En mn mannetje vandaag alweer 8 mnd! En ja hoor, hij staat gewoon stevig en schopt tegen een voetbal als je em aanrolt!!! HAhahaah, gekkie
Ik vind het niet leuk voor jou zaph maar ben blij dat Jill dat ook heeft.... Dat wonderteam hier precies zo. Maar dan is het 2 minuten later ineens ik wil wonderteam zien...grrr. En ook gewoon niet dingen vragen heeft Jill dat ook. GEwoon zeggen jij moet dat pakken. Of ik wil drinken.
Ja dat dwingen he. Maar maak ik korte metten mee hoor, t is of netjes vragen of anders niks krijgen en dat weet ze inmiddels. Wil ook de hele dag snoep hebben en dan van alles 1 hapje. En als ze chocomelk drinkt wil ze 1 minuut later weer drinken van Yannick etc etc.Erg vermoeiend. Maar geloof dat ze t zelfde karakter hebben inmiddels. Ook zelf willen uitkleden, eerst haar eigen ding doen als ik op haar wacht etc. Vanavond moest ze in bad, nee hoor madame wilde eerst de kettingen van de koe afhalen en omdoen. Ik heb dr dus opgepakt, uitgekleed en in bad gezet en ja hoor, brullen en grote mond. Vaak negeer ik t gewoon hoor en doe ik uiteraard wat wij willen en niet wat zij wil
Jee hoe herkenbaar dat gedrag!! Hier proberen we hm nu ook strakker aan te pakken, maar nog geen resultaat. Vooral het schreeuwen is zp irritant, want hij maak Dyon er dus weer door wakker ('s ochtends om 5 uur schreeuwend omdat hij naar beneden wil of het licht aan wil hebben). Vanavond ook weer druk doen in onze slaapkamer terwijl Dyon net na zn voeding in slaap was gevallen. Hebben aantal keer moeten waarschuwen en toen moest ie naar zn eigen kamer om zn pyjama verder aan te doen. Ook weer drama natuurlijk en proberen zn zin door te drijven. Mama had gelukkig wel gewonnen Maar ook ik hoop dit dit een fase is en echt snel weer over.... Djurre moest toevallig vandaag ook naar de apk met de auto. Voordeel dat hij niets hoeft te betalen (lease). Hebben nu 2 andere auto's voor de deur staan haha, zijn er wel op vooruit gegaan dus misschien maar gewoon houden
Wow snel mannetje!! Volgens mij wordt Dyon niet zo'n snelle, is iig rustiger als baby dan Kyllian haha.
Kyllian, Dyon en ik zijn vanavond met zn drietjes in bad geweest. Kyl giet water over Dyon zn buikje: Bekijk bijlage 55458
Heel herkenbaar. Ik word ook kortaf dan. Hoe zit John daarin dan? Merk dat Michiel altijd een heel verhaal er omheen maakt om het voor haar ook acceptabel te maken. Zei al stop daar nou eens mee.Wij hoeven niet altijd zo te doen zodat zij het wil.
Lin: nou wil je nog een antwoord op je vraag over je schoonouders...geloof dat het wel duidelijk is toch... Apart hoor dat mensen zo kunnen gaan doen. Ow over druk zijn gesproken. Kyllian zei vandaag op het kdv tegen de juf dat zn energie op was (hoe hij daarbij komt?) Hij lag daar dan ook om 12 uur al in bed.
Aso dat lease gedrag heh? Idd ze hoeven niets te betalen! Lekker makkelijk toch. Wat voor auto heb je nu? En kan mij voorstellen dat het dwarse nog meer irritant is als je er nog eentje hebt.Dan is de tijd ook gewoon beperkt. Mooie foto's van Dyon! Voel je je al iets beter? Neem ff hot coldrex of citrosan dat werkt goed.
Ja weet je en het stomme is ik zit met kloppend hart in mn keel heh. DAcht oh jee chiel zit te bellen zn moeder moet naar zkh hoe moet ik het hem vertellen. Dat schiet door je hoofd dan heh. En dan zo'n vraag.Ik was zo boos! Mn collega tegenover mij merkte het en vroeg al gaat ie wel. Ik dus zeggen dat ik zo boos daarom kan worden. Ik begrijp het ook niet. Haha energie op..maar wel lekker pitten om 12 uur. Ik ben daar echt jaloers op. Jaime slaapt nooit meer. Alleen als we in de auto zitten. Standaard maakt niet uit welke tijd ze valt in slaap...
Zeker herkenbaar hier...ook krijsen en schreeuwen en alles op zijn manier. Quinten is veel rustiger en luistert erg goed. Am, wat een schatje is Dyon. Ik ga ook altijd met de jongens samen in bad, erg leuk! Kelly, ja dan is het echt weer voorbij he, apart he nooit meer zwanger zijn of toch nog wel een 3e Semmi, beterschap, hoop dat je snel opknapt! Zaph, wat gaat dat snel he, dus hij staat al Vanmorgen met de kids met de bus geweest, 10 jaar of nog langer niet met de bus geweest, durfde nooit. Ging zo goed en de kids genoten zo, voelde me zo sterk Merk nu al dat ik meer rust heb en meer aandurf.. Zoals autorijden en nu met de bus. Ga nog ff surfen, morgen werken en dan s'middags alles wat uitgezocht is naar de stort brengen, ziet de zolder en schuur en ook beetje netter uit als er kopers komen
Djurre heeft nu een Audi A3. Hij mag binnenkort (na zn proeftijd) een eigen lease bestellen, heeft nu tijdelijk volkswagen Golf. Ik heb nu Chevrolet, weet niet meer welk type, iig vrij nieuw, stond maar iets van 6000 op de teller. Ik vopel me al stukke beter, ga zo weer naar bed dat heeft me gisteren wel goed gedaan.
Verwacht dat michiel zo thuis komt.Dat schoolgebeuren was van 20-21. Komt ie niet binnen vijf minuten thuis dan heeft ie een probleem. Of met inschrijfformulier ofzo als ie die niet heeft, heeft ie ook een probleem. Rot heh maar dat is nu de situatie hier.
Am, pff wat een geld aan de auto kwijt...maar hopen dat je er nog jaartje mee door kan rijden. Hier ook apk gehad, helemaal goedgekeurd voor 50euro
Oh ja idd dan eerst proeftijd en dan pas bestellen. Ook zo flauw want duurt dan nog zo lang dat die auto geleverdwordt. Michiel had toen zo'n nissan oid maar zo'n hybride ding..haha. Oh daar is ie...heeft hij mazzel en met papieren.