November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Nog steeds zo rustig hier...

Kel: wat leuk dat de plopshow zo geslaagd was en Daynah er erg van genoten heeft. Hoeland duurde de show? Hadden jullie een beetje goede plaatsen? Als je je meisje zo ziet, dan geniet jij er ook van he. Heb je de ha al gebeld voor Senna? Misschien dat ze inderdaad toch weer wat spruw heeft.

Gister dus heerlijk onder de zonnebank gelegen en weer een beetje kleur gekregen. Meteen afspraak voor volgende week gemaakt. Na een keer of 4 is het voor mij vaak wel genoeg, en dan hoop ik op weer wat zon in het voorjaar.
    Vanmiddag naar mn werk voor de slaapdienst. Is de enige dienst deze week, dus goed te doen zo.

Ga me ff aankleden, liep nog steeds in mn huispak rond...

Liefs Sem

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!

Simone: tjeetje, ik schrok ook wel van je berichtje. Je had het er niet meer over en volgens mij was het laatste nieuws dat jullie het zouden proberen en dat het allemaal wel goed ging. Maar zo'n beslissing neem je niet zomaar en jullie zullen het wel overwogen hebben. Heel veel sterkte, want het zal ook wel even tijd kosten om te verwerken. Fijn dat alles in goed overleg gaat in ieder geval.

Kel: oh leuk dat het zo gezellig was met Daynah. Wat worden ze dan groot he, dat je echt met ze op pad kan gaan! Heeft ze er vannacht niet over gedroomd? Ze zal het er vast nog over hebben.
    Jesse zei gister dat hij naar K3 wilde, maar eerst naar Mickey Mouse. Hoe hij daar nou bij komt...
    Hoe gaat het met Senna? Drinkt ze weer wat beter dan gister bij jou?

Sem: oh, wat heerlijk zeg, alleen een nachtdienst deze week.
    En gezellig weekend gehad dus met zijn allen. Leuk dat de kinderen dan zo samen kunnen spelen he. Marijn kan nu ook gewoon meedoen en dat scheelt weer een stukje oppas met verjaardagen :)
    Twee meiden van bijna 11 jaar passen dan op, voor hun een echte babypop natuurlijk ;)
    Lekker, even tijd voor jezelf en zonnebankje pakken. Kan ik ook wel gebruiken, maar ja... nu effe niet he.

Brennie: goed zo! Gewonnen met Risk! Lijkt me zo gezellig, zo'n hechte familie. Wij zijn ook wel hecht met het gezin, maar we wonen te ver uit elkaar om elkaar ook regelmatig te zien.
    En nog niet gaan kriebelen voor een 3e dus. Joh, gewoon lekker kijken. Twee is ook altijd goed toch.

Trena: Wow, Fenna ook alweer tandjes :$ Wat gaat het dan toch snel. En Jelte gewonnen met voetbal. Wat leuk dat ie dan zo enthousiast is.

Hier alles ok. Voel me vandaag niet lekker. Hoofdpijn, maar gaat met paracetmol wel beter. Maar ook rugpijn, misselijk.
    Afijn, we zien wel of ik het de hele dag ga volhouden.
    Zondag zijn we naar Ballorig geweest met de jongens. Was echt gezellig, ze hebben lekker kunnen ravotten. Alleen had Jesse 's morgens 2 keer klein beetje overgegeven en was in de auto op de heenweg al in slaap gevallen. Maar hij wilde echt nog wel mee naar de speeltuin. Na 2,5 uur spelen zijn ze allebei weer in de auto in slaap gevallen. Jesse heeft van 15 tot 18 uur liggen slapen. Marijn wilde niet meer toen we thuis waren. Ik heb een uurtje geslapen en ben daarna naar beneden gegaan met marijn. Kon Wes ook even bijslapen, want die was zaterdagavond gaan gamen en lag om 4 uur in bed. Gister kon ik ook even lekker 1,5 uur slapen. Jesse lag naast me in bed en heeft tv gekeken. Wel lekker hoor soms, zo'n lui jongetje ;)

3. Goedemiddag,

Zo hier is het even rust in huis. Liggen allebei op bed.
    Ik heb de ha nog niet gebeld. Ze drinkt weer wat meer, dus ja wat moet je dan. Zolang ze drinkt is het goed toch?

LIS: Heb je dan voorstellingen van Mickey Mousse? Nee toch? Kids hebben zich dus vermaakt in Ballorig. Is ook heel leuk. Mss dat ik daar ook wel weer een keer naar toe kan gaan met Daynah.
    Jesse niet meer gespuugd?
    Voor jou ook beterschap hoop niet dat het gaat doorzetten voor je.

Sem: Voorstelling duurde 1 uur en 10 min, dus lang zat voor die kleintjes.
    Jij heb dadelijk dus weer kleurtjes voordat de lente gaat beginnen. Geloof graag dat jij snel bruin bent. Had ik dat maar.

Ga even de boel opruimen hier. Tis echt een bende nu.

Lfs

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lydia: vervelend dat je je ff niet zo lekker voelt, hopelijk red je het een beetje vandaag. Lekker hoor dat de jongens zich dan zo goed kunnen vermaken samen. En Jesse ook al zo lekker lui soms voor de tv. Jayna kan 's morgens ook zo nog 2 uren bij me in bed tv komen kijken, helaas houdt haar zusje dat hooguit een kwartiertje vol...haha...

Kel: blijft dus wel wisselvallig met Senna. Ik zou het gewoon ff aankijken deze week. Lekker rust in huis dus voor je, geniet er van!

Hier een meisje dat al 3 keer de wereld van K3 heeft gekeken vanmorgen. Was er vandaag weer voor het eerst op, nu met Josje. Had het opgenomen en elke keer weer vraagt Jayna er om. Zal nu ff met haar gaan eten. Faya slaapt en Jayna wil samen gaan tafeldekken. Laten we dat dan nog maar ff doen voordat ik ga werken.

Tot later...

Liefs Sem

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Semmi, gezellig zo samen eten he, ik vind dat altijd erg gezellig.
    Werk ze vandaag!

Kelly, zolang ze drinken is het goed! beterschap voor je meisje.

Lydia, Ook beterschap voor jou...

Zo wat een geregel zeg....pfff word er crazy van..
    Vanmorgen naar gemeentehuis geweest voor informatie voor ontbinden van geregistreerd partnerschap...kan niet door gemeentehuis omdat we kids hebben...nu maar afspraak gemaakt met de notaris maar denk dat we beter naar de advocaat kunnen...weet het ook niet meer.
    Wat zit dat ingewikkeld in elkaar.

Zaterdag komt de makelaar foto's maken van het huis.
    En dan gaat die als het goed is in de verkoop..
    Gisteren al voor het eerst gereageerd bij de woningbouw...best wel spannend zo weer..

Mezelf maar ff verwent op een mooie jurk en kids paar leuke stoere truien gekocht en weer genoeg sokken (altijd kwijt)

Zo ga ff weer verder...ff lekker knuffelen met Jayden hihihihi

6. Simone: Pfff wat een geregel voor je. Maar het is wel belangrijk om het goed te doen. Denk dat je ook beter eerst een advocaat had kunnen bellen. Anders als nog even doen.
    Groot gelijk om jezelf op iets leuks te trakteren.

Sem:Werkse vandaag. Daynah geeft niet zoveel om K3 hier is het echt Kabouter Plop heel de dag door het liefst. Heb 3 dvd's en die zijn alle drie al grijs gedraaid.

Senna heeft een huildag vandaag en Daynah is zoooooooooo dwars. PFffffff kan iemand mij vertellen waarom ik aan kinderen ben begonnen ;)

Ga even Senna weer troosten.

lfs

7. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja doe het ook via de advocaat...zeg de afspraak bij de notaris weer af....

Kelly, hahaha wat zwaar zijn die dagen dan he....steken ze elkaar aan he.
    En hier is het ook als ze juist merken dat ik er dan niet meer tegen kan of iets minder in mijn vel zit doen ze extra nog door ;)

Zo ga even met de jongens stukkie fietsen....als ik mijn fietssleutel weer kan vinden :(

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Meiden ik beloof snel te reageren. Lees wel bij iedere dag.
    Hier weer de zoveelste 'ik ga nu heel snel dood scene'. Word er zo moe van. Hou toch eens op. Peter en de wolf.Ik accepteer het nu echt niet, vooral niet met wat er is gebeurd. Dus kiezen of delen want ben dr goed klaar mee :x

liefs voor jullie

9. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Heb met je te doen hoor Sens, pas maar goed op jezelf en rustig aan doen he!!!

10. Waar is iedereen???

Allemaal hard aan het werk?

Hier een rustig dagje. Daynah zit op het kdv en Senna heb ik net op bed gelegd, dus die is even aan het huilen in de hoop dat ze zo in slaap gaat vallen.

Mss een leuk idee om in het voorjaar elkaar weer te zien met de kindjes??

Liefs Kelly

11. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Het is rustig hier.....

Sem, hoe ging je slaapdienst? Nu weer lekker paar daagjes vrij?

Kelly, lekker die rust he. Zit Daynah de hele dag dan op kdv of 1 dagdeel?

Panda, hoe gaat met je mannetjes?

Lin, knuffel voor je!!

Hier rustig, werk erop zitten, ben al beetje bezig op de zolder aan het
    opruimen maar gaat zo ontzettend moeilijk met 2 kids ;)
    Beetje bij beetje maar dan...

Jayden en ik zitten lekker aan de cup a soup, kan hij zo lekker van smullen..zo heerlijk om te zien....mmmhhh lekker zeg hij dan hihihihi :D

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Simone: inderdaad een heel geregeld zeg. Komt vast veel op je af. Lijkt me wel spannend als je ook weer op huisjes gaat reageren. Wil je wel in Enschede blijven wonen?

Kel: tja, waarom je ooit aan kinderen begonnen bent. Heel soms vragen Len en ik ons dat ook wel eens af....hahaha.... Hoe gaat het vandaag met Senna?

Linda: jeetje meid, dan nu weer je schoonvader waar het zo slecht mee gaat.....heel veel sterkte meid, denk goed om jezelf!

Hier vanmiddag geen leuke sms van Len gekregen. Bij zijn bedrijf gaan ze de locatie sluiten waar hij werkt. Vanmiddag hebben ze bespreking op de andere locatie. Waar hij werkt is een kleine locatie. Ik vraag me af of er nu ontslagen gaan vallen en Len zijn baan kan houden. Hopelijk kan hij op de andere (grote) locatie nog aan de slag.....echt zo ontzettend balen dit. Hebben net van de week gehoord dat die financiele kwestie met de bank over de hypotheek waarschijnlijk wel opgelost wordt, en dan nu dit.
    Als Len zijn baan kwijt raakt wordt het helemaal niks meer met het huis......

Ik haat wachten en die onzekerheid, maar zit niks anders op.
    Len komt als het goed is over een half uurtje thuis.

Liefs Sem

13. Och nee Sem het is niet waar. Ik hoop dat Len lekker kan blijven echt waar. Het is zo onzeker heh. Ik ga heel hard duimen dat hij mag blijven. Komt vast wel goed.

Simone: hihihihi die Jayden die cup a soup zo lekker vindt. Is ook lastig om met 2 kids op te ruimen. Anders breng je de kids een dagje naar je ouders kan je een hoop doen op een dag.

Hier gaat het nog steeds hetzelfde met Senna. Ze eet nu iets van 70 a 80 cc per voeding en soms gaat er een hele fles in van 120cc. Zal wel goedkomen hoor ik maak me gewoon teveel zorgen denk ik.

Ga even knuffelen met haar.

Liefs

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier goed....

Alleen heeft Yorben vanmorgen een vitamine pilletje in zn neus gestoken.....ik ben me rot geschrokken,zn neus begon er al van te bloeden.
    Na hard snuiten vloog hij er gelukkig weer uit,maar was wel wat zo op de vroege morgen hoor....
    Ze zijn dus nog niet te vertrouwen he met kleine dingen.....

Kel;Dat is nog niet zo veel dat Senna drinkt,maarja als je er niet meer in krijgt.Forceren helpt ook niet he.

Sem:Ownee dat is geen leuk berichtje,ik hoop maar dat alles goed komt.

Simone:Wat een geregel dan he om uit elkaar te gaan,ik vind het wel knap van je dat je de stap zet,is toch niet niks.Wens je sterkte.Heb je er al iets over tegen de kids verteld?Die begrijpen het wss nog niet.

Fenna haar tandjes zijn al behoorlijk door nu.
    Ze is er wel wat zeurderig van.
    Ze eet nu ook groente en fruit....mn meisje word opeens groot....

Ga aan mn eten beginnen en vanaaf ff onder zonnebank,jaja sem je hebt me aangestoken ;)

oja en een vriendin van me die 33 wkn zwanger is ligt met weeen en ontsluiting in zkhuis,ze proberen het nog te rekken met weeen remmers,kindjes is echt nog te klein.Ik hoop maar dat het goed komt.Denk weer helemaal aan mezelf toen ik te vroeg moest bevallen met een te kleine baby.....:(

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Even bijgelezen, moet wel op de hoogte blijven he. :)

Sterkte Charissa, niet niks zo'n beslissling maar zo te zien hebben jullie het goed besproken.

Hou het kort, heb het te druk met genieten :D Pepijn is zoooo'n schattig mannetje! En Bastian is ontzettend lief met zijn kleine broertje, valt me heel erg mee. Met mij gaat het nog niet zo lekker, erg slap en snel moe en kreeg er nog een soort buikgriep overheen. Naja, gaat wel weer over.
    Bedankt voor de kaartjes! Zo leuk al die post!

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Panda lekker genieten van je mannetje. Als je er weer aantoe bent horen we wel. Wel fijn te horen dat Bastian zo goed op hem reageert! En spam is altijd welkom ;)

Fajah jee dat is schrikken. gelukkig snoot hij hem eruit joh. Stel je voor zit je daar in zkh. Ik heb het idee dat ze nu sneller dingen in hun neus stoppen. Jaime wilde van de week een ovenfrietje in dr neus stoppen. En jee je vriendin 33 weken en nu al. Ik hoop ook dat de beeb blijft zitten! Is echt nog beetje te klein heh.
    STerkte met Fenna haar tandjes.

Sem nee wat nu weer dan wat een gedoe.weet len al iets meer of wanneer weet hij meer? Jullie verdienen dit echt niet. wat doet Len trouwens precies en mocht het wel verkeerd aflopen vindt hij dan snel wat anders of is dat lastig?
    Voor ons gevoel gaat schoonvader gewoon normaal maar is het weer zo'n 'aandachtstuipje'.

Simone ik las je bericht al maar kon even niet reageren. Vind het heel sneu voor je dat het na therapie toch niet is gelukt om weer gelukkig met elkaar te worden. Maar net als wat Fajah zegt ik vind het heel knap van je datje die stap durft te nemen. Het komt ongetwijfeld goed met jou en de jongens. Is het verder nu wel een beetje uit te houden thuis of is Dennis nu ergens anders? Knuf voor jou.

Kel kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt.Met Daynah was het ook niet niets. Volgens mij is het echt logisch dat je zo denkt. Denk misschien maar steeds dat Daynah echt nog minder at dan Senna. Is Senna nog verkouden? Ook voor jou een knuf.

Hier met de ik ga dood scene hetzelfde. Schoonmoeder belde vroeg vanavond, gaat echt slecht met hem....Kan natuurlijk ook niet zeggen hoe het afloopt, maar dit is dus nu al de zoveelstekeer dat dit gebeurd en steeds is het niks of een roep om nog meer aandacht. Wij hebben hier momenteel ook nog andere dingen aan ons hoofd. Respectloos vind ik het dat ze daar geen rekening mee houden.

Ik ga op mijn werk ouderschapsverlof aanvragen! Ga dan voor 2 jaar lang minder werken per week, vier uur per week. Van die vier uur krijg ik dan 2 uur doorbetaald. Wil dan de woensdagmiddag vrijnemen zodat Jaime maar 3 dagen naar bso hoeft straks. Lekkere regeling want kom netto ws op hetzelfde uit ook doordat ik ander belastingtarief zit gedeeltelijk en natuurlijk geen kosten voor één middag bso, en dat is ook best duur.
    Dus al met al (en wil het ook voor Jaime hoor vindt het anders teveel voor haar alle dagen school straks en bso) ga ikd at dus lekker doen! Kijk er naar uit!

lfs

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh ps hoe heeft Zaph het? Iemand nog iets van haar gehoord?

Doeiiiiiii

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lin: wat lekker om ouderschapsverlof op te nemen. Ik werk ook 28 uur, op woensdag halve dag. Ook omdat Jesse vanaf eind van het jaar naar school gaat. En 4 dagen naar opvang vind ik ook teveel hoor. Wat lekker dat je dan de helft nog betaald krijgt he. Ik niet hoor, maar bij overheid is dat wel goed geregeld.
    En idd... jij hebt ook wel wat aan je hoofd he ipv die verhalen van je schoonouders.

Mirjam; geniet jij nou maar van je kleine mannetje. Kaart komt er aan hoor, vergeet ik steeds te posten :)
    Vervelend dat je ook nog buikgriep erbij hebt gekregen zeg. Hopelijk knap je snel een beetje op!

Trena: wat schrikken zeg, een vitaminepil in Yorben zijn neus. Gelukkig is er ie toch snel weer uitgekomen.
    En Fenna ook alweer aan de groente en fruit. Welk maatje kleertjes heeft ze nu? Ze is nog wel lekker klein he.

Sem: tjeetje zeg, dat nieuws van Len zijn werk. Is er al meer bekend? En wat vindt hij er allemaal van?

Simone: Opruimen met kids gaat idd niet zo makkelijk he.
    Wat lekker dat Jayden zo lekker van zijn cup-a-soup kan genieten.

Kel: jaja, ik was hard aan het werk ;)
    Gistermiddag thuis, maar was lekker met de jongens aan het lezen enzo.
    Als Senna nu 70/80 cc per voeding drinkt en ze heeft geen honger, zal het toch wel ok zijn? Als je je zorgen maakt, moet je gewoon even bellen he.

Verder kan ik niet meer lezen.
    Hier gaat alles ok, geen nieuws.

19. Goedemiddag allemaal,

Lin: Ooow wat lekker dat ouderschapsverlof en idd goed geregeld zo toch. Weten jouw ouders het ook van Chiel en jou of nog niet. Ik vind het knap dat je het zo nog volhoudt. Vergt een hoop energie lijkt mij.

Mirjam: Lekker genieten van je mannetjes. Ben blij dat het allemaal goed gaat en ik heb mij ook lang niet goed gevoeld hoor. Komt allemaal in orde.

Trena: Jeetje dat is schrikken zeg met dat vitaminepilletje zeg. Kinderen doen ook zulke gekke dingen.

Ik had nog een smsje van Zap en ze vermaken zich prima hoor. Yannick slaapt nu ook goed.

Ik hoop dat het zo blijft voor Zap.

Hier vanmorgen mijn moeder op visite gehad daarna even naar de markt hier geweest en nu liggen de meisjes te slapen. Daynah op bed en Senna nog in de kinderwagen.

Ga dus even opruimen.

Liefs

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, wat fijn dat Yannick goed slaapt. Hopelijk kunnen Zap en John wat bijtanken nu.

Ik heb vanochtend trouwens nog een contactformulier ingevuld voor een pretecho. Wil het deze keer toch maar wel. Bij Jesse niet gedaan, bij Marijn deed ik mee aan een onderzoek en daar zat een 3D echo bij. Deze (laatste) keer dan toch nog maar zelf regelen.

Deel Deze Pagina