November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lief Monique.
    Ik zat net filmpje van Kyl en Dyon in de box te kijken.
    Is een bekende koe. Bij ons thuis staat ie bekend als 'dikke koe'. Marijn krijgt deze altijd van Jesse als we 's morgens in bed liggen.

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hihi lief van de poppen. Bastian heeft er ook een, ben benieuwd of hij daar straks ook mee gaat spelen. Doet ie nu nog niet echt, alleen met zijn knuffels en de poppetjes van duplo.

LIS: dacht ik ook idd dat baby's eerst rustiger worden voor de bevalling. Dan kan het nog wel even duren. :) Zou me niet verbazen hoor als ik toch nog overtijd ga lopen.

Ga even de filmpjes kijken.

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goedeavond!

Wat een leuke filmpjes Monique. Zo kunnen we echt ff Kyl volgen :) Vond het jammer toen ie afgelopen was......
    Dat poppen wordt hier ook veel gedaan en hier heet de baby Jinte. Pop1 heette gewoon pop en met sinterklaas heeft ze een babyborn gekregen en de noemde ze Jinte :) Pop 1 uiteraard vanaf die tijd goed verstopt, ze vond zelf ook wel dat ie nu oud en stuk was (arm lag er telkens af ;))

Panda: ooh ooh wat zitten we weer in spanning, het houdt maar niet op heh met de zwangere. Na jouw duurt het weer even maar dan LIS.
    Heb je de baby al verteld dat ie vannacht z'n gemak moet houden ;)

Kel: fijn zeg dat Senna zo goed drinkt nu! Haha milou vindt de logopedie ook geweldig. Kan niet snel genoeg gaan met die spelletjes. Ze heeft donderdag gekeken dmv spelletjes hoever ze is met zinsopbouw en volgende week de woordenschat. Dan gaat ze kijken of ze achter, voor of goed ligt qua niveau. Merk je met Daynah verbetering met spreken?

LIN: hopelijk een zeer relaxt weekend voor jullie! Laat chiel je maar flink verwennen.
    Lekker hoor dat Jaime zolang uitsliep.

Zaph: groot gelijk om jill en yannick in de vakantie bij opa en oma in het appartement te 'droppen'. Hebben jullie ook eens echt vakantie met lekker uitslapen erbij!

LIS: Nog hard gewerkt vandaag ;) Jullie weten nu dus wat jullie met de kamer gaan doen voor de baby...leuk! Blijven Jesse en Marijn bij elkaar op de kamer liggen?

Trena: wat zielig voor Fenna :( Was je er op tijd bij? Hopelijk helpt de ab snel en kan ze weer lekker slapen. Is fenna ook zo'n uitslaper als d'r broers?

Milou was vannacht weer droog en het stickervel was op dus ze had een kado verdiend. Ze heeft een doos met prinsessenjurk-verkleed spullen gekregen. Nou dat vond ze geweldig!
    Morgen carnaval. ER is op zaterdag altijd gekostumeerd bal en wij doen met 10 vriendinnen samen een groep-thema. Nu hebben we boer zoekt floit (fluit), 5 boeren en 5 fluiten (scheidsrechter, pink floit, fluitje van een cent etc) ik ben 1 van de boeren...lekker makkelijk :) Gerard gaat niet mee dus ik kan flink los gaan :) Ik blijf bij mijn zusje slapen die nog geen kinderen heeft dus daar bof ik ook nog mee, kan niet stuk!

Voor als ik jullie niet meer spreek: ALAAFFFF :D

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

AM: Leuke filmpjes, en ook zo herkenbaar, zo grappig dat ze eigenlijk allemaal een beetje dezelfde dingen doen. En ik hou van je billen???? hahahaha, lag in een deuk! Was je nou een flesje aan het geven en aan het filmen? Of was Djurre de fles aan het geven?

Panda: nog steeds geen babynieuws...je houdt het wel spannend! Misschien dan wel een valentijnskindje!! Heb je gelijk een leuke naam, haha.

LIS: als eerste nog gefeliciteerd met je verjaardag, veel te laat, ik weet het, maar beter laat dan nooit toch?!! En zo fijn dat de 20 weken echo er goed uitzag!!! Ben ook reuze benieuwd naar het geslacht!! Zeg nou....haha

Kel: wat fijn dat Senna lekkere spekbillen krijgt!! Heerlijk toch dat ze goed eet!! Binnenkort weer eens spammen??
    Kan me voorstellen dat een wrat onder Daynah dr voetje niet fijn is!! Hoop dat hij snel verdwijnt.

Sem: weet je, als je (half) zus toch de kadootjes heeft uitgezocht, heeft ze echt tijd en aandacht aan je meiden besteed. Wellicht mist zij jullie ook heel erg, maar misschien te koppig om het toe te geven? En misschien als jullie weer contact krijgen dat het na een tijdje met je ouders ook wel weer goed komt!!
    Vorige week zondag viel het hier trouwens reuze mee na Ajax-Twente, haha, was gewoon terecht. Als je ze zelf niet maakt vallen ze aan de andere kant he!! Jullie morgen gezellig avondje?? Hahaha,Heerenveen-Ajax;)

Brennie: zeker aan de carnaval en rose jij, heeeeel veeeeel plezier!!

LIN: fijn dat jullie samen een weekendje weg gaan, hoop dat het iets positiefs brengt!!
    Zo lekker je ff flink bij de kapper laten verwennen, gelijk heb je!! Spam??

Verder weet ik het ff niet,

Hier alles goed..nog geen nieuws mbt werk, afwachten dus nog..

Met de kids hier alles goed, Nick kan papa en mama zeggen!!! We zijn zo trots!! En dan niet mamamamamama of papapapapapa nee echt alleen mama of papa!! Smelt...

Wij hebben een lekker rustig weekend, geen plannen.

Ga lekker bankhangen.

Tot later,

Liefs Sap

6. hoi hoi,

Sap: Ahhhhhhhhhh wat goed van Nick zeg dat ie papa en mama kan zeggen, dan smelt je hart idd. Ik moest huilen toen Daynah voor het eerst mama zei ;)
    Heerlijk hoor een rustig weekendje. Lekker genieten ervan.
    Ik denk dat ik dadelijk wel even gaat spammen. Ik wilde toch mijn foto's op de pc zetten.

Monique: Wat leuk die filmpjes. Daynah doet precies hetzelfde met haar pop als Kyllian. Ze hebben ook dezelfde flessen. Eentje met melk en de andere is taksi volgens Daynah.....hahahaha

Brennie: Milou vindt het dus ook helemaal geweldig de logopedie. Ze doen het ook wel leuk. Lijkt mij wel lastig om een kind van 3 bij de les te houden. Ik merk wel wat verbetering bij Daynah.

Nou we hebben andere zalf gekregen van de ha, hoewel gekregen....gekocht!!!! 25 euro.....niet normaal, achteraf zat ik te bedenken ben gek ook ik had ook naar de drogist kunnen gaan en eerst wat anders kunnen proberen.

Ik heb net kaarten besteld voor Kabouter Plop voor 22 februari. Daynah is daar helemaal gek van, dus ga ik een middagje met haar alleen op stap. Senna gaat naar mijn moeder dan. Tis een doordeweekse dag dus Sabino moet gewoon werken.

Ik ga even foto's op de pc zetten en dan spammen als het niet te lang duurt.

Liefs

7. Mijn kleine meisje die alweer 4 weken is.

8. Naar buiten in de kou in het paddestoeljasje.....kennen jullie hem nog ;)

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Aaaaaah Kelly, wat een heerlijk meisje is Senna toch!!! Prachtig hoor!!!
    Gezellig dat je een middag met Daynah op stap gaat!!

10. heerlijk aan het slapen in de box en het liefst op mijn buikje

11. deze wil ik kado doen aan mijn vader en moeder op canvas ofzo

12. ik kan ook brullen hoor

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat een leuke foto's Kel! Van Daynah en Senna samen is echt heel mooi, moet je zeker wat mee doen!
    Wij hebben laatst een foto op plexiglas laten drukken (40x60) is ook echt super mooi en weer eens wat anders dan canvas.

Panda, zet um op vannacht!

Ik ga douchen en naar bed...trusten!

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Brennie: heel veel plezier met carnaval vieren! Lekker toch, even tijd voor je zelf, kun je helemaal los gaan....hahaha! Bij jullie de verkoudheid dus ook weer toegslagen bij de kids, vervelend hoor, helemaal als ze er slecht door gaan slapen.

Zaph: lekker hoor, even samen uit eten dit weekend. Voor het eerst dat meisje van school als oppas toch? En dan al gauw op wintersport, even heerlijk genieten en uitslapen. Kan me voorstellen dat je daar echt weleven aan toe bent!

Monique: hihi, Dyon bij Kyllian op de slee, vond Kyllian zeker wel leuk. Leuke filpmjes ook hoor! Lekker dat Dyon even een dagje veel aan t slapen was, dan kun je ook echt weer even tijd en aandacht aan de oudste besteden.

Trena: ben benieuwd naar de carnaval spam. Huur je die kleiding voor de kids, of hebben jullie zelf een kist vol verkleedkleren? Hoe gaat het nu met Fenna? Echt zielig een oorontsteking, dikke knuf voor haar!

Lydia: gelukkig is je nichtje weer thuis. Maar wel fijn dat ze er nu toch echt werk van maken, het is inderdaad heftig bij zo'n meisje van 8. Hoe is het verder met jou? Voel je je nog een beetje goed? Enne....ja ik ben ook op Erik overgestapt nu bij wie is de mol.....we zullen zien.

Linda: fijn zeg, even een weekendje weg. Denk dat je nu al weg bent, maar wilde je nog even heel veel plezier toewensen, hopelijk doet het jullie goed.

Mirjam: nou, de 12de ook weer voorbij....nu op valentijnsdag dan maar???? Ik gok op morgen!

Sap: aaaah, wat lief zeg dat Nick papa en mama zegt. Zo'n mooi moment dan weer he! En ja, mooie pot vanavond tussen heerenveen en ajax.....ben benieuwd! Al gok ik wel op ajax hoor.
    Hoe gaat het trouwens met je ouders? Genieten ze een beetje van hun vrije tijd nu ze gstopt zijn met de zaak?

Kel: goed om te horen dat Senna een leker vreetzakkie begint te worden. Alleen maar fijn toch als ze zo klein zijn. En mooie foto hoor voor op canvas, altijd leuk om kado te doen! Leuk dat je met Daynah naar kabouter plop gaat. Is dat die show die je ook steeds op de reclame ziet? Jayna wil er ook graag naar toe, maar weet niet of ie nog hier in de buurt komt.

Hier al om 07.00 uur opgestaan. Meiden kwam om 06.30 uur, dus best redelijk voor hier. Maar waren ook meteen zo klaar wakker dat ze echt niet meer rustig bij ons gingen liggen. Ben dus maar opgestaan, kan Len nog ff uitslapen. Ik draai komende nacht slaapdienst, dus kan morgen uitslapen tot 08.00 uur op mn werk ...haha
    Sommigen vroegen nog hoe laat Len dan begint met werken 's morgens. Hij begint om 07.00 uur en vetrekt 06.40 uur. Goed te doen vindt hij zelf.
    En tja, mn zus en broer....ik zou het er wel met mijn ouders over kunnen hebben en die zouden het ook denk ik geen probleem vinden als ik wel contact met mn zus en broer zoek. Alleen vind ik het voor hun wel sneu, mocht ik ze wel weer zien en zij niet. Ik weet dat zij daar ook zelf iets mee kunnen doen, maar er is zoveel gebeurd, dat die stap voor hun wel heel groot is.
    Ik denk dat ik mn zus en broer eerst een mail ga sturen en dan reactie afwacht. Mochten ze positief reageren, dan vertel ik t mn ouders denk ik. Anders gaan mn ouders zich nu al druk maken, terwijl er misschien wel niks uitkomt.

Nou ga ff kopje thee zetten en straks broodjes in de over doen en tafeldekken met Jayna.

Fijne weekend allemaal.

Liefs Sem

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    #396 Annemonique, 13 feb 2010
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
    Brennie: heel veel plezier met de carnaval, klinkt leuk hihi.
    Knap van Milou dat ze 's nachts echt helemaal droog is hoor. Hier gaat het 's nachtgs af en toe echt nog wel fout, soms een hele periode goed en dan weer even een terugval.

Sappie: wat knap van Nick zeg dat hij al papa en mama zegt! :) Ik kan bijna niet wachten tot het zover is, idd echt een smeltmoment.
    Ik was inderdaad aan het filmen en fles geven tegelijk haha. Je leert het wel als je 5 dagen met 2 kids alleen bent he haha. Was gewoon met fototoestel hoor ;) Zelfs Kyllian zn broek dicht doen (als hij naar de wc geweest is) en fles geven tegelijk gaat, want dan houdt Kyl even het flesje vast :D
    En uhh dat 'ik hou van jouw billen' zei hij dus ineens 's avonds voor het slapen gaan....geen idee hoe hij daarbij komt. Niet van ons hoor :D

Kelly: Leuk zeg naar kabouter Plop!! Ik wil ook zoiets doen met Kyl. Zat al bij de K3 voorstellingen te kijken, maar kabouter plop zal hij misschien ook wel leuk vinden. Komen er voorstellingen door het hele land?
    Wat een leuke foto's van de meiden! Senna heeft toch echt nog wel het babygezichtje, die is er hier alweer vanaf vind ik. Maar weer een knappe meid heb je erbij!

Sem: lastig hoor die situatie tussen je broer/zus en ouders. Het voelt dan als een soort bemiddeling he. Ik heb hetzelfde met mn vader en mn jongste broer. Mn broertje wil geen contact meer en heeft dat dus al jaren niet meer. Mn vader wil wel heel graag weer contact. Ik zit daar dus tussenin en probeer af en toe wel wat. Zo heb ik wel mn broertjes mobiele nummer gegeven en mn vader had hm gebeld. Hij wilde graag met alle kinderen uit eten vanwege zijn 65e verjaardag. Het was volgens beiden een normaal gesprekje door de telefoon. Maar later krijg ik dus van mn broertje te horen dat hij vind dat mn vader eerst maar eens alleen met hm iets moet doen. Alhoewel hij ook laat blijken dat het van hem allemaal niet hoeft. Ik koppel dus steeds weer dingen terug. Toevallig kwamen ze tegelijk bij ons op kraambezoek, maar ook dat heeft niet geholpen om weer in contact met elkaar te komen. Ik snap beiden kanten wel (er is in het verleden veel gebeurd), maar het is toch je vader/zoon.

Vanmiddag ga ik met Kyllian naar de carnavalsoptocht en daarna nog een cafe in net als vorige jaar. Kon geen vriendje of vriendinnetje van Kyl meer vinden die mee kon, maar er zijn wel vriendinnen van mij die ook gaan. Heb zn Nemo pak dus weer tevoorschijn gehaald :)

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Aaah wat een lieve fotos van je meisjes,echt een hele mooie van hun samen.

Am:Veel plezier vandaag bij de stoet.

Brennie:Jij ook veel plezier hiihih ALAAF !!!! Niet teveel drinken he ;)

Zal nu nog ff wat fotos van gister plaatsen vd kids op school bij carnaval.

xxx

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Yorben met mn vriendin Daicka

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Yorben met de juf

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Zelfs in de polonaise duimt Yorben gewoon verder ;)

Deel Deze Pagina