ach wat zielig Sap. Niet leuk als ie ook nog jeuk heeft. Hij heeft het wel al gehad iig. Hier heeft Senna een hangdag. Kom nergens aan toe. Ga zo naar mijn vriendin. Hoop dat ze dan blijft slapen. kom later is lastig typen met Senna op schoot. lfs
Sjezus Sap hij heeft t wel heel erg te pakken zeg, arm mannetje. Zo zielig he.Hopelijk gaat t spul snel werken bij hem en heeft hij geen jeuk. Typisch dat hij t vooral op zn voorhoofd heeft en op zn wangen vrijwel niet. En die Heeeeeeeeeeeeel zielig foto daarop is hij precies Lieke hahahaha.Beterschap voor je mannetje. Kel: Sprongetje voor Senna? Doet ze t verder wel goed? Lekker aan de melk en nogsteeds een zuiplapje? Veel plezier bij je vriendin. Hier ook een hangdag. Yannick vanmorgen weer 39,7 graden koorts maar ik zie gewoon niks aan hem. Hij is vrolijk,eet goed maar slaapt gewoon niet. Vannacht waren we overigens maar 4x de klos, viel dus ook wel mee. Gek kind. Moet ik me zorgen maken als er alleen koorts is en de HA bellen of niet? Jill is vanmorgen door John naar oma gebracht, ze zouden lekker gaan zwemmen. Heeft ze tenminste ook een leuke dag, anders zou ze hier weer de hele dag voor de tv hangen omdat ik de deur niet uitkan met Yannick. Vanmorgen wel de koffer van de kindjes ingepakt. Ws weer veel te veel mee. Hij zit alweer vol. Ga ff dingen op internet uitzoeken, laterz allemaal Liefs
Ahhhh Nick, dat ziet er wel heel zielig uit!!! Maar ondanks de pokjes heeft hij echt prachtige ogen! Zaph: Yannick dus nog wel koorts. Als je niets anders merkt als koorts (en die niet te hoog gaat worden of lang aan blijft houden) zou ik zelf niet zo snel de ha bellen. Maar als je het niet vertrouwd gewoon wel doen, jullie zitten natuurlijk ook net voor de vakantie...wil je niet op vakantie erachter gaan komen dat hij wel wat meer heeft.
Sap: ook net aangemeld bij facebook? Had me gisteren maar aangemeld na alweer zo'n mailtje gekregen te hebben.. Er verdwijnen 'vrienden' van Hyves om naar facebook te gaan, maar snap er nog weinig van wat je er meer mee kunt haha.
Sap: achgossie, wat heeft Nick het te pakken zeg! Hopen dat die mousse helpt en hij er geen jeuk van heeft. Kan me voorstellen dat je morgen eigenlijk liever thuis blijft. Is hij er verder ook ziek van (koorts ofzo)? Beterschap voor je mannetje! Zap: pfff... 4 keer eruit 's nachts. Fijn dat Jill in ieder geval er even uit uit naar het zwembad met oma. Wat Monique ook zegt... als er verder niets aan de hand lijkt te zijn en het alleen koorts is, zou ik ook niet zo snel bellen. Maar wel even in de gaten houden, want jullie gaan natuurlijk op vakantie. Is jullie huisarts er morgen? Anders morgen even bellen voor advies? Kel; jij een hangdagje met Senna. Vervelend als je dan niet even de tijd hebt voor jezelf he. Hopelijk morgen beter! Sem: en... heb je al iets gehoord van je broer of zus? Hoop dat ze iets laten horen. Brennie: Amy aan de wandel. Goed van haar hoor. Wat worden ze dan weer groot he. Vanavond is het personeelsmeeting, dus ik ben lang op mijn werk. Baal er soms wel van dat mijn collega er nooit heengaat. Zij vraagt niet eens of ze iets kan doen. Nou ja, zo vaak is het niet, maar ik vind het wel irritant. Ach, het is met eten, dus ik hoef eens een avond niet te koken
Hoi hoi, Ooh Nickje toch...wat heb je het erg te pakken met de waterpokken Zo erg had Amy het laatst niet. Sterkte sap!! Leuk om dat zaterdagavond ff te gaan stappen Feestbeest AM: lekker toch een rustig dagje met Dyon alleen! Is kyl dan bij jouw moeder? Hier breekt sinds een uur of 14 de zon door ik word helemaal happy!!! Kel: veel plezier bij je vriendin en hopelijk slaapt senna lekker in de wagen! Hoe gaat het met de ziekenboeg bij jullie? Zaph: nu al de koffer ingepakt...of gaan jullie morgen al?? Tja...lastig hoor met yannick. Als hij vandaag nog de hele dag koorts heeft, zou ik morgen wel ff de ha bellen. Volgens mij mogen die kleintjes 3 dagen koorts hebben....of zoiets?? Vannacht heeft Milou prima geslapen en zich niet wakker gehoest. Gelukkig...eindelijk op z'n retour...Nu ons klein draakje nog, die is ook al zo'n 2 maanden non-stop verkouden en veel groene snot en ruiken uit d'r mondje Vanochtend waren we naar mijn zus gefietst...koud brrr. Milou is daar blijven eten tussen de middag en mijn zus bracht haar net thuis. Ze gaan maar niet meer slapen vanmiddag, kan ze vanavond op tijd naar bed. Komend weekend lekker geen plannen
Kom nog even niet aan forummen toe. Heb niet echt bijgelezen maar zag wel een hoop zieken. Beterschap! Alles gaat prima hier, ben alleen zelf nog best moe. Vandaag flinke stuwing gekregen dus duik maar weer vroeg in bed. Hoop er gauw weer te zijn!
Eerst je bannertje aanpassen voor je komt he Mirjam Hahaha. Denk maar even goed aan jezelf en de kleine man.
Goodevening, Zo rust in huize Kelly!!! Wat een dag zeg zo met 1 kind die alleen maar wilt hangen bij mama en de andere die constant aandacht wilt. Daynah was vandaag echt wel dwars. Morgen weer een nieuwe dag!! Zap: Hoe gaat het met je? Voel jij je alweer beter? En Yannick? Heeft ie nog erg koorts. Ik zou wel even de ha bellen aangezien je met vakantie gaat. Hoop dat ie voordat je weggaat weer beter is. Wanneer ging je nou ook alweer precies? Mirjam: Doe maar rustig aan meid. Forum komt vanzelf wel. Fijn die stuwing zeg. Ik vond dat zo pijnlijk. Kon er niet van slapen. Doet Pepijn het verder wel allemaal goed? En de kraamhulp is die een beetje fijn? En idd even je banner veranderen. Brennie: Geen feestje voor jou dit weekend hahahaha heb het idee dat jij ieder weekend aan het feesten bent Fijn dat Milou een betere nacht heb gemaakt. Hier is Daynah alweer 2x wakker geworden van het hoesten......echt irritant. LIS: Ooow dat is wel irritant als je collega nooit gaat. Ik zou daar ook wel van balen. Is het uiteindelijk meegevallen en nog lekker gegeten? Sap: Nick lijkt echt wel op Lieke zeg op sommige foto's. Sem: En heb je al wat gehoord van je zus en broer? Had ik al verteld dat Senna 2 verschillende kleuren ogen heeft? Echt apart zeg. Haar ene oog is echt heel donkerbruin en de andere is grijs ofzo. Op het cb zagen ze het ook, maar het hoef niet zo te blijven begreep ik. Voor de rest zijn we hier nog snotterig en hoesterig en keelpijn hebben we. We blijven lekker bezig. Ben het wel zat die verkoudheid. Ik ben deze winter al zo vaak verkouden geweest...niet normaal meer. Ik ga nog ff surfen en op tijd naar mijn bedje. Liefs kelly
Kelly: Eenmalig wordt net als David Bowie,die heeft ook 2verschilende kleuren van zn ogen. Wij gaan Za nacht rijden,uur of 22 weg. Ik ga nu ook slapen, morgen uitgebreide reacties X
Hello, Zap: hoe gaat het nu met Yannick? Koorts afgezakt? Hoop van wel. Gun jullie een rustig nachtje!! Kelly: mn moeder was hier net ff en ik startte mn hyves op, toen kwam Senna opeens in beeld en roept mn moeder gelijk "oooh wat is dat een mooi kindje" lief toch!! Grappig dat ze twee verschillende ogen heeft. Dochter van mn baas heeft dat ook. 1 groen en 1 blauw, heel apart. LIS: beetje gelukt met de meeting? Wel irritant als je er altijd alleen voor opdraait. Brennie: Fijn dat het beter ging met Milou vannacht. Nu Amy ook maar snel beter worden. Altijd zielig als ze niet lekker in t velletje zitten. AM: ik krijg telkens uitnodigingen voor Facebook maar heb geen idee wat ik ermee moet, haha. We zien wel... Sem: en al een reactie op je mail gehad? Spannend hoor. Mirjam: doe maar lekker rustig aan hoor, forum komt wel weer toch. Ik ben vanavond met Nick naar de huisartsenpost geweest. Vertrouwde met name zn piemeltje niet, zoooo zielig, is helemaal ontstoken. Was goed dat we waren gekomen, nu ter voorkomen van een bacteriele infectie antibiotica zalf meegekregen. Moeten oppassen voor longontsteking en hersenvliesontsteking. Dus telkens kinnetje op de borst..maar met die zalf zou het goed moeten komen. Daar gaan we maar van uit en houden het goed in de gaten. Hier een blije man, Twente gewonnen!! Ik ga er weer vandoor...morgen trouwens vrij genomen, kan mn mannetje zo niet wegbrengen. Wellicht tot morgen. Liefs Sap
Gadsie sap wat een eng verhaal,smeer Nick maar goed in en goed dat je ff naar de ha post bent gegaan. Arm ventje. Knuf voor hem.x
Goedenmorgen, Sap: aaaah, arme Nick zeg. Het ziet er inderdaad echt heel zielig uit. En goed dat je nog even naar de huisartsenpost bent gegaan, houd je mannetje maar goed in de gaten! Beterschap voor 'm!Gefeliciteerd met Twente! Hier een minder blije man gister.... Kel: hihi, Senna 2 verschillende kleuren ogen, apart zeg. Vervelend is dat he als er 1 dan zo dwars is de hele dag. Daynah zal de winter ook wel zat zijn, net als dr mama. Mirjam: lekker rustig aan doen meid, forum komt wel weer. Geniet lekker samen met je gezinnetje! Je geeft weer bv dus? Gaat dat goed? Zaph: ik zou denk ik voordat jullie op vakantie gaan ha ook wel ff bellen om advies te vragen. Helemaal als hij vandaag nog steeds koorts heeft. Lekker dat Jill ff met opa en oma kon zwemmen, is ze er ook even uit. Ben benieuwd hoe Jill het skieen gaat vinden. Lydia: hoe is het gegaan met de meeting? Balen is dat dan zeg dat jij er steeds voor moet opdraaien. Nog wel lekker gegeten? Brennie: Amy dus ook al zo'n tijd aan het kwakkelen, vervelend is dat he. Hier ook bijna 2 maanden hoestende en verkouden kindjes. Ze knappen nu beide op, dus laat het voorjaar dan ook maar gauw komen! Monique: neutrale kleur jas is handig toch, overal mee te combineren. Jammer dat Dyon niet iets langer sliep. Was wel lekker voor jezelf geweest. Hier lekker lang weekend. Kindjes voor hun doen goed geslapen. Len had ze om 18.30 uur al op bed liggen gister toen ik aan het werk was, omdat hij voetbal ging kijken. Zijn ze nog meteen lief gaan slapen ook. Jayna hele nacht niet gehoord tot 06.45 uur. Faya 1 keer om 05.00 uur,maar met speentje tot 06.00 uur verder geslapen. Daarna flesje pap en heeft mevrouw op ons bed tot 07.30 uur geslapen. Moeten maar een twee pesoons bed voor dr kopen, de boef! Nog niks van mn broer en zus gehoord helaas, we wachten het af. Vanmorgen komt een oud collega even op de koffie. Ff bijkletsen, gezellig. Fijne dag allemaal! Liefs Sem
Goeiemorgen, Tjeetje Sap. Dat klinkt wel heftig. Goed dat je naar hap bent geweest. Hopen dat de abzalf snel helpt en Nick snel opknapt! Sem: tjeetje, om 18.30 uur al op bed. Knap dat Len dat lukt zeg. Marijn lag er gister oom om 18.40 uur in, maar hij had de hele dag niet geslapen, dus was hartstikke chagerijnig toen Wes hem had opgehaald. Continue huilen en Wes kan daar echt niet tegen. Balen dat je nog geen reactie hebt, maar waarschijnlijk moet het bij hun even bezinken? Je hoort vast nog wel iets. Zap: hoe gaat het nu met Yannick? Heeft hij nog koorts? Zou dan idd ook even bellen naar ha hoor. Kel: 2 verschillende kleuren ogen. Wel grappig. Mijn schoonmoeder heeft dat ook, dus kan ook wel blijven hoor. Grappig dat meerdere mensen hier mensen kennen die dat hebben. Mirjam: geniet jij nou maar lekker van je nieuwe kleine mannetje. Gaat al zo snel. Stuwing, bah. Ik had er bij Jesse zo'n last van, had toen ook koorts. Hoe vindt Bastian het, kan hij een beetje wennen? Brennie: fijn dat Milou weer wat op lijkt te knappen nu. Dat gehoest ook. Ze hoesten hun longen soms uit hun lijf he. Maar zo te lezen zijn bijna alle kindjes al wekenlang verkouden. Ach, goed voor de weerstand moeten we maar denken he. Was gister om 21 uur thuis. Niemand van het MT had zin in de meeting, maar was uiteindelijk wel goede bijeenkomst en achteraf met het buffet ook nog wel gezellig. Het zijn natuurlijk allemaal van die techneuten en daar kan ik niet over meepraten, maar de meeste mannen hebben ook wel kinderen, dus dan is er toch een raakvlak. Heb ik ook wat om over te praten Vandaag laatste dagje van de week. Ik moet zeggen dat het me wel bevalt om de maandag vrij te zijn en de vrijdag te werken. Maar in mei is het weer andersom. Ach, vanaf 31 mei alweer verlof, dus ik klaag nergens over
Sem: Hopelijk hoor je wel wat van je broer en zus. Zou toch lullig zijn als jij er moeite in stopt en er geen reactie volgt. Ben benieuwd. En lekker nachtje zo te lezen voor jullie Ben jaloers. Lis: Alweer eind mei verlof, t gaat hard he. Kan je je al iets voorstellen bij een derde kindje? EN zijn jullie al aan t verbouwen geslagen? De jongens bij elkaar op de kamer en t meisje in een eigen kamertje zeker hahahah. Brennie: Wat een leuke foto's van Milou verkleed als Sneeuwwitje en een prinsesje. En Amy al bijna aan de wandel, nu gaat t hard hoor en loopt ze binnen een week los denk ik. Sap: Hoe is t nu met Nick? Beterschap voor je kleine mannetje. HIer redelijke nacht gehad, maar 5x eruit. Wel nog aardig verrot. Weet niet of Yannick nog koorts heeft, hij ligt nu nog ff te slapen(dat is dan ook meteen zn enige slaapje vandaag ws)....... Ben dr maar uit gegaan om de laatste dingen te pakken. Vanavond nog laatste boodschapjes halen en morgenochtend naar de bakker en dan zijn we wel klaar. Gewoon 2 koffers(JOhn en ik), (Jill en YAnnick), buggy, ski's ,snowboard,skischoenen, snobaordschoenen, tas eten, tas levensmiddelen, tas speelgoed en tas ski kleding mee he. Wat een bende. Gelukkig zijn de ski's en snowboard al vooruit mee met een ander, de skikledingtassen kunnen nog bij mn schoonouders, maar de rest moet echt nog in onze auto gepropt worden............hoe doen mensen dat met 3 kinderen/!??!?!??!?! Ik ga ff muziek downloaden voor onderweg. Laterz
Hahaha Zap, mensen met drie kinderen gaan niet op wintersport Wat een zooi moet je dan meenemen he. Hoe krijg je het toch allemaal in de auto? Wat voor auto hebben jullie? Ik vind een weekendje naar mijn ouders al zo erg. Vooral omdat we vaak proberen niet veel mee te nemen, maar op de terugweg zitten we op een of andere manier altijd nog voller. Moeten we allemaal andere spullen mee terugnemen van mijn ouders. Hoop dat Yannick wel snel opknapt en snel koortsvrij is. Hopelijk slaapt ie vanaf nu wat beter!
Ha, Senna 2 verschillende kleur ogen, grappig! zou wel apart zijn als het zo blijft. Sap: wat zielig voor je mannetje zeg....goed dat je naar de ha post bent gegaan omdat je het niet vertrouwde. Zie je toch weer dat het nodig was...en waarom nu uitkijken voor longontsteking en hersenvliesontsteking? Omdat hij een infectie bij zijn piemeltje heeft zodat het verder uit kan breiden? Brr...ik word er kriebelig van....sterkte sap! En groot gelijk dat je vandaag thuis bent gebleven. Mirjam: eerst even goed aan jezelf denken hoor! En dan veel knuffelen met Pepijn en bij tijd over ff forummen Stuwing dus nu op gang....auw. Succes! Zap: oooh ik word al chaggie als ik al je bagage lees en dat moet nog in de auto komen....jaiks. En dat voor een weekje Slaapt yannick op de dag zo weinig? Hoe kan het zou je zeggen....zo weinig slaap?? Hopelijk is ie koortsvrij, zou een hoop zorgen schelen. Sem: hoop echt dat je snel reactie krijgt van je broer en zus. Gelukkig dat jullie zo'n fijne nacht hebben gemaakt, de meisjes leren het wel! Bij jullie dus ook zo lang verkouden? Gerard was gister ook niet blij..... LIS: wow gaat hard, eind mei al verlof Ik heb vandaag ook een baby Jinte is hier...leuk heh?! milou is met mijn zus naar een binnenspeeltuin en ik pas op Amy en Jinte. Zo klein weer en zooo lief...... Ze heeft net een flesje gehad en ligt nu op de bank inmiddels te slapen zie ik Amy ligt ook op bed dus ik heb het lekker rustig. Zou ik een keer met Amy naar de ha moeten gaan ivm de verkoudheid? Kan het een ontsteking of iets zijn van de neusamandelen of moeten ze dan koorts erbij hebben? Iedereen vindt het zo lang duren bij haar en dat is ook zo, en heel de dag snot uit d'r neusje. Ik weet niet wat ik moet doen. Ze heeft er zelf geen last van; slaapt, eet en speelt goed. Nu maar even de boel opruimen hier nu dat het stil is!