Welkom thuis Zaph! Gelukkig weer heelhuids thuis gekomen Wat een leuke spam! En knap dat Jill het zo leuk vond op de skie's! En wat een prachtige foto van Yannick met zijn zonnebril Hij wordt ook al groot..... Kom later weer terug..de meiden slapen ff en nu tijd om de was bij te werken. Milou is weer beter en vanochtend ook wezen gymen. Net even naar de stad geweest. Tot later!
Zaph;Welkom thuis ,wist niet dat je al terug kwam joh,dacht dat je nog langer weg was.Mooie fotos,Lekker genoten dus....Heerlijk Am; De jongens waren niet mee uit eten vanavond hoor,die waren bij mn ouders,alleen Fenna was mee ,maar die hoor je niet. Heb een roze lampje voor Fenna bij Ikea gehaald en roze opbergbakken voor op dr kamer. Leuke fotos van Dyon in het zwembad..... Lis;Nee vind jou vader nog niet oud hoor,de mijne word ook 61,maarja ik heb ook een broer van 40 en zus van 38 he .Ben een echt nakomertje.Was vroeger niet leuk hoor ,mn zus was al de deur uit en getrouwd toen ik kind was.Nu merk ik dat verschil niet meer. Vannacht was ik pas om 1u30 thuis van mn vriendin,was erg gezellig ff zonder kids kletsen met een wijntje. Vandaag dus dagje Ikea.En daarna uit eten geweest. Morgen naar gsm winkel,mn abb. verloopt en mag nieuw toestel uitkiezen. Dan nog ff naar mn ouders en ist weekend alweer voorbij.
Goedemiddag, Kel: hoe gaat het nu met Senna? Wat een onzekerheid weer voor jullie zeg! Hoop echt dat het bij een verkoudheid blijft en ze niet ook RS krijgt. Dikke knuf voor jullie! Lydia: en komen jullie er een beetje uit met de kamers van de kinderen? Krijgen ze allemaal eigen kamer, of komen de jongens straks bij elkaar? Trena: gezellig toch ff lekker avondje doorzakken met een wijntje. Leuk he die bloemlampjes bij de Ikea, Jayna heeft ze ook. Heb je nog een leuk mobieltje kunnen vinden? Monique: wat fijn dat het nieuwe kdv je een beter gevoel geeft. Is toch wel belangrijk he dat het goed voelt. Je laat toch je kinderen daar achter. Lieve spam van Dyon in het zwembad, lijkt ie echt alweer groot zeg! Brennie: is Milou nog naar gym geweest? Gefeliciteerd met je schoonvader, was het gezellig? Linda: beterschap voor jou, het heerst echt weer enorm he, laat die lente nu maar komen, het is ook echt weer om ziek te worden, bah! Simone: hoe gaat het met jou? Kom je er een beetje uit met alle regelzaken? Met de jongens verder ook alles goed? Sap: hoe is het daar in Enschede? Met de kindjes alles goed? Lukt het een beetje met solliciteren? Mirjam: fijn dat de bv zo goed gaat. Bastian nog steeds helemaal trots op zijn broertje? Heb je ook leuke spam van hun samen? Zaph: alle vakantiespullen weer opgeruimd? Mis je de sneeuw al? Lekker hoor dat je ook zo bruin geworden bent, scheelt weer een zonnebankkuurtje...haha... Hoe ging het slapen met Yannick thuis? Hier lekker rustig weekend. Len heeft het verven gister af gekregen. Is mooi geworden. De witte muur is alleen nog wel erg kaal nu alles ook van de muur is. Heb 2 canvasdoeken van de meiden besteld 60 x 60. Heb ze apart op de foto gezet, met de appelgroene muur als achtergrond en beide zelfde kleding aan. Ben benieuwd hoe het straks staat aan de muur, zal wel ff spammen hoe de woonkamer is geworden als de canvadoeken ook binnen zijn. Vanmiddag komen vrienden met hun zoontje Senne, van Faya haar leeftijd, op bezoek. Nog steeds voor onze verjaardagen, was er nog niet van gekomen. Meiden slapen nu allebei, dus dat is wel ff lekker. Fijne dag! Liefs Sem
Helleu, Zaph geweldige foto's zeg! Fantastisch Jill op dr ski's en Yannick heeft echt een pretkoppie op de foto. Mooie blauwe ogen heeft hij! Fajah oh dat scheelt idd veel in leeftijd zeg. Jij was dus ook al heel jong tante? Mn moeder heeft een broertje en die is maar 4 jaar ouder dan ik. Ook zo gek heh mn oom die net zo oud is als Michiel. Zo jij was laat thuis! Hou je dat vol dan joh? AM gaat het alweer wat met Kyl? En drinkt Dyon ook wat beter? Kel hoe gaat het met Senna? Hopelijk niet erger geworden. Hou dr maar goed in de gaten. Groot gelijk dat je haar tussendoor even wakker maakt als ze zo weinig eet. Ik dacht even dat ik ziek zou worden voelde me vrijdag en zaterdag echt niet lekker. Gister vroeg gaan slapen en het lijkt op zn retour..gelukkig maar. Meteen met neusspray in de aanslag werkt wel! Gister de stad in geweest. Horloge dat ik had gekregen voor sint loopt niet meer...irritant. We dachten eerst de batterij maar helaas lijkt het het uurwerk, moet opgestuurd worden. Verder niet veel gekocht. Zagen nog wel een prachtige aquagravure van Corneille gezien bij onze 'huisgalerie'. Prachtig. Weet hij natuurlijk ook wat wij mooi vinden dus liepen langs vlakbij de oudegracht zit hij, zwaait naar ons en zegt kom ff binnen. Maar pfff 2550 euro dat is wel heel veel geld heh. Nu aan de soep en dan straks naar het poppentheater voor Poezewoezewoef. Jaime heeft het al heel de ochtend erover. Morgen weekend weer voorbij. We zijn blij dat we niet naar limburg zijn gegaan. Dit was echt weer een actie om aandacht. Ook wel weer jammer dat te moeten constateren. lfs
Linda: veel plezier in het poppentheater! Gaan jullie met zn drietjes? En dus echt een goede keus geweest om niet naar Limburg te gaan...blijft toch triest hoe die situatie is en invloed heeft op jullie als gezin. Gelukkig helpt je neusspray en ben je niet nog zieker geworden!
Sem, wat een lieve foto's van je meisjes, wat zijn ze verschillend zeg. Veel plezier vanmiddag met je bezoek! Linda, lekker toch weekendje thuis, veel plezier vanmiddag! Hoe is het nu thuis? Nog wel goede sfeer? Fajah, jij hebt het lang volgehouden, als het maar gezellig is hihihihi. Zap, welkom weer thuis, mooie foto's!!! Ons huis staat op internet. Voor wie het graag wil zien de link Witte Woning Makelaars | Overzicht woningen - Woningaanbod - Overijssel - het Bentman 17 7582 DL Losser wel erg apart zo huis op internet te zien maar het is goed zo. Ook heb ik al reactie van de woningbouw, 2e kandidaat voor een woning waar ik op gereageerd heb... Laat het allemaal maar even op de loop...wil eerst huis verkopen. Ga ff bakkie koffie zetten. Fijne zondag.
Charissa: fijn dat je al reactie hebt van de woningbouw. Moet dus wel lukken om redelijk snel een woning te krijgen. Robine: welkom terug! Heerlijke spam! Semmi: leuke foto's, staat vast mooi op de nieuw geschilderde muur. Sens: was poppentheater leuk? Zal er eens met Bastian heen gaan, meeste voorstellingen hier zijn vanaf 3 of 4 jaar. Trena: weekend alweer voorbij. Ik vind het op zich wel fijn dat Bastian dan weer naar psz en kdv kan. Vind 2 kinderen de hele dag wel even wennen. Heb vandaag de krant nog niet eens kunnen lezen. Foto's spammen lukt even niet.
He he eindelijk ff tijd om te reageren. Sem: Wat vervelend voor Len en zn werk zeg. Nu dus deels in de ww? Wanneer gaat dat in en is dat dan tijdelijk of voorgoed zo geregeld? Betekent dat dat hij nu halve dagen werkt oid? Niet leuk allemaal he. Vond de foto's van de meisjes erg mooi, zal vast geweldig staan op jullie nieuw geverfde muur! En een reactie van je broer via Len zn Hyves? Ben benieuwd hoe t afloopt. Kel: Wat vervelend dat je alweer met Senna aan t kwakkelen bent op dezelfde manier als je toen met Daynah deed. Ik hoop echt dat ze geen rs heeft en dat ze nu weer steeds beter en meer gaat drinken. Geef je ook nogsteeds bv? Is misschien nu wel verstandig ivm afweerstoffen. Hele dikke knuffel voor je kleine meisje. Simone: Wat een mooi huis hebben jullie en wat kost t toch allemaal weinig in jullie streek. Jammer dat Dennis en jij uit elkaar gaan, maar als ik t zo lees hebben jullie er een goede oplossing voor gevonden en ga je op goede voet uit elkaar!? Sterkte in ieder geval, ik hoop dat je snel een eigen huisje vindt voor jou en de jongens. AM; Wat een lief mannetje is Dyon, mooie foto's heb ik weer voörbij zien komen. Gaat t verder allemaal goed? Kom je al in een ritme met 2 kindjes? En over een maandje weer aan de slag he!? Lin: t Valt niet mee zo met je schoonvader he. Heeft die man niet ontzettend veel pijn en onnodig leed? Hij heeft toch al vaker kantje boord gelegen? Wat is de prognose op dit moment? En hoe is t nu tussen jou en Chiel? Kom je er al een beetje uit? Lis: Leuk dat je toch nog een 3d echo laat doen. Zal vast met een goede reden zijn om nogmaals te checken of t zeker een meisje is hahahah. Hoe is t verder met de jongens? Geen oorpijntjes en klachten meer? Brennie: Al ontcarnavald? En hoe gaat t nu met Milou bij de logopedie? Heeft ze nog vaak last van t stotteren of merk je al dat t minder wordt? Mirjam: Geniet je van je kleine mannetje? En knap je alweer een beetje op? Ik ben erg benieuwd naar nieuwe spam van Pepijn. Ik vind t overigens ook een hele leuke naam! Ben je al buiten geweest met hem en groeit ie lekker door?Geef je bv? Trena: Met jullie ook alles zn gangetje? Gaat Fenna al aan de rol? En ook alweer tandjes gespot dus. Gaat snel he? Vind je t anders een meisje? Merk je verschil tov de jongens toen? Ik vind Yannick wel echt een ventje hoor, veel meer meppen tegen dingen en druk. Hihih. Iedereen weer gehad? Ja toch? Alleen Sap niet, maar die heeft ook niks geschreven........ Straks komen ze hier de keuken inmeten. Weet alleen niet hoelaat, hoop niet dat ik de hele dag hoef te wachten op 1 telefoontje dat ze eraan komen. Jill is weer naar de psz en Yannick doet weer een slaappoging na een poepbroek. Hopelijk gaat ie ff uurtje slapen, heeft mama ook rust en tijd om wat dingen te regelen Kom later weer ff kijken. Liefs