November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemiddag allemaal,

Brennie: ooow leuk dat Jinte er is. Krijg je dan gelijk weer kriebels? Willen jullie eigenlijk een derde?
    Lastig met die verkoudheid van Amy. Anders bel je gewoon de ha voor advies. Ik moet zeggen dat Daynah ook vaak verkouden is heh, maar dat is gewoon die nasleep van dat RS virus. En als ze gewoon goed eet en slaapt zou ik me niet al teveel zorgen maken.

Zap: hahahahahaha idd wat een bende gaat ermee. Ik vond het al met 1 kind. Ben dus benieuwd hoe wij dat hebben dadelijk in de zomer als weer een weekje naar Frankrijk gaan. Gelukkig zijn er totaal 4 auto's.
    En maar 5x eruit :$.....jeetje zeg. Echt vervelend.
    Ik had je vanmorgen nog gebeld, maar je was er niet denk ik. Wilde je alleen even een fijne vakantie wensen. Mss dat ik het later nog even probeer als de meisjes meewerken.

LIS: Ik vind die maandag ook zo lekker om vrij te zijn. Ik zou ook niet meer anders willen. Hoe ga jij dat doen als Jesse naar school gaat, naar de bso?

Sem: Denk dat Len niet zo blij was met de uitslag heh;) Hier stond ook voetbal nl op. Ze begonnen zo goed.
    Jammer dat je nog niets heb gehoord van je zus/broer. Mss komt dat nog wel.
    Jayna is ook tegenwoordig een vroege vogel heh? Slaapt zij eigenlijk in de middag nog?
    Kan niet wachten tot ons weekendje. Hoeven wij er iig niet uit voor flesjes, speentjes oid.....heeft Zap helemaal rust ;)

Sap: Goed dat je naar de ha post bent gegaan met Nick. Hoop dat de medicijnen snel goed gaan helpen en dat ie snel van zijn pokken af is en helemaal van zijn ontstoken piemeltje.
    Wat lief van je moeder om dat te zeggen over Senna. Vinden wij natuurlijk ook van Senna :p

Lin: Hoe gaat het bij jou?

Trena: Vandaag kom je toch weer terug? Wat is dat midweekje snel gegaan zeg voor jullie. Hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad.

Hier alles ok. Heb alleen zo klote geslapen door die verkoudheid. Geloof maar iets van 2 uurtjes ofzo bijelkaar. Ik voel me ook helemaal vol van binnen. Ik ben blij dat het bijna weekend is en dat Sabino dan thuis is.
    Vanmiddag komt er nog een collega op visite met haar dochtertje en ik moet zo naar de logopedie.
    Dat vind ik af en toe wel een geregel hoor nu met Senna erbij. Ik zit dan toch met die voeding. Nu komt het wel goed uit, want ze moet om 13.00 uur eten (moet er dan ook wakker maken) en dan om 14.00 uur bij de logopedie zijn. Maar goed dat zullen jullie ook wel weten met 2 kids.

Ik ga even paaseitjes in een schaal doen.....slecht heh, maar ik zag ze liggen en dacht jummie!!! Nee het gaat goed hoor met de WW:):)

Lfs

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nog een foto van Milou met haar grote vriend Bobbie. Ze mag werkelijk alles bij hem doen en ze is ook wel heel lief voor hem. Brokjes brengen waar hij ook is...(en amy eet ze ondertussen op ;)) Dit is pas overigens sinds een paar maanden hoor, voorheen moest bobbie niets van milou weten.

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Haha Kelly...nu al paaseitjes. Ik kon ze gister in de supermarkt nog weerstaan...maar zal niet lang duren :D Smikkel ze!

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

Brennied: aaah wat gezellig dat Jinte er is!! Toch weer schattig he zo'n klein babytje. Lieve foto van Milou met de poes...Amy die brokjes eet:$ haha.
    Misschien wel een idee om voor Amy toch maar ff de huisarts te bellen. Misschien krijgt ze antibiotica en is het zo over.
    Als Nick een bacteriele infectie zou krijgen dat kan dat naar binnen slaan geloof ik en dan kan je dus al die enge dingen krijgen, maar het zal uiteindelijk wel mee vallen. We houden het gewoon in de gaten.

Kelly: gezellig bijgekletst vanochtend, leuk!! Druk druk druk he met 2 kids, haha, rennen vliegen en weer opstaan;). Veel plezier met je vriendin vanmiddag.

Sem: hihi voor Faya een tweepersoonsbed, inderdaad een kleine boef!! Ben toch wel benieuwd naar een reactie van je broer en zus, ik denk aankomend weekend.
    Wel genieten van je weekend hoor!!

Zap: whoeohahahah wat een zooi nemen jullie mee zeg, hahahah, ben blij dat ik niet met de auto op vakantie ga, pffff niet normaal.
    En weer 5x uit bed is niet oke...hoop zo dat het snel beter gaat.
    Voor de zoveelste keer;), heeeeeeeeel veeeeeel plezier!! Geen botten breken hoor!!

Lis: jeetje Lydia, eind mei alweer verlof!! Jij hebt ook wel een lekkere periode om vrij te zijn, hele zomer!!

Met Nick gaat het redelijk. De blaasje lijken al flink in te drogen en de antibiotica lijkt ook zn werk te doen, de zwelling wordt al wat minder.

Kids liggen hier beide ff lekker te slapen, fijn zo'n momentje voor mama.

Ga vanavond lekker even naar de zonnestudio, morgenvroeg kapper en dan voel ik me weer een lekker relaxed mens, haha.

Fijne dag meiden.

Liefs Sap

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja tjeetje, Trena komt vandaag alweer terug he. Gaat echt snel!

Brennie: Als Amy verder gewoon vrolijk is en goed eet en slaapt, zou ik me niet zo'n zorgen maken. Marijn heeft ook van die periodes dat je hem wekenlang achterna moet lopen met een zakdoek omdat het snot eruit loopt. Goed voor de weerstand :)
    Maar als je 't niet vertrouwt, kun je toch gewoon even bellen?
    En lief, weer zo'n kleintje om op te passen. Hoe oud is Jinte nu ook alweer? Jullie gaan toch ook nog voor een derde? Met even wat meer tijd ertussen ;) Bij ons volgen ze elkaar wel snel op...

Sap: gelukkig dat het iets beter lijkt te gaan met de zwelling en dat de blaasjes indrogen. Slaapt hij wel goed? En groot gelijk om thuis te blijven. Heb je nog sollicitatiebrieven verstuurd?

Kel: oh lekker paaseitjes! Ik heb de verleiding kunnen weerstaan, maar vanmiddag gaat Wes vanuit het werk boodschappen doen. Ben benieuwd of hij het kan weerstaan. En WW... joh, Senna is net een maand oud hoor.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden ben er weer even.

Sap oh wat eng met Nick! Hij zit ook echt wel onder zeg. Jaime heeft dat nooit zo erg gehad. En slaapt Lieke nog tussen de middag dan wist ik niet joh. Hoe gaat het met de banenjacht?

Bren als je het niet vertrouwd misschien naar de ha gaan? Ik weet van Jaime nog die was altijd verkouden maar bleef altijd wel vrolijk.
    Lief Milou met de poes. Is ook leuk heh voor ze.

Kel heb je al neusspray gehaad? En die hot coldrex is ook goed voor je, dan slaap je misschien ook wat beter. Lijkt mij idd ook een geregel met twee kids. Maar zal wel even wennen zijn ook?
    Gewoon lekker eten joh die paaseitjes. Ik heb net ook enep aar op ;). En wat apart trouwens van Senna haar ogen wel bijzonder hoor!

Lis zo eind mei alweer met verlof! Dat gaat ook snel bij jou dan. Misschien wordt deze baby ook wel weer zo snel geboren. Ha;)ha en wes die dan de eitjes meeneemt misschien. Michiel zou dat nooit doen. Verder alles goed met je buikkie?

Sem nog niks gehoord dus. Zou gewoon even afwachten misschien moeten zij er ook even over nadenken. Jij hebt toch ook best even moeten nadenken voor je het mailtje stuurde. Hoop dat ze contact met je opnemen want zijn toch je broer en zus heh.
    En de kids om half zeven op bed :$ hoe doen jullie dat zeg. Dat is hier echt niet haalbaar hebben we nog niet eens gegeten.

Trena hoe was de midweek? Genoten? Moet ik de voetbalplaatjes nog opsturen naar je?

Zaph zoveel spullen..hahah. Gelukkig dat anderen ook wat mee kunnen nemen zeg. WAt een gesleep anders. Voel je je al wat beter? Echt ziekenboegie bij je thuis. Hopelijk zijn jullie weer helemaal ok voor zaterdag!

AM ik zie ook steeds meer mensen naar facebook gaan. Zo raar heb je ineens een vriend minder op hyves :(. Hoe gaat het met Dyon? En met Kyl ook alles goed? Had ik je nog gezegd dat wij 28 feb naar poppentheater gaan? Als jullie mee willen moet je even laten weten.

Verder weet ik het niet meer.

Hier op en af zeg maar. Ik krijg die gedachte gewoon niet uit mn hoofd zo irritant. Michiel gaat vanavond naar zn ouders. Twijfel nog of ik meega, eigenlijk geen zin. En avondje alleen is ook wel lekker misschien. Ben blij dat er geen sneeuw meer ligt zeg. Vieze troep! Hopelijk begint het voorjaar snel.

zo eet vanavond de sonja schotel. Vlees staat al te sudderen. Boodschapjes zijn binnen en we zitten lekker op de bank. Niet zoveel zin en is ook koud buiten.

lfs

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zal ik ook weer eens spammen. Jaime met Hoppie (2). Het is echt een leuk beestje en snel :$. We hebben ook zo'n bal voor hem, kan hij in en dan 'rolt' hij met een kleregang door de kamer..echt niet normaal maar wel erg grappig :D.

Krijg ze niet goed klein. Is met 1 gelukt hij zegt die anderen zijn te groot oid.
    Michiel heeft weer mn laptop geinstalleerd dus dat andere programma is er af. Nou ja deze dan maar

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En deze nog

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Leuk Lin. En Jaime beleeft er een hoop lol aan zo te zien.
    Trouwens, ooit nog iets van Hoppie1 teruggevonden?

En koud vandaag? Dat valt toch wel mee? Ik hoorde 6 graden. Nou ja, wat je zegt. Gelukkig is die sneeuw nu allemaal weg. vanochtend zei ik tegen Wes: ik hoop dat het hier nooooooooit meer gaat sneeuwen!
    We zijn allemaal toe aan zon en lekker buiten zitten.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Idd lekker in de zon met toastjes zalm en een glas rose! Tot heeeel laat in de tuin zitten...hmm de gedachte alleen al.

Hoppie 1 niks meer van gevonden. ik vermoed echt dat ze hem opgegeten hebben. Heb eigenlijk bij kattenbak legen ook niet echt opgelet of ik nog resten zag ;). Maar kan natuurlijk ook dat ze hem wel hebben gebeten en dan naar buiten hebben meegenomen ofzo. Dan vindt je hem ook niet meer.

Deze hoppie is wel echt leuker dan hoppie 1.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sap: arme Nick toch. Goed dat jullie wel naar huisartsenpost zijn gegaan, je wilt er toch niet aan denken dat door de waterpokken nog meer ontstaat.

Ik lees straks of vanavond even verder bij. Vanmiddag naar CB geweest (D heeft prikjes gehad) en daarna boodschappen gedaan. Nu heel ff proberen mn hoofdpijn wat minder te laten worden ;)

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    #552 Annemonique, 19 feb 2010
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
    Panda: hoe is het met je en natuurlijk met Pepijn? Nog last van stuwing? (wat ben ik blij dat ik die niet meer heb).

Brennie: hahaha jullie eindelijk weer eens een weekend rust ;)
    Gezellig een dagje met Jinte, hoe oud is ze nu?
    Lief Milou met dr vriendje hihi.

Kelly: jullie ook al snotterig enzo. Nog maar ff en het is lente!
    Wat apart van dr ogen, ben benieuwd of het zo blijft :D

Sem: whaahh moest wel lachen, kindjes vroeg op bed omdat hij voetbal wilde kijken :D

LIS: vrijdag is vaak wel een rustige dag om te werken he, de maandag vaak hectisch. Althans, dat is bij ons zo.

Zaph: alvast een hele fijne (en koude) vakantie!!! Ben benieuwd hoe Jill het op dr skies gaat vinden!

Sap: geniet lekker van de zonnestudio!

Sens: als je het prettig vind om even alleen te zijn blijf je toch lekker thuis. Zou het ook niet zo uit mn hoofd kunnen krijgen hoor, je moet het toch eerst 'verwerken'.
    Poppentheater lijkt me wel leuk, maar we moeten natuurlijk wel oppas hebben voor Dyon. In dit geval wel balen dat mn moeder verhuisd is.
    Jaime krijgt steeds meer krullen zeg! Mooie meid!

Dyon weegt nu 5365 gram en is 59 cm lang, hij volgt de gemiddelde lijn. Verder dus prikjes gehad, huilen natuurlijk maar daarna alleen maar slapen. Ow en verder was alles goed behalve zn hoofdje (voorkeurshouding). Wel lang daar geweest maar dat kwam omdat ze vandaag voor het eerst een digitaal dossier gaan aanleggen, ze kwam daar niet zo goed uit dus ze vroeg mij dingen haha.

Toch maar even gelijk bijgelezen dus ;) Vanavond maar op tijd naar bed.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zo Wij zijn ook weer in het zeeuwse land.
    Was leuk,hebben sneeuw gehad en vandaag was het pas allemaal weg.
    Heerlijk elke dag uit eten geweest.Lekker gezwommen.Kids hebben zich ook prima vermaakt.
    Nu al paar wasjes gedraaid en ligt al een deel weer fris in de kasten.:)

ff wat reacties wat ik nog weet.....

Panda:Wat een dotje is Pepijn en ik vind de naam zooooo leuk.
    Hij lijkt op Bastian.
    Geniet er maar van.

Zaph:Thanks voor de plaatjes,Jelte was superblij toen hij de envelop vond vanmiddag bij thuiskomst :)
    Jullie een goede reis en geniet ervan.En zwijg maar over die zooi die mee moet op vakantie pfffff,het kon er bij ons ook maar net in.

Am;Wij zaten in Center Parcs de Kempervennen in Westerhoven.
    ( Vlakbij Brennie)
    En Dyon is bijna even zwaar als Fenna.

Sap Wat zielig zeg voor nick,hij heeft er wel heel veel he.Hoe gaat het nu met hem

Lin Als je wilt mag je de voetbalplaatjes nog opsturen hoor,zal Jelte je dankbaar zijn .
    Blijf lekker thuis joh,even tijd voor jezelf.

Kel wat apart dat Senna verschillende kleur ogen heeft.
    Hoor je niet zoveel.

Lis Hoe is het met kleine zus in je buik hahahah

Verder weet ik het niet meer.

Zal ff kijken of ik wat fotos kan uploaden,zal ze dan later spammen.

xxx

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trena: Welkom thuis. Ik heb nog veel meer voetbalplaatsjes inmiddels voor hem. Zal ze sparen en aan t eind van de actie allemaal opsturen, Denk dat hier nog 10 zakjes liggen.
    Ben benieuwd naar de spam

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena: leuke week gehad dus! Ahh bij Eindhoven dus geweest :)

Kids hier al op bed. Kyllian wilde niet eten, wilde gaan rusten wat hij echter niet deed. Om half 7 zei hij wel dat hij moe was en naar bed wilde. Dyon is echt zielig. Tussen het slapen door wel 40cc kunnen laten drinken, hij was even een half uurtje wakker en heeft tijdens het eten heel zielig zitten huilen (echt van die pijnhuiltjes) bij me op schoot. Hij ligt nu weer op bed met een paracetamolletje.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zielig he die prikjes Am. Arm knulletje. Ik vond de eerste keer ook weer zo naar bij Yannick en dan moeten ze er daarna nog 2 op rij. Niet leuk

Ons mannetje lijtk weer opgeknapt al eet ie nog niet zoveel. Toch lekker zo een speklaagje, kan hij wel ff zonder eten :)

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Lin: en ga je nog mee naar Michiel zijn ouders? Misschien is het inderdaad ook wel even lekker om een weekend voor jezelf te hebben. Enne....hoe wij het soms redden om de kids 18.30 uur te hebben? Len s om 16.10 uur thuis. Tussen 17.00 en 17.30 uur eten. Daarna meteen douchen met de kids, verhaaltje lezen, liedje zingen en slapen. Soms laat ik de kids ook vroeg eten en wij later, kunnen zij in ieder geval op tijd naar bed.

Zaph: klaar voor de reis dus. Wat een bagage heb je dan nodig he. Die winterkleding nemen helemaal zoveel ruimte in. Ik probeerde je net nog te bellen om alvast fijne vakantie toe te wensen, maar kreeg je niet te pakken, misschien dat je met de kindjes bezig was.
    Hoe voel je jezelf nu verder? Al wat opgeknapt?

Brennie: je kan altijd een keer langs de ha gaan om te vragen als je het niet vertrouwd. Heeft ze ook wel eens koorts bij de verkoudheid?

Trena:welkom terug! Lekkere vakantie gehad dus, mooi zo! Ben benieuwd naar de spam!

Sabine: gelukkig gaat het iets beter met Nick. Ziet er dan best heftig uit zeg bij zo'n kleintje. ik hoop wel voor 'm dat hij het nu niet nog een keer krijgt, omdat het nu voor zijn eerste jaar is.
    Hoe gaat het met het solliciteren? Nog leuke vacatures tegengekomen?

Monique: nette cijfers voor Dyon toch? Zo vervelend die prikken altijd. Kids dus lekker op tijd naar bed. Kyllian te moe om te eten?

Vanmiddag besloten we ineens dat we de muren in de woonkamer wilden verven. 2 muren waren aardig beschadigd door de box en kids. Eigenlijk wilden we in dit huis niks meer doen, sinds we voor het nieuwe huis getekend hebben. Maar nu dat zo lang duurt, hadden we geen zin om zo lang tegen die lelijke muren aan te kijken.
    Mn ouders hadden nog verf staan. Van Camel en gebroken wit gaan we nu naar appelgroen en gebroken wit Grootste deel gebroken wit. 1 klein muurtje en 2 kleine strookjes appelgroen. Het groen zit al op de muren en zit er lekker fris en weer heerlijk netjes uit:)

Ga ff koffie zetten en biertje pakken voor een harde werken hier:)

Liefs Sem

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi Sem, wat een spontane actie om de muren te verven! Maar appeltjesgroen is altijd wel lekker fris he. Maak je ff een foto als het klaar is. Ik moet dit weekend ook de muren bijverven....zit nog stift en waskrijt op wat er niet vanaf gaat (leuk he kids...alhoewel hij het nadat we flink boos geworden zijn gelukkig niet meer gedaan heeft).
    Ja Kyllian was echt te moe om te eten. Vanmiddag op het CB was hij al moe, maar thuis wilde hij echt niet meer slapen. Hij was vanmorgen ook al om half 6 wakker.

Zaph: gelukkig Yannickje weer beetje opgeknapt. Geen koorts meer? Tja soms is een speklaagje wel fijn he ;) Hij scheelt niet zoveel met zn zus qua gewicht he haha.

Ow en nachtlampje werkt hier trouwens wel, het licht op de gang hoeft niet meer van hm aan :) Moest vanavond nog wel even het spookje wat achter zn gordijn zat naar huis sturen, hebben we samen maar even gedaan ;)

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zo ga ff spammen hoor .....

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kan ze weer niet normaal plaatsen dus dan maar een link he ;)

Deel Deze Pagina