Oh Kel wat is dit balen zeg. Wat zul jij je nu onzeker voelen. Ik hoop dat ze echt snel beter is en dat ze geen RS krijgt. Dikke knuffel en kus
Ha meiden Ik vind het ook een leuk merk Disigual nu ik al jullie dingen voorbij zie komen. Ik had er nog nooit van gehoord, eerlijk gezegd Aaah kel...wel fijn dat ze haar iig onderzocht hebben en dat het geen rs virus is. Nu dus goed in de gaten houden, ow ik vind het zo sneu voor jullie! LIS: leuk man weer een pretecho! Ik zat eens te denken maar jij bent nu in 4 jaar tijd bijna de helft van de tijd zwanger geweest Leuk! Is je 3e zwangerschap zwaarder dan bij Marijn nu er 2 rondlopen of maakt het niets uit? Milou ging naar buiten op vakantie. Pop moest bij mij blijven waar ik de nodige instructies bij kreeg (zo grappig om te horen dat ze dan hetzelfde vertelt als wij de meiden te logeren brengen bij mijn ouders) LIn: zoals de andere ook zeggen; goed van chiel dat ie het duidelijk heeft gemaakt. Alleen jammer dat ze er nu (nog) geen rekening mee houden....lief van de mevrouw. Ik kreeg pas ook veel zegels van iemand voor een gratis boodschappen pakket Sem: goed van jullie om het hele gedoe van je af te kunnen zetten. Je verandert er toch niets aan hoe klote het ook is. Nu de andere kant van de woonkamer dus, spam je als het klaar is? Slaapt Jayna niet meer 's middags? Milou ligt al ruim 2 uur te slapen, amy ook trouwens. Milou heeft gisteravond 2x overgegeven...bleh. Dat was voor het eerst in haar leventje..zo zielig!! En maar kokken....We dachten eerst van het hoesten maar 2 uur erna moest ze weer, niet veel want toen was alles er al uit. 2x het bed dus verschoont gisteravond Ze is niet echt ziek nu, wel moe en ze heeft al zo'n 5 bekers drinken op Maak ik ook nooit mee met haar. Wij zijn nog niet uit naar welke school milou gaat. Er zitten er heir 2 om de hoek, een openbare school en een rk school (zitten praktisch in hetzelfde gebouw). Openbare is een brede school en nieuw gebouwd vorig jaar. Zit bso, kdv en tso bij. In maart zijn de open dagen en inloop-ochtenden. Ik heb zojust alles gestofzuigd en gedweild, gerard komt zometeen thuis en dan boodschappen doen en ff naar de stad. Zondag verjaardag van mijn schoonvader, hij wordt 70! Morgen mag milou weer naar de gym, hoop dat ze dan fit is. Tot laters meiden en vast een fijn weekend!
Mn sofrito is klaar voor de paella. Lekker gevuld hou ik altijd wel van . Die spaanse paella's zijn zo karig met vlees en vis. Dit is dus een Hollandse paella . Fajah is niet moeilijk klaar te maken hoor. Het is wel even wat snijwerk (ui, paprika, varkenslapje, chorizo, knoflook) maar dan gewoon alles bakken en aan het einde een blik blokjes tomaten erin. Even laten staan dat het inbindt. De rest vanavond. Dan maak ik van een blokje visbouillon, rijst ff bakken in de pan dan sofrito erop en helft visbouillon erbij en dan gaat het koken heh en af en toe ff kijken of het goed is. Tussendoor gooi je er nog wat doperwten in en ik doe altijd twee bakjes zeevruchten erdoor heb je alles in een keer. Dan kipfilet bakken en wat erop leggen. Je kan ook nog gamba's doen maar als je die meebakt worden ze altijd zo droog. Je jurk is echt supergaaf! Het zit ook lekker heh dat spul. Die stoffen zijn zo mooi! Gaan jullie vanavond saampjes uit eten? IKEA is leuke winkel idd alleen hier altijd zo druk echt schuiven als je op zaterdaggaat.. Lis balen van de boodschappen. Altijd zo'n rotwerk vooral op vrijdag uit je werk zeg..Wes ook verkouden? Sem echt balen. Kan hij intussen niet iets anders zoeken of is dat ook lastig dan misschien dat je niet een vaste aanstelling hebt. Pff hoe kun je het nou oplossen heh. Ik hoop echt voor jullie dat het lukt en jullie gewoon in het huis kunnen gaan wonen. Ik voel me ook echt niet lekker. Zal blij zijn als Chiel thuis is. Hoofdpijn en die verkoudheid is irritant. Ga nog ff koppie thee met honing pakken. lfs
Brennie:Wow je schoonvader al 70 joh.Gerard is toch nog niet zo oud.Was hij nakomertje?Makkelijk een school om de hoek,is hier ook zo.Jelte en Yorben zitten in zelfde gebouw,ideaal. Kel:Oooow wat frustrerend is dat toch elke keer met dat drinken,je treft het echt niet he met de babytijd van je meiden. Ik duim dat het geen RS virus is of word. Lin:Wij gaan morgenavond uit eten. Vanavond ga ik naar een vriendin,wijntje gaan drinken,ze woont hier paar straten verderop. Haar man is voetballen dus hebben we gezellig avondje samen haha. Desigual heeft idd lekker zittende stofjes ,ben echt superblij met mn nieuwe jurkje.De truitjes vind ik ook superleuk allemaal,lekker kleurig. Wij gaan naar de Ikea in Gent is hier het dichtste bij. Mn appeltaart en broodpudding zijn klaar en het ruikt overheerlijk in huis ,naar appel,brood en kaneel
Kel: o tjeetje mina. Wat vind ik dat erg voor jullie zeg. Met Daynah al meegemaakt, dat was wel genoeg. Gelukkig dat er goed naar gekeken is en het vooralsnog een flinke verkoudheid lijkt. Tjeetje, ik was al zo bezorgd om Marijn, maar Senna is nog zo klein! Dikke knuffel voor jullie. Trena: jij dus weer aan de wijn vanavond Enna... mijn vader wordt volgende maand 65 hoor, dat vind je ook oud zeker Tja, ik ben natuurlijk ook al 37 he Gezellig, morgen samen even uit eten gaan. Geniet ervan. Brennie: whahahahaha, ik moest keilachen om je opmerking dat ik in de afgelopen 4 jaar wel de helft zwanger ben geweest Tja, zo is het ook he. Reken daar het ontzwangeren bij en eigenlijk ben ik helemaal niet mezelf geweest Het verschil met de zwangerschap van Marijn vind ik dat de jongens nu elkaar hebben. Toen ik zwanger was van Marijn, was Jesse nog niet eens 1 jaar. Ik heb het idee dat hij veel meer verzorging nodig had. Nu moet je ook nog voor alles zorgen, maar Jesse kan al wel dingen zelf. Dus ja, ik merk absoluut dat er 2 kinderen rondlopen, maar ik heb ook wel zwangerschappen met weinig klachten. Tuurlijk, misselijk in het begin en moe. Nu nog voornamelijk moe, maar daarom lig ik er 's avonds ook altijd vroeg in. Lin: kookprinsesje Beterschap met je hoofdpijn en verkoudheid. Wes is aan het overgeven en alles doet pijn. Hopelijk is hij niet het hele weekend ziek. We wilden gaan kijken hoe we het met de kamers voor de kinderen gaan doen. Nou, ik ben nog de enige hier, dus ga zo de boel afsluiten en ook naar huis. Fijn weekend alvast allemaal.
LIS: ik geniet me rot, haha. Pepijn zat op de 8e dag alweer op zijn geboortegewicht (exact!), de vreetzak, en ik denk dat hij nu ook lekker aan het groeien is want maat 50 wordt echt te krap. Gehoor was ok en hielprik ging ook goed. Ja jij bent idd veel zwanger geweest de laatste jaren. Daarna maar goed voor jezelf zorgen en lekker verwennen. Kelly: jeetje wat rot joh dat Senna nu ook zo verkouden is. Jullie hebben echt pech wat dat betreft. Hoop dat ze gauw opknapt en niet ook het rs virus krijgt, bah. Zo is de babytijd wel erg zwaar he. Eet smakelijk Trena! Sens: mmm lekker paella, heb ik van de week gehad. Niet zelf gemaakt hoor, oma kwam met een pannetje langs. Goed van Chiel dat hij zijn gezin even voorop zet. Brennie: sneu he dat overgeven. Bastian doet dat ook bijna nooit en is dan helemaal van slag omdat hij dat niet gewend is. Weet het verder even niet. En moet weer voeden. 8)
Lin: heb je wel een school gevonden in Utrecht of toch ergens er buiten? Blijf het maar raar vinden hoor, betekend toch gewoon dat er te weinig scholen zijn. Wat fijn dat Chiel het aan gaf bij zn ouders. Geeft toch wel het gevoel dat hij je begrijpt he. Hier ook 1 die dwars is, naja nu niet omdat hij ziek is, maar je wilt niet weten wat hij de afgelopen week allemaal uitgespookt heeft. LIS: leuk 6 april de pretecho! Op mijn eerste werkdag En hoe was het afscheid bij Marijn op de babygroep? Sem: moeilijk hoor die onzekerheid. Dit had je ook niet willen hebben als de koop al helemaal vast lag natuurlijk. Hoop dat jullie snel zekerheid krijgen en het toch nog door kan gaan. Je hebt je er vast al heel erg op verheugd... Trena: leuk naar de Ikea. Ben er vorige week nog geweest, samen met Kyl en Dyon daar gelunched haha (ook wel wat gekocht hoor ). Die bloemenlampjes staan leuk, heb ze al op verschillende kinderkamers gezien! Gaan de kinderen morgen mee uit eten of gaan jullie alleen? Kelly: jeetje arme Senna. Hoop dat de zoutoplossing helpt. Gelukkig geen RS virus. Hier wordt ook erg slecht gedronken, geen idee waarom. Brennie: Milou ook zie Heeft ze echt nooit eerder overgegeven?? Zou bijna zeggen wat knap gelukkig maar natuurlijk Wij kiezen voor een brede school, hoeven we niet zelf bso te gaan regelen Die zit hier tegenover en als we er lang rijden heeft Kyl het al over zijn basisschool. Panda: Pepijn alweer naar maatje 56, gaat snel he! Alhoewel ik het alleen maar leuker en leuker ga vinden hihi. Vriendin van me krijgt in aug een zoontje, dus ben al alle kleertjes aan het verzamelen die hier niet meer passen Zo ben weer even klein beetje bijgelezen. Heb de afgelopen dagen weer hoofdpijn (verkouden en de ochtenden beginnen hier weer heel vroeg) en heb dan echt geen concentratie om veel achter de pc te lezen. Kyllian is ziek. Gisteren gezwommen met Dyon en Kyl en in het zwembad werd hij echt heel stilletjes en voelde zich niet lekker. Heeft denk ik buikgriep. Is alleen maar aan het overgeven, houdt niets binnen. Bed hebben we al vaak kunnen verschonen. Vanavond al om 6 uur naar bed gegaan, wilde hij zelf. Dyon drinkt al 2-3 dagen erg slecht. Is echter wel gewoon vrolijk, lijkt ook helemaal niet ziek. Geen idee waarom hij dan ineens veel minder drinkt. Vanmorgen wel naar het nieuwe kdv geweest, waar ze vanaf volgende week maandag en dinsdags naartoe gaan. Zag er heel goed, rustig, netjes, gestructureerd uit enzo. Wat een verschil met Kyl zn vorige kdv zeg. Hadden echt veel eerder over moeten stappen... Nu wil hij dus eigenlijk niet daar naartoe, want hij heeft het kdv nooit echt leuk gevonden. Snap nu ook waarom, want het was ook echt een chaos daar. Op het nieuwe kdv krijgt hij een leidster die hij al kent van het vorige kdv...die is ook vanwege chaos overgestapt en ze had ook meerdere ouders erover gehoord. Ben echt blij om te zien dat het ook anders kan, ga ik toch met een beter gevoel ze wegbrengen. Dyon komt op een babygroep en Kyl op de peutergroep. Het is een nieuw kdv, dus het wordt er nog wel iets drukker, maar echt zoveel beter gestructureerd. Werken er ook met thema's voor de ouderen, veel knutselen, uitstapjes. Dit deden ze op het andere kdv echt niet. Nou vanavond maar weer op tijd naar bed.
Dyon vond het in het zwembad allemaal wel prima Zat heel rustig om zich heen te kijken en verder veel geslapen. Bekijk bijlage 54539
Hoi allemaal, bijna thuis na geweldige week in Oostenrijk. Nu bij Arnhem dus nog uit rijden en dan thuis. Jill heeft auto ondergekotst al na een uur, Yannick broek en stoel volgekakt. Blij als we er zijn. Kom morgen lezen,reageren en spammen. Dikke x uit de auto
Goedemiddag, Zap: Welkom terug. Ben benieuwd naar de spam. Balen dat Jill de auto heeft ondergespuugd. Hopelijk is ze niet ziek geworden. Is het slapen verder ook goed gegaan van de kids? Monique: Wat een leuke spam zeg. En Dyon ook niet zo lekker in zijn velletje. Volgens mij ligt het gewoon aan het weer. Ik baal wel van het eten hoor het ging zo goed bij Senna. Nu zitten we op 50cc per voeding. Niet veel maar in ieder geval nog wat. En Kyllian ook nog eens ziek. Dat vind ik echt dus lastig heh 2 kids die niet lekker in hun velletje zitten. En volgende week dus naar de nieuwe kdv. Ben benieuwd hoe ze het vinden. Trena: En nog een gezellig avondje gehad? Zal best wel heh. Leuk jurkje hoor. Lekker zomers. Lin: Je bent toch niet ziek geworden heh? Heeft het eten nog gesmaakt? Kan verder niet meer teruglezen. Hier alles nog hetzelfde. Senna eet nog steeds niet veel en ze zit nog helemaal vol. Kunnen niet meer doen dan opletten. Ik heb haar vannach om 01.00 uur wakker gemaakt voor een flesje want de laatste was om 06.00 uur en toen had ze maar 40cc op. Normaal maak ik haar nooit wakker hoor maar nu ze weinig eet probeer ik af en toe meer te geven. Werkt niet echt want dan eet ze ook slecht. Ik ga even een wasje draaien. Mijn schoonvader komt zo op visite. Fijn weekend allemaal. Liefs
Zaph: welkom terug! Zal lekker ruiken bij jullie in de auto Maar is natuurlijk erg sneu voor ze. Hoe is het nu met Jill? Verder fijne vakantie gehad?? Kel: spuugt Senna ook nog steeds? Wat krijgt ze nu op een dag binnen? Hier was het altijd 900cc, maar nu komt hij maar rond de 600 uit. Zal nog wel genoeg zijn, maar kost echt veel moeite om hm dat te laten drinken. Wat ik erg vreemd vind, want hij vertoont helemaal geen symptomen van ziek zijn of zich niet lekker voelen. Hij is gewoon vrolijk en rustig. In een sprongetje drinken ze vaak toch juist meer? Kyllian is nog ziek, kan niets binnenhouden en wil daarom ook eigenlijk niets eten. Hij ligt nu met papa op bed, hoop dat ie ff gaat slapen. Ik zit met een vrolijk lachebekkie naast me
Heb even snel bijgelezen en kom later reageren. Wij hebben een superleuke vakantie gehad. Heen was Yannick dus ziek, 6e ziekte, maar de reis ging prima. Allebei de hele reis geslapen en 9 uur over gedaan. Yannick knapte al gauw op en sliep een stuk beter daar(helaas nogsteeds paar keer per nacht voor een tul, maar ging redelijk). Het ritme overdag zit er wel weer in bij hem, ochtend en middag slaapje. Jill heeft zich prima vermaakt met skien en spelen met ons allemaal en dr vriendinnetje Lizz die er ook was. Gisteren om 13 uur teruggereden en na een kotsende Jill en poepende Yannick om 2 uur vannacht thuis. Heen was beter zo in de nacht. Maar de kids waren wel super lief beide reizen. Kom later ff spammen. Nu wil Yannick een broodje. De vakantie was in iede rgeval heerlijk, alle dagen prachtig weer en mooie sneeuw, lekker bruin geworden dus Volgend jaar gaan we weer. Liefs