Hieperdepiephoera!!!!! Pepijn is geboren!!! Veel geluk! Rust maar lekker uit. Ben benieuwd naar het hele verhaal.
Zo alles zit hier al in de auto. Ga nog ff stofzuigen,en dan gaan we maar alvast door,tis nml nogal slecht weer,het sneeuwt hier al hele morgen. Tot Vrijdag meiden xxxxx
Proficiat met jullie zoontje en broertje PEPIJN Wat een leuke naam zeg! Ook nog op Valentijnsdag, super zeg!! Doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen! Ik ben nu pas weer op het forum...gister niet kunnen kijken (kater en 's middags weer paraat voor de optocht met kroeg erachteraan ) Ik ben nu weer helemaal boven water. Milou en Amy gister ook carnaval gevierd en vandaag rustig aan, morgen weer werken. Het was super gezellig zaterdagavond, we hebben de 3e prijs gewonnen wat betekende voor 25 eurie bonnen . Foto's zijn wel gemaakt door een vriendin. Als ik ze heb zal ik ze ff screenen of ze wel op het forum kunnen Lin: fijn dat hte weekend geslaagd is geweest. Mooie aparte jas zeg! Zaph: ik heb met jullie korte nachtjes te doen! Amy gaat zelf staan en zo trots dat ze is. ze zet ook steeds meer stappen zelf los....zal het dan binnenkort gaan gebeuren?? Ik moet weer gaan...de meisjes hebben op dit moment de heel bak met potloden op de grond gegooid en hebben de slappe lach
Sem: gefeliciteerd met jullie 11 jaar samen!! Wat een tijd Zijn jullie eigenlijk getrouwd? Ben benieuwd wat de directeur te zeggen heeft. Hier wordt er verwacht dat er over een paar jaar ook de knip op gaat...de zorg gaat het dus ook merken. Trena: alweer sneeuw joh..hier gelukkig niet. Nogmaals een fijne midweek!! Waar ligt dat park eigenlijk? Brennie: he feestbeest!! Leuk gehad dus, ben benieuwd als wat jullie de 3e prijs hebben gewonnen Hihi de boefjes aan het giebelen. En jahoor Amy zal nu vast snel gaan lopen!! Leuk om te zien weer zeker he...ik kan gewoon echt niet wachten tot er hier wat meer gaat gebeuren qua bewegen haha. Vanmorgen Kyllian weer naar kdv gebracht. Nog maar 2 maandagen en dan gaat hij samen met zn broertje naar een ander kdv. De 26e ga ik daar met hm kijken en 1 maart gaat hij dan alleen, alhoewel ik er wel een poosje bij blijf. Normaal doen ze 2 weken van te voren wendagen, maar dan vond ik niet nodig aangezien ik toch nog de eerste weken vrij ben dat ze daar zijn. Kan dus zelf bepalen hoelang en of ik er bij blijf. Anders moest ik ze nog eerder missen. Helaas was het niet meer mogelijk om de ingansdatum iets later te laten in gaan. Dyon wilde uurtje geleden niet slapen. Dacht dan ga ik dus maar gewoon stofzuigen boven in zn kamer terwijl hij op bed ligt (wakker te zijn), valt hij in slaap terwijl ik aan het stofzuigen ben haha. Geloof dat hij lawaai gewend is en niet die stilte hihi.
Am: Jill sliep ook altijd als ze de stofzuiger hoorde, die kan dus heel goed slapen in de herrie. Bij Yannick is t wel anders, als je op je tenen sluipt wordt hij al wakker. Wat leuk voor Panda he een valentijnsbaby. Ben benieuwd naar de foto's. Vanmorgen boodschappen gedaan, alvast voor de vakantie. Gewoon 14 potjes eten mee, pak luiers, doekjes,melk, toetjes etc, allemaal voor alleen die kleine al. Bende. Grrrrr. Gelukkig gaat t allemaal niet mee terug hahaha. Ga nu ff verder met inpakken en voorbereiden, Yannick slaapt nog heel ff en Jill kijkt paard van sinterklaas(heel logisch deze periode ) hahaha
Lieve Mirjam, JP en Bastian van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pepijn. Geniet lekker van elkaar en van de kraamtijd. Ik ben benieuwd naar de eerste foto's van Pepijn en naar de bevalling. Rust eerst maar lekker uit. Liefs
Ik kom later even reageren als het lukt. Ik zit met 2 verkouden kindjes die aandacht willen......ben blij als Sabino thuis is. Lfs
Brennie: hihi....lekker gefeest dus...ben benieuwd naar je spam! En ja hoor, Amy zal nu vast snel gaan lopen, leuk hoor, straks lekker samen aan de wandel buiten als het weer wat mooier weer is. Monique: Dyon dus lekker aan het slapen in t lawaai. Hoor je wel vaker he dat kindjes lekker gaan slapen met de stofzuiger aan. Kel: beterschap voor je meisjes! Zaph: succes met pakken verder, wat een werk he met 2 kids en dan ook nog al dat eten mee. Wanneer vetrekken jullie ook alweer precies? Bijeenkomst vanmiddag was weer aardig triest. Directeur kon niet veel anders van het verhaal maken dan dat t geld op is en er dan in verhouding te weinig aanmeldingen zijn om nog meer in deze locatie te investeren. Ik heb echt zoveel geluk dat ik op de crisis -en observatiegroep werk en die vorm blijft bestaan met nog 1 behandelgroep er bij. Samen met die behandelgroep zullen wij tzt naar een andere locatie verhuizen. Hoop gedoe nog allemaal, maar het is niet anders. Vaste krachten houden in ieder geval een baan en worden ergens anders in de organisatie geplaatst. Triest is gewoon dat je een unieke locatie ( lijkt haast klein vakantiepark ), bij het bos en ijsselmeer, terrein met 9 groepen en zoveel activiteiten, nooit meer terug krijgt. Ga lekker op tijd mn bedje in met een boek... trusten. Liefs Sem
Bedankt meiden! En Trena bedankt voor het doorgeven. Alles gaat goed hier, we genieten volop al is het wel even wennen weer. Hier is de eerste spam. Verslag volgt later.
Ahhhhhhhh Panda wat een mooi mannetje!!! En wat een flinkerd al, of het lijkt zo. Op de bovenste foto lijkt hij wel op zn broer he? Lekker genieten met zn viertjes!!
Zaph: haha hier moeten we ook nog steeds sinterklaasboekjes voorlezen. Zal zeker wel veel inpakken zijn voor een vakantie. Wanneer gaan jullie? Sem: gelukkig blijft jullie groep wel bestaan. Wel jammer hoor dat alles dan gaat verhuizen. Kyllian werk vanmorgen kwart over 7 wakker en gisteren was het ook 7 uur...gaat dus weer goed gelukkig. Dyon nog standaard 1x in de nacht wakker voor voeding. Hij had gisteren overdag echt heel veel geslapen, dus was bang dat het een rommelnacht ging worden. Maar ook 's avonds en 's nachts gewoon weer netjes geslapen. Djurre is vanavond pas rond half 10 thuis, dus hier hele dag met de jongens alleen. Vind het tijdens het eten koken en eten nog wel lastig, aangezien Dyon dan altijd wel wakker is en wat jengelig (moe maar rond die tijd kan hij niet slapen). Heb maar een restje eten uit de vriezer gehaald, hoef ik iig niet te koken
Mirjam; och, wat een mooi mannetje!!!! Lekker toch dat duimen. Tenminste ik vind het altijd zo lief staan. En dan hoef je er niet uit voor een speen Hoe gaat het met je/jullie? Hoe vindt Bastian zijn broertje? Geniet maar lekker van jullie nieuwe spruit! Sem: och wat triest op je werk zeg. En zo jammer van de locatie. Jij kan wel blijven dus? Dat is in ieder geval een geluk dan. Hoe komt het dan dat er minder aanmeldingen zijn? Is het duur of vindt men het niet dringend genoeg ofzo? Hoe is het met Jayna. Ben je nog bij de dokter geweest voor de jeuk? In bad met een fles karnemelk helpt ook goed tegen exceem (dat heeft ze toch?). Brennie: weer bijgekomen van de carnaval dus? Gaan Milou en Amy dan ook verkleed? Jesse vindt er dus echt niets aan he, aan verkleden. Heb je foto's van je meisjes met carnaval? Vandaag weer lekker aan het werk dus. AM: tjeetje, wat gaat dat dan weer snel zeg. Dyon zometeen ook weer wennen op het kdv. Maar hij is nog klein, dus dat zal vast wel goed gaan hoor. Ben benieuwd hoe het met Kyllian gaat op het nieuwe kdv. Zap: hoe is het vannacht gegaan? Wat een boel moet je meenemen he met 2 kids. Maar wat je zegt... 14 potjes gaan zometeen niet mee terug. O ja, grapjas. Ik had het over een mutsje met roze EN blauwe streepjes he. Maar ik heb nog helemaal niets nieuws gekocht. Hier alles rustig aan. Jongens mogen vandaag verkleed, maar willen dus niet. Marijn gaat vandaag wennen bij Jesse op de groep. Wordt mijn kleine mannetje ook alweer een dreumes.
Miriam, GEFELICITEERD met je manneke, erg leuke naam!!!! En wat een mooi kereltje. Hier was het vanochtend kwart voor 9 , is nog nooit gebeurd hihihihi. Heb niet zoveel puf om te reageren...komt later wel weer...
Goedenmiddag meiden, Mirjam: aaah wat een lieve foto's van jullie mannetje zeg! En vindt 'm wel op Bastian lijken op die eerste foto! Zal inderdaad allemaal wel even wennen zijn. Geniet er lekker van met elkaar, je verhaal komt later wel! Monique: lijkt me inderdaad wel lastig om rond het eten en dan met het slapen met 2 kids alleen te zijn. Toch het tijdstip dat ze moe worden he. Moet Djurre vaak overwerken dan? Lydia: jeetje Marijn straks ook alweer 2 zeg, wat gaat dat snel! Merk je nu ook dat de jongens qua leeftijd steeds meer aansluiting hebben en samen kunnen spelen? Wat mn werk betreft, is het momenteel een beetje een trend dat kinderen langer thuis blijven en meer hulp in huis wordt geprobeerd. Ook pleegzorg is meer in trek, en daar hebben wij dan dus last van. Is vaak wel een golfbeweging. Over 5 jaar hebben wij dan weer een wachtlijst en geen geschikte locatie mee. De zorgverzekeraar vergoed ook lang niet zoveel meer, dus dan wordt het allemaal wel erg duur. Vandaag een vergaderdagje gehad, mooi op tijd thuis. Ga de kids straks vast eten geven, dan samen met Len booschappen doen en gaan wij lekker rustig eten als de kids op bed liggen. Ga kip tandoori maken....mmmm....vind ik altijd zo lekker! Tot later! Liefs Sem
LIS: geen carnavaljongens dus Kyllian mocht gisteren ook verkleed, maar dat wist ik niet...dus hij is daar alleen geschmincked. Hij wilde spookjes op zn wangen terwijl hij thuis juist 's nachts regelmatig bang is voor de spoken op zn kamer Sem: lekker om zo vroeg thuis te zijn! Mag ook wel na een vergadering he, vaak wel vermoeiend. Djurre heeft 1x in de 2 weken een avond wat van zn werk, vanavond intervisie geloof ik. Zaph, ik heb je post ontvangen!! Bedankt!! Het is trouwens ook geen wijd model hoor, dus ik vind het niet zo gek dat Yannick er een worstje in is Hoop dan maar dat Dyon geen worstje gaat worden, anders moet ik hm weer doorsturen naar Pepijn ofzo haha. Heb vandaag een nachtlampje voor Kyllian besteld. De lamp op de gang moet altijd van hm aan. Nou zetten wij die wel uit als hij slaapt, maar als hij 's nachts wakker wordt doet hij het licht op de gang weer aan en daardoor wordt Dyon weleens wakker. Hoop dat een nachtlampje gaat werken.
AM: nee, geen carnavalsjongens Ach, misschien later, met bier erbij Wij doen ook altijd het licht uit op de gang. Nachtlampje is prima voor beide. Je ziet alles dan in de slaapkamer. En Kyllian wel geschminkt dus. Ik moest zondagavond wel lachen, want de jongens slapen nu samen op de kamer, sinds zondag. Maar Marijn bleef maar staan in bed, want is natuurlijk ook leuk, samen op een kamer. Ik Marijn weer uit bed gehaald en bij ons op bed meegenomen. Komt Jesse 5 minuten later, met 5 koeien en zijn kussen: "ik kom ook bij jou mama, want ik bang dat er een olifant achter de deur staat". Hahahaha. Sem: ja, de jongens spelen nu echt wel samen, maar kunnen ook wel ruzie maken hoor. Dan heeft de 1 speelgoed en de ander wil dat dan natuurlijk ook. Ik probeer ze het eerst samen op te laten lossen, maar dat gaat natuurlijk nog niet altijd. Ik moet zeggen dat Jesse vaak wel toegeeft: hier Marijntje, nu mag jij, zegt hij dan. En dan komt ie daarna klagen, want Marijn geeft het natuurlijk niet zo makkelijk weer terug aan Jesse. Lekker dat je zo vroeg thuis bent en dan lekker vanavond met Len eten. Kip Siam, mijn moeder vindt het ook zo lekker, maar Wes houdt niet van kip :x Simone: hoe ist met jou dan? Heerlijk joh, 8.45 uur! Is bij ons ook nooit hoor. Maar ook niet 6 uur, dus je hoort mij ook niet klagen. Ik lig er toch vroeg in. Zo, ga afsluiten en de jongens ophalen. Ben benieuwd of ze ook geschminkt zijn.
Hoi hoi, Mirjam: Wat een lief mannetje weer zeg. Ik kan nog niet echt zeggen dat ie op Bastian lijkt. Hoop dat alles goed gaat met jullie en je verhaal komt wel. Lekker genieten. Monique: Wij hebben ook een nachtlampje voor Daynah en die moet ook altijd aan. Ze durft ook niet de gang in te lopen als het helemaal donker is moet 1 van ons mee. Sem: Wat een gedoe weer op je werk zeg. Niet leuk. Hoop dat jij nog lekker lang mag zitten. Het lijkt wel of ik het steeds meer hoor om me heen bij mensen op het werk. En dan moet het zogenaamd beter gaan met de economie. LIS: Hoe is het vandaag gegaan met Marijn? Wat worden ze groot heh. Dadelijk heb je weer zo'n kleintje in je armen.....jij bent de volgende. Zap:Wanneer ging je ook alweer weg. Is deze week al vakantie bij jullie? Volgens mij begint het hier volgende week. Is het vannacht beter gegaan? Kan verder niet meer teruglezen. Hier gaat het redelijk. Daynah begint een beetje op te knappen en Senna is nog wel verkouden. Nu slaapt ze lekker in de box. Eten is weer slecht, dus bied ik soms wat meer aan, meestal aan de borst. Weet alleen dan niet of ze goed drinkt. Als ze aan de borst zit valt ze meestal ook in slaap.....dat is wel lekker hoor als zo'n kleintje tegen je aan in slaap valt. Zelf begin ik ook verkouden te worden.........WEER!!!! Heb keelpijn en hoofdpijn. Leuk om elkaar zo aan te steken. Vanavond komt onze hypadviseur langs om onze papieren etc door te nemen. Hij is ook een oude client van mijn toen ik op het notariskantoor werkte, dus gaat meestal heel gemoedelijk de gesprekken. Ga de aardappels schillen hier wordt het lekker zuurkool met rookworst.....jummie!! Liefs
Mirjam: Wat een dotje, hij lijkt idd wel groot zeg. Lekkere beer hoor en ik vind het ook wel een beetje ene Bastian op de eerste foto. Gaat alles verder ok met je? Geniet van je kraamtijd. Hoe vindt Bastian zn broertje? Brennie: Kater???? Nee toch? Knap dat Amy van zit naar staan nu kan, dan gaat t echt hard he. Lis: Jill moet ook niks van verkleedkleding weten hoor. Hahaha, als alle kindjes verkleed gaan gaat zij echt niet. Uberhaupt niet. John en ik vonden t vroeger ook vreselijk, dus heeft ze duidelijk van ons Simone: Zo wat een tijd. Heerlijk. Ben jaloers! Denk je een beetje aan jezelf?! Rustig aan hoor. Kel: Ow nee, jij ook weer verkouden aan t worden. Fijn he 2 kids die elkaar steeds aansteken!? Hoe is t trouwens met jouw hechtingen etc, alles weer normaal? Vloei je nog of ook inmiddels weer gestopt? Sem: wat een toestand he bij jullie op t werk. Echt zonde van de sluiting die komen gaat. Gelukkig staat jouw baan niet op de tocht. Geniet van je kip tandoori. Am: Graag gedaan. Smal blousje he!? Hij is wel heel leuk vind ik. Bij Dyon staat ie vast ook erg leuk anders knoopjes verzetten Nachtlampje hebben wij ook. Zo een stekker in t stopcontact(kan je kopen bij de AH) ideaal. Ow en we gaan zaterdagavond rijden, om uurtje of 22 uur weg. Zijn we er zondagochtend als t meezit. Mn schonouders zijn er al vanaf zaterdagavond dus die kunnen de boel in ons huisje al een beetje aan kant maken(bedje opmaken voor Yannick na zo een lange reis etc) Yannick heeft vanavond voor t eerst koorts. Altahsn verhoging, 38,4 Even in de gaten houden, voor t eerst heeft ie ook nauwelijks gegeten vandaag..........dat zegt een hoop. Hopelijk gaat ie niet ziek worden nu we bijna weg gaan. Weet ook niet wat hij heeft. Gloeiwangen en veel boeren/hikken. Maar ff in de gaten houden. Hij viel ook zomaar in mn armen in slaap zojuist, heeft ie ook nooit eerder gedaan. John is avondje bowlen met zn werk, kids op bed, dus ik kan weer ff keutelen in huis. Vandaag bij de Action geshopt voor de vakantie. Allemaal leuke spelletjes/boekjes/stickers etc voor Jill, kost daar ook echt niks. Heeft ze weer dingen te doen als ze geen zin in skieen heeft. Meiden, fijne avond. Liefs