November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Het is rustig hier...
    Het regen hier alweer..bah word er nog sombere van :(

Vanmorgen vrij ochtendje, kids zijn op Kdv en ik ga vast boven op zolder aan het werk..ff vast rustig uitzoeken en dingen in dozen doen.
    Vanmiddag naar de orthopeed, heb aan beide voeten hallux valges, knobbel aan de grote teen.
    Links ben ik al aan geholpen en wil de rechter graag doen, heb er vaak last van.
    Maar wanneer...ach overleg wel met hem of het ook kan als ik op mezelf zit.

Vanmorgen komt het bord in de tuin...ben zo benieuwd of het huis snel verkocht word...hoop het wel.

Zaph, dank je wel, zijn zulke huizen bij jullie veel duurder?
    Dennis en ik gaan heel goed uit elkaar, we hebben er beide vrede mee, veel zaken rondom de kids al goed geregeld en komen we ook erg goed uit.
    De kids gaan om het weekend naar hem...als ik er aan denk ze van vrijdag tot zondag te moeten missen word ik zo naar maar hij heeft ook recht op zijn kids en ziet ze zelf ook bijna 2 weken dan niet.
    We willen gewoon allebei dat onze jongens er niet onder lijden en we ze goed apart opvoeden.
    Ach het komt wel goed, heb gewoon zin aan rust, mijn eigen plekje en leven weer op te bouwen, alles lekker weer op de rit.

Panda, al beetje ritme met de jongens?
    Heeft even geduld nodig he.

Verder is er niet veel bijgeschreven..

Ga snel aan de slag anders kan ik zo de kids alweer ophalen hihhihii.
    Weet gewoon niet waar ik moet beginnen en heb ook totaal geen puf :(

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Simone: Ja bij ons zijn zulke huizen een stukje duurder, denk al rond de 3 ton hoor. Gelukkig dat jullie t goed geregeld hebben voor de kids en hopelijk pak je snel weer een leuk en gezellig leventje op!

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sta ook elke keer weer versteld van die lage prijzen in het Noorden! Misschien toch maar verhuizen ;) Garage erbij hebben wij niet eens en ons huis ligt boven de 3 ton.
    Maargoed gaat het nu niet om he, hoop voor jullie dat het huis snel verkocht zal worden. Ziet er iig erg netjes uit!
    Je klinkt positief (voor jouw situatie) Charissa, dus hoop ook dat je hierdoor meer rust zal krijgen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sem: leuke foto's van de meiden! Zal vast erg leuk staan op de muur.

Sens: hoe was het poppentheater? Als we een keer oppas kunnen regelen gaan we mee!

Panda: he jammer geen Pepijn spam. Is ook erg wennen he 2 kids, maar straks zit je er vast helemaal in en weet je niet anders. Gaat alles goed met Pepijn? En Bastian ook nog steeds blij met zn broertje?

Zaph: irritant he dat wachten op iemand. Kun je niet bellen of ze ongeveer een tijd kunnen aangeven?

Vandaag zijn Kyllian en Dyon voor het eerst naar het nieuwe kdv. Wat voel ik me eenzaam ;) Wel wennen hoor zo alleen thuis, is echt stilletjes. Ik bracht eerst Kyl naar de groep en als ik Dyon had weggebracht wilde ik nog even langs Kyl gaan. Dat hoefde echter niet, hij wilde een kus geven en dan mocht mama wel weg haha. Daarna Dyon weggebracht, die werd wakker en zat alles eens in zich op te nemen.
    Ben benieuwd hoe het zal gaan vandaag.

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Hier ziekenboeg. Ik kreeg vanaf zaterdagavond keelpijn en heb er vannacht bijna niet van geslapen. Vanmorgen bij ha geweest en heb een flinke keelontsteking. Mn hele hoofd doet er pijn van en oren lijken ook wel dicht te zitten, bah...Hopelijk slaat de ab kuur snel aan. Vrijdag weekendje cp met mn ouders.Had eigenlijk vandaag slaapdienst, maar heb afgebeld.
    Meiden ook niet lekker, weer veel hoesten en steeds wakker afgelopen nacht.

Laat het hier ff bij, kruip weer op de bank met een warm kopje thee.

Liefs Sem

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje beterschap Sem. Voor jullie allemaal natuurlijk. Groot gelijk dat je niet gaat werken, ziek is ziek.

Kyllian had het weekend ook nog buikgriep, maar vandaag ging het weer. Vanmorgen had hij zin in eten en het is binnen gebleven. Zelfs een inhaalslaag gemaakt, hij wilde eigenlijk nog wel meer :D

7. hoi hoi,

Monique: En heb je nog wel een beetje kunnen genieten van je "eenzame" dag? En hebben de jongens het ook leuk gevonden op hun nieuwe kdv?

Zap: Wat een leuke foto's van jullie vakantie. Zo te zien hebben jullie het enorm leuk gehad. Over 2 maandjes zit je alweer in het vliegtuig naar de volgende vakantie....mazzelaar!
    Waren ze een beetje vroeg vandaag voor de keuken op te meten?

Simone: Leuk huisje zeg. En zeker wel goedkoop. Hier in de omgeving Rotterdam betaal je al gauw 3 ton voor zoiets. Maar het westen is sowieso wel duurder met zijn huisprijzen.
    Ben je nog opgeschoten met opruimen?

Sem: Hoe gaat het nu met je? Heb je nog erg last gekregen van je verstandkies?

Lin: En was het leuk in het poppentheater? Gelukkig ben je niet verder ziek geworden. Ik heb ook altijd neusspray in huis hoor. Zo irritant een verstopte neus.

Mirjam: En hoe gaat het met jouw jongens. Doet Pepijn het goed?

Hier is alles nog hetzelfde. Dacht even dat beter ging met eten bij Senna vanmorgen. Toen dronk ze 80cc en vanmiddag bij mijn moeder 70cc, maar toen we weer thuis waren was het weer 40cc voor een voeding. We zitten nu op een dagtotaal van gemiddeld tussen de 350 en 450cc. Ze is nog wel erg verkouden, maar ja zolang ze drinkt....ga ik me maar niet al te druk maken.

Vanmiddag naar een school wezen kijken voor Daynah en dat zag er wel heel leuk uit. Het is een Christelijke school. We willen nog naar een andere Christelijke school kijken en dan een besluit nemen.

Ik ga even verder met het eten. Ovenpasta....jummie!

Liefs Kelly

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik zal eerst even verslag doen van de bevalling, dat vergeet ik steeds.

De dag voor de bevalling had ik al behoorlijk last van mijn buik, was een enorme harde bal en ik kon nauwelijks meer lopen/zitten/liggen van de pijn. Was echt niet leuk meer toen. Mijn moeder bleef weer logeren en we hebben 's avonds nog wel gezellig naar schaatsen gekeken. Rond 12 uur naar bed gegaan en halverwege de nacht begon het wat te rommelen. Pijnlijk was het nog niet. JP wakker gemaakt en naar beneden gegaan. Om 4 uur vk gebeld want we nu was het echt regelmatig en ze had gezegd dat we vooral op tijd moesten bellen omdat het vorige keer zo snel ging. Om 5 uur had ik 3 cm ontsluiting, om 6 uur nog steeds want de weeen werden niet krachtiger. Vk heeft toen de vliezen gebroken maar een uur later schoot het nog niet op dus heb ik de vk, kraamhulp (was er ook al ) en mijn moeder en Bastian de deur uit gezet want ik had het idee dat iedereen zat te wachten en vanaf toen ging het hard. Om 7.45 uur hebben we de vk terug laten komen want toen werd het allemaal wel erg pijnlijk, om 8.45 mocht ik persen en 5 minuten later werd Pepijn gelanceerd.
    Daarna werd het wat chaotisch want de placenta moest er met prik en trekken en duwen uit gewerkt worden en vervolgens begon de vk wat benauwd te kijken omdat het bloeden niet ophield. Toen het richting een liter begon te lopen heeft ze een ambulance gebeld en me gecatheteriseerd (niet fijn!). Uiteraard nam de bloeding net af toen de ambulancemensen binnenkwamen. Ze hebben nog wat testjes gedaan maar alles leek ok en ik voelde me verder goed dus ik hoefde niet mee. Moest wel de rest van de dag in bed blijven (leuk, plassen op de ondersteek en gewassen worden door de kraamhulp :)). Door alle commotie hadden we nog niet eens gekeken of Pepijn wel echt een jongen was en of alles er wel op en aan zat. Maar die schade hebben we inmiddels ruimschoots ingehaald.

Kelly: idd zolang ze iets drinkt en verder wel alert is kun je je maar beter niet teveel zorgen maken. Wel heel naar zeg dat jullie nu weer zoveel gedoe hebben met dat drinken.

Beterschap Semmi! Doet pijn he keelontsteking. :(

Monique: da's wel wennen zo'n eenzaam dagje. ;) Hihi Kyllian zo'n stoere grote jongen.

Charissa: het klinkt alsof jullie het heel goed geregeld hebben samen, wat goed. Kan me niet voorstellen dat de jongens er veel last van hebben, zoals jullie het aanpakken.

Robine: hoe gaan de nachten nu met Yannick? Beetje kunnen bijslapen op vakantie?
    Ik begin nu echt op te knappen en we zijn vandaag zelfs even met z'n allen naar de supermarkt geweest. Pepijn groeit als kool, zijn wangen worden steeds boller. Zal wel slagroom in de bv zitten. :D

Ritme begint er hier al redelijk in te komen. Bastian vindt zijn broertje nog steeds heel lief maar ik moet wel opletten dat hij hem niet per ongeluk pijn doet.

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Trotse Bastian met Pepijn in zijn retro-pakje (is nog van JP geweest).

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Even sporten en heel scheel kijken

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bolle wangen

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    #672 Annemonique, 2 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
    Panda: jeetje wat een heftige, maar snelle bevalling! Maar wat heb je er een schatje bij gekregen!! :) Echt lief die foto van Bastian en Pepijn.

Kelly: balen dat ze toch weer slechter drinkt. Hier echt wisselend nu per dag.

Ben zelf gisteren ziek geworden. Heb overdag paar uur op bed gelegen, maar kon niet slapen. 's Avonds 39,2 graden koorts, dus toch griep. Aangestoken door Kyllian dan denk ik. Kan niets eten of drinken.
    Kyllian en Dyon hebben het goed gehad op het KDV!! Dyon moest wel wennen, heeft weinig geslapen en schrok een paar keer van een baby die hard aan het kraaien was :p
    Kyl heeft al een vriendinnetje daar gevonden, dus die heeft zich ook vermaakt.
    Ga ze zo weer wegbrengen en dan zelf door met de auto naar de apk, erg fijn als je ziek bent maar moet toch echt gebeuren.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Kel: jullie kiezen dus ook voor een christelijke basisschool. Jayna gaat straks ook naar een christelijke. Lastig hoor dat het met Senna nog niet echt heel erg vooruit gaat. Ben je ook van plan om volgende week dan nog naar de ha te gaan als het nog steeds hetzelfde is? Houd je meisje maar goed in de gaten!

Zaph: alweer helemaal gewend thuis, na jullie heerlijke vakantie? Jill het weer naar haar zin gehad op de psz? Wanneer kregen jullie de keuken ook alweer ongeveer?
    Len zijn ww gaat in zodra het goedgekeurd is door het uwv, ik schat per 1 april. Het is tijdelijk, eerst voor een half jaar, met 2 x kans op verlening van 3 maanden. Dat is het maximale. Zijn baas vult de ww wel aan tot 100% salaris. Daarnaast krijgen ze allemaal cursussen, zodat ze van het uwv niet verplicht hoeven te solliciteren naar ander werk. Len weet nog niet hoeveel dagen hij straks werkt, wel minder in ieder geval.

Monique: spannend toch weer hoor de kids beide naar het kdv en nu dus naar de andere. Hoe is het gegaan? Kan me voorstellen dat het heel erg stil in huis was.

Simone: mooi huis hoor. Hoop voor jullie dat jullie het een beetje snel kwijt zijn. Is het nog een beetje gelukt met alvast wat spullen inpakken?

Mirjam: zo, best nog heftig je bevalling, met het verliezen van zoveel bloed. Gelukkig kwam alles goed en kon je thuis blijven. Wat een prachtig kindje is Pepijn. En erg lieve foto ook van de jongens samen! Geniet er maar lekker van meid!

Hier nog steeds ziek....hoop dat de anticiotica voor mn keelontsteking nu een beetje aan gaat slaan. Beroerde nacht gemaakt met Faya in ons bed. Die kreeg gisteravond koorts en sliep pas om 01.00 uur bij ons. Jayna 06.00 uur wakker, dus toen kon de dag weer beginnen.
    Nu lijkt er weinig met Faya aan de hand, op het hoesten en verkouden na. Meisjes zijn in hun keukentje voor mij aan het koken en ik hangen op de bank. Gister waren ze ook erg lief samen, dus dat is wel fijn.

Ga proberen wat te eten.

Liefs Sem

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow daar was je ook al Monique. Jij ook al ziek, beterschap meid!
    Na de apk maar gauw je bedje in dan!
    Fijn dat het goed ging met de jongens op het kdv.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Even een test vanaf mn telefoon. Je moet toch wat tijdens het wachten op de apk. Ze zijn al een uur bezig, dus zal wel vanalles mis zijn.

16. Goedemorgen,

Monique: Nou hij doet het goed hoor forummen van je tel! Is het uiteindelijk nog meegevallen je apk. Mijn auto moet ook nog voor 10 maart gekeurd worden. De man van mijn schoonmoeder werkt in een garage en die neemt hem altijd mee. Ben hem dan wel 1 of 2 dagen kwijt, maar het scheelt zo veel.
    Fijn dat de jongens zich hebben vermaakt op het kdv. En beterschap voor jou dan is het idd niet leuk als je nu moet wachten op je apk.

Sem: Jij dus ook nog niet helemaal opgeknapt. Balen dan met zo'n beroerde nacht. Moet zeggen ondanks Senna ziek is de nachten en avonden redelijk zijn.

Mirjam: Wat een lekker knulletje hebben jullie erbij zeg. Mooi gedaan. Heftig hoor zo'n snelle bevalling. Wel makkelijk dat je moeder er was en dat ze Bastian onder haar hoede kon nemen.
    Was zeker ook wel een andere bevalling als bij Bastian. Ik vond het wel 2 verschillende bevallingen bij mij.

Hier een rustig ochtendje. Daynah is aan het spelen met "haar" Senna en "mijn" Senna (zo noemt Daynah het) ligt op bed te slapen. Het lijkt weer wat beter te gaan met drinken, ga het niet te hard zeggen, maar ze heeft nu 3x achter elkaar 90cc gedronken, dus we zijn weer op de goede weg.

Vanmiddag nacontrole bij de vk en dan doe ik wel gelijk wat boodschappen.

Ga even een wasje draaien. Over 5 weken ben ik alweer aan het werk. Gaat hard vind ik.

Liefs Kelly

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Monique: en hoe is het afgelopen met je auto? Hopelijk niet teveel kosten voor je. Die van mij is net weer door de apk heen. Moest nieuwe banden en wat kleine reparaties, maar was toch alweer 250 euro kwijt....rot auto's ook....Maar ja, je kunt er ook niet zonder he.

Kel: hihi...Daynah met haar "Senna" aan het spelen, lief...
    Wat fijn dat Senna nu 3 keer goed gedronken heeft. Hopelijk gaat het dan weer de goede kant op! Succes bij de nacontrole... en aftellen van je verlof begint straks alweer bijna. Als we naar Groningen gaan werk je alweer zeker?

Hier ook lekker rustig vanmorgen. Faya toch niet helemaal lekker en huilerig rond 11 uur. Heb haar op bed gelegd en ze is meteen gaan slapen. Jayna vermaakt ze al de hele morgen zelf, dat gaat de laatste tijd echt goed. Schooltje spelen, met de kassa spelen, grote puzzels maken, en hele verhalen er bij.

Kan ik lekker boekje lezen op de bank en hopelijk snel beter worden.

Liefs Sem

18. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Beterschap voor alle zieken. Klinkt allemaal niet fijn.
    Bij mij was het vorige week gelukkig maar 1 dag. Heeft niet doorgezet.

AM: zal vast wel stil geweest zijn gister en vandaag ook, maar wel lekker nu je ziek bent. En tuurlijk is het even wennen voor Dyon, maar dat komt allemaal goed hoor.

Mirjam: och wat een dotje die Pepijn. Wel heftig die bevalling met al dat bloedverlies zeg. Maar hopelijk knap je snel weer op. Heb je nog iets van staaltabletten ofzo gekregen?
    Lieve foto's van je mannetjes. Ben je al een beetje gewend? En gaat het 's nachts goed? Alweer ruim 2 weken oud he.

Zap: wat een leuke foto's van jullie vakantie! Stoer van Jill zeg. Nog 2 jaar en dan Yannick ook mee op de skies ;)
    Hoe gaan de nachten nu met Yannick? Hopelijk heeft de vakantie geholpen en slaapt hij nu lekker door 's nachts!!!

Sem: wat fijn dat de meiden dan lekker samen spelen. Zelf lig je misschien liever in bed, maar dat is als mama wat lastig he.
    Slaapt Jayna elke dag nog? Als ze samen slapen, heb je in ieder geval even wat tijd om bij te komen he.

Kel: Jammie, wij hebben gister ook ovenpasta gegeten. Lekker he!
    Wat vervelend dat Senna dan toch weer niet goed drinkt. Misschien morgen toch weer even ha bellen ofzo?
    Ik hoop dat ze snel weer goed gaat drinken.
    Daynah dus naar christelijke school. Zijn wij ook gaan kijken, maar de openbare vonden we zelf wat leuker. Deze was ook kleiner en dat is voor Jesse wel beter denk ik.

Eindelijk weer druk op het werk, maandafsluiting in het begin van de maand. Het gaat elke maand sneller.
    Verder bericht gehad van het kdv voor de baby. Ik had per oktober aangevraagd en nu krijgen we een aanbieding voor oktober voor alleen de dinsdag. Dus maar even kijken hoe we dat gaan oplossen. Want dan hebben we op maandag en donderdag nog een probleem.
    Ach, komt ook vast wel weer goed.

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Tjeetje Kel. Over 5 weken alweer aan het werk :$
    Dat verlof bij jou is echt snel gegaan zeg!
    Ik moet nog 13 weken werken en dan ga ik met verlof. Gaat ook alweer snel. Volgende week maar de zwangerschapsverklaring bij vk aanvragen. Kan ik het hier ook in gang zetten op mijn werk.

AM: ja, hoe is het met je auto afgelopen?
    Bij ons was de thermostaat kapot. Grapje kostte ons vorige week ook weer 355 euro. En de rekening van de autoverzekering komt er ook weer aan :x Ook weer paar honderd euro.

Sem: wat heerlijk dat Jayna dan zo lekker alleen speelt. En Faya lekker in bed. Marijn slaapt eigenlijk ook altijd direct. Lekker is dat.

Nou, ik ga nu weer aan het werk!

20. Nou ik heb Daynah maar op bed gelegd, die loopt echt heel de dag om me heen....pfffff af en toe wel vermoeiend hoor. Volgens mij is zij wel er aan toe om naar school te gaan.

LIS: Over 13 weken al met verlof. Jeetje dat gaat hard zeg. Bij jullie is het dus ook een probleem met die wachtlijsten van de kdv. Hier ook hoor.

Sem: Wat lekker dat Jayna zich zo kan vermaken. Had Daynah dat maar eens. Zou wel lekker zijn. En Faya toch niet helemaal lekker. Dikke knuf voor haar en voor jou ook hoor. Snel beter worden.
    Ik ben idd dan weer aan het werk als we het weekendje weggaan naar Groningen.

Ik ga de badkamer onder handen nemen.

Liefs

Deel Deze Pagina