November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden,

Panda oh heb met je te doen meid. Dat op de blaas is idd niet FIJN! Is Bastian zn sneeuwmuis goed geworden? En niet zaterdag bevallen hoor dan is het de 13e dat is ook niet leuk dus dan maar ff ophouden;).

AM Dyon wordt groot zeg! En zo al op de slee joh..haha. Dat je dat durft. Ik vind de jongens op de foto niet op elkaar lijken. Je ziet bij de eerste echt dat het kyl is. Dyon heeft heel eigen gezichtje vind ik. Ga je nog wel naar de carnaval of helemaal niet meer. Vind het jammer dat ik niet meekan! En jaime ook! We spreken snel weer wat af. Trekken we dan gewoon de kids zo'n pakkie aan en gaan we hossen door je woonkamer :D.

Sem heerlijk zeg die tijden van Len. Ben jaloers op je. Dat is pas echt leven!Maar wat zaph zegt hoe laat begint hij dan?
    En lastig de situatie met je zus en broer. Maar moet het een het ander uitsluiten? ik bedoel dan kun je niet contact met allemaal hebben? Misschien eens met jemoeder over hebben? GEwoon zeggen hoe je het voelt dat je ze mist ook voor de kids. Misschien zal contact tussen jou en je zus en broer de relatie met je ouders en je zus en je broer verbeteren? Ik weet ook niet waar het om gaat hoor de ruzie, maar misschien is het wat?

Kel heerlijk toch dat ze zoveel drinkt. Kan mij goed voorstellen dat het bij Daynah frustratie was dat ze zo weinig dronk. En jouw dames kunnen zeker wel op de catwalk. Daynah is al zo'n knapperd en Senna lijkt precies op haar. Ben je een beetje in het ritme nu Sabino weer werkt?

Zaph jee nog steeds gebroken nachten..hoe hou je het vol dan? Ik weet ooke cht niet goed wat je moet doen behalve dat badderen en met lavendel ofzo. John is ook altijd laat thuis heh. Bij jullie nog binnenkort weekendje samen in het verschiet?

Lis ik wist dat niet van Karlijn joh. Wat een nare situatie! Ze moeten dat toch kunnen zien op een echo. Ik weet van het hart niet veel. Alleen dat asd van jaime, maar dat kan pas op latere leeftijd hartritmestoornissen teweeg brengen. Ik zou als ik je zus was er bovenop zitten. Roermond zkh is niet zo geweldig (mn schoonvader had daar paar keer foute diagnose, althans had gewoon eerder doorgestuurd moeten worden door Roermond). Maastricht is vlgs mij wel ok zkh. Oh en ik ben benieuwd wat het is! Maar dat alles er goed uit ziet is het belangrijkste!

Brennie bisolvon werkt wel heh bij die kids? Jaime krijgt het ook vaak, te vaak maar goed. Fijn dat jij weer bent opgeknapt. Dat hoesten doen ze ook vaak heh. Maar goed als ze straks naar de kleuterschool gaan dan hebben ze goede weerstand opgebouwd.
    Hoe was het met Milou bij de logopedie?

En verder kan ik niet meer hierop terug lezen...

Fajah bij jou alles goed?
    Sap hoe is het met je sollicitaties?
    Charissa hoe is het bij jullie?

Ik heb vandaag ff lekker tijd voor mezelf genomen. Vanaf drie uur vanmiddag vrij genomen (nadat ik dus om half elf pas aankwam op mn werk maar goed zat er gister tot 21...etentje met directeuren culturele instellingen). Had vanmorgen al de kapper gebeld voor een afspraak om half vijf. Was om vier uur daar. Nog ff half uurtje gewinkeld. Bij kapper om half vijf. Haar laten verven (duurde lang, ze deed met folie..pffff) daarna uitgebreid knippen (had de dames gezegd dat ik behoefte had aan ik loop naar buiten en het is een feel good). Haar is superleuk geknipt. Kleur is ook goed niet te blond en niet te donker. Daarna helemaal gestyled.
    Ik dus helemaal happy. Heb in totaal 2,5 uur bij de kapper gezeten.Geweldig dat was lang geleden zeg!

Nu lekker weekend!
    Jaime alles goed maar nog wel af en aan in dr broek poepen.
    Ik vind het trouwens achterlijk dat met het zout etc. Het is zo glad! Heb vandaag wel wat glijders gemaakt met mn auto. Echt niet leuk :x. De kras is weg, een heel klein plekje waar het lak eraf is, maar michiel zeial dat kan je bijstippen. Ff naar garage dus.

Meiden IK WIL ZOMER WANT IK WIL OOK MET DAK OPEN RIJDEN!!!!!!!!
    Weg met de sneeuw ben het echt zat nu!
    Verder hier hetzelfde. Jullie weten wat ik bedoel.

lfs

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lin: weet niet of ze dat bij mijn nichtje op de echo hadden kunnen zien. Maar in 2001 was er nog niet standaard de 20 weken echo hè dus die heeft zij niet gehad. Toen Karlijn 3 maanden was hebben ze wel geconstateer op het cb dat haar hartje af en toe overslaat.
    in Maastricht zit een hele goeie kindercardioloog.

Sem/Kel: wie is de mol gezien? Ik ga toch maar weer voor Erik.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Vandaag Panda baby day?

Lin: balen van je auto zeg. Dat is een nadeel als je een nieuwe nauto hebt he, elke kras is dan vreselijk. Bij mijn oude bak doet het me niets meer als er beschadigingen bijkomen, weer een voordeel van een oud ding hihi. Hoop dat de klras goed bijgewerkt kan worden.
    Goed dat je jezelf even lekker verwend hebt! Ben benieuwd wat het weekend je gaat brengen.

Kyllian was vanmorgen half 7 wakker, joepie een flinke verbetering! Voel mezelf gelijk een stuk beter. Ook Dyon is niet wakker geworden door hm, die werd vannacht om half 4 wakker en vanmorgen om half 8. Om 9 uur is hij weer naar bed gegaan. Dyon is nu weer een mindere zuiplap en hij is sinds gisteren ook helemaal niet meer jengelig :) Ben helemaal kwijt wanneer nou die sprongetjes waren, maar lijkt erop alsof hij die net gehad heeft. Hij is nu ook bezig zn handjes te ontdekken.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik zit elke dag bij de lange termijn weersverwachtingen te kijken of het al warmer wordt :D Ben het ook zoooooo zat!!
    En ik wil ook wel weer met open dag kunnen rijden, met de fiets dus :p ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Murning,

Beetje uitgeslapen vandaag. Jaime kwam om kwart voor negen :).

AM ik weet het niet uit mn hoofd die sprongen. DAcht met 10 weken oid Kan wel voor je kijken als je dat wilt, heb dat boek nog wel ergens.

Lis bedoelde echo die ze nu maken. Dat heet toch ook zo tenminste als ze Jaime haar hartje bekijken is het een echo. Hartritmestoornissen zijn erg pijnlijk. Echt zielig voor haar.

Hier wordt het zeker weten een weekend weg. Ik wist het niet zeker maar gisteravond vertelde Michiel het. Hij heeft ook geregeld dat Jaime bij opa en oma slaapt. Het is iig Belgie maar waar weet ik nog niet al vermoed ik Brussel.

Ik ga ff Jaime dr spullen inpakken en die van ons. Als panda is bevallen wil iemand mij dan ff sms'en?

lfs

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    OH en kras zie jeh elemaal niet! Helemaal blij dus.
    Heel klein ieniminie dingetje maar dat zie je amper. Gelukkig maar.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    #367 Annemonique, 12 feb 2010
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
    Sens: had me al aangemeld voor een sprongenwekker, dus als het goed is krijg ik nu een mailtje als er weer een sprongetje komt. Dat boek heb ik ook, maar zit nog in 1 van de verhuisdozen op zolder.
    Hij is nu vanaf de uitgerekende datum gerekend 9 weken en 5 dagen.
    Dus toch een weekendje weg :D

Dyon was om 10 uur weer wakker (na een uurtje slapen), maar viel na de fles weer in slaap, dus die ligt weer op bed. Rustig dagje zo en echt heerlijk dat Kyllian nu zo gezellig is...ga dus weer met hm met de auto's en treinbaan spelen ;)

8. Goedemorgen,

Lin: Heerlijk om je zo even te verwennen bij de kapper toch en lekker nog wezen shoppen ook. Dat mag ook weleens toch.
    Veel plz van het weekend. Ik hoop dat het een gezellig weekendje voor je wordt.

Trena: Ahhh leuk dat de kids verkleed naar school mogen voor carnaval. Hier wordt er niets aan gedaan, maar het lijk mij leuk om die kids verkleed naar school te zien gaan. Jij ook vast veel plz van het weekend.

Mirjam: en en en al bevallen? Ik vind het weer zo spannend allemaal. Net alsof ik zelf moet bevallen :)

Monique: oooh dat is wel even lekker heh dat Kyllian wat langer heb geslapen. En Dyon gelukkig niet meer jengelig....hier is Senna nu wel weer jengelig.....:( af en toe wel vermoeiend hoor als je niet weet wat er is. Nacht is hier wel weer goed gegaan.
    Ik heb nu ook andere voeding gekocht voor hongerige baby's want ze wilde maar blijven eten. Hoop dat het gaat helpen.

LIS: Ik had gisteren visite dus niet gezien maar ik heb het opgenomen, dus ga van het weekend kijken wilde eigenlijk nu kijken, maar Senna werkt niet mee.

Ga weer naar Senna want die is aan het jengelen in de box. Het is echt een klein vreetzakje.....ben dat helemaal niet gewend joh. Was zo anders met Daynah.
    Ik heb nu ook een kindje met spekbeentjes.....hahahahahaha

Liefs

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kel: Senna krijgt nu 120 cc per voeding? Wij bieden 150 aan en soms gaat dat helemaal op. Hij komt vandaag denk ik op totaal 7 voedingen, zit vandaag tussen de 100 en 120 cc per voeding. Wij hebben de comfort voeding, die is tegen spugen en krampjes. Heb die voor hongerige baby's nog nooit geprobeerd. Maar eerst maar volgende week bij CB navragen wat nu een goede hoeveelheid voeding is, de afgelopen dagen kwam hij dus op wel 900cc per dag. Vandaag weer wat minder, dus vandaar dat ik misschien dacht dat het ook een sprongetje was.
    Geloof dat je iig niet boven de liter per dag mag uitkomen.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph ben je weer online, ga jij eens de kinderen bezig houden en gymmen :p ;) Of alweer tussenuurtje?

11. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He, wat een gezelligheid zo op de ochtend :)

Lin: veel plezier met je weekendje weg? Wel lekker om er even met zijn tweetjes uit te zijn. Gaat jaime naar jouw ouders of Michiels ouders?
    Fijn dat je die kras niet ziet. Altijd zo balen!
    O ja, ze hebben een hartfilmpje gemaakt bij mijn nichtje, volgens mij geen echo. Gisteravond klonk ze wel weer opgewekt zei mijn moeder. Ze had geen pijn meer en ging vandaag met de carnavalsoptocht mee.

AM: sprongetjes weet ik ook niet zo hoor. Heb het boek ook liggen, maar je krijgt dan vast ook wel de mailtjes. Jesse heeft er sowieso helemaal geen last van gehad. Dat was toch wel een erg relaxt kereltje.

Kel: wel kijken hoor, maar de volgende aflevering is pas 4 maart vanwege de OS. Wel balen, maar ja...
    Lekker toch, zo'n meisje met spekbeentjes? Gaat heus wel weer over hoor. Hopen dat ze snel minder jengelig is. Maar het is idd wel makkelijk als ze kunnen praten en vertellen wat er aan de hand is he.

Panda: WAAR BEN JE????????? Sneeuwmuizen maken ;)
    Ik hoef gelukkig nooit mee naar buiten met Jesse. Die vermaakt zich ook alleen buiten. Sneeuwschuiver mee, bezem mee... Marijn gaat ook altijd even mee, maar na 5 minuten staat ie weer huilend binnen. Hij gooit handschoenen altijd uit dus hij heeft hartstikke koude handjes. Sufferdje.

Nou, ga nog even werken. Heerlijk met het zonnetje op mijn rug:)

12. LIS: Ga eens aan het werk ;) nee hoor grapje! 4 maart pas weer wie is de mol, dat is wel lang. Lekker laatste dag en dan weer weekend voor je.

Monique: Ik bied 120cc aan maar vaak laat ze wat staan maar soms gaat ie ook echt op en wilt ze nog meer en dan leg ik haar vaak nog even aan de borst, maar dan weet ik niet hoeveel ze drinkt.
    En idd ze mogen niet meer dan een liter per dag hebben. Ik heb nu zoiets van als ze honger heeft mag ze van mij lekker drinken. Ze hoeft geen honger te lijden toch? Wij zitten nu ook wel op 7 voedingen.

Hier is het nu rust in huis. Daynah ligt op bed en Senna slaapt nu in de box. Wel lekker. Ga dus de slingers, kaarten ed maar opruimen. Gisteren nog een grote luiertaart gehad en die ga ik ook maar opruimen.
    En maar een wasje draaien. Ben door de rompertjes heen, dus het is hoog tijd voor een wasje.

Vanmiddag even naar de ha met Daynah die heeft al een tijdje een wrat onder haar voetje en die wilt maar niet weg gaan met Formule W en soms doet ie ook wel pijn zegt ze met lopen.

Lfs

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nog geen panda baby nieuws....

Ik heb een heeel zielig meisje,Fenna heeft nml oorontsteking,ze krijst zodra ik haar neerleg,erg zielig,net bij dokter AB gekregen,hopen dat het snel werkt.
    Jongens hebben dat nog nooit gehads dus.....
    Mss ga ik nu ook sukkelen met die oren net als Lydia...ik hoop het niet,hopen dat het eenmalig was.
    Heb met Yorben al genoeg afgezien door die amandelen.

Kel:Arme Daynah met haar wrat,ik heb ook regelmatig last van wratten op mn voet,ik doe er Wartner op en dat helpt wel.Mss ook eens proberen.

Lin:Ik wil je wel sms-en hoor als Panda bevalt.

Kids hebben carnaval op school gehad,moest ook ff meedoen in de klas met polonaise hahah,was erg gezellig,had wel langer willen blijven ,maar ging niet omdat ik met Fenna naar dokter moest.
    Zal vanmiddag wat fotos plaatsen van vanochtend op school...

doei doei xxx

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sorry, beetje laat vandaag. :) Nog geen nieuws maar wat een nacht zeg, pffff. Baby heeft de hele boel verbouwd van binnen en maar draaien met dat hoofd en stompen met die vuistjes... au.

Trena: ooh zielig, oorontsteking. Maar hoeft niet te betekenen dat ze gaat kwakkelen hoor, kan best eenmalig zijn. Zou bij haar wel in de gaten houden dat haar neus vrijblijft als ze verkouden is (ui naast het bed enzo).
    Polonaise whahaha, spammen!

Kelly: hihi spekbeentjes. Aanvullen met bv lijkt me sowieso geen kwaad kunnen, ook al zou ze dan eigenlijk wat teveel krijgen. Je ziet zelf toch wel of ze echt teveel krijgt. Maar heeft ze zo'n honger of ook zuigbehoefte? Moet wel heel vreemd zijn dat ze zo anders is dan Daynah. 8)

LIS: lekker he die zon! Bastian was ook altijd zo eigenwijs met handschoenen, nu niet meer gelukkig.
    Fijn dat je nichtje geen pijn meer heeft! Zou sneu zijn als ze de optocht zou moeten missen he.

Monique: lekker uitgeslapen haha. Scheelt wel he, even wat langer. Nu hopen dat het doorzet.

Sens: kwart voor 9, dat zijn pas tijden. :D Heerlijk joh zo lang bij de kapper! Weekendje weg, wat goed. Andere omgeving kan helpen he, thuis blijf je toch in cirkeltjes ronddraaien denk ik.

Ben de winter ook zat. Kan niet wachten om straks in de tuin lekker kopje koffie te kunnen drinken (we hebben een espressoapparaat gekocht, mmmm).

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Panda: ... nog 3 dagen... zegt je banner!
    Ga je ook overtijd lopen? Vaak is het wel even 'stil' in je buik toch voordat je gaat bevallen?
    Hoop voor je dat het snel gaat gebeuren.

Trena: oooh, wat zielig voor Fenna. Jesse was ook 5 mnd toen hij de eerste oorontsteking had, maar hoeft idd niets te betekenen hoor, wat Panda zegt. Bij kindjes is de buis van Eustachius klein en raakt sneller verstopt. Ab helpt altijd wel snel hoor. Anders ook blokken oid onder het hoofdeinde zetten he. Dan ligt haar hoofdje iets hoger.
    Beterschap!

Kel: och een wratje voor Daynah. Hoop dat dat snel weggaat. Gaat de dokter het gelijk aanstippen? Ik vond dat wel onwijs pijn doen, maar was wel gelijk weg.
    En bv na fv is toch niet erg? Zou het ook gewoon doen hoor. Wel fijn dat ze zo lekker drinkt.
    Nou, nu ga ik weer aan het werk hoor ;)

16. hihihihihi Lydia toch......hahahaha nee hoor gewoon lekker forummen, alleen maar gezellig.

Ach gos arme Fenna. Dikke knuf voor haar. Oorpijn doet zo pijn bij die kleintjes. Hoop idd dat het eenmalig is.

Mirjam: Nog geen beeb dus. Dacht dat je mss aan het bevallen was. Wie weet een valentijn kindje.

Ik was een tijd geleden al bij de ha geweest met Daynah voor haar wratje en toen adviseerde de ha dus Formule W maar het werkt gewoon niet. Hebben het een aantal weken geprobeerd. Hij is best groot vind ik, dus moet gewoon aangestipt worden.

Ga weer verder met opruimen.

Lfs

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat zielig voor Fenna! Kyllian heeft ook weleens oorontsteking gehad het eerste jaar. Komt veel voor bij die kleintjes. Wel sneu he als ze zo ontroostbaar zijn.

Panda: nou vandaag weer nieuwe herkansing he, 12-02 ;) Hij is dus wel lekker aanwezig in je buik.

LIS: lekker dat zonnetje he, zeker zolang ik de kou buiten nog niet gevoeld heb en alleen maare strakblauwe lucht zie ;)

Dyon is vandaag een slaapkoppie. Wel ff heerlijk voor Kyllian. We hebben net samen zijn speelgoedkist boven opgeruimd. Kwam hij een pop tegen en die heet vanaf nu dus baby Dyon :D Is al een uur ermee in de weer, heeft al een schone luier aangekregen, een hoop flesjes melk en diksap gehad en geslapen met zn papa Kyllian :p

18. Hier heet de babyborn van Daynah baby Senna....hahahaha. Als ik een flesje aan Senna gaat geven dan doet Daynah dat bij "haar" Senna. Daynah geeft zelf weleens de borst aan "haar" Senna....hhahahaha geen gezicht is dat.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi wel erg schattig! Baby Dyon heeft ook een echte luier aangekregen toen ik de echte Dyon aan het verschonen was :D

20. ja hier gebeurd dat ook Monique. Ze is nu een flesje aan het geven en de babyborn kan ook echt plassen, dus dan is het luiertje vol en dan moet er een nieuwe om.... af en toe is het een natte zooi hier, maar goed het is maar water.
    Daynah geeft echt pas om poppen sinds Senna er is.
    Wel schattig dat ze er ook zo mee bezig zijn dan.

Deel Deze Pagina