November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha panda je vagina heeft de hik :(. Schiet wel echt op bij jou! Ben je er weer lekker vanaf! Als jij dat voelde die eisprong was het dan al geweest of moet ie nog komen dan? Nou ja misschien niet teveel over nadenken en gewoon gezellig doen vanaaf :D

Lis tot hoe laat moet je werken? En je collega nog ziek van het misselijke?Zou wel leuk zijn als je weer dezelfde kraamhulp hebt. Maar hopen dat ze niet met vakantie is!

Brennied is het gelukt met het huisje ruimen? Ik vi?nd dat altijd zo irritant dat opruimen voor schoonouders. Haha en ff rustig doen voor de carnaval. Wat ga je aandoen met carnaval?

Sem werkse!

Zaph echt vervelend dan al zo lang de slapeloze nachten! Maar ja wat doe je eraan. Jill had het toch niet zo lang?
    En die nissan is een erg leuke auto. WEet alleen nooit hoe je het uitspreekt..haha. Ja was het maar voorjaar. Vandaag zag ik 6 graden en het is droog. had wel met kapje open kunnen rijden, airco aan en stoelverwarming aan. Maar goed Jaime zit achterin dus voor haar is het dan wel iets te koud.

Kel ah zielig met krampjes. Misschien iets voor de krampjes halen? Sliep Daynah snel door. Lijkt mij idd ook wennen zo de nachten weer wakker.

Oh ik ben zo'n muts. Kan zoveel meer sparen maar laat me altijd van alles aanlullen. Kom net weer terug van boodschappen met een abonnement op de krant voor een half jaar :$ Muts. Op het moment denk ik dan oh is wel weer lekkerb een krantje maar zit ik in de auto denk ik pfff ik lees toch altijd online, en alsof ik tijd heb om uitgebreid de krant te gaan lezen.Stom stom stom.
    Wilde dit weekend een jas van desigual kopen maar ga dat dus niet doen. Muts Muts Muts.

Ga zo ff koekjes bakken met Jaime. Was de middag maar voorbij en chiel lekker thuis ;)

lfs

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Mirjam: ja, vroeg me ook al af... je vagina de hik :(
    Hahahaha, moet altijd wel lachen om jouw uitspraken hoor.
    Nog effies he voor jou. Beseft Bastiaan het, dat zijn broertje er bijna is?
    Ik heb net lekker even gearchiveerd, nu maar even onlin shoppen ;)

Lin: ik ben ook zo'n muts met me van alles aan laten smeren. Maar krantje... nee, dat lees ik ook online hoor. Jas van desiguel? Die zijn lekker prijzig, maar wel leuk. Wel jammer dat het merk nu toch wel in is. Je ziet er best veel mensen mee.
    Mijn collega is idd nog steeds ziek. Ben benieuwd of ze er volgende week weer is.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja maar Lis zijn ook veel neppers heh. Maar goed de jas gaat nie door nu hij was 270 maar nu uitverkoop dus had gegokt goedkoper, weet ik ook niet zeker hoor.... Heb alleen een jurk nu van desigual. Wil ook niet teveel kleding ervan hebben dat is ook zo schreeuwerig van heb je haar weer met dr asymetrische patroontjes..haha.

Nou meiden niet normaal. Mn collega (die ook zwanger was toen ik van Jaime was en was toen half oktober uitgrekend kindje te vroeg geboren met week 36) was toen van haar dochter net 2 dagen met verlof en hup kindje werd geboren.
    Ze is nu afgelopen dinsdag met verlof gegaan.......krijg ik net een mms en alleen zij stuurt mij mms en dus wist het...en ja hoor is ze vanochtend bevallen. Een jongetje (en dat dachten wij al) hij heet damian jayden.
    Kindje weegt 6 pond, ze moeten nog een paar daagjes in het zkh blijven.

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi,

Semmi, hoe gaat het met Jayna haar oorbelletjes?
    Slaap/werk ze!!! Leuk om zo weggebracht en opgehaald te worden zeg.

Zaph, Het gaat hier nu super...laat ik het afkloppen.
    Het werk bevalt me nu op vaste ochtenden zo goed, kids gaat goed en met Dennis en mij ook.
    Ik heb nog wel af en toe gesprek bij Mediant maar eigenlijk is het niet meer nodig..
    Sneu hoor Yannick, als je de nachten maar lekker kunt slapen en als die al onderbroken worden..

Kelly, De nachten zijn vermoeiend he, ben ook erg blij dat ik dat niet meer heb ;), het breekt op he.
    Maar kun je beetje wennen zo met je 2 meisjes en al beetje ritme?
    Ja ik werk vaste ochtenden, maandag, woensdag en vrijdagochtend van 7-1uur.

Lydia, vandaag maak ik de lassanetta, wij zijn er hier dol/verslaafd op hihihiihi, maak het zeker 1 keer in de week.

Sens, wat grappig van je collega, erg leuke naam Damian en jayden zeker :p
    Oh oh daar gaat je jas...ik liet me ook vaak wat aansmeren maar nu niet meer..je ziet overal aan vast met die mooie praatjes wat ze hebben

Panda, hahaha je vagina hik...had ik ook heel vaak...naar gevoel vond ik dat zeg.

Brennie, leuk opa en oma als logee, wonen ze verder weg?
    Fijn weekend met hun, leuke plannen?

Hier is het middagslaapje denk ik ook verleden tijd :(
    Hij spookt s'avonds gewoon tot 22.00 nog rond boven, was het zo zat..tig keren naar boven lopen en dan had hij alle lampen overal aangedaan, Quinten wakker gemaakt, tandpasta gesmeerd, werd er gek van.
    Nu heeft hij gistermiddag niet geslapen en hield het heel goed vol, s'avonds half 8 sliep hij meteen, JOEHOE!!!

Ga fff met Jayden spelen, hij vraagt beetje om aandacht.

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Simone: haha, die Jayden, tot 22 uur lopen spoken. Misschien nog eens 3 keer in de week ofzo naar bed. Soms is die rust toch nog wel even lekker he.
    Fijn dat het zo goed gaat met je!

Lin: oh tjeetje, dan heb je niet zoveel aan je verlof. Wel genieten van je kleintje, maar ik vind die tijd voor mezelf voorafgaand toch ook wel heerlijk hoor. Maar wel fijn dat ie er is. Ze hoeft niet te wachten in ieder geval.
    270 euro vind ik idd ook nog veel geld, voor iets in de uitverkoop. En idd... je moet niet veel kleding van Desiguel hebben. Erg duidelijk merk he. Maar wel leuk. Ik heb ook 1 jurk ervan.

Zo, ik ga afsluiten. Even tanken, wat boodschapjes halen en dan de kids ophalen. Wes gaat eten en stappen met collega's, dus ik heb het rijk alleen. Kan ik op tijd naar bed, want morgen is een lange dag.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Charissa: dat is wel heel lang spoken 's avonds, dan kan het middagslaapje er idd beter uit. Ben je van een hoop geklier af, Bastian valt tenminste altijd als een blok in slaap 's avonds, heerlijk.

LIS: ooowww fijn, op tijd naar bed. Slaap lekker!
    Bastian heeft wel door dat er wat gaat gebeuren binnenkort want hij vraagt wat meer aandacht dan eerst. Ik heb het hem wel uitgelegd maar wat hem vooral interesseert is dat mama hem weer kan tillen als de baby uit de buik is. :D

Sens: jeetje, lijkt me wel heftig meteen in je verlof bevallen. Wel een keurig gewicht, dan was hij er waarschijnlijk gewoon klaar voor.
    Dat weet ik eigenlijk niet of eisprong dan al geweest is of niet. Denk zelf dat die pijn net ervoor is maar heb ook wel eens gelezen dat het vocht wat daarbij vrij komt pijn kan doen dus dan zou het net erna zijn. In beide gevallen reden om vanavond gezellig te doen, haha.

Baby heeft alweer de hik, gulzig monster. Een week geleden voelde ik het nog in mijn liezen maar nu dus een stuk lager.

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Zo, nog ff bijlezen en reageren vanaf mijn werk voordat ik mn bedje hier induik.

Monique: mooie cijfertjes voor Dyon hoor. je gaat toch altijd wel vergelijken met de eerste, wat lijkt dat dan alweer lang geleden he.

Kel: tja, die slapenloze nachten, vermoeiend zo hoor in het begin om je ritme wat te krijgen. Hoe gaat het verder met daynah? Slaapt die wel lekker door, of hoort ze haar zusje ook in de nachten? Heb je al veel kraamvisite gehad?

Zaph: je hebt maar een lekker baantje, zo in de straflokaaltjes achter de computer.....hihi.... Leuk om met zn allen naar sensation te gaan, hoop echt dat het lukt om kaarten te kopen. Bij t postkantoor is denk ik idd wel het beste, wel zo veilig. En...gelukt met keuken uitzoeken? Zwart/ wit?

Simone: haha, die Jayden in de avond rondspoken, wat kunnen ze dan soms ind e avond nog een energie hebben he. Jayna laatst ook toen ze in de middag wel 3 uren sliep. Maak haar nu vaak eerder wakker, anders krijgen we haar er 's avonds echt niet op tijd in.

Lydia: lekker avondje voor jezelf. Op tijd je bedje in voor een drukke dag morgen, veel plezier alvast!

Brennie: schoonouders dus te logeren. Is het nog gelukt met de schoonmaak? Fijn weekend verder en succes alvast met het opladen voor carnaval....hihi...dan zullen jouw feestfoto's wel weer tevoorschijn komen.

Linda: het zou best kunnen zijn dat je de eisprong gevoeld hebt hoor. Ik had dat ook altijd wel sterk en heb het achteraf wel steeds juist gehad, dus wie weet. je collega dus weer zo vroeg bevallen, ook toevallig zeg, 2 keer hetzelfde.
    En jij je dus een krant laten aansmeren...muts! Hihi.....ik had dat ooit ook, maar ben er nu niet meer gevoelig voor en zeg bij voorbaat al nee voordat ze me ook maar iets kunnen vragen.

Mirjam: kindje zoveel de hik. Had Faya ook zo in mijn buik en na de geboorte ook nog. Houd je het nog een beetje vol?

Nou....hier op mn werk vandaag ook slechte berichten gehad...
    Wegens bezuinigingen en geld tekort gaan er op het terrein 5 van de 9 groepen sluiten!!! Onze groep niet, maar doordat er maar 4 groepen overblijven gaan we in 2011 ook van dit terrein af en over naar woningen in een woonwijk ergens in friesland. Wer zitten nu op een terrein, net een bungalowparkje, met school en heel veel meer faciliteiten op het terrein. Zitten naast het bos, pretpark en ijsselmeer.....krijg je nooit meer terug. De mensen met tidjelijk contract liggen er uit, bijna alle invalkrachten en met vast contract moeten ergens anders in de organisatie geplaatst worden.....Zoveel boze en verdriietige mensen gezien vandaag.....

Ik zit nog even veilig, maar ben echt benieuwd waar dit heen gaat...

Ga mn bedje in, trusten meiden,

Liefs Sem

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Bah al die bezuinigingen,hoop dat jij voorlopig veilig bent idd.

Sap:Hoe is het nu met je.Boos?Verdrietig??Dikke knuf hoor.xxx

Kel:Hoe is het met Senna gegaan vannacht?
    Hopen dat ze snel de nachten doorslaapt.

Lin:En nog geklust hahaha,zou best eens je eisrpong kunnen zijn.Ben benieuwd.

Lis:Spannend dat je bijna het geslacht weet he,Wat denk je zelf dat het word?

Hier goed.Vanavond krijgen we visit van vrienden.
    Ze krijgen eind maart hun 2de kindje.Ze hebben een zoontje van 3 en krijgen nu een dochtertje.Die vriend heeft kanker gehad aan zn teelbal en er werd gezegt dat ze nooit kindjes konden krijgen,maar nu is de 2de dus op komst en ze heeft tussendoor 2x een miskraam gehad,dus dat is echt super dat het nu gewoon gelukt is.

xxx

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Fenna 4.5 maand

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zo dit was weer beetje spam van mn kindjes :)

15. Goedemiddag allemaal,

Trena: Wat een leuke spam weer. En Fenna is toch sprekend Yorben. Echt waar. Hoor je toch wel vaak heh als ze er wordt gezegd dat je geen kinderen kan krijgen en uiteindelijk kan het wel. Hartstikke leuk voor ze natuurlijk.

Sem: Heh gatsie in jouw branch ook al bezuinigingen. Gelukkig zit jij nog wel even safe, anders zouden ze je toch ook niet aannemen zou je zeggen. We hebben iedere dag wel kraamvisite, behalve vandaag even niet, heb ik expres gedaan even lekker rustig aan doen vandaag. Wat leuk dat Jayna oorbelletjes heeft gehad. Moet je nog wel even spammen hoor. Ben benieuwd.

Zap: En een mooie keuken gezien vandaag?

Mirjam: hihihihihihihi hik in de vagina. Moest er wel om lachen toen je dat zei.

Brennie: Veel plz met je schoonouders ;) Of zijn ze alweer naar huis?

Lydia: Hoe is het gegaan vandaag. Heb je het goed uit kunnen houden? Jammer dat het weer tegenzit.

Lin: En nog geklust gisteren? Wanneer zou je weer kunnen testen dan?

Verder weet ik het niet meer. Hier een goede nachte gemaakt. Ik heb andere spenen gekochten voor op de aventfles, die van de kruidvat merk. Dat gaatje is kleiner en nu drinkt Senna haar flesjes veel rustiger en doet ze er langer over.
    Advies had ik van de vk gekregen. We hebben ook veel beter geslapen en Daynah dacht ook ik ga uitslapen tot 09.00 uur dus geweldig natuurlijk. Heb je dan wel even nodig.

Vandaag voor het eerst naar buiten gegaan. Zijn we naar het Alexandrium geweest. Wel weer even wennen hoor het is niet even snel heen en weer lopen....hahahahaha maar wel weer leuk om met een klein baby'tje te lopen.
    Vandaag gelukkig even geen kraambezoek ook voor het eerst sinds een week. Morgen weer en maandag komen Zap, Sap en Sem. Gaan we ook gezellig lunchen en bijkletsen.

Monique, Trena en Lydia bedankt voor jullie kaartjes.

Ik ga even een spelletje met Daynah doen. Senna ligt nu in de box om haar heen te kijken met haar grote kraaloogjes, dus ga ik mijn andere lieverd even vermaken.

Liefs Kelly

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Fijn Kelly, een wat betere nacht. Dus Kruidvat spenen zijn kleiner, goed om te weten.

Semmi: jeetje, bij jullie ook al grote bezuinigingen. Jammer van die locatie, klinkt idd super zoals het nu is.
    Ja hoor, ik hou het nog prima vol. Hoe meer het eind in zicht komt hoe beter ik me voel. Denk dat de hormonen aan het afnemen zijn.

Trena: Fenna wordt groot! Schatje. :)

Hier drukke dag gehad. Hebben een nieuwe kast in de woonkamer waar al het speelgoed in kan. Vanavond doe ik helemaal niets meer. 8)

17. sappie

sappie Fanatiek lid

He hallo,

Panda: hihi de hik in je vagina, ik lag ook in een deuk!!
    Heerlijk zo'n kast waar alle speelgoed in kan, soms haat ik speelgoed;).

Kelly: wat lekker he om even weer buiten te zijn, wordt je gewoon weer een beetje mens van. Helemaal trots natuurlijk op je kleine meid.
    Fijn dat het drinken uit de kruidvatspeen beter gaat!!

Zap: foei foei, alleen maar achter je pc tijdens het werk. Lekker relaxed baantje.

Sem: ooh dat klinkt ook niet goed die bezuinigingen bij jullie. Gelukkig zit je nog veilig, hoop dat het zo blijft!!
    Spam je Jayna nog ff met dr nieuwe oorbellen?

Trena: wat een leuke lieve foto's van je kids. En ik vind Fenna ook sprekend op Yorben lijken!!
    Wat fijn dat jullie vrienden spontaan nog een kindje krijgen.

LIS: heeeeeeeeeel veeeeel plezier op het vrijgezellenfeest.
    Mogen wij het geslacht ook weten of blijft het een geheim?

Linda: hahaha, zo herkenbaar, ik laat me ook altijd van alles aansmeren, al gaat het de laatste tijd wat beter!
    Heb de jassen en jurken ff bekeken van Desiguel, wel leuk, jurken zijn denk ik ook top op een skinny jeans!

Brennie: toch denk ik dat je een echt feestbeest bent, hahaha. Maar dat is alleen maar leuk toch???!!! Lekker van genieten.

Verder weet ik het niet meer..

Met mij gaat het wel redelijk. Donderdag was een zware dag met heeeel veeeel huilbuien. Vrijdag op het werk ook nog ff flink lopen janken want moest natuurlijk mn lieve collega's ff bijpraten. Iedereen is boos en verdrietig. Het had gewoon ook allemaal anders gekunf als er meer beleid was geweest maar goed dat is allemaal achteraf gelul natuurlijk.
    Heb mn eerste sollicitatiebrief verstuurd..

Vandaag niet veel gedaan, mezelf verwend op nieuwe lingerie, altijd leuk, haha. Vind Rick namelijk ook, haha.

Morgen een feestje en dan maandag naar Kel om kleine Senna te bewonderen!! Ben zo benieuwd!

Fijn weekend verder meiden en tot later,

Liefs Sap

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sap ik wil je even een dikke knuffel geven. Lijkt me rot zo'n onverwacht ontslag. Ookal vind je ws wel iets anders (je bent gewoon een leuke meid, dus volgens mij lukt dat zeker), het is toch een klap en je bent je werkplek gewend.
    Knuf.

Zag weer lieve foto's van Fenna. En echt ze lijkt gewoon zo sprekend op Yorben :)

Hier net pas de kids op bed. Hadden verjaardag/housewarming van mn moeder. Morgen naar mn nichtje in Nijmegen, nog voor de verjaardag van Milan.

Er staat hier nu pal voor onze deur een ambulance en brandweer....

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ben ff door de deur wezen spieken.
    Net hoop herrie en geschreeuw volgens Djurre en de brancard staat nu klaar. Lijkt erop alsof iemand via het bovenraam uit huis wordt gehaald....zo heel even kijken wie er de ambulance in gaat, want die staat voor onze deur. Het is iig niet de buurvrouw.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zit ik hier verslag te doen eigenlijk wel erg. Ben niet buiten wezen kijken hoor, heb echt een hekel aan al die kijkers tijdens dit soort dingen. De ambulancechauffeur kende ik wel (keer met hm meegereden met de ambulance en hij bleef maar proberen me over te halen de IC opleiding te doen om ook bij de ambulance te komen, zodoende vergeet ik hem niet meer).
    Iemand van paar huizen verderop is in de badkamer gevallen en hij leek gebroken rugwervels te hebben. Nou hopelijk loopt het goed af.

Deel Deze Pagina