Heeel veel beterschap Zaph! Hopelijk ben je het voor zaterdag weer kwijt! Knuf... Meisjes slapen, huisje schoon....ik ga aan mijn email beginnen die ik nog steeds aan mijn broer en zus wil sturen om een poging te doen om te goed te maken....ben benieuwd...
LIS: dat drinken uit een beker zal op een gegeven moment toch wel vanzelf gaan? Zou het gewoon regelmatig aanbieden. En het wordt ook zeker een zusje hoor! Ik wilde niet gokken, maar ze zeggen dat kinderen altijd gelijk hebben! Dochtertje van een vriendin van me zegt steeds dat ze een broertje krijgt, over een paar weken weten we het Kel en Zaph: ochjee jullie beiden ziek. Heel veel beterschap. Inderdaag vervelend als je dan ook nog 2 kids rond hebt lopen. Voor Yannick ook beterschap natuurlijk. Kelly: Nou Dyon is ook altijd tijdens etenstijd wakker. Alsof ze het ruiken he! Tussen 17 en 19 uur slaapt hij gewoon niet. Tijdens het eten zetten we hm dan maar meestal in de wipstoel bij ons. Sem: en heeft Jayna nog gedanst?? Kyllian heeft de waterpokken gehad toen hij 1,5 was. Jayna gaat natuurlijk niet naar het kdv he, dat scheelt. Wel psz natuurlijk, maar op kdv heerst het vaak. Hier ook weer psz gehad en zelf even geshopt (al zomerjas voor Kyl gehaald om maar een zomergevoel te krijgen ). Ik vind de jassen altijd zo snel uitverkocht, dus wilde er alvast één hebben. Huis ook weer gestofzuigd en Dyon ligt nog steeds te slapen.
Monique: Je bent mooi op tijd met een zomerjas. Welke maat heb je nu voor Kyllian? 110? Jayna is inderdaad nooit naar kdv geweest. Er heeft wel een keer een kindje van psz de waterpokken gehad, maar verder nog niet veel kindjes in haar omgeving. Nou, mijn email is de deur uit naar mijn broer en zus. Heb het via hyves gedaan. Merkte dat ik mijn zus geen bericht kan sturen, ze zal me wel helemaal geblokkeerd hebben....Heb nu mijn broer gevraagd de mail ook naar haar door te sturen. Vind het echt heel erg spannend, ben zo bang dat ze me echt nooit meer willen zien. Maar goed, dan heb ik er in ieder geval wel alles voor gedaan wat ik kon doen... Faya slaapt nog lekker, Jayna filmpje aan het kijken. Lekker dagje zo. Tot later, Liefs Sem
Owww, hier net zo'n komische reactie van Jayna.... Wijst ze naar haar navel en zegt : " kijk mama, hier een gat", zeg ik " ja dat is je navel ", zegt ze " ja dan kan ik daar toch een baby uit krijgen!". Hahahaha.....haar logica dus......zou ook niet weten hoe ik het nu anders uit moet leggen....
Sem: nee heb een 104 genomen. Hij heeft nu van jassen 98, maar met die 104 kan hij dan tenminste de zomer wel door. Heeft Jayna dan al 110? Dat is hier echt nog veel te groot. Qua broeken heeft hij 98 en bovenkleding 98-104. Jeetje wat spannend, hoop dat ze een reactie op je mail geven. Kyllian heeft tijdens mijn zwangerschap ook een tijd gedacht dat de baby uit mn navel zou komen
Zo ik heb even heerlijk op bed gelegen.Senna slaapt nu ook nog, maar zal zo wel komen voor een flesje. 11.00 uur heeft ze haar laatste fles gehad, maar die zal ze wel niet opdrinken nu ze ook niet zo lekker is. Sem: hihihihihihi die Jayna, wat een logica. Ben benieuwd of je wat terugkrijgt van je zus en broer. Jij heb iig een poging gedaan toch. Monique: Ik had voor Senna ook al een zomerjas gekocht. Nu nog eentje voor Daynah zien te vinden. Ik ga toch maandag naar de stad voor Kabouter Plop kan ik gelijk daar even kijken of ik wat vind. Ik ga mijn kopje thee even opdrinken. Lfs
Ow leuk maandag al naar plop! Hoop dat je dan wel beter bent. Ik heb al 2 maanden geleden een zomerjas voor Dyon gekocht hihi tja zomeruitverkoop). En heb ook een spijkerjackje van Kyl die hij dan aan kan. Alleen wel lastig welke maat ze dan gaan dragen he. Heb een zomerjas in maat 68, maar misschien heeft hij ook nog een 74 nodig.
En inmiddels jengelt Yannick al 24 uur onafgebroken............Denk dat hij een uurtje of 3 totaal geslapen heeft, steeds 10 minuutjes en dan weer wakker en jengelen/huilen. Iemand tips? Meld mezelf morgen ook ziek van werk., trek t echt ff niet met een ziek kind, zelf ziekjes en Jill die ook om me heen aandacht vraagt, maar gelukkig heel lief is.
De koorts bij Yannick is gelukkig gezakt, zojuist nog 38,7, graadje minder dan vanmorgen. Nu moet ie ophouden met huilen. Ik kan de kamer ook niet uitlopen of t brullen begint weer. Ook een stukje verlatingsangst denk ik.
Hoi meiden, Mirjam: Wat een mooi manneke jullie Pepijn !! en nu al duimen....lief! Hoe gaat het verder met jouw? Nog last van je bloedverlies? Heb je er iets voor gekregen? Ik had bij amy ook veel bloed verloren en heb toen een ijzertransfusie gekregen, hielp als een tierelier! Zaph: aaaaah nu ook nog ziek...heb met je te doen. Is yannick ook erg verkouden? Luuf smeren, uien onder het bed, neusje openspuiten, zetpillen erin...op marktplaats zetten (gerum).kan me voorstellen dat je nu vanwege het vele slaaptekort nog minder kan hebben. Sterkte en hopelijk knappen jullie snel weer op! LIS: Marijn gaat dadelijk vast in 1 keer uit een beker drinken. Leuk dat Jesse de zwangerschap zo bewust meemaakt en stellig is dat hij een zusje krijgt. Kelly; beterschap voor jouw en Senna! AM: brrrrr...ik moet nog niet denken aan een zomerjas....Dyon 's avonds tijdens het eten dus gezellig mee aan tafel. Haha deden wij met Amy ook. Sem: goed zeg dat je dat bericht hebt gestuurd, nu heb jij tenminste alles gedaan om het goed te maken. Ik hoop dat je positieve reactie krijgt. Haha Jayna als k3...ik heb er hier ook 1 rond lopen . Faya is een pittige tante, of niet? Leuk dat ze ook zo verschillend zijn. Sap: knuffel voor je manneke! Hoe is het met Lieke? En jij al een sollicitatie gehad? Lin: moeilijk hoor....sterkte! Amy heeft een aantal stappen los gezet en het worden er steeds meer Milou hoest nog steeds heel erg en vooral 's avonds en 's nachts. Ze ligt nu al vroeg bij ons, rond 02.00 uur, en dan slaap je zelf ook wat minder met dat gehoest. Maar goed...het zal toch wel een keer over gaan. Ze zijn nu nog bij mijn ouders. Ons pap brengt ze zo thuis, hebben ze gegeten en zijn in bad geweest...ideaal!! Ik ga even proberen wat foto's te uploaden van de carnaval van de meisjes.
Goedenavond, Zaph: wat een vermoeiende dag zo voor je zeg. Hopelijk is Yannick nu zo moe en slaapt hij vannacht beter. Gelijk heb je om je morgen ziek te melden, je bent zelf bek af door al het slaaptekort en dan nu ook nog ziekjes aan het worden. Heel veel beterschap en sterkte meid! Monique: Jayna heeft nu soms nog 98 van broeken, maar die worden nu wel te klein. 104 zit beter. Bovenkleding heeft ze 104, maar dat past ook precies, dus komt ze denk ik de zomer niet mee door. Ik ga dus inderdaad voor 110 voor een jas. Wat voor kleur jas heb je voor Kyllian gekocht? Brennie: aaah, leuke foto's van de meiden met carnaval. Mooi prinsesje is Milou! En wat knap dat Amy steeds meer stapjes gaat zetten, gaat dan ineens zo snel he! Faya is inderdaad een pittige tante, maar o zo wijs aan het worden nu en echt beginnen met woordjes. Het kost wat energie een dagje met haar, maar je krijgt er ook zoveel voor terug. Kel: lekker dat je zelf ook even hebt kunnen rusten. Heeft Senna vanmiddag nog redelijk gedronken? Nog niks gehoord van mn broer en zus, ben benieuwd.... Ga nu lekker douchen en op tijd mn bedje in.. Liefs Sem
Sem: Ben ook wel benieuwd hoor of je wat hoort mss duurt het wel een paar dagen. Slaap lekker alvast. Brennie: Leuk die foto's van je meisjes. En Milou dus ook nog niet helemaal in orde. Vermoeiend dan heh die nachten. Zap: Groot gelijk om je ziek te melden. Dit is voor jou ook geen doen en zeker als je zelf ook niet lekker ben. Ik zou je graag willen helpen om een keer op Yannick te passen. Jammer dat het dan net niet naast de deur is. Beterschap voor jou en Yannick. Monique: Ik heb ook een maat 68 gekocht voor Senna 74 heb ik nog wel van Daynah, dus dan kan die ook nog wel eventueel. Dat is dan wel weer makkelijk als je 2 kindjes heb van hetzelfde geslacht. Ik ga lekker douchen en dan een paracetamolletje nemen en dan naar bed. Morgen ga ik op visite bij een vriendin, dus ik hoop dat ik wat beter voel dan. Lfs
Hoe gaat het met de zieken? Nick, Zaph, Yannick en Kel, wel redelijk kunnen slapen? Brennie: woeiii Amy loopt gewoon echt nu! Vind het altijd zo schattig die eerste stapjes. Lief die foto dat Milou en Lenn aan het dansen waren! Sem: hoop echt dat je iets van je broer of zus gaat horen. Misschien zijn ze eerst aan het nadenken wat ze willen, ben benieuwd. De jas is donkerblauw. Vrij saai eigenlijk, maar ik hou van neutraal haha. Ben een dagje alleen met Dyon. Kyllian is naar oma. Helaas toch niet uitgeslapen. Dyon was om 6 uur wakker en is pas weer om 9 ur gaan slapen. Maar ach tijdens zo'n rustig dagje kan ik ook wel bijkomen
Hello meiden, AM: lekker zo'n dagje alleen met Dyon, ondanks dat je er toch nog vroeg uit moest. Inderdaad lekker op tijd met een zomerjas, maar je hebt wel gelijk, meestal zijn de leuke jassen zo weg! Brennie: leuke carnavalspam!! Beterschap voor Milou, hoesten is niet fijn!! Knap van Amy dat ze echte stapjes gaat zetten!! Kelly: gaat het weer wat beter met jullie? Veel plezier met je vriendin!! Daynah nog geen waterpokken gehad??? Nou het is geen pretje, jeetje zielig hoor! Zap: hoest bij jullie?? Hoop goed geslapen en weer een beetje opgeknapt!! Was gezellig gisteren ff bijkletsen! Heb dat spul wat je zei gekocht en hem al lekker ingesmeerd! Hoop dat het helpt. Sem: spannend om te moeten wachten op een reactie van je broer en zus. Hoop dat het positief uitpakt! Fijn weekend alvast!! Klinkt wel gezellig. LIS: hihi Marijn dacht zeker zo weer ff naar huis te gaan...is natuurlijk ook ff wennen. Met de open beker komt vanzelf joh! Hoe voel je je verder? Gaat bij jou ook alweer snel hoor!! Lin: hoest met jou? Vind het allemaal zo heftig voor je. Zo'n beslissing neem je ook niet ff in 2 weken denk ik. Heel goed nadenken en ook of je het na een tijd wel van je af kan zetten. Het zou niet tussen jullie in moeten blijven staan, maar dat lijkt me juist zo moeilijk voor de toekomst. Veel sterkte ermee!! Vond je jas trouwens gaaf!!! Je hebt me wel aangestoken. Denk dat ik een jurk bestel voor de bruiloft van mn zusje!! Panda: hoest met kleine Pepijn? En wat Bastian ervan? Hier gaat alles oke, alleen Nick is echt zo zielig!! Hij lijkt nu ook echt jeuk te krijgen. Op advies van Zap een soort van Mousse gekocht en hem er goed mee ingesmeerd. Hoop dat het helpt. Hij ligt nu lekker te slapen. Maar ff kijken of ik morgen ga werken, vind het niet leuk hem zo weg te moeten brengen, hoewel hij bij mn schoonmoeder wel in goede handen is. Zaterdagavond stappen met een vriendin, gezellig!!! Kijken hoe de rose dan valt, hahahaha. Verder geen plannen. Zal ff wat Nick pokkies spammen (zielig) Liefs Sap