November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Vreselijk gevoel lijkt me, zowel voor jou als Chiel. Alleen jij hebt het natuurlijk niet veroorzaakt.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee hoor ze bekijkt het maar. Daar begin ik niet aan. Is toch van de zotten!

Fijn dat je ook met bus bent gegaan vandaag. BElangrijk is het dat je je goed voelt. Draagt bij aan hoe je straks alles oppakt.
    Knuf voor jou!

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Am, ja ben ik ook, denk ook dat het komt dat ik er al een jaar mee rondloop om samen met de kids alleen opnieuw te beginnen.

Kwam er binnenkort nog een keer een meet?
    Ik wil jullie graag keer weer zien en dan kan ik nu ook stukje rijden :D

4. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, daar heeft hij het zelf toch naar gemaakt, telkens als hij iets later is begin je daar toch weer aan te denken..

Hahaha belt ze zelf dan niet weer?

5. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Als ik terug lees wat ik heb getypt hahaha "samen alleen opnieuw te beginnen" klinkt ook niet echt 8)

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dan laat je 'alleen' weg, want je hebt toch de kids 8) Maar snap wat je bedoelt!

Geen idee of er nog een meet komt?
    Dus auto rijden durf je nu ook weer?? Kom maar deze kant op hoor ;)

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Lin: ik denk er hetzelfde over met je schoonouders....je schrikt je toch kapot als dan net de telefoon gaat.
    En ik snap heel goed dat jullie situatie nu is zoals je hem beschrijft mbt het thuiskomen van chiel...rot maar heel begrijpelijk.

Wat een leuke foto's van Pepijn! gelukkig hoefde je niet mee met de ambulance mirjam.

Rotte APK altijd :( Ik zou morgen je auto ook niet om gaan ruilen zo te lezen ;) Fijn dat het nieuwe kdv zo goed bevalt!

Sem: joepie de canvas al binnen! Waren erg leuke foto's van je meiden...en zo verschillend.

Yannick alweer 8 maanden :$ En staat hij al zelf los?

Wat herkenbaar dat gedrag van onze peuter....grr. Hier ook steeds vaker een brutaal meisje. Ook zeggen: ik vind jouw nou niet lief mama en dan d'r tong uitsteken :$ Dat dacht ik niet heh!! Als wij echt boos op milou worden, raakt ze helemaal in paniek en kan er de hele dag verdrietig om zijn. Mijn moeder vertelde dat ik dat vroeger ook had. Nu we het wat milder doen maar wel consequent en streng gaat het beter.
    En amy...die trekt zich nergens iets van aan. Ze blijft die smile op d'r gezicht houden :D Dat wordt de ergste boef hier in huis, denken we!

Verder erg druk op het werk en weinig tijd voor de pc. Ik lees wel iedere dag bij. Morgen nog een dagje werken en dan weer weekend! Donderdag met amy naar het cb en later met gerard naar de logopedie voor de uitslag van Milou. Ben benieuwd.

Tot later meiden!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou meiden fijne avond nog, ik duik mn bed in!

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goed van je simone dat je met de jongens met de bus bent gegaan! Fijn dat je je nu alweer sterker voelt...kan alleen maar beter worden toch?!

10. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Am, lijkt me leuk hoor :D kom zo je kant op hihihihih.

Brennie, gaat het goed met Milou met logo? Ik moet met Jayden ook maar als aan het wachten vanaf begin januari...
    Lekker zeg nog dagje werken en dan weekend.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh sorry ik viel zo uit. Ben morgen vrij dus reageer dan ff!
    Hij had en veel info over school (met cultuurprofiel) en inschrijfformulier dus dat is ok.

lfs

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En meet lijkt mij leuk! Leuk als jij ook komt charissa! Heb je nog nooit gezien!!!!

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Goeiemorgen meiden,

Heerlijk zo'n dagje vrij tussendoor! Ik wil vandaag wat ruimen in huis. Al zit ik nu nog lekker met een kopje koffie op de bank.

Bren ik vind Amy er niet boeferig uitzien! Altijd vrolijk dat is heel lief.

Ik ben echt blij dat er meer zijn die dat dwarse hebben zeg. Ik dacht al het schort hier aan de opvoeding dat ze zo is.

Oh en meiden wel allemaal stemmen heh vandaag!

lfs

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Er is gezellig gekletst hier gister....over dwarse peuters....hihi...herkenbaar hoor.
    Op sommige moment zo bijdehand en die uitspraken die ze dan doet " ik vind dat niet zo aardig van jou!, of dan wordt ik heel erg boos op jou hoor!". En dan dat hysterische gekrijs soms, als we voet bij stuk houden....
    Gelukkig zijn ze ook heeeel vaak erg lief, anders zou je je geen raad weten he.

Hier nog steeds ziek. Weinig energie. Keel gaat iets beter, maar heb barstende koppijn. Len ook ziek, maar wel gaan werken. Hopelijk niet allemaal ziek als we vrijdag naar cp gaan.

Kom later ff reageren, zal es opruimen in huis.

Liefs Sem

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: dat Milou ook zo brutaal kan zijn had ik niet verwacht haha. Maarja ze doen het ook meestal alleen bij papa en mama he...
    Gisteren vertelde Kyllian dat hij een meisje aan dr capuchon had getrokken. De juf was toen boos en hij vertelde vanmorgen in de auto dat hij vandaag op school (psz) niet ging trekken en als andere kindjes dat deden zij dan bij de deur moesten gaan zitten (moeten ze zeker op het kdv haha).
    Sterkte met de drukte en ik succes morgen op het cb en bij de logopedie.

Hou het even kort, want Dyon wil drinken. Vanmorgen weer heel vroeg hier, Kyl was om 04.45 uur wakker en wilde niet meer slapen. Het lijkt echt alleen maar vroeger te worden...
    Zo Kyllian weer ophalen van psz en ws vanmiddag de auto weer omruilen.

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat een gezelligheid. Moest weer wat bijlezen vanochtend :)

AM: Kyllian was misschien nog wat sneller moe van de buikgriep die hij had? Dat hakt er toch altijd wel even in he.
    En 2 mooie auto's dus voor de deur? De buurt zal wel denken ;)
    En 4.45 uur wakker :$ Pfff... moet er niet aan denken!

Sem: balen dat je nog ziek bent zeg. AB duurt vaak wel 24 uur voordat het aanslaat, maar dan moet het wel snel gaan toch?
    Beterschap maar weer!

Lin: tjeetje, dat je schoonmoeder je dan voor zoiets onbenulligs gaat bellen overdag op je mobiel zeg.
    Vandaag lekker dagje vrij? Doe je goed, met dit weer! Is Jaime wel naar kdv?
    Ik werk nu ook al niet op woensdagmiddag he. Werk 28 uur, in 3,5 dag en 1,5 dag thuis. Wel lekker hoor.

Simone: je klinkt ook erg goed, lekker opgewekt en positief.
    Misschien werkt de zon ook wel mee :)
    En met de bus... tjeetje, dat heb ik ook al heeeel lang niet meer gedaan. Vinden de jongens vast ook leuk (of met de trein!). Oh nee, met de bus ben ik nog naar mijn werk geweest in december, met die sneeuw!

Brennie: bij ons net zo hoor. Marijn zet een big smile op, maar is ondertussen een enorme boef. Hoewel hij best goed luistert. Als iets niet mag, doet ie 't niet (maar rent ondertussen naar de andere kant van de kamer, laat zich op de grond vallen en gaat heel hard huilen).
    Een toneelspeler, dat is het! Maar wel lief. Hij knuffelt heel graag, dat heeft Jesse nooit zo gehad. Gaat nu wel beter.

Hier ook weleens een lastige Jesse hoor. Vaak loop ik weg, dat vindt hij helemaal niet leuk. En dan is het zo weer goedgepraat. Dan zegt ie: nu zijn we weer vriendjes he mama. Ben je nu niet meer boos?

Zo, over half uurtje naar huis. Schoonvader is jarig, dus ga ik vanmiddag nog maar even heen met de jongens. Anders moet het vanavond en dan liggen ze zo laat op bed. Morgen weer kdv en dan zijn ze helemaal bekaf.

17. Goedemiddag meiden,

Wat was het gezellig hier gisteravond en ik maar de belastingpapieren bij elkaar zoeken ;), maar goed hebben we ook maar weer gehad.

LIS: Gefeliciteerd met je schoonvader. Wij gaan ook meestal niet doordeweeks in de avond naar een verjaardag met de meisjes. Ik wil ze ook op tijd in bedje hebben. Veel plz iig.

Monique: Jeetje wat was Kyl weer vroeg zeg. Hoe houdt ie het vol en houden jullie het vol?
    Slaapt Dyon wel door nu? Hier komt Senna nog wel 1x in de nacht. Zou blij zijn als dat niet meer is....

Lin: Owww lekker een dagje vrij. En het is mooi weer ook. Ga je wat leuks doen vandaag of is het zomaar even een dagje vrij?

Simone: Gezellig als je ook komt naar een meeting. Is alweer even geleden heh dat we je hebben gezien.

Ik had van de week ook al voorgesteld voor een meet maar niemand gelezen denk ik ;)
    Ik vind het iig wel weer leuk om jullie te zien en jullie kindjes.

Hier dacht ik een rustig dagje te hebben, maar helaas. Senna zit nog niet lekker in haar velletje en is erg onrustig. Veel huilen enzo.
    Heb wel het huisje tussendoor schoongemaakt en ga dadelijk even lekker naar buiten met haar. Het is zo lekker weer.

Liefs

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sem: hoop ook dat jullie beter zijn voor vrijdag, zou erg zonde zijn. Maar gelukkig heb je nog 2 dagen om op te knappen. Beterschap. Hier ook nog steeds niet lekker, blijkbaar toch hetzelfde wat Kyl heeft gehad, buikgriep dus. Wel goed voor het afvallen.

LIS: gefeliciteerd met je schoonvader. Dat klinkt wel lief 'mama zijn we nu weer vriendjes' :D Jesse vond ik als dreumes best druk lijken, maar nu is hij echt rustig he...heerlijk zo'n rustig jongetje! Hier is echt het omgekeerde, vrij rustige baby/dreumes en nu een drukke puberpeuter.

Kelly: arme Senna toch. Is Daynah naar het kdv? Dyon is vandaag ook wat van slag door het kdv denk ik. Hij komt moeilijk in slaap, is nu gelukkig wel even stil boven.'s Nachts is hij ook nog 1x wakker voor een flesje. Gisteravond om 23 uur de laatste voeding gehad en vannacht meldde hij zich om 4.30 uur. Vanmorgen weer om 06.45 uur, maar dat kwam denk ik wel door Kyl.

Het is idd heerlijk weer he!! Hoop dat ik snel een telefoontje krijg dat ik mn auto kan ophalen, zijn we daar ook weer vanaf. Hmmzz en ik zie net dat Kyl op de bank in slaap is gevallen, dus ga proberen die op bed te krijgen (wilde hij net niet).

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou Kyllian mocht ik naar boven in zn bed tillen. Kids dus nu beiden aan het slapen, heerlijk ff rust.

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    #740 Semmi, 3 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
    Goedenmiddag,

Kel: lekker hoor ff naar buiten, in de kinderwagen slaapt Senna zeker vaak wel. Hoe gaat het trouwens met de verkoop van jullie huis? Alweer geinteresseerden?

Brennie: hihi....bij jullie de jongste ook al de grootste boef. Nu lachen we er nog om, maar als die straks 3 zijn.....

Monique: en is het nog gelukt om Kyllian op bed te krijgen? Jij dus ook nog steeds niet lekker. Djurre nog nergens last van gehad?

Lydia: gefeliciteerd met je schoonvader, inderdaad wel zo handig om dan 's middags te gaan. Gaat Wes dan vanavond nog alleen?

Simone: zou leuk zijn om jou en de jongens ook weer te zien. Ik heb je voor het laatst gezien toen je nog net niet wist dat je zwanger was van Quinten....dus alweer een hele tijd geleden he.

Linda: fijn he, om dan dezelfde verhalen over dwarse peuters van anderen te horen. Soms denk ik ook wel eens....waarom doet ons kind nou zo? Jeetje wat een actie weer zeg van je schoonvader met dat telefoontje, je zult je echt wel rot geschrokken zijn. Echt balen dat het zo jullie leven beheersd.
    Wat die schooltijden van Jayna betreft, is de naschoolsepvang dan ook altijd vanaf 14.15 uur, dus sluit meteen aan. Het is nog even afwachten of ze het echt gaan doorvoeren.

Hier lekker rust in huis.
    Faya slaapt al vanaf 11.15 uur, dus die zal zo wel wakker worden. Jayna was op de psz en heeft buiten gespeeld, dus was ook moe. Na een boterham wou ze meteen naar bed.
    Ik zou morgen eigenlijk nog wat kantoorwerk doen, maar heb mn werk afgebeld. Wil niet nog zieker worden en morgen nog even pakken om rustig aan te doen en binnen te bllijven. Mn ouders halen de boodschappen voor het weekend, dus dat is wel fijn.

Ga ff kopje thee drinken,

Liefs Sem

Deel Deze Pagina