November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Cowboy Jelte

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

En nog een keer samen

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi leuk Trena, de jongens verkleed. Bij jullie dus wel carnaval op school en psz? Hier niet.
    Veel plezier dit weekend!

Hier eigenlijk geen zin om naar de optocht te gaan. Veel te koud en mn vriendinnen gaan naar een kroeg die niet echt leuk is voor kinderen. Ik had het Kyllian beloofd en hij heeft het er dus continu over, dus vind het sneu om niet meer te gaan.
    Lis, toevallig nog zin om naar IJsselstein te komen vanmiddag? ;)

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Monique: haha ik ken dat, iets beloven en geen zin meer hebben. Vind het dan niet kunnen om niet te gaan maar soms heb ik mazzel en vergeet Bastian het zelf. Lief filmpje! Zoals Sappie al schreef, grappig hoe ze veel dingen hetzelfde doen met spelen.

Trena: leuke foto's. Die Yorben met zijn duim, net Bastian.

Semmi: lastige situatie, ik zou idd wel contact opnemen. Je doet er niemand kwaad mee, vooral niet als je ook nog zelf je ouders inlicht.

Brennie: Alaaf! en veel plezier :D

Sappie: owww heerlijk, papa en mama! Ik vind het nog steeds heerlijk als Bastian mama zegt. Maar die eerste keer is wel heel bijzonder.
    Hihihi Valentijn, nee, dat zal ik 'm niet aandoen. Best een leuke naam dat wel.

Kelly: wat een moppie. Dat jasje, ja! Hij hangt hier ook alweer klaar.

Baby was heel rustig vannacht, bijna te. Heb hem een paar keer wakker gemaakt want dit ben ik niet gewend. Sinds vanmorgen is buik continu keihard.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou Panda, zal nu toch niet lang meer duren dan he! Alhoewel ik dat eigenlijk nooit meer durf te zeggen sinds mijn 2e zwangerschap haha.
    Nou wie weet op je uitgerekende datum.

Owja dat paddenstoelenjasje hihi. Hier heb ik ze niet meer, had ze 2 jaar geleden aan mn nichtje gegeven.

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Monique: en nog naar de optocht gegaan? Het is idenrdaad wel koud he. Maar wat je zegt, als je die kids eenmaal wat beloofd, komen ze er nu vaak wel op terug he. Jij dus ook een lastige situatie met je broertje en vader. Ik denk dat voor mij hetzelfde geld, als het lukt weer contact met mn broer en zus te krijgen, hoop ik dat dat in de toekomst kan leiden tot ook weer contact tussen hun en mijn ouders.

Mirjam: het kan inderdaad nooit lang meer duren. Nu dus al constant keiharde buiken......jaja gaat een valentijn beebje worden!

Trena: hihi....leuke foto's van de jongens met carnaval. Die Yorben vindt zn duimpje wel lekker he...haha!:)

Hier aan het werk. Heb het heerlijk rustig. Mn ( mannelijke ) collega houdt er nogal van om veel met de kinderen op pad te gaan. Toen ik kwam, waren ze aan het winkelen. Zijn ze net even terug geweest, limonade gedronken en nu is hij met 5 kinderen aan het schaatsen. 2 wouden niet mee en daar mag ik nu op letten terwijl ze achter de Playstation en tv zitten...hihi...
    Makkelijke dienst zo...:)

Nou ga maar es ff aan een verslag werken dan, kom ik anders nooit aan toe, nu mooi ff tijd.

Tot later!

Liefs Sem

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Handig zo'n collega Sem ;) Moet je het hele weekend werken?
    Ben met Kyl nog wel naar de optocht gegaan en daarna de kroeg in gegaan. De vriendinnen gingen ook mee. Kyllian heeft zich iig wel vermaakt :)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am: Zag er gezelllig uit hoor.Had je Dyon ook mee?

Sem:Makkelijk dienst heb je hoor.Fijn zo'n collega.Wij huren de carnavalskleding niet hoor,heb in de loop der jaren een aantal pakjes gekocht,dus heb verschillende kostuums.Bij jullie in het noorden doen ze er niet aan zeker?

Nou om 20u30 komen mn vriendinnen en gaan we ons verkleden,Daarna gaan carnavallen. :)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Neejoh Dyon was niet mee hihi. Die bleef met papa thuis.

Veel plezier vanavond en vannacht!!

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Veel plezier Trena!

Kyllian zag er weer schattig uit, Monique. Ik durf ook niet meer te zeggen dat het niet lang meer duurt, denk al een hele tijd dat het binnenkort gaat beginnen maar zul je zien dat ie gewoon nog een week ofzo blijft zitten. Naja, maximaal 2 en dan moet ie er toch echt uit zijn.

Semmi: ow fijn zeg zo'n collega! :) Heb je goed voor elkaar. Leuk voor de kinderen ook, al die uitjes.

Bastian wordt nu op bed gebracht, pffff, was weer lekker vermoeiend vandaag. Denk dat hij het wachten ook zat is.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Vroeg het me al af am waar Dyon was hahaha.
    Zal wel lukken vanavond,word zeker gezellie.
    Zit nu aan de malibu met jus d'orange :)

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzorry ff geen reacties, alleen ff spieken hoe t met Panda is. t Is hier echt te erg qua gebroken nachten. John en ik staan te tollen op onze benen van vermoeidheid.

De keuken is gisteren wel rond gemaakt voor t bedrag dat wij wilden betalen :) Jippie. 1 maart komen ze de boel opmeten, over 12 weken plaatsen. Mss iets eerder,maar begin mei zijn we in Spanje dus dat zal er dan ook niet in zitten

Ga nu zo maar weer voorbereidingen treffen voor de vakantie volgende week. Wat een bende moet er mee........zucht.

Liefs en fijn weekend allemaal!

Oja en Sap: Hier ook papa en mama letterlijk al de hele week. Lief is dat he! Geweldig zelfs :)

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Monique: leuke foto's! Zo te zien vond Kyllian het ook erg gezellig!
    Ik werk dit weekend alleen van za op zo de slaapdienst. Ben dan morgen rond 11.30 uur weer thuis, dus hebben we ook nog wat aan de zondag.

Trena: handig dat je zo in de loop der jaren wat pakjes verzameld hebt. Hier doen ze idd niet echt aan carnaval, als het om feesten in de stad gaat. Maar bij jayna op psz volgende week nog wel. Woensdag mag ze verkleed, dus dat is wel leuk.

Mirjam: wachten is ook niet leuk. Hopelijk wordt jullie wachten nu heel snel beloond!

Zaph: aaah meid, heb echt met jullie te doen hoor! Kun je in het weekend nog een beetje bij slapen door om en om op te staan met de kids, zodat de ander kan uitslapen?
    Fijn dat het rond is met de keuken, weer iets leuk om naar uit te kijken! En Yannick ook al papa en mama zeggen, lieeeeef!

Nou ga hier op mn werk de groep nog ff opruimen en dan mn bedje in. Heerlijk nachtje maken, zonder gewekt te worden door een kind die de speen of wat drinken wil...

Trusten!

Liefs Sem

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Happy Valentine!!!!!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje Zaph, ook ik heb met jullie te doen. Hoe is het vannacht gegaan?
    Moet er niet aan denken dat het hier gebeurd, geloof dat Djurre dan helemaal strontchagerijnig is :p Die is het nu al van 1x in de nacht eruit haha...naja en natuurlijk Kyllian die weer om 6 uur wakker was (hij had geplast maar er was wat over zn pyjama broek gekomen, dus hij was zichzelf aan het omkleden) en Dyon die daardoor ook wakker werd. D ligt nu nog op bed en Dyon ligt ook nog te slapen. Ben zelf met Kyllian aan het ontbijten.

Owja het is valentijnsdag he hihi.....nou jullie ook een happy valentine natuurlijk! :D

Sem, werkse nog heel even!

20. hoi hoi,

Zo Sem....hahahahahaha daar kan niemand meer omheen heh met Happy Valentine......iemand al verrast? Hier niet hoor, doen we niet aan.

Monique: Dan slaapt Dyon ook best wel licht heh als ie wakker wordt van Kyllian of maakt ie dan zoveel herrie? Hier ook een goede nacht gemaakt 1x eruit om 3.45 uur en toen om 7.30 uur voor Senna en toen werde Daynah ook wakker, maar ik klaag niet hoor.
    Leuke foto's van Kyllian als Nemo. Vorig jaar toch ook als Nemo?

Zap: Ach ik heb het met jullie te doen hoor met die nachten, die zijn niet leuk. Laat ze anders lekker een nachtje bij opa en oma. Kunnen jullie uitrusten.

Mirjam: En hoe gaat ie bij jou vandaag. Vandaag is het een mooie dag om te bevallen.

Trena: Leuke foto's van de carnaval. Heb jij het ook nog gezellig gehad?

Brennie: En uitgefeest of ga je vandaag weer verder?

Verder weet ik het even niet meer.

Ik heb Daynah vanmorgen weggebracht naar haar vriendinnetje Luna en die haal ik vanmiddag weer op met Senna. Die 2 kunnen zo leuk spelen. En ik heb vandaag even rust.

Gisteren wezen zwemmen met Daynah en Senna die heeft er niets van gemerkt want die lag alleen maar te slapen. Toen we weer thuis waren werd ze pas wakker....hahahaha

Alleen nu is Daynah een beetje verkouden....WEER! Ik word gek van die snotneuzen. Nou ja verder voelt ze zich goed, dus valt het wel weer meer.

Ga even genieten van de rust.

Liefs

Deel Deze Pagina