed dat er nu actie ondernomen wordt met je nichtje. Die onzekerheid lijkt me ook erg. Ow Robine, wat erg die nachten. Weet dat nog precies en heb daar dus helemaaaal geen zin in. Maar ja, je moet wel. Zullen jullie idd wel aan vakantie toe zijn, laat opa en oma het dan maar even overnemen. Ja, begin het nu wel een beetje zat te worden. Vooral het poetsen. Brennie: Milou nog steeds droog 's nachts, goed zo! Haha Bastian speelt niet alleen buiten hoor, JP was erbij. In de tuin speelt hij soms wel alleen maar dan moet ik wel om de haverklap komen kijken naar zijn sneeuwcreaties/stoepkrijttekeningen/zandtaartjes. Tijd om te bankhangen! Zak sinds gisteravond steeds door mijn liezen, heel vervelend. Best pijnlijk ook. Net als het gestompt in mijn blaas, zo he, wat zal ik dat straks NIET missen.
Am:Jammer dat je ver weg woont ,was graag met je naar carnaval gegaan. Hier is voor de deur een stoet en we gaan daar naar kijken,savonds gaat mama alleen op stap ( met dinnetjes ) Lin:Hoe gaat het met je meis? Sem; Snap best dat je het er moeilijk mee hebt met je broer en zus die je niet ziet.Kun je het eens niet op tafel gooien bij je ouders?Kijken wat hun ervan zeggen? Brennie:Helemaal klaar voor carnaval?? Zaph:Echt vermoeiend die nachten bij jou.Hoop dat hij snel een keer goed gaat slapen. Of dat hij zelf zn speentje kan vinden.Ben blij dat Fenna een duimertje is. Kel; Pffff gaat echt hard Senna al 4 weken. Hier zit Fenna nu in maatje 68 ,maar soms ook al eens 74,hangt er maar net vanaf hoe het valt he,en Noppies valt meestal klein vind ik. Lis:Ow wat sneu voor Karlijn,en ze is nog zo klein en dan al dat gedoe aan haar lijfje.Begrijp heel goed dat je een traantje laat hoor. Zo morgen hebben de kids carnaval op school. Yorben had woensdag ook al carnaval ,maar morgen dus nog een keer.Prins carnaval komt op school dus is wel leuk.Ga ff blijven om te kijken denk ik. Yorben gaat als soldaat (woensdag was hij piraat) Jelte als Cowboy.... Ga nu bakje koffie drinken..... doei doei xxx