November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik zou hem dan ook gewoon als tweede naam valentijn geven.Is nog een leuke naam ook!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ik vond het ook zo jammer echt niet leuk. Had nog aan mn moeder kunnen zeggen dat ze met jou meeging (mn moeder is wel lachen hoor). Ze vragen veel heh die kids! Volgend jaar gaan we weer carnavallen.

En binnenkort wat afspreken, als het mooi weer is rijden we met kapje open naar het strand. Moet Djurre alleen bij Dyon blijven heh want er kunnen max 4 p in de auto :$

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wilde ook ff kijken of er babynieuws was..geen nieuws is goed nieuws toch hahaha.

Even tijdje niet geschreven...heeft zijn redenen maar die komt later wel, nu niet zoveel trek in.

Lin, erg mooie jas zeg, is zeker ook mijn smaak, heerlijk om jezelf toch zo ff te verwennen.

Lydia, super dat de echo goed is en wat het ook word...het blijft spannend, we zien het wel over 20 weken.

Fajah, fijne vakantie en geniet er lekker van.
    Wat veel moet je mee hebben he en vooral als je weer komt en alles op moet ruimen en wassen pffff, hou ik nooit zo van hihihii

Kom later wel ff weer reageren.

Liefs

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Haha zwart wit, zo had ik t nog niet bedacht. Lol. Maar is gewoon tijdloos, zwarte broek, wit jack. Wel mooi en sjiek. We gaan zaterdagnacht rijden. En ja we wonen 15 minuten rijden van Scheveningen.
    t Blousje in maat 86 is ook krap, de lengte is wel goed voor Yannick maar ik krijg em gewoon nauwelijks dicht en als ik dt wel doe ziet hij eruit als een worstje :)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lin: het Nemo pak past volgend ook nog wel denk ik hoor haha, maar denk dat ik dan toch wel wat anders wil ;)
    Ja ritje in je auto doen we zeker, duurt alleen nog ff voor het mooi weer is. En mn grote en kleine man laat ik graag thuis, Dyon heeft er toch niets aan en grote man heeft zelf jaren dagelijks met open dak gereden haha.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph: lekker hoor zo dichtbij strand. Hihi Yannick is gewoon een heerlijke hollandse man ;) Blousje dus maar teruggebracht? Ben wel benieuwd hoe Dyon gaat worden, denk dat hij groter wordt als Kyllian. Zuipen kan hij iig wel.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gaaf die regenboogjas! Mn schoonouders gaan ook ja en veel vrienden van hen die wij ook kennen. Wel allemaal eigen appartementje hoor..:)
    Oordoppen is zielig, hij rolt ook wel vaak naar zn buik en kan dan niet terug dan brult ie t wel uit hoor. Maar sinds deze week krijgt hij geen melk meer voor t slapen gaan, advies van cb omdat hij daar mss weer energie van krijgt.Tot nog toe heeft t geen effect gehad, maar we blijven hopen op betere tijden ;)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Overdag slaapt hij ook niet veel toch? Apart he hoe ze dat dan volhouden. Laten huilen zou ik ook niet kunnen.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha precies die mannen kennen het al!
    Kunnen natuurlijk ook met zn twee het strand onveilig maken..haha. Je had hem nog niet gezien toch mn auto. Hij is en blijf zo mooi!

Zaph maat 86 en een worst :(. Hij is echt groot of niet?

Charissa jij nog carnaval gevierd? Hoop dat alles wel goed is bij jou! Omdat je zo cryptisch wat schrijft.

Heeft iemand het nummer van Panda dan? Volgens mij staat er wat te gebeuren of niet? We hebben niks gehoord heh van haar vandaag?

Pff is acht uur maar heb het gevoel alsof het laaaaaat is maar dan laat van in 12 uur oid. Erg heh?

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: hoop dat alles goed met je gaat??

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Je zou denken dat warme melk ook wat slaapopwekkend is.
    Leer hem terugrollen!!! ;)
    Ik vind het echt sneu voor jullie. Ik zou ook echt helemaal gek worden.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het wordt een F5 avondje geloof ik...ben zo nieuwsgierig!!!

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAA PEPIJN IS GEBOREN

Mirjam van harte gefeliciteerd met jullie 2de zoontje.
    Geniet ervan

Zal haar smsje hieronder ff citeren:

ben vanmorgen bevallen van pepijn.ruim 8 pond.was heftig en veel bloed verloren.mag nog niet uit bed dus kan nog niet spammen.liefs mirjam.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook moon, heb hem alweer opgestart maar zie geen nieuws....

Is er iemand die mobiel van panda heeft?
    Pfff ik denk echt dat ze bezig is met bevallen nu.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Whoeeehaaaaaa
    BABYPANDA is geboren! Mirjam, JP en Bastian van harte gefeliciteerd met Pepijn!

Geniet ervan! Heel mooi een valentijnsbaby!

X

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jaahhhh daar is babypanda!! Mirjam, JP en Bastian van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!

Het kon niet anders he haha. Leuke naam!! Hoop dat alles goed gegaan is!

Bekijk bijlage 51561

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mirjam,JP en Bastian,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Pepijn. Leuke naam. Geniet en rust nu eerst maar lekker uit. Liefs van ons

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaaaa, hoera, Mirjam, JP en Bastian, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Pepijn!!! Geniet maar lekker van elkaar!!

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoeraaaa! Pepijn is geboren! Mirjam, JP en Bastian gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Geniet er lekker van met elkaar.....en toch een valentijnskindje he, leuk hoor!

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Lin: leuke jas! Gelijk heb je om jezelf eens even lekker te verwennen. Kan me voorstellen dat het toch allemaal wat dubbel, was afgelopen weekend. Heb je voor jezelf wat meer duidelijkheid over hoe je verder wil?

Trena: heel veel plezier met je gezinnetje deze week!

Brennie: lekker gefeest met carnaval?

Zaph: goed geslaagd dus voor een outfit voor de vakantie. Wat lief dat John je een bos rozen heeft gegeven. Jammer van jullie etentje, hopelijk gaat het snel beter met jullie kleine man met het slapen en kunnen jullie het nog eens over doen. Len had niks voor mij, omdat we er eigenlijk ook nooit aan doen, maar ik kon het weer niet laten dus.
    Slapen met Faya gaat redelijk. Momenteel 2 keer per nacht wakker en met speen verder slapen. Vanaf 06.00 uur klaar wakker. Jayna gaat momenteel niet zo lekker, heeft verschrikkelijk jeuk over heel dr lichaam, zal es ff naar de ha, want is echt zielig.

Kel: ach, Senna misschien toch weer spruw, ik hoop het niet voor jullie, net nu het drinken zo lekker ging. Daynah dus bek af na het spelen. Heeft ze nog lekker geslapen?

Monique: klinkt goed een ritje met open dak. En gelijk heb je om Djurre en Dyon dan thuis te laten...haha...

Hier alles prima.
    Vandaag 11 jaar samen met Len.....jeetje wat een tijd alweer he.
    Vanmiddag ff 3 uurtjes naar mn werk, voor een bijeenkomst met de directeur van Jeugdhulp Friesland. Hij zal verder toelichen hoe de toekomst er uit zal zien van de groepen op ons terrein en wanneer we gaan sluiten en verhuizen....ben benieuwd.

Tot later!
    Liefs Sem

Deel Deze Pagina