November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Een meeting lijkt me trouwens ook weer leuk. Moeten we maar eens kijken welke maand en dag, dan een paar data noemen en kijken wanneer de meesten kunnen?

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Of eerst bedenken waar we gaan meeten? Want denk dat het daar voor mij aan ligt of ik mee ga. Moet dan met Dyon natuurlijk ook kunnen of ik moet toevallig oppas hebben. Alhoewel ze meestal op een zaterdag waren de meetings he? Dan zou Dyon bij papa kunnen blijven.

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik vroeg me ook nog af of we perse op een zaterdag zouden moeten meeten. Zijn de meesten niet op vrijdag vrij? Misschien dat het dan wat rustiger is in bepaalde parken, of waar we dan ook maar meeten...
    Ik werk onregelmatig dus hangt van de datum af of ik kan.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lis, Zaph en volgens mij ook Kel (als dr verlof voorbij is) werken op de vrijdag toch?

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow dan heb ik het helemaal mis......dan zal het inderdaad wel weer een zaterdag ( of misschien zondag?) worden....

Iemand een voorstel voor plek om te meeten?
    Omgeving Utrecht is toch wel het meest centraal denk ik, maar wat hebben we dan voor keus?

6. Wat is het toch heerlijk zo het zonnetje.....ik heb nu nog meer zin in de lente.

Ik werk op vrijdag niet hoor. Zaterdag komt voor mij het beste uit dan heb ik zeker wel oppas voor Senna. Zondag kan ook wel hoor dan moet ik het aan mijn moeder vragen.

Sem: Groot gelijk om even rustig aan te doen en nog even een dagje thuis te blijven. Het is momenteel even stil weer met kijkers. Eind van deze maand doen we weer mee met de open huizen dag, dus ben benieuwd.

Monique: Dan kan Dyon het al lang volhouden zeg. Senna doet het vaak andersom. Na haar flesje van 07.00 uur kan ze het soms tot 02.00 uur volhouden, maar dan komt ze dus weer om 05.30 uur. Dus maken we haar nu maar wakker om 23.00 uur en vannacht kwam ze dan om 03.15 uur en toen om 07.30 uur, dat vind ik iets beter anders moet ik er 2x 's-nachts uit.
    Niet zo gek dat Kyllian in slaap is gevallen op de bank als hij zo vroeg kwam.

Senna slaapt nu nog in de kinderwagen. Laat haar lekker liggen anders is ze gelijk wakker ben ik bang. Over een uurtje krijgt ze pas weer eten.

Heb nog een leuk tuniekje gekocht bij Esprit. Ik pas mijn eigen kleding nog niet en wilde zo graag wat nieuws.

Lfs kelly

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo drie wassen verder.....Heb ook wat speelgoed uitgezocht. Wat een troep hebben ze toch heh? Ik vind het ook weer zo zonde om weg te gooien al wat heeft ze aan zoveel?

Kel idd wel meer lente gevoel nu heh? Van mij mag ie ook komen hoor!

Sem gelijk heb je ziek maar even uit. Met keelontsteking is dat ook belangrijk. En dit weekend ging je toch weg? Dan moet je ook wel beter zijn natuurlijk.

Mij maakt het voor een meet niet uit of het op zaterdag of vrijdag is.Liever niet zondag dan brengen wij nl altijd jaime op tijd naar mn ouders.

Lis haha nu zijn we weer vriendjes mama. Lief. Wat moon ook schrijft Jesse was toch altijd best druk toen hij kleiner was. Ik weet nog dat we gingen zwemmen. Hilarisch dat hij Jaime ging zoenen! Die foto zit bij Jaime in het album..haha.

AM nog van de rust kunnen genieten? 4.45 is echt wel extreem vroeg zeg...pffff. Jaime wasook vroeg voor haar doen 7 uur.

Gister nog met Michiel gepraat over die actie van zn moeder.Hij vond het ook nogal vreemd. Kwamen weer op het peter en de wolf verhaal natuurlijk. We hebben besloten er verder niet op in te gaan alsin van zeggen dat we ons kapot geschrokken waren. We denken dat het alleen maar is wat ze willen, die aandacht. Dus doen lekker of ons neus bloed.

Zo nog ff naar de winkel en dan op tijd mn vrolijke maar dwarse meisje halen.

lfs

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Voor mij maakt het meeten niet uit...door de weeks vind ik het ook goed...
    Zit alleen als het over een tijdje is dat de kids om het weekend bij Dennis zijn...
    Dan zal het net moeten zijn als ze weekend bij mij zijn.

Kelly, neem jij Senna niet mee dan?

Sens, wat een speelgoed he...hier ook en ze maken alleen maar rommel en spelen nergens mee hahaha.

Zo ga ff roken :p

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: Leuk een tuniekje! Zelfs tuniekjes durf ik nu echt niet meer te dragen, heb ook wat nieuwe kleding na de bevalling moeten kopen. Jij dus niet werken op de vrijdag, maar Zaph en LIS iig wel toch.

Lin: lekker genoten van je rustige dagje? Of lukte dat vandaag niet?

Charissa: kunnen dan toch met de weekenden rekening houden!

Hier nog geen bericht van de garage gehad, dus heb zelf maar gebeld. Ze waren nog bezig, maar ik mocht hm ook morgenochtend op komen halen. Wil er eigenlijk vanaf zijn dus heb aangegeven liever vandaag. Om 5 uur kon ik weer bellen of het gelukt is. Wil morgen ff een dagje zonder verplichtingen en Djurre is zometeen al thuis (moest ook de auto ophalen), dus die kan dan op de kids letten zodat ik ff alleen naar de garage kan.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM ja redelijk rustig dagje gehad ;). Net alle foto's van de muur in de gang gehaald. Te rommelig. Gaatjes dichtgestopt en dan kan ik het zaterdag lekker verven! Hele zak speelgoed nu op zolder. Maar ja dan zitten die bakken weer vol door alle andere speelgoed wat er stond...grrrr

Charissa kunnen we toch afstemmen dat we weekend doen als de jongens bij jou zijn? En rookse! hihi.

Zo ik ga mn aapie halen!

Doeii

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh AM voor dat geld mogen ze hem ook wel op tijd afhebben hoor! Dat dat zo lang moet duren joh!

Nu ben ik echt weg!
    Doeiiii

ps en stemmen heh meiden!

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lin: nou wel nuttige dingen gedaan dus haha.
    Heb net weer gebeld, ze zijn de laatste dingen aan het doen en dan kan ik hm over een half uur halen. Ga dus nu maar alvast, want zal wel druk op de weg zijn, moet naar Ngein.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM en was het druk op de weg? Rijdt je auto weer als een trein?

Jaime had vandaag een afspraak gemaakt met haar juffie.....Jaime wilde steeds dingen die net op dat moment niet konden. En dan zei juffie dat en dan ging Jaime hééél hard huilen! Heel de dag door.....
    Dus de afspraak gemaakt dat ze niet gaat huilen als iets niet kan.
    Zit ze hier thuis voor we in bad gaan. Ik deed haar trui uit en dat wilde ze zelf doen. Ik zeg nu is ie al uit waarom zeg je dat niet eerder...BRULLEN. Heb gezegd nu hou je op anders ga je meteen je bed in.Huilen over. We gaan dus over op de wat strakkere aanpak. Ze moet maar weer ff in het gareel komen hoor!

Hebben jullie allemaal gestemd? Hier net.Althans Chiel is gegaan en heeft ook voor mij gestemd. Ik ben benieuwd. Met name naar wat in Amstelveen gaat gebeuren.

lfs

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Was gezellig hier, moest nogal wat bijlezen. :)

Ik heb dat ook hoor Kelly, zal de bezoekjes aan de vk enzo best missen. Vond zwanger zijn helemaal niet leuk maar het is wel raar dat het nu voorgoed voorbij is.

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met een dwarse brutale rebelse lawaaiige peuterpuber in huis. 8)

Sens: die schoonouders van jou...;)

Charissa: wat klink je goed, en super dat je de bus genomen hebt.

Heb vandaag een behoorlijk stuk gelopen, stemmen en meteen maar boodschappen gedaan. Heerlijk om weer te deur uit te kunnen.

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ow Sens, dat huilen daar kan ik ook niet tegen. Dat mag van mij echt niet, vind dat zo irritant. Echt huilen is wat anders natuurlijk en verdrietig zijn mag ook maar niet dat vervelende gejengel.

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lin: heb vanmiddag gestemd hoor! Plicht is weer gedaan. Over 3 maanden weer.

17. Goedemorgen allemaal,

Zo het is hier nog even rustig in huis. Senna slaapt nog en Daynah zit voor de tv.
    Ik ga dadelijk even op visite bij mijn opa en oma met mijn moeder. Vinden ze ook wel weer leuk om Daynah en Senna te zien. Mijn opa is helemaal gek op Daynah die gaat net zo goed op de grond liggen met haar om gek te doen en dan is ie bijna 80....hahahahaha!

Mirjam: Lekker heh om naar buiten te gaan weer. Gewoon het normale leven weer in.
    Gaat het allemaal goed met Pepijn?

Lin: Hier is het ook hoor. Als Daynah iets zelf wil en het wordt gedaan is het gelijk brullen. Ze denken volgens mij dat ze nu alles zelf kunnen zal de leeftijd wel zijn.
    Gelukkig denkt Chiel er net zo over, over zijn actie van zijn moeder.

Simone: Ligt eraan wanneer we gaan meeten als ik Senna meeneem. Nu zou ik het nog te lastig vinden ivm voedingen etc. Zie het tegen die tijd wel.

Monique: Heb je je auto nog op kunnen halen gisteren?

Sem: Hoe is het met jou? Voel je je alweer beter?

Ik ga me vast aankleden voordat Senna wakker wordt voor een flesje.

Liefs

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hoi

Sorry dat ik al even niet geweest ben,maar erg weinig op internet gezeten.
    Jelte is 3 dagen ziek geweest en dat vraagt ook aandacht,verder alles gepoetst thuis,wassen strijken je kent dat wel,neem allemaal veel tijd in beslag,dus soms geen puf meer om te reageren.Leven is zwaar met 3 kids ;)

Ga ook niet reageren ,want is teveel....

Fenna is vandaag alweer 6 maanden ,niet normaal hoe snel het gaat he.

Meeting lijkt me leuk,alleen kan ik niet door de week,want ik heb al een schoolgaand kind he,maar maakt niet uit,kijk maar wat jullie allemaal uitkomt hoor.
    Moet dan wel ff zien hoe ik dat ga doen met 3 kids pffff....

Verder hier goed...druk natuurlijk,chris is ook steeds pas laat thuis.
    Eer ik savonds eens alledrie de kids eten heb voorgezet en in de douche heb gedaan ben ik doodop.

nou tot later weer.....
    xxx

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Allemaal gestemd? Ikke niet, doe t wel over paar maandjes kan ik stem uitbrengen op de partij die ik ook wil.

Am: Auto weer gemaakt? En rijdt ie weer als een zonnetje na zoveel kosten? Was je weer vroeg wakker vanmorgen door de kids?

Lin: Ow wat hgerkenbaar dat gedrag van Jaime. Jill gaat ook om t kleinste euvel al piepen, maar bij mij mag dat dus ook niet meer hoor. Gewoon praten anders luistert mama niet. Hebben jullie een school voor Jaime in de buurt gevonden en kijken jullie nog uit naar huizen in Amstelveen of staat dat even op een laag pitje?

Sem: Hoe is t nu met je? Gaat je keelontsteking op zn retour? Was leuk gisteren ff met je gesproken te hebben. KNuf en beterschap voor je.

Kel: Senna al beter aan t drinken? Jij was er ook vroeg bij vanmorgen. Kom je al in t ritme met 2 kids? fgf Ander verhaal he? Zeker als je s morgens weg moet en ze allebei moet aankleden.

Trena: Geeft niet hoor, je bent er nu weer :) Wil Jelte nog voetbalplaatjes of is zn album compleet? Heb nog even voor hem doorgespaard en nog een stuk of 20 zakjes denk ik. Laat ff weten anders geef ik ze aan John zn collega(35 jaar en spaart plaatjes hahahah!) Ik ken t s avonds hoor dat drukke gedoe alleen heb ik dan maar 2 kids ipv 3. John is ook vaak laat dus dat betekent dat ik dan ook alles alleen doe s avonds en ij pas thuis komt als ze op bed liggen. Kan niet anders, anders wordt t echt te laat voor de kids. Ik douche/badder ze overigens niet elke dag hoor, maar om de dag, anders heb je helemaal nooit meer tijd.

Panda: Heerlijk naar buiten geweest, is ook lekker zo na de bevalling. Voel je je weer oke? En heb je al veel aanloop gehad? Schoonmoeder al gearriveerd uit Parijs?

Lis: Alles goed? Wordt je al rond? En gaat t harder met een 3e?

Ga ff pauze houden. Ben op werk. Gisterenavond lekker gesport sinds tijden. Was er echt al lang niet aan toe gekomen met de vermoeidheid, maar sinds de vakantie heb ik weer energie genoeg. Was gewoon echt even nodig.

Tot laterz

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph;Mooie fotos trouwens van jullie vakantie,super hoe Jill op die ski's staat.
    Jelte wil die voetbalplaatjes nog wel hoor,is nog niet compleet,dus als je ze wilt opsturen mag dat,moet niet natuurlijk.Whahaha iemand van 35 die de plaatjes spaart hihih.
    Ik badder de kids elke dag dus dat is echt druk.
    Maargoed doe ik mezelf aan he ;)
    Slaapt Yannick alweer wat beter?

Vriendin kwam ff aan voor theetje,is net weer weg.

xxx

Deel Deze Pagina