Nou wat ik al dacht, apk viel flink tegen. Alles bij elkaar zou het op zo'n 1000 euro aankomen. heb dus erg zitten twijfelen om de auto weg te doen (is al een oude auto) of toch nog wel laten maken. Maar geld voor een nieuwe heb ik niet en als ik er 1 voor 800 zou kopen kan die ook binnen een paar maanden kapot zijn. Toch maar voor repareren gegaan en hij zou het voor max 850,- euro gaan doen (o.a. uitlaat vervangen, nieuwe kogeldempers). Heb nu even een leenauto en kan hm morgen weer ophalen. Kerl: joepie (zal niet hard juichen), maar paar keer 90 op is al een hele vooruitgang he! Ik lees wel eens bij de dec '09 mama's en als ik dan zie hoeveel sommige baby's al per fles drinken (180cc). Hier gaat er meestal max 110 in. Succes bij de nacontrole. Sem: jij en Faya dus nog ziek. Gelukkig vermaakt Jayna zich wel. Lijkt me pittig om ziek te zijn en 2 kinderen om je heen te hebben. Ben zelf gelukkig al aan het opknappen, dus hier maar een korte griep. LIS: blijf je niet op de maandag vrij als de baby er is? Balen he al die wachtlijsten. Jeetje over 13 weken alweer verlof. Het gaat wel heel snel bij jou!
Joehoeee, de canvasdoeken zijn nu al binnen! En erg mooi geworden! Als we ze aan de muur hebben hangen zal ik ff spammen! Kel: en is Daynah even lekker gaan slapen? Lange dagen dan he, wat zal het dan lekker zijn als ze echt naar school gaan. Lydia: jeetje jij ook al je verlof aan het regelen, wat gaat dat dan toch ook weer snel zeg! Hoe is het met je buikie? Groeit ie al flink door? Hier nog steeds rustig in huis. Faya is net wakker na bijna 3 uurtjes slapen. Jayna is om 13.00 uur toch maar naar bed gegaan omdat ze moe was. Ik heb trouwens nog steeds niks van mn broer en zus gehoord. Heb de hoop wel een beetje opgegeven dat het nog goed komt. Lenhard zag toevallig mijn broer en zijn vriend ( hij is homoseksueel ) in de stad zaterdag en toen zwaaiden ze wel naar Lenhard. Misschien dat ik anders volgende week eens moet bellen? Wat vinden jullie? ga Faya ff boterham geven... liefs Sem
aaah, Monique, dat is een flink bedrag.....balen is dat he. Blijft dan altijd een overweging wat je moet doen. Heb je deze auto al lang?
AM: balen joh. Zo zonde van het geld altijd he. Maar zonder auto kunnen we ook bijna niet meer he. Mijn moeder deed vroeger altijd alles op de fiets en zij was hele dagen thuis. Zou ik echt niet kunnen. Luxe eigenlijk, dat wel. Ik ga per mei weer op maandag werken en dan ben ik weer op vrijdag thuis. Maar deze maanden was er geen plek op de maandag voor de kids (al in september 2008 aangevraagd). Maar als Jesse naar school gaat, wil ik gewoon op vrijdag thuis zijn, want dan heeft hij 's middags geen school. Gelukkig dat de griep snel over is. Kel: lekker dat je Daynah dan nog even op bed kan liggen. Bij Jesse werkt dat alleen als ik zeg dat we samen even op bed gaan liggen. Hij laat mij dan lekker slapen en hij ligt tv te kijken. Gister zei hij tegen me dat hij niet meer boven tv wilde kijken, maar beneden. Maar dan mocht ik wel beneden op de bank slapen. Hahahaha, moest er wel om lachen. Hij is toen naar beneden gegaan en kwam 5 minuten later weer boven om me te halen, want hij was helemaal alleen beneden. Vond ie toch niet leuk.
Het is een auto uit '96. Heb hm zelf iets van 4 jaar ofzo. Wil sowieso een andere (een 5 deurs), maar van sparen daarvoor komt de laatste tijd niets Nu met Dyon is de auto gewoon nodig, kan anders niet naar kdv/psz. Had dus eigenlijk ook weinig keus... Nu dan hopelijk wel weer een jaartje mee rijden en dan een andere auto.
Sem: zo he, lekker zeg 3 uurtjes geslapen. Maar dat hebben ze ook wel nodig als ze ziek zijn he. Jeetje nog niets gehoord van je broer/zus. Het is toch vooral je zus waarbij het misschien moeilijk is contact te krijgen? Anders misschien nog 1 keer via je broer proberen te achterhalen of jullie een reactie kunnen verwachten of niet. Moeilijk hoor. Dan heb je toch wel je best gedaan...
Sem: nou ja, dat je broer wel naar Len zwaait... betekent nog geen nee. Maar wel balen dat ze dan nog niets hebben laten horen. Ze zullen het zelf nog even moeten laten bezinken en dan vast wel even reactie sturen...??? Ja, gaat snel he, die zwangerschap. Alweer 23 weken! Maar je bent er toch nog weer minder mee bezig. Dit weekend gaat Wes wel schilderen, eerst de kamer van Jesse en Marijn. Kan die kamer af worden gemaakt en dan de kamer van de baby. Mijn buik is wel gegroeid hoor. Ik zal Wes van de week vragen weer eens een foto te maken. Ik heb er nog maar 1 gemaakt die met 18 weken...
LIS: ow dus Jesse op vrijdagmiddag vrij. Ook op de woensdagmiddag of die dan niet? Ik heb gisteren op mn werk aangegeven dat ik eigenlijk wel 1x in de 4 weken een weekend wil gaan werken, zodat ik niet meer om de week de vrijdag hoef (en dus doordeweeks gewoon ma, di, do werk). Scheelt ook weer buitenschoolse opvang, vind 3 dagen wel genoeg voor hm. Denk niet dat het gelijk in kan gaan aangezien er op de vrijdag veel collega's vrij zijn, maar heb aangegeven het dan wel graag per nov te willen.
AM: ja, op woensdagmiddag is Jesse ook thuis, dan gaat school om 11.30 uur uit. Daarom is het ook al heerlijk dat ik nu de woensdagmiddag vrij heb. Alleen even kijken hoe we dat met ophalen gaan doen. Ik wil in principe vroeg beginnen en dan tegen half 12 weggaan om hem op te halen. Wel een gedoe om allemaal al te gaan regelen he.
Dat is vroeg, om half 12 al klaar. Ga hier ook maar eens informeren wat de tijden precies zijn haha. Gelukkig is er wel voor en naschoolseopvang in hetzelfde gebouw. Maar naar de basisschool toe gaan duurt nog heeeel lang...toch (ze worden te snel groot!)
Haha, terwijl wij het over de naschoolse opvang hebben, krijg ik een aanbieding binnen. Maar dit is van opvang die niet in de school zelf zit. Daar heb ik ook voor opgegeven, en daar wil ik eigenlijk wel op wachten. Nu is de aanbieding voor maandag en donderdag, dus voor de dinsdag weer een probleem... Vanaf 16 november... Wel gek hoor, dat ze zometeen naar school gaan, maar duurt idd nog heeeeel lang
Wat een gedoe he! Dus voor de school zelf moet je het ook opgeven? Dan ga ik toch echt maar snel informeren... Kyllian vond het maar vreemd dat hij dan 5 dagen naar school zou gaan. 'Maar dan kom jij me toch wel weer ophalen mama?' 'Waarom dan 5 dagen?' Hij is wel heel erg met de basisschool bezig (kindjes die naar de basisschool gaan vanuit de psz). Tot nu toe is hij er alleen maar positief over gelukkig, want dan is hij een echte grote jongen
Jaja, daar gaan onze kindjes dan straks naar de basisschool. Lijkt nog ver weg, maar als het eenmaal weer zomer is, is het straks ook zomaar zover. Ik heb net een enquete van de school van Jayna binnen, waarin ze ouders vragen wat ze van het voorstel van nieuwe schooltijden vinden. Ze willen alle dagen dezelfde schooltijden doen en dan alle kinderen in de eigen klassen laten eten tussen de middag. Tijden worden dan elke dag van 08.15 - 14.15 uur Op vrijdag is Jayna in groep 1 eerst nog hele dag vrij. Ik denk wel dat wij voor dat systeem kiezen. Is ze op 3 dagen wat vroeger vrij, wel handig met zwemles en andere spotclubjes straks. En meer tijd om na schooltijd nog te spelen. En tussen de middag ook wel zo rustig in de eigen klas, anders zou ze soms weer met andere groepen moeten overblijven. Voor en naschoolse opvang zit bij Jayna ook in hetzelfde gebouw, maar gaan wij pas gebruik van maken als Faya ook naar school gaat. Tot die tijd passen mijn ouders nog op. Maar inderdaad, wel een geregel ja. Ben zo benieuwd hoe ze het gaan vinden. Al zal ik mn grootste meisje eerst echt wel gaan missen als ze zo vaak van huis is....
hihi....Monique....dan issie een echte grote jongen! Zo voelen ze dat echt he, merk dat bij Jayna ook, " als je groot bent ga je naar de basisschool".
4 jaar geleden waren we allemaal rond deze tijd net zwanger van onze kindjes en nu praten we al over de basisschool..............WAT GAAT HET HARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De school waar wij gisteren zijn wezen kijken die hebben tijden van 8.30 uur tot 12.00 uur en dan 13.15 uur tot 15.30 uur. Behalve op woensdag en vrijdag dan is het tot 13.00 uur of 12.30 uur. Je heb op de school zelf voorschoolse opvang en naschoolse opvang en ze kunnen natuurlijk overblijven. Monique: Dat is balen zeg van je auto. Zo zonde van het geld vind ik dat. Ben altijd blij als de apk weer voorbij is en dat het meevalt. We zullen het hier ook nog wel zien wat het gaat kosten. Bij de vk was alles goed. Ik vond het echt gek dat het voor de laatste keer was en stiekem ook wel jammer moet ik zeggen. Ik vond het altijd wel leuk om naar de vk te gaan en dan was dit voor de laatste keer. Ik ga even de Belasting opsturen naar mijn werk. Wel makkelijk dat ik nu dicht bij het vuur zit met dit soort dingen. Lfs
Hallo meiden, Zo chiel is ff naar avondje school, voor de wachtlijstkinderen. AM oh balen is dat met je auto. En vind het nogal wat zo'n bedrag. pfff. Ik heb dat toen met mn roze twingo gehad, gelijk weggedaan want je bent ieder jaar de pineut. Mn clio staat nog te koop hoor . leuk heh dat basisschool voorbereiden. En je moet je idd opgeven voor naschoolse opvang per school of locatie, maar kan ook zijn dat die school het hele aanbod al heeft (moeten ze eigenlijk wel hebben) en dat het gewoon op de school is. Vraag maar ff na. Jaime staat al (het zal ook niet) vanaf dag 1 dat ze drie werd op de wachtlijst....nog geen plekje. En jij nu een grieppie...balen.Hopelkijk ben je snel weer ok! Sem jammer dat je niets hebt gehoord van je broer en zus. maar is nu iets van 3 weken terug? Hoe lang heb jij nagedacht voor je mailde? Ook wel even toch? Spam je woonkamer maar ff met die knappe meiden van je op canvas. Hoop dat AB snel aanslaat. Keelontsteking is niet tof. Welke AB heb je? Oh en tijden van de school lijkt mij juist onhandig.l Als je straks naschoolse hebt met werk enzo. Ik vind het handiger twee middagen vrij. Lis haha Jesse lijkt op Jaime. Die wil soms ook beneden tv kijken. Maar niet alleen..haha. Idd spam je buik ff hoor! En jij straks dus weer vrijdag vrij. Neem je ook nog een middag dan ergens door de week? Ik ga de woensdag doen dan. Kel super dat ze wat meer heeft gedronken zeg! Haha en Daynah is wel echt een poppenmeisje of niet? Lief ook dat mijn senna en jouw senna. Was de nacontrole ok? En vijf weken nog maar. Is wel tijdje natuurlijk maar gaat idd snel zeg! Panda wat een verhaal joh! Brrr met al dat bloed. gelukkig hoefde je niet naar zkh toe. Ik vind de foto's erg leuk.Was eigenlijk ookv ergeten hoe Bastian eruit ziet maar hij is ook veranderd. Echt een knulletje heh. Lief koppie hebben ze allebei. Verder kan ik niet lezen. Ik had vanmorgen toch wat. En sorry dat ik weer over mn schoonouders begin maar ben benieuwd wat jullie vinden. Vandaag is dialyse dag van mn schoonvader. Door druk op het hart van dialyse en zwakke gestel neemt kans op een hartstilstand tijdens de dialyse toe. Schoonvader had gister weer tegen michiel gezegd je moet wel overdag bereikbaar zijn en linda ook want ik verwacht dat je binnenkort een niet zo leuk telefoontje over mij krijgt...Afijn het peter en e wolf verhaal heh. Maar goed ben ik op mn werk, sta met een collega te praten gaat mn tel.Ik dacht nog dat is michiel dus die spreekt wel in. Maar toen dacht ik nee die had al gebeld net. Dus ik naar mn tel. Was te laat. Zie gemiste oproep limburg. . Oh fuck ik denk dit is niet goed. DUs bel onmiddellijk terug. In gesprek.Ik Michiel bellen hij meteen voicemail. Ik denk ohhhh shit. Piep piep een voicemail. Ik luisteren was het dus mn schoonmoeder. Ja hallo, ik heb gisteravond een programma op tv gemist maar ik weet niet hoe ik dat op internet kan terugkijken. Het heeft geen haast hoor maar wil je mij even terugbellen. Ik ben nog een half uur thuis en anders komt het vanavond wel. Mn schoonmoeder belt mij dus nooit. Ik ga dus verder niks zeggen maar ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden. Jaime verder ok bijdehand verwend nest is het. lfs
Kel: O o je gaat voor een 3e hahaha. Gelukkig dat Senna beter gaat drinken. Lis: Je banner klopt niet. Er staat dat je pas 13 weken zwanger bent. De uitgerekende datum is wel goed, maar de tekst bovenin dus niet. Gaat hard he?! Am en Sem: Beterschap voor jullie allebei!! Sem: Fijn dat je meisjes zo lekker samen spelen. Heerlijk is dat he. Jill en Yannick gaan ook zo leuk samen. Panda: Wat een schatje is Pepijn en idd erg lief met Bastian samen in t pakje van JP hihihi. Heftige bevalling als ik t zo lees. Gelukkig knap je weer lekker op en geniet je van je mannetjes. Am; Balen zeg zo een dure APK, maar wat je schrijft, een nieuwe auto kost nog meer. Ach morgen is ie weer gemaakt en kan je weer ff voort. Vandaag ff op bezoek geweest bij John zn nichtje. Is nu 15 weken zwanger. Was ff leuk. Toen we thuiskwamen hebben Jill en Yannick een uur samen in de tuin uit de wind in de zandbak gespeeld, was zo leuk. Toen Yannick naar bedje gedaan en Jill heeft verder de hele dag buiten gespeeld. Heerlijk weer zulk weer. Laat de lente nu toch maar komen dan, alhoewel ze na vrijdag weer sneeuw voorspellen!!!! Verder geen nieuws hier, alles zn gangetje. Laterz!
Lin: Typisch geval van aandacht vragen........als je t mij vraagt. Hoe kan ze nou zo iets onzinnigs vragen op zo een belangrijk moment? Vaag hoor, sjezus. Ennuh Jill stuitert al 3 dagen in de rondte. Moet haar meerdere keren per dag flink aanpakken, want ze doet precies waar ze zelf zin in heeft en luistert totaal niet. Eten gaat ineens wel opmerkelijk goed!!! Van s morgens vroeg tot s avonds laat praat ze aan een stuk door, word er af en toe wel moe van hoor, zucht.................hoewel ze wel gezellig is, maar kan niet zo goed tegen dat drukke gedrag.
Thanksvoor je reactie zaph! Ja herkenbaar wat je schrijft. Hier gaat het bekkie ook vanaf ze wakker wordt tot ze slaapt.Ik word er ook wel eens moe van. Bij alles dus rekken. En gewoon bijdehand maar ook onbeschoft bijdehand soms. Ik vindhet wel eens moeilijk boos te worden omdat we al relatief weinig tijd met haar hebben. Maar waar halen ze het vandaan heh die energie? Voor Jill wel goed dat ze nu eet. Voor jou ook dan heb je die stress niet meer. Ik merk ook dat Jaime op kdv heel wat te vertellen heeft bij die kids en dat doortrekt naar thuis en dan loopt ze tegen een muur heh. Zegt ze ook gewoon heel serieus, ik vind jou niet lief mama ik ben boos op jou. grrrrrr
Jill is ook gewoon af en toe wild. Dan staat bvb Wonderteam aan op Nick Jr en komt ze keihard schreeuwend aangerend, NEEEEEEEEEEEE GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN WONDERTEAM! ZET UIT MAMA,, NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.Heel dwingend en dan verdwijnt ze dus op de gang tot ze afgekoeld is, maar helaas gaat ze dan daar ook nog ff bleren zodat Yannick dan weer wakker is. En 1 min later komt ze binnen, zegt ze sorry mama het spijt me heel erg en is t over. Dit is maar een voorbeeld, maar ze kan echt brutaal zij af en toe. Zo ken ik haar helemaal niet. Merk t vooral als ze naar de psz is geweest, heel bijdehand ineens.