November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    WAt een knapperd Panda! Echt een mooi kindje. Geniet maar lekker van hem we horen later wel hoe het allemaal is gegaan en hoe Bastian op hem reageert.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Meiden wel ff bijgelezen maar ffgeen zin om te reageren. WEet nog niet wat te doen. Ene moment wel, andere moment weer heel verdrietig. ERg pijnlijk allemaal.

X

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Arme lin, neem de tijd,ga anders ff weekend alleen weg of met vriendin om bij te tanken en goed na te denken wat je wilt. Lukt ook niet in 2 weken tijd om zo een beslissing te nemen. Sterkte en dikke knuf voor je

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lig al in bed,dacht vroeg te kunnen gaan slapen,maar Yannick jengelt nu alweer een uur onafgebroken. Word er gek van,wil gewoon weer eens één nacht kunnen slapen,grrrrrrrrrrrr.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    #485 Annemonique, 16 feb 2010
    Laatst bewerkt: 16 feb 2010
    Lin, ik sluit me bij Zaph aan. Denk ook niet dat je nu een keus kan en wil maken. Je zal je vast nog regelmatig rot voelen, ik hoop dat het verdrietige gevoel gaat slijten maar dat heeft denk ik tijd nodig. Dikke knuffel...en je weet dat je altijd mag bellen, langskomen of wat dan ook als je er even tussenuit wilt.

Zaph...echt vreselijk zeg. Jullie zullen vast al wel vanalles geprobeerd hebben, maar misschien zn bedje eens ergens anders zetten? Alhoewel die al tegen een muur aan staat he? Die tip heb ik ooit eens gehoord.
    Ow en ja het blousje is zeker leuk! Die zal hm vast goed staan!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou hier alles goed gegaan in mn uppie vanavond ;). Ben om 17 uur al met Kyllian gaan eten aangezien Dyon toen even sliep haha. Dyon werd na een half uurtje wel weer wakker, maar toen waren wij dus klaar met eten.
    Kyllian mocht vandaag iets langer opblijven van me. Vond het handiger om Dyon vanavond eerst op bed te hebben. En vanaf 19.45 uur lekker rust voor mama. De late voeding mag Djurre doen, flesje staat al klaar :D Ga dus ook zo lekker mn bed in.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    T is stil.....ssssssst allemaal.
    Am:t bedje stond al tegen een muur en heb em vorige week al tegen andere muur gezet,ivm andere aardstraling,lol. Idd al vanalles geprobeerd. Nu maar slapen dus,mn leven bestaat momenteel echt alleen maar uit zorgen,werken en vroeg naar bed omdat k verrot ben. Saai dus. Totally exhausted.x

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Is het eigenlijk alleen Yannick of is Jill ook nog af en toe 's nachts wakker?

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Panda: wat een mooi kereltje is Pepijn!! Vind het echt een jongetje!!

Ik ga ook ff niet reageren...kom morgen weer!

Mijn kleine manneke heeft de waterpokken!!! Nu al...arm manneke. Het begint pas net en dan ook nog eens vooral rond zn piemeltje, zakje en liesjes..zielig!! Hoop dat het niet te erg wordt..

K ga weer Ace Ventura kijken, goed voor de lachspieren, haha.

Tot morgen,

Liefs Sap

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Agos, nu al de waterpokken :( Beterschap voor je kleine ventje Sap.

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Mogge,

Mirjam: hoe gaat ie? Kun je al een beetje wennen aan 2 kkleine kereltjes in huis? En hoe gaat het 's nachts?

Sap: beterschap voor Nick. Wat zielig voor je mannetje. Hopen dat het meevalt. Kan ie het later nog wel een keer krijgen he. Maar vaak valt het dan wel mee, heb ik weleens gelezen.

Zap: dus het omdraaien van het bedje heeft niet geholpen? Vrienden van mijn ouders hebben dat een tijd geleden ook eens gedaan en die zeggen dat ze sinds die tijd dus wel goed slapen. Ik geloof er niet zo in, maar als het helpt...
    Blijft vervelend. Vooral dat je er zelf zo aan onderdoor gaat. Mijn zus heeft dat anderhalf jaar gehad, een slecht slapend kind.

AM: dus alles goed gegaan dus. Vind het knap dat je dan vanaf 19.45 uur al rust had hoor. Dat lukt mij nauwelijks.

Lin: is het idd geen goed idee om er een weekendje met een vriendin ofzo uit te gaan en alles op een rijtje te zetten? Je kunt niet even zomaar een goeie beslissing nemen. Het kost echt tijd.
    Sterkte. Volgens mij zit je er weer even doorheen.
    Wel superjas van Desigual in ieder geval :)

Half dagje werken vandaag, wel lekker. Oma doet de kids even in bad vanochtend, dat scheelt mij weer werk vanavond :)
    Gister was Jesse als tijger geschminkt toen ik hem op ging halen. Stond wel schattig hoor. Marijn had geoefend bij Jesse op de groep (maar toen was Jesse niet op de groep, die zit dan op de 3+groep). Hij vond het maar erg vreemd. Had paar keer bij de deur gestaan om weg te gaan hahahaha.
    Nou ja, komt ook wel weer goed. Alleen het drinken uit een open beker. Dat moeten ze eigenlijk kunnen als ze naar de peutergroep gaan, maar dat kan hij dus echt niet. Hij stopt zijn tongetje in de beker en likt er een beetje uit, net een hondje. Volgens het cb moet ie dat ook al kunnen volgens mij. Weet echt niet hoe ik hem dat moet leren hoor.

12. Goedemorgen allemaal,

Sap: Ach gos wat zielig voor Nick zeg nu al de waterpokken. Daynah heeft ze nog steeds niet gehad het heerst nu wel al 2 weken op het kdv, maar zij krijgt ze niet lijkt het.

Zap: Is het vannacht beter gegaan. Je heb genoeg gedaan om ze wel te laten slapen wat kan je nog meer doen. Heeft ie geen honger ofzo??

Monique: Is Dyon vaak rond 18.00 uur wakker? Senna die presteert het altijd als we net aan tafel willen gaan om wakker te worden en dan is het huilen, dus het is al even geleden dat we gezamenlijk aan tafel hebben gezeten.

Lin: Zoals Zap en Monique al zeggen zoiets kan je ook niet beslissen in 2 weken. Het lijkt mij wel moeilijk. Mss een goed idee om er even alleen tussenuit te gaan. Heb je het ook tegen je eigen ouders verteld?

Hier Daynah vanmorgen naar het kdv gebracht en ik ga zo ook weer lekker naar mijn bedje als Senna haar flesje heb gehad en mee gaat werken om ook te slapen. Ik voel me helemaal verrot. Ik ben zo beroerd....bleghhhh.
    Met 2 kindjes heb je helemaal geen tijd om ziek te zijn :(

Lfs

13. LIS: Wij hebben dat ook heel lang met Daynah gehad, die wilde niet uit een openbeker drinken, tuitbeker of pakje met rietje. Alleen de fles. Geloof net een week voordat ze naar de psz ging en toen was ze 2 jaar en een maand ging ze opeens drinken uit een rietje, dus komt vanzelf wel.

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Linda: kan me voorstellen dat je nog behoorlijk heen en weer wordt geslingerd wat je gevoelens betreft. Neem de tijd en praat met mensen waar je echt wat aan hebt en kunt vertrouwen. Nogmaals heel veel sterkte!

Monique: hier klaagt Jayna sindskort ook steeds dat haar deur open moet en ganglicht aan. Dus deden wij een nachtlampje maar vond ze het nog te donker helaas....Maar voor veel kinderen helpt het wel hoor ik. Kindjes lekker geslapen?

Kel: heh bah, jij dus ook weer verkouden aan het worden, niks aan zeg. Je blijft elkaar maar aansteken dan he. Nogmaals beterschap voor jullie!

Lydia: Jesse dus ook wel degene die dan toegeeft he. Hebben wij hier met Jayna ook. Faya wint het vaak ook nog van haar, de boef. Snapt Marijn het ook een beetje dat hij een broertje of zusje gaar krijgen? En vertellen jullie het de kinderen ook niet wat het geslacht gaat worden?

Zaph: Hoe gaat het nu met Yannick? Hopelijk wordt hij niet echt ziek voordat jullie op vakantie gaan. En hopelijk zorgt het ook niet voor nog slechtere nachten voor jullie. Dikke knuf van mij, ik bel je deze week nog ff...

Sap: arme Nick nu al de waterpokken. Dan heeft hij toch de kans om het nog een keer te krijgen nu hij het voor zijn eerste jaar heeft gekregen? Sterkte ermee!

Hier een schoonmaakochtendje...athans, moet ik nu echt aan beginnen. Jayna is naar psz, verkleed als sneeuwwitje. Ze wou de K3 cd mee en heeft juf gevraagd of ze vandaag mocht dansen. Ben benieuwd of ze dat dan ook echt gaat doen, want is ze vaak te verlegen voor.
    Morgen nog werken en dan lekker lang weekend t/m maandag. Lenhard's broer, schoonzus en 2 kids komen logeren. Drukke boel maar wel gezellig.

Tot later,

Liefs Sem

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik vroeg me af of alle oudste kindjes hier al de waterpokken hebben gehad.....Jayna namelijk nog niet, en Faya ook niet. Ben benieuwd wanneer dat hier dan gaat komen...

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Tjeetje, Senna ook alweer ruim een maand!
    Nou, dan zal het met Marijn toch ook wel goedkomen...???
    En Daynah dus nog steeds geen waterpokken? Nu wel lekker, want dan zit je met een baby en een zieke Daynah.
    Kruip maar lekker je bedje in nu het kan.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sem: Jesse heeft de waterpokken gehad, toen hij 13 maanden was. Marijn nog niet.
    En ja... Jesse geeft vaak wel toe en Marijn wint vaak. Marijn gaat vaak ook bovenop Jesse liggen om te stoeien. Wel lachen.
    Marijn snapt het volgens mij nog niet hoor, dat ie ook grote broer gaat worden. Jesse wel. Die kwam gister na het eten (we zaten nog aan tafel) bij me op schoot zitten en zei: ik doe wel voorzichtig voor jouw baby hoor mama. Zo lief.
    We vertellen het de jongens trouwens ook niet, want Jesse vertelt het dan echt wel door als mensen er naar vragen. Jesse zegt al wel sinds het begin dat ie een zusje gaat krijgen. Grappig dat ie daar zo stellig in is. Hij zal wel denken, een broertje heb ik al ;)

18. Jesse heeft helemaal gelijk......;)

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ziek...........Yannick 39.7 graden koorts en ik inmiddels ook zwak,snottie en koppijn.

laterz

20. Welkom bij de club voor zieken Zap.

Deel Deze Pagina