November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    en nog een paar

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Haha leuk trena,vooral de laatste.lol. vond die van j en y onder/achter die fontein in t zwembad ook heel leuk. En die Fenna in de badpakje,cute! Daar is t hele kleine ook weer vanaf he,t wordt al een echt meisje. Lief. Mooi gezinnetje hebben jullie. wij gaan slapen, morgen nacht nachtje overslaan. X

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    #564 Jelyor, 19 feb 2010
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
    zo dit waren ze hoor,heb er nog veeeel meer ,maar dit is een samenvatting :p

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lekker slapen zaph xxx en goede reis morgen.

6. Goedemorgen allemaal,

Trena: Welkom back! Leuke foto's. Het lijkt of dat jullie alleen in het zwemparadijs hebben gezeten....hahahahaha. En idd Fenna wordt al weer zo groot. Leuk badpakje ook.

Zap: Ik wilde je gisteravond nog bellen, maar lag om 20.00 uur al in mijn bedje. In ieder geval heel veel plz met skieen maar dat gaat vast en zeker wel lukken.

Monique: Dat is mooi dat het nachtlampje werkt. Scheelt een hoop licht in de gang.

Sem: hihihihihi dat is nog eens een spontane actie...maak je wel even een foto als het klaar is? Ben benieuwd. Ik wil ook zo graag wat anders maar heb er ook geen zin in. Appeltjesgroen is wel een hele leuke kleur.

Ik moet zo even op controle komen voor mijn ogen, dan gelijk nieuwe lenzen weer mee. Voor de rest moet ik een kado gaan zoeken voor mijn vader die is morgen jarig, dus we zijn voornamelijk op stap vandaag.

Gisteren lag ik om 20.00 uur al op bed. Ik voelde me zo beroerd. Alles in mijn lichaam deed pijn. Als ik bukte voelde ik het gewoon in mijn oogholtes. Nog nooit gehad. Gaat nu wel wat beter, alleen de linkerkant van mijn oogholte doet nog pijn, maar kan dat ook van een kies oid komen. Er is namelijk een stukje afgebroken pas geleden. Met eten heb ik nergens last van hoor.

Ik ga mij aankleden.

Fijn weekend allemaal.

Liefs

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    #567 Semmi, 20 feb 2010
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
    Goedenmorgen,

Hier heerlijk rustig in huis. Meisjes om 10.30 uur vanmorgen al naar bed gebracht, voordat Lenhard´s broer en schoonzus met de kids zo komen logeren. Houden ze het wat beter vol. Gelukkig zijn ze ook nog gaan slapen, dus hebben wij nog ff tijd voor ons zelf.

Trena: erg leuke spam van jullie midweekje CP. Jullie hebben erg genoten zo te zien. Wat is Fenna toch een mooi meisje, erg lief dat badpakje. En de jongens vonden het zwembad zeker geweldig.

Monique: jij dus binnenkort ook aan de slag met verven. Dat was ook zo met de stiftstrepen op de muur. Zo blijf je bezig he...haha..Fijn dat het nachtlampje werkt, ideaal toch.

Zaph: nog een goede nacht kunnen maken? Hoop het voor jullie met komende nacht zonder slaap voor de boeg. Zal je zo nog ff proberen te bellen...

Kel: vroeg je bedje in gegaan dus. Heb je een beetje goed kunnen slapen? Ik heb geen idee of het ook van een afgebroken kies kan komen dat je zo'n pijn aan je oogholtes hebt. Vervelend zeg.
    Verder nog plannen voor het weekend? Ik maak idd wel ff een foto als het af is. Nu staat het nog een beetje raar, met nog 1 wand camel, wat nog gebroken wit moet worden. Len maakt het komende week af.

Over een uurtje zijn de logees er. Ze gaan allemaal op Jayna haar slaapkamer slapen. Faya op haar eigen kamer en Jayna dan bij ons. Vanavond gezellig uit eten bij het pannenkoekschip. Kunnen de kids lekker spelen in een speelhoek. Morgenochtend gaan we nog zwemmen met z'n allen en 's middags willen de mannen voetbal kijken en bestellen we chinees. Druk weekend, maar wel leuk altijd met hun.

Fijn weekend allemaal!

ow ja, heb nog niks gehoord van mn broer en zus helaas.
    Len zag mn broer net wel online op hyves en heeft hem via een tik gevraagd of hij mijn bericht al gelezen heeft....afwachten maar weer.

Liefs Sem

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    En toen had Yannick de zesde ziekte.........................:(
    Kan verder geen kwaad maar nu dus vlekjes all over.....schijnt binnen een dag of 1-2 over te gaan. Klopt precies, eerst 3 dgn koorts en dan vlekjes....... hij blijft ook jengelig en huilerig. Vannacht was ook weer drama.

Meiden ik ga afsluiten en verder inpakken. John wil om 16 uur naar bed tot een uur of 2130 en dan gaan we rond 22 uur weg.

Allemaal t beste en tot over een weekje, of misschien eerder als er wifi is, heb nl de laptop mee voor filmpjes en muziek, dus als er internetverbindging is horen jullie eerder van me.

Dikke kus en till soon!

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    AAaaaahhh zaphra das wel erg slechte timing die 6de ziekte,dan vallen de puzzelstukjes op hun plaats he,nu weet je waarom hij zo jengelig was en koorts,heeft wss al een tijdje zitten werken.
    Probeer nog ff te rusten voor vanavond,zodat er geen ongelukken gebeuren.
    Fijne vakantie hoor.

Sem:Ben ook wel benieuwd naar de muren.
    Veel plezier het weekend.
    Jammer dat je nog steeds niks hebt gehoord van je broer en zus.Mss hebben ze ff tijd nodig om na te denken voor ze terug mailen,maar komt vast wel goed.

Jelte is een wedstrijd gaan spelen in in Terneuzen.Ben benieuwd of ze gaan winnen.

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zaph, een hele fijne skivakantie!!! wat moet je dan veel meenemen he.
    Geniet er lekker van met je gezinnetje.
    Arme Yannick, hopen dat hij er snel van op knapt.

Semmi, fijn weekend met je zwager en schoonzus.
    Lekker uit eten...
    Wat een leuke actie zeg zo ineens schilderen, ben benieuwd naar je appelgroene muur.

Fajah, leuke foto's!!! Wat lijken je kids allemaal op elkaar en wat is ze alweer groot, gaat zo ontzettend snel he.

Kelly, gelukkig voel je je wat beter, goede nachtrust doet veel he.
    Hele dag op pad....en cadeau gevonden?

Kan niet verder lezen door gespam :p

Hier gaat het wat beter...zijn er eindelijk uit met ons tweetjes dat we wel uit elkaar gaan.
    We zijn erg uit elkaar gegroeid en allebei ongelukkig.
    Binnenkort het huis te koop zetten en een huisje zoeken voor mij en de jongens.
    Moet zeggen dat ik er aan de ene kant er tegenop zie maar aan de andere kant erg veel zin in heb.
    Veel dingen al mondeling geregeld met ons tweetjes, inboedel, wie wanneer de kinderen, we komen er wel uit.
    Vandaar mijn afwezigheid de laatste tijd.

Nou ga ff sigaretje roken en kids ff aandacht geven en koken.

Fijn weekend

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Simone, daar schrik ik van...toch uit elkaar?! Jullie hebben het toch nog geprobeerd. Wel fijn dat jullie het samen onderling allemaal goed kunnen regelen. Hoe gaat het met de jongens nu, merken ze er iets van? Sterkte meid, is toch allemaal niet niks!

Trena: weer lekker in het zeeuwse land ;) Nog iets mee gekregen van de carnaval afgelopen week? Leuke foto's van de vakantie en wat lijken Fenna en Yorben toch veel op elkaar. Mooie kinders heb je!

Zap: eeen HELE FIJNE vakantie gewenst!! Dat je maar lekker veel kan snowboarden en wat rust kan pakken voor jullie tweetjes. Yannick de 6e ziekte :( Het zal dan nu ook snel beter met hem gaan, gelukkig! Goeie reis vannacht en voorzichtig heh!!

Sem: nog niets gehoord dus...jammer. Klinkt lekker fris de nieuwe kleuren op de muur :) Veel plezier vanavond, vannacht en morgen met je logees! Gezellig hoor!

AM: hoe is het met Dyon vandaag na zijn spuitjes?

Kelly: Senna vandaag weer lekker in d'r vel? En jij...nog verkouden of wordt het al minder?

Sap: hoe is het met Nick? Zijn de pokjes inmiddels ingedroogd en heeft ie nu minder jeuk?

Lin: ben je lekker thuis gebleven? Wel even fijn hoor..tijd voor jezelf. Het heeft echt tijd nodig, denk ik, om het überhaupt een plekje te kunnen geven. Leuke foto's van Jaime :)

We hebben een heerlijk dagje. Vanochtend vroeg opgestaan, ontbijt op bed gedaan en daarna met z'n allen douchen. Boodschappen gedaan en nu liggen de meiden nog te slapen. Wij hebben net het huis schoongemaakt dus dat is ook weer lekker fris. Vanavond naar mijn ouders. Mijn broer en schoonzus logeren daar met Mika en we gaan weer met z'n allen risken. Groot gezin betekend ook wel een gepuzzel....10 volwassenen spelletje spelen en 5 kleine kinderen te slapen in een niet al te groot huis vanavond :$ Ach ja we zien wel, als het niet gaat gaan we gewoon weer naar huis. Het wordt iig gezellig!
    Met jinte ging gister heel goed, ze is nu 3,5 maand oud. Lekker weer geknuffeld. Echt kriebelen doet het bij mij dan niet. Vind het ook wel lekker dat Amy weer wat groter is en je niet meer afhankelijk bent van al dat baby-gedoe...maar ik sluit een 3e niet uit. Wie weet over een jaar of 2 :)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hihihih Brennie sluit een 3de niet uit ,komt er echt wel eentje bij nog bij jullie,zeker weten ;)

Simone:Ik schrik ook van je berichtje meid,dacht dat jullie er toch wel samen uit waren gekomen,jammer hoor,maar als je ongelukkig bent is het ook fout.
    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd met je jongens.

Jelte heeft gewonnen tegen Terneuzen 3-2 hahaha.
    Hij heeft zelfs een doelpunt gescoord,helemaal glimmen toen hij thuis kwam van trots :)

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Rustig dagje hier, ik ben de eerste:)

Simone: jeetje, toch uit elkaar dus. Hele stap, maar jullie hebben er goed over nagedacht. Gelukkig komen jullie er samen een beetje uit met de regelzaken. Veel sterkte voor de komende tijd en veel geluk met de jongens samen voor de toekomst!

Zaph: aaah, arme Yannick dus de zesde ziekte. Hopelijk knapt hij gauw op. Ben benieuwd hoe jullie reis is geweest.

Brennie: klinkt gezellig zeg zo met de hele fam samen risken. Jullie hebben wel een hechte familie of niet? Neem je de kids dan ' s avonds weer mee naar huis? En wie heeft er gister gewonnen?

Trena: goed zo Jelte! Hij is wel fanatiek he, leuk hoor! Dan ben je als mama natuurlijk ook wel heel trots!

Hier zijn de logees net een uurtje geleden weer vetrokken.
    Erg gezellig geweest.Kids kunnen zo leuk samen spelen en Faya kan ook steeds meer meedoen. Jayna en haar nichtje Gwen van 4 zijn echt dikke vriendinnen en waren zelfs een beetje verdrietig toe ze vanavond afscheid moesten nemen.
    Nu slapen de meisjes lekker en zijn wij ook aardig uitgeteld. Zo op tijd ons bedje in. Komende week moet ik alleen van dinsdag op woensdag een slaapdienst draaien, dus lekker vooruitzicht.

Trusten...

Liefs Sem

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jeetje rustig geweest zeg vandaag hier....

Hoop dat Zaph veilig is aangekomen in Oostenrijk.

Sem:Gezellig weekendje heb je gehad zo te lezen,Al iets van je broer of zus gehoord?

Vanmiddag heb ik 2 tandjes ontdekt bij Fenna ,de onderste.
    Vanmorgen had ik nog gekeken en gevoeld,maar toen nog niks en vanmiddag opeens 2 kleine puntjes.Zo schattig.Mn kleine meisje word opeens groot.
    Ze kwijlt wel enorm zeg pfff....truitjes zijn steeds nat.

Ga koffie drinken xxx

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hallo allemaal!

Wat een rust inderdaad...iedereen op pad geweest?

Gisteravond was gezellig en geslaagd....jaja ik heb gewonnen :)!!Het was erg spannend, uiteindelijk met 7 personen gespeeld en na 3 uur had ik m'n 18 landen veroverd allen met 2 legers bezet. De kinderen deden het super, met groepjes van 2 naar bed en ze gingen goed slapen :) Milou en Amy samen op een kamer. We hebben ze later weer mee naar huis genomen, wel zo makkelijk.

Sem: wat leuk dat Jayna en haar nichtje zo goed met elkaar kunnen opschieten. En verdrietig bij afscheid....zielig! Wij zijn idd best hecht met z'n allen, 1 grote gezelligheid :)!

Trena: ooh wat goed van Jelte! En ook nog gescoord, wat zal hij trots zijn geweest. Haha ik heb voor mijn zwangerschap van Milou ook gevoetbald maar wij verloren altijd. Toen we een keer gewonnen hadden, gingen we meteen goed aan de zuip :D Zo blij waren we toen. Leuk is dat, is ook een goeie motivatie voor Jelte om er helemaal voor te gaan.

Toen we vannacht rond 0.30 thuiskwamen, besloten we wakker te blijven voor het schaatsen om Sven te kunnen zien. Maar het werd zo spannend allemaal dat we alles hebben gezien en het was het zeker waard. Ik moest wel lachen hoor....om 3 uur 's nachts niet wakker voor een voeding maar voor de olympische spelen :D Vanochtend was 8.30 u dan ook erg vroeg.....vanavond maar op tijd erin.

Tot later weer!

16. Goedemorgen allemaal,

Vandaag is de dag voor Daynah we gaan naar kabouter Plop toe. Ze heeft het er heel de tijd over.....hahahahahaha mama wanneer gaan we, gaan we nu.....hahahahahaha. Ik ga er een gezellige dag van maken met mijn dochter. Senna brengen we naar mijn moeder, dus heb al de tijd voor Daynah.

Brennie: hahahahahaha hier hebben we nu iedere nacht voedingen en dan ook weer vroeg op, maar het gaat wel weer wennen ;)

Trena: jeetje Fenna alweer tandjes wat gaat het hard dan heh. Niet normaal meer zeg.

Sem: Jullie ook een fijn weekend gehad zo te lezen. En lekker vooruitzich om maar 1 slaapdienst te hebben deze week. Ik zou ook wel zo'n rooster willen hebben.
    Inmiddels al wat gehoord van je broer/zus?

Simone: Ik schrik ook wel van je berichtje. Maar wel goed dat jullie er samen goed uit komen wat betreft de kids. En ook dan wel een goed besluit zo kan het ook niet verder dan als jullie uit elkaar zijn gegroeid. Ik wens je het alle geluk verder toe met een leuk huisje.

Wij hebben gisteren de verjaardag van mijn vader gehad. Was druk met kinderen maar wel gezellig. Daynah ging met haar 3 oudere nichtjes 10 en 7 buitenspelen, wat wordt ze dan groot zeg ;)

Ik maak me alleen soms een beetje zorgen om Senna ze is sinds dit weekend weer zo uit haar doen. Slecht eten soms maar 40 a 50 cc per voeding. Als dat morgen nog is bel ik mss de ha. Ik ben volgens mij zo bezorgd omdat Daynah dat RS virus had en dat begon ook zo met slecht eten. Of vinden jullie mij dan overbezorgd ofzo??

Ik ga nog een beetje opruimen. Senna slaapt nog en Daynah zit naar de wereld is mooi te kijken.

Kom vanavond wel weer.

Liefs

O ja Mirjam bedankt voor je kaartje.

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Brennie: joehoee, gewonnen dus, gezellig hoor zo met de fam samen. Fijn dat het slapen met Milou en Amy op dezelfde kamer goed gaat. Breng je ze dan tegelijk naar bed? Ik krijg het bij Jayna en Faya niet voor elkaar, maar wil straks op de camping wel weer proberen.

Kel: ik vind je niet overbezorgd. Ik zou het als ik jou was ook gewoon goed in de gaten houden en je gevoel volgen. HA raadplegen kan nooit kwaad toch. Heel veel plezier met je oudste meisje vandaag. Ben benieuwd wat ze van de plopshow vindt!

Trena: aaah, Fenna haar eerste tandjes ook alweer. Dan lijken ze ook ineens weer een stuk ouder he.

Hier alles prima.
    Nog geen reactie van mn broer en zus. Len had nog wel een prive tik terug van mn broer met de mededeling dat alles goed ging en we nog even geduld moesten hebben. Ik denk dat mn zus het nog goed met haar man wil bespreken en die is net terug van zakenreis....we zullen zien....

Ik ga zo ff dweilen. Beide kids zijn op. Jayna wou niet slapen, Faya amper een uurtje. Maar vloer is zo vies van het weekend, dus kan dat niet aanzien. Dan maar stuk voor stuk en kindjes verplaatsen door huis...hihi...:)

Liefs Sem

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow ja, had nog een sms van Zaph.
    Ze hebben een goede reis gehad, kindjes beide hele reis geslapen. Zonnetje scheen daar en ze hebben de eerste dag al lekker kunnen skieen en snowboarden. Jill ging ook als een speer!

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo mijn vloer is weer schoon. Het kostte even wat tijd met 2 rondlopende kinderen, maar is gelukt.
    Bedacht net dat ik wel weer eens zin heb om naar de zonnebank te gaan. Kan wel een beetje kleur en wat warmte gebruiken...haha...:)
    Kon meteen vanavond 19.30 uur komen. Kids op bed en ff lekker tijd voor mijzelf....heerlijk....

20. Kabouter Plop was echt hartstikke leuk!!! Daynah heeft zo genoten. Ze vond het prachtig. Ze klapte mee, ze zong mee en ging meedansen. Geweldig om dat dan te zien. Het was dus een leuke dag voor mijn meisje. Toen de show was afgelopen had ze gewoon blossen op haar wangen van de spanning....hahahahaha.

Sem: Heerlijk zeg even naar de zonnebank. Groot gelijk. Dan heeft je broer iig de mail wel ontvangen, dus dan is het afwachten. Ben benieuwd.

Voor de rest is het rustig geweest zeg.

Senna heeft het ook goed gedaan bij mijn moeder. Ze heeft lekker geslapen en 1x haar flesje leeg gedronken dat was het dan weer voor vandaag......
    Nu ligt ze op bed maar ze slaapt niet ze is een beetje onrustig. Ga denk ik toch even naar de ha morgen bellen, mss toch iets van spruw weer in haar mondje.

Ik plof ook op de bank neer en kom er voorlopig niet meer vanaf ;)

Lfs

Deel Deze Pagina