Heyyyyyyyyyyy hier zijn jullie!!! Gevonden! Gelukkig maar. Kel: Superleuk kaartje, thanks. Ga meteen ook mn bedje in, Yannick heeft de halve avond keihard gehuild, zn boventandjes komen door. 1 is er al.Net zetpilletje gegeven, hopelijk gaat ie nu ff slapen. Ben weer alleen, John is naar Palazzo met klanten van werk. Ben erg moe.........morgen ff op iedereen reageren. Liefs xxx
Wat een onnozel gedoe weer zeg,was jullie kwijt..... Ik kwam op andere deel 1 en was gesloten,was wel fijn geweest als ze van zw pagina ons ff op de hoogte hadden gebracht. Dankzij Brennie heb ik jullie gevonden Afijn had wat fotos ge upload,maar ga die morgen dan maar plaatsen,nu al beetje laat en wil slapen.... Nog wel ff voor Sap:Wat een domper zeg,heel erg naar.Nu maar hopen dat je snel iets anders vind. En kelly bedankt voor het mooie kaartje. tot morgen xxx
Oh sap wat verschrikkelijk, wat komt dat dan ineens plotseling zeg. Sterkte ermee en hoop dat je snel wat leuks weer vind... Zaph, leuk he met 2 kids op de fiets he, ik haal Jayden altijd eerst achterop van de fiets af en dan Quinten... Ach krijg je wel handigheid in he. Arme Yannick, wat sneu dat ze er zo last van hebben, hoop dat je nog beetje slaap krijgt vannacht.... Panda, wat spannend zeg...hoop dat je manneke er snel uitkomt hihihi Kelly, ah wat een lekker dotje heb je toch ook zeg...heel mooi meisje. Lief dat Daynah zo met haar knuffelt en kusjes geeft. Lin, ik heb de mihoen gemaakt..heerlijk hoor. Rust maar lekker uit, druk gehad op werk? Am, wat een lief manneke heb je ook, ik vind hem nog wel klein hoor. Maar wat je zegt, baby is er zo snel af he. Brennie, wat een lieve foto's. Leuk he een zus met kids van dezelfde leeftijd ongeveer he. Hier ook, Quinten en Aymee zit een maand verschil tussen en dan zijn ze weer samen aan het knuffelen en kusjes geven, zo schattig Semmi, wat knap van Jayna dat ze oorbelletje durf, leuk hoor. Zo ga nog ff surfen en dan lekker slapen, nog 1 ochtend werken en dan lekker weekend!!!!!
Nee sap dat meen je niet. Dat is echt kut. Met de maandsalarissen verlies je geen recht op ww toch? Wel ff checken!
Charissa ja was heel druk. Er komen bezuinigingen aan bij ons en niet zo'n klein beetje ook. Iedereen kijkt natuurlijk gelijk naar cultuur want dat zien ze als overbodig. Alle ziek zwak en misselijken gaan voor, ook al zijn er mensen die daar misbruik van maken. Pittig is dit maar ik ga er keihard voor. Met name cultuur voor jongeren en kinderen is zo belangrijk. Meiden tot morgen ik ga nog ff ps3 doen en dan slapen. Morgen weer lekker praktisch dagje, boodschappen en poetsen
Goedemorgen, Ben weer in de zaal, dus ff tijd voor de pc he hahaha. Kel: Ik zou Senna ook gewoon wat meer geven, t is een groot meisje, ze heeft t gewon nodig. Bij Yannick zaten we ook al heel snel op 100cc en zelfs nog meer als ie erom vroeg. Bij Sap weet ik nog dat t voeden op verzoek was he, dus zoveel als ze willen. Gewoon zelf even aanvoelen. Ben heel benieuwd naar de kleine meid. Maandag zien we haar Leuk! Krijg je t nog druk t weekend? Leuk kaartje zeg, wel lastig neerzetten Am: Lekker he als je weer eens met 1 kindje rustig kan winkelen? Ik vind t af en toe ook heerlijk alleen met Jill of Yannick te gaan. Tegenwoordig doen we alleen meer aan internetshoppen hahaha, nog makkelijker. Is Kyl weer helemaal in zn ritme na de geboorte van Dyon? Hij wordt zeker alweer groot. Ik vind em nu weer helemaal niet op Kyl lijken. Sem: heb je gisteren al uitvoerig gesproken op msn . Jayna met dr oorbelletjes. Ben beneiuwd hoe t staat, spam je t ff? Alle voorbereidingen getroffen? John wil ook mee naar Sensation White, weet dus nog niet of ie voor werk er is of niet, maar koopt ook een ticket zodat hij in ieder geval zeker erbij is. Gaan we dus met zn 7en, alleen Rick dus niet. Ik ga toch liever op 28 mrt de kaartjes halen bij t postkantoor. Lis: Wat goed een 4 van de 5 Ga je straks als nr 3 er is minder werken of blijf je t aantal uren dat je nu hebt draaien? Nu toch 3 dgn?Hoe voel je je? Voel je de kleine al bewegen? En hoe gaat t met je mannetjes? Brennie: Wat een leuke foto's! Afgelopen weekend hebben Sap,Sem en ik t erover gehad dat we bij jou carnaval komen vieren hahahah. Volgens ons hou jij ook wel van een borreltje hahaha. Dus zeg t maar, wanneer kunnen we Lol. Mooi meisje is Jinte! Simone: Het paard van opa? Heb ik iets gemist? Jij doet ook veel leuke dingen met je knullen he? Spam weer eens een leuke foto van ze, we hebben ze al lang niet gezien. Hoe voel jij je verder? Ben je weer helemaal blij met Dennis en gaat alles goed? En hoe is t met je psychische gesteldheid? Linda: Wat fijn voor je collega, na al die tijd zwanger. Lekker zeker ff een weekendje thuis en niet richting Limburg? Hoe gaat t nu met je schoonvader? En heb je je kapje al open gehad met je caabje? Jij kan niet wachten tot t lente is zeker Wij gaan deze maand een nieuwe keuken aanschaffen van John zn provisie. Volgend jaar is mijn auto toe aan vervanging. Ik wil groter met 2 kids en die van mij is dan 4 jaar, mooi om em in te ruilen en er ook nog iets voor te krijgen. Ws gaan we dan voor een Nissan QashQai. Zo eentje in ieder geval Nissan Nederland: auto's, bedrijfswagens, diensten en financiering Panda; Je loopt al naar de 37 weken, t is bij jou ook snel gegaan hoor. Wow. Eind maart ga ik een weekendje mnaar Parijs met de leerlingen. Zal ik je schoonmoeder mee terug nemen? Sap: Wat ontzettend klote he, zeker omdat je nu echt op zoek moet gaan. t Overhempje voor Nick is binnen hoor Je krijgt em maandag bij Kel. Leuk je weer te zien, t kan niet op Trena: Welcome back , ik moest ook ff zoeken. Ben al half uur aan t forummen hier. Nu weer ff in de zaal kijken hoor. Te erg he zo je geld verdienen. Is vrije les, alles van de open dag staat er nog dus is een soort van apenkooi binnen en de kids kunnen zichzelf amuseren. Komend weekend High Tea bij mn oud collegaatje. Ze is Antilliaanse en kan ontzettend lekker koken, ben benieuwd wat ze allemaal gaat maken. Verder is John zn oma 85, ook ff langs dus. Volgend weekend gaan we op keukenjacht, John zn provisie is binnen dus we kunnen een leuk modelletje uitzoeken Ga nu weer ff werken. Yannick heeft trouwens de hele avond gisteren gehuild, nog nooit meegemaakt, echt zielig. Denk buikpijn, maar ook 1 boventandje is door. Misschien zat de andere ook te duwen... Laterz!
Goeiemorgen, Had gistermiddag nog gereageerd voordat ik wegging, kreeg ik een foutmelding :x Sap: tjeetje, wat ontzettend balen voor je. Zeker als je het niet had zien aankomen, niet nu al... Sterkte en even goed bedenken wat je nu wil gaan doen. Misschien vindt je baas wel een leuke baan en kun jij ook weer mee? En wat Lin ook zegt: even goed uitzoeken of het invloed heeft op je WW, de maandsalarissen die je meekrijgt! Zap: ach, doe ik ook vaak he, even forummen onder werktijd. Ach, een ander hier staat te roken, dus voel me er ook weer niet erg schuldig over hoor. Lekker hoor, nieuwe keuken uitzoeken. En jij volgend jaar dus een andere auto. Fijn zo'n provisie! Lin: ik krijg ook geen verhoging hoor. Dus die 4 is leuk als schouderklopje, maar meer ook niet. De mensen die gedetacheerd zijn, krijgen nu wel verhoging (niet allemaal hoor), maar de indirecten niet. Ja, wij kosten natuurlijk alleen geld he. Vorig jaar ook al niet, maar ooit zal het toch wel weer beter worden? Bij jullie ook bezuinigingen dus. Ja, zo gaat dat dan he. Cultuur moet dan wijken. Maar jij vecht er wel voor! Kel: Hoe is het vannacht gegaan? Kwam Senna weer netjes 1 keer? Ze is alweer een week oud. Je kunt haar vast niet meer wegdenken. Lief kaartje, bedankt! Ik heb alweer zoveel geboortekaartjes staan, zo gezellig! Simone: Ik had dus gereageerd dat je voor lasagna moest gaan, hebben wij woensdag gegeten Maar mihoen is ook lekker Ja, spam je weer eens een foto van je jongens? Spelen ze ook zo leuk samen? Hier gaan ze regelmatig echt stoeien, het zijn wat dat betreft echte jongens hoor. Mirjam: ja, jij mag ook aan je meldplicht beginnen hoor Zeker als je aangeeft dat het al gaat rommelen. Wie weet heb jij je guppie ook alweer heel snel in je armen. AM: wat een gedoe op je werk zeg. Motiveert niet echt om weer aan de slag te gaan. Het is juist zo heerlijk als je je eigen tijd kunt indelen. Wat dat betreft heb ik het hier wel getroffen. Als ik mijn baas vanmiddag om 15 uur zeg dat ik naar huis ga omdat ik niets te doen heb, zegt ie: ok! Ik doe dat dan wel nooit, maar het zou best kunnen hoor. Het lijken bij jou in ieder geval allemaal regeltjes die vanachter een bureau verzonnen zijn, maar in de praktijk niet werken. Sem: spam je een foto van Jayna met haar oorbelletjes? Zijn ze tegelijk geschoten? Hier alles prima. Marijn klinkt nog wel benauwd 's avonds, dus we gaan nog maar even een keer naar de ha om te controleren. Het hoesten is nagenoeg wel over. Morgen vrijgezellendag, jammer dat ik niet kan drinken, maar ja... zal wel gezellig worden. Ik moet sowieso nog naar huis rijden, dus had ook niet eens kunnen drinken, tenzij ik bij andere vriendin was blijven slapen natuurlijk. Nu lekker rustig dagje, heerlijk! Ga vanmiddag nog maar even online shoppen voor nieuwe kleding, want ik heb nu nogal vaak hetzelfde aan.
Zaph: wat sneu voor Yannick zeg. En voor papa en mama (ik kan iig erg slecht tegen gehuil). Gaat het vandaag weer? Vanmorgen bij CB geweest. Hij is nu 54 cm en 4310 gram. Hij groeit dus goed. Lijkt wel een beetje een voorkeurshouding te hebben aan zn hoofdje te zien, dus daar moeten we op gaan letten. Zit met mn kleine man in mn armen en we moeten straks weer weg. Dit typt niet zo snel, dus ik kom later weer reageren!
Murning, AM ik had de foto's van Dyon aan mn schoonmoeder laten zien en die vond dyon zo lang. Maar als ik dat nu hoor 54 cm is ook best groot of niet? Na het zien van de foto's zat ze trouwens constant oh dat staat je goed zeg, oh staat je echt goed. Chiel gelijk eroverheen dat hebben we al gehad..haha. Hij wil het ook niet zeggen. Lis leuk vrijgezellenfeest en jammer dan niet een wijntje maar is voor een goed doel toch? Ja ik vecht wel voor cultuur het is gewoon belangrijk. En zal idd wel beter worden. Al was chiel best wel pissig, hij werkt zich een slag in de rondte. Zaph haha onder lestijd forummen. Gaat het met Yannick al wat beter? Altijd zielig zo huilen en helemaal als je dan moet werken. Ik ga zo boodschappen doen maar dacht nog ff op forum. Gekke vraag misschien maar heb een heel gek (pijnlijk en stekend) gevoel links onder in mijn buik. Is dat de eisprong? Ik was in nacht van 11 op 12 januari o geworden of tenminste beetje buikpijn op 11 jan avond en volgende ochtend het rood. Cyclus van 25 dagen. Volgens mij moeten we vanavond toch voor de zekerheid maar een poging wagen..... Het blijft zo dubbel ene kant denk ik als het rustiger is en niet steeds het ziek zijn een rol speelt, maar dan denk ik ook weer (zei AM ook al tegen mij) ja hoe lang duurt het nog heh... Ben er weer vandoor. De boodschappen roepen... lfs
Goedemorgen allemaal, Wat moet ik weer wennen aan die nachten zeg............ Gisterenavond om 23.45 uur laatste voeding gegeven. Toen kwam Senna om 04.00 uur weer maar wilde niet meer slapen en was aan het huilen. Ze had ook 2x gepoept en had ook echt het idee dat ze krampjes had. Zo zielig. Sabino dus eerst opgezeten met haar en toen ik. Viel ze bij mij gelijk in slaap. Heb ik haar bij me gehouden tot 07.15 uur en toen weer een flesje gegeven. Nu ze slaapt ze als een roos. Sap: Ik vind het echt zo vervelend voor je. Ik weet precies hoe het is en wat je voelt. Ik weet zeker dat je dadelijk snel een nieuwe baan heb gevonden en dat je het enorm naar je zin gaat hebben. Dikke knuffel voor jou. Lin: Geen idee of dat de eisprong kan zijn. Sommige vrouwen voelen hem wel, maar heb ik nooit gehad. Monique: Moet je nagaan dat Senna al 53 cm was bij haar geboorte, daar doet Dyon een maandje over. Fijn dat ie goedgekeurd is. Senna heeft volgens mij ook wel een voorkeurshouding hoor. Ligt het liefst met haar hoofdje naar links. LIS: Ooow gezellig een vrijgezellenmiddag. Idd jammer van het drinken, maar over een tijdje mag je weer. Ik had nog niets gezegd over je buikfoto heh? Maar ik vind het hem bescheiden er komt een klein bolletje. Goed idee om even naar de ha te gaan met Marijn. Zap: Hang je het kaartje op de koelkast . Vanmiddag en vanavond krijgen we visite en zondagmorgen. Morgen lekker helemaal niets en laat dat lekker zo. Ook weleens lekker hoor na een week visite te hebben gehad. Gezellig een high tea. Hoe gaat het met de ww. Gaat wel goed geloof ik heh? Ach gos arme Yannick. Wel zielig als ie zo aan het huilen is. Simone: Ooow lekker nog een ochtendje en dan weekend. Werk je nou vaste dagen of verschillende? Trena: hihihihihihi welcome back. Ben benieuwd naar de spam. Mirjam: Spannend spannend spannend weer voor jou. Ik ben wel heel benieuwd wanneer je bevalt. Ik ga er van door. Kraamzorg is er voor de laatste keer. liefs
Sens: 54 cm is heel gemiddeld. Maar hij lijkt denk ik lang omdat hij lange benen schijnt te hebben Kyllian was ook precies met 1 maand en 4 dagen naar CB geweest en die was 53 cm en woog 4190 gram, scheelt dus maar 1 cm en 120 gram...terwijl Kyl 4 weken eerder geboren is als Dyon. Ik voel mn eisprong nooit, dus ik heb echt geen idee of dat je eisprong zou kunnen zijn . LIS: wat gaan jullie op de vrijgezellendag doen? Ach het niet drinken went vanzelf hoor Kelly: netjes van Senna, maar 1 x voor voeding 's nachts. Wel jammer dat ze erna niet meer zo goed in slaap kon komen. Ze had vannacht hetzelfde ritme als Dyon hihi. Hier 23.30 uur laatste voeding, toen om 4 uur en 's ochtends om 8 uur wakker gemaakt aangezien we naar CB moesten. Lekker vandaag je laatste dagje kraamzorg! Of ga je haar wel missen?
Heeej meiden, ff snel, want we gaan zo ff wat eten en daarna brengen Len en de meiden mij op mn werk. Jayna wou graag ff bij de kindjes kijken, en kan nu mooi nu Len ook vrij is. Ik heb slaapdienst en dan komen Len en de meiden me morgenohtend weer ophalen. Voor nu ff een hele dikke knuffel voor Sap, wat ontzettend klote voor je zeg! Ook al was je misschien al voor de toekomst naar iets anders op zoek, op deze manier is het niet leuk. Sterkte meid.....enne.....je mag me altijd bellen he! Kom misschien vanavond nog wel weer ff, als de kids op mn werk slapen. Liefs Sem
Dit ritme heeft Yannick elke dag alleen zonder voedingen, maar wel een speentje nodig! Helaas, hier ook nog gebroken nachten.
Hoi hoi, Haha jullie hebben echt een verkeerd beeld van mij Dit weekend geen feestje voor mij....Even rustig aan doen voor Carnaval Tuurlijk zijn jullie welkom met carnaval, haha. Lin: ik voel vrijwel altijd mijn eisprong en je kan best gelijk hebben. Ook ik voel dat aan een kant een drukkend, pijn gevoel. Vooral als ik ga zitten...duurt ook maar 1 dag. Ik zou zeggen:...veel plezier Zaph: zo..een nieuwe keuken uitzoeken, leuk! Jullie boffen maar met zo'n lekkere provisie! John werkt er ook hard voor toch?! Meiden slapen even, ik ga het huis eens ff omspitten Morgen komen mijn schoonouders logeren, ooh ooh dat wou milou zo graag , en dan wil ik het toch ff allemaal netjes hebben.
AM: mooie cijfers voor Dyon. Apart dat Kyl en Dyon zo weinig schelen toen ze dezelfde leeftijd hadden. Wel leuk heh dat vergelijken? Amy loopt hier voor op Milou destijds...kan ook niet missen. Milou is echt een 'skrielie', geen grammetje vet.
Wanneer gaan jullie ook alweer skieën zaph? Heb je nog snowboots? gevonden voor Jill? Ik zag pas in de karwei krant laarzen staan..... Lis: veel plezier op de vrijgezellendag! Wat gaan jullie doen? Ik heb echt geen zin om iets te doen.....maar het MOET
AM: Marijn was 53 cm bij zijn geboorte, dus dat was wel een lange hoor. Hij was al 5 kilo met een maand. Flinkerd. Nog steeds. Met vrijgezellendag verzamelen we in Tilburg, dan halen we haar thuis op, thee leuten met lekkers erbij. Begin van de middag met zijn allen naar Breda voor stadswandeling. Ondertussen ook nog Gesprekspartner Meidenavond (volgens mij soort truth or dare). 's Avonds in Tilburg uit eten en waarschijnlijk nog wel even de kroeg in. Brennie: oh, weer bijna carnaval natuurlijk. Wat is het thema dit jaar? Toen ik nog in Tilburg woonde, ging ik ook elk jaar hoor. Gezellig vond ik het altijd, vooral de zondagmiddag. Dronken uit de kroeg rollen terwijl het nog licht is buiten En gezellig, je schoonouders op bezoek Zap: Marijn ging ook pas na een maand of 9 doorslapen hoor, dus je mag nog ff met slapeloze nachten Nee, het is echt vervelend, weet er alles van. Nu de afgelopen weken was het natuurlijk ook weer raak. Ik ben nu echt blij als ie van 20 tot 7 uur slaapt. Lin: ik voel mijn eisprong nooit, maar hoop dat jij 'em dan wel voelt. Vanavond even gezellig maken met Chiel Kel: lekker dat je kraamzorg weer weggaat? Was ze wel aardig? En groot gelijk dat je ook af en toe een dagje zonder bezoek plant. Teveel is ook niet leuk, elke dag die verplichtingen. Ik heb de kraamzorg dat we met Marijn hadden, een foto van de jongens gestuurd en gevraagd of ze weer bij ons komt. Dus maar even goed aangeven bij het bureau. Oh, heb echt geen zin meer. Zo rustig op vrijdagmiddag.
Nog even volhouden LIS, het is bijna weekend. Brennie: hihi, huis schoonmaken voor de logees. Wel lief van Milou. Kelly: wel overdag proberen te slapen hoor, het kan nog wel even duren voordat de nachten weer beter gaan. Al wen je er op een gegeven moment wel aan. Sens: dat klinkt wel als eisprong, voelde ik ook altijd duidelijk. Ik zou 'm benutten je weet idd niet hoe lang het duurt en er is altijd wel een reden om te wachten. Monique: mooie cijfers, wat gaat dat snel he in het begin. Vanmorgen naar Ikea geweest en een kast gekocht. Wil alles opruimen. 8) Nu even liggen, mijn vagina heeft de hik.