Hoi meiden, Gister hebben wij ook gestemd. Zwager stond op een lokale lijst dus was makkelijk stemmen voor ons AM: en ik de auto nog op tijd afgekomen? Panda: lekker hoor dat je weer bent wezen wandelen. Fijn als je weer een beetje in het gewone ritme komt. Trena: aaah jelte ziek geweest...gaat het nu weer met hem? Kan me voorstellen dat je het razend druk hebt met 3 kids...en Fenna fvraagt nu ook al weer meer aandacht en andere voeding nu ze 6 maanden is. Iedere dag badderen?? Nou hier niet hoor.....kost me teveel tijd en energie Zaph; weer lekekr aan het werk ? Gelukkig zijn jullie weer een beetje uitgerust zo na de vakantie. Wat voor sport heb je gedaan gister? Hier een druk ochtendje gehad. Ik ben eerst met Amy naar de huisarts geweest voor d'r verkoudheid...we wilden het toch even na laten kijken. Ze is zo makkelijk en vindt alles goed maar ik vond het zo zielig toen de huisarts rode oren zag en dacht aan een lichte oorontsteking En dat vooral in combinatie met de 3 maanden verkouden zijn, heeft ze toch een antibiotica meegegeven. Hopelijk nemen de snotneuzen en het hoesten snel af voor d'r. Daarna met Amy naar het cb: 10.030 kilo, 77,3 cm en verder alles weer goed. Ze heeft de bmr prik nu niet gekregen daar ga ik 1 april weer voor terug. Toen naar de logopedie. Milou zit qua zinsontwikkeling goed op leeftijdsniveau maar bij haar woordenschat op de leeftijd van een 4-jarige. Ze weet dus veel woorden maar kan er nog geen goede zin van maken waardoor ze het 'onvloeiend spreken' heeft. Nu hebben we goeie tips meegekregen en dan in de zomer weer een keer terugkomen om te kijken hoe het gaat. Als we denken dat het alleen maar erger wordt dan eerder terugkomen natuurlijk. We merken ook nu al verschil met een paar maanden geleden. Het zal wel goed komen! De meisjes liggen nu even lekker op bed, ik ga stofzuigen want het is een BENDE
Brennie: Whoehahhahaah Yannick is gewoon 2 kg zwaarder dan Amy!!! Gelukkig heeft ze nu AB gekregen en hopelijk is ze snel snot en hoest vrij. Milou is gewoon heel slim, weet heel veel woorden, maar wil ze mss te snel gebruiken wat nog niet lukt?! Komt goed met haar hoor. Stottert ze ook nog? Of wordt dat al minder? Gisteren bodypump gedaan, nooit eerder gevolgd, vond t wel leuk. Beetje dansen op techno en house muziek. Ga weer wat doen. Trena: Stuur de plaatjes nog wel toe hoor!
Zap: Ga nou eens aan het werk joh!!!!! Goed van je om weer te wezen sporten. Mij lukt het echt nog niet. Senna drinkt nog steeds heel slecht en blijft dus ook zo verkouden. Ze drinkt wel wat beter dan vorig weekend. We zitten op 80cc per voeding. Zal wel net als Daynah worden ben ik bang. Brennie: Hartstikke goed van Milou zeg dat ze al zoveel woordjes ken en dat ze de juiste zinnen gaat maken komt vanzelf wel. Wij moeten 15 maart terug voor controle ben benieuwd wat er uit komt. En arme Amy nog zo ziek. De ab zal nu best snel aanslaan. Trena: Kan mij goed voorstellen dat het druk is met 3 kids en dat je 's-avonds bekaf bent. Beterschap voor Jelte. Ik had het eerder moeten weten van die voetbalplaatjes. Ik had iets van 30 zakjes hier liggen. Heb ze aan iemand anders gegeven. Volgende keer denk ik aan Jelte. Vanmorgen zou ik dus naar mijn opa en oma gaan maar ging niet door. Ze zijn allebei ziek en ze wilde de meiden niet aansteken verder, dus ga een ander keertje wel. Hier trouwens ook niet gestemd. Heb me er totaal niet in verdiept, dus ben niet geweest. Met de landelijke verkiezingen ga ik zeker wel. Ben wel benieuwd hoe dat zal gaan in Almere nu met de PVV. Mijn schoonvader woont daar natuurlijk. Ga even met Daynah spelen die is net wakker en Senna slaapt weer net. Die blijft ook maar verkouden en eet nog slecht. Lfs
Panda: lekker he als je na die kraamweek de deur weer uit kan! Nog erg druk? Zal wel he, ik vond het erg wennen. Trena: elke dag in bad of onder de douche? Worden ze zo vies? Kyllian heeft een hekel aan de douche, elke dag in bad zou hij niet erg vinden haha...maar ik vind om de dag echt genoeg hoor. Of hij moet echt vies geworden zijn. Brennie: maar als Milou dan met beiden niet achterloopt, waarom moet ze dan wel logopedie? Of zou ze het dan anders fout blijven doen? Arme Amy, dat ze dan nog steeds zo vrolijk blijft joh! Bikkel Wel weer op het CB goedgekeurd dus. Zaph: Yannick is toch geen 12 kilo??? Bedoel je 2 kilo lichter dan Amy? Werkse nog vandaag! Volgens mij best een relaxse baan he haha. Auto kon ik gisteren om half 6 ophalen, dus toch maar wel gedaan anders moest ik vanmorgen vroeg aangezien ik de leenauto nog had. Vandaag echt lekker weer he, vanmorgen al wandelingetje gemaakt, Kyllian wilde op zn fiets. Zouden vanmiddag nog brood naar de eendjes brengen, maar mn buik werkt niet echt mee (zit dus continu op de wc ), terwijl ik alleen maar bakje yoghurt op heb vandaag. Zelfs als ik water drink komt het er allemaal weer uit...lekker he Dyon krijgt weer btje het slapen overdag door, moest gisteren geloof ik nog bijkomen van het kdv waar hij moeilijk kon slapen. Kyllian werd trouwens tegen 6 uur wakker, iig wat later, maar heb gezegd dat hij echt nog wat langer moet slapen voortaan. Als hij dat blijft doen zou hij een cadeautje verdienen (erg eigenlijk he, maar ja misschien helpt het ).
Zaph: is Yannick 12 kilo Wow dan is het een grote knuffelbeer zeg Kel: wat frustrerend lijkt me dat dat Senna zo weinig drinkt maar goed je doet er niks aan heh?! Misschien zo'n vsm kuurtje tegen verkoudheid? Duurt 7 dagen en bij milou als baby werkte het wel....Succes! Hoe vaak moet daynah naar logopedie? AM: hahaha ik moest wel lachen om jullie tactiek om Kyl langer te laten slapen Wij zouden het ook doen hoor...ik kan echt niet voor 7 uur mijn bed uit. Gelukkig zijn milou en amy net zo lui als ons Milou hoeft ook niet meer naar logopedie. Alleen over een paar maanden even kijken hoe het gaat en of het beter wordt. Dit waren 3 observeringsgesprekken waarin zij een test afnam om zo tot een conclusie te komen. Nee gelukkig hoef ik er niet iedere week naartoe...wat een geregel met ook Amy nog thuis. Dyon komt 's nachts dus nog 1 keer? Wat een lieve foto's heb je ook op hyves staan van je mannetje...knapperd! Hier inmiddels gestofzuigd en nu lekker in het zonnetje...wat een heerlijkeheid!!! Milou slaapt ook alweer 1,5 uur en dat heeft ze nog echt nodig. Als ze niet slaapt 's middags (op kdv) wordt ze 's avonds rond een uur of 23 wakker en heeft dan naar gedroomd. Heel apart maar we hebben het eens bijgehouden en als ze s middags slaapt, heeft ze dat niet. Dus 's middags lekker naar bed en mama rust Tot later meiden!
Heeej meiden, Trena: kan me voorstellen dat je het met 3 kids behoorlijk druk hebt, Vooral die avonden dan alleen. Vind het knap hoor hoe goed je het allemaal voor elkaar hebt! En je kleine meisje alweer een half jaar, wat wordt ze al groot! Brennie: arme Amy toch een lichte oorontsteking, arm meisje. Hopelijk knapt ze nu eindelijk wat op met de ab. En Milou dus al een woordenschat voor een 4 jarige, ze zal dan inderdaad wel te snel teveel tegelijk willen zeggen. Komt vast goed met haar. Hier heeft Jayna eigenlijk de middagslaap echt nog wel nodig. Kel: leuk he als je nog een opa en oma hebt die zo dol op hun achterkleinkinderen zijn. Lenhard's oma is precies zo, het kan haar niet gek genoeg. Wij gaan volgende week zaterdag weer bij haar langs. Ben je dan toevallig 's morgens thuis? Anders kom ik misschien met Jayna ff gauw een bakje bij je doen Zaph: lekker werkdagje voor je, of niet...hihi Vond het ook gezellig om weer ff met je te kletsen gister. Heb je een redelijke nacht kunnen maken of was het weer wisselen van de wacht rond een uur of 4 vannacht? Monique: je eigen auto dus weer terug, dat is wel zo fijn. Hihi....Kyl die een kado krijgt als hij langer gaat slapen.....als hij het dan ook maar blijft doen nadat ie z'n kado binnen heeft...haha Hier gaat het eindelijk iets beter met mn keel. Was vanmorgen nog wel ontzettend moe. Heb ook niet echt goede nachten gemaakt met ook half zieke kindjes die steeds roepen. Gelukkig sliepen de meisjes vanmiddag even 2 uurtjes samen en ben ik ook maar gaan liggen. ben er een stuk van opgeknapt. Heb voor ons weekend CP de tassen voor de meiden en zwemspullen al gepakt. Vanavond nog onze spullen,wat speelgoed en boodschappen pakken. Auto propvol met 2 kids, een hond, buggy en bagage, en dat maar voor een weekend Ga ff de foto's spammen van onze woonkamer, zoals beloofd. Liefs Sem
AM, hopen dat hij langer slaapt hahaha. Brennie, hopen dat het aanslaat de AB. Zap, hier ook een teddybeertje, Quinten is rond de 14 kilo hahaha, zulke lekker spekbeentjes Hier vanmorgen weer opgeruimd, alles staat op de inrit en morgen alles naar de stort brengen, heb gewoon alles weggegooid, rustig opgeruimd huisje voor straks. Ga ff poepbroek verschonen bleh
Simone:Heerlijk dat je zoveel hebt opgeruimd,scheelt weer een hoop om te verhuizen. Sem:Gelukkig voel je je alweer beetje beter.Nog steeds niks van broer en zus gehoord? Kel:Geeft niks hoor van die voetbalplaatjes.Komt volgende keer wel.Drinkt Senna al beetje beter? Zaph:Wow die Yannick is een beer zeg,komt Fenna aan met haar 6 kilo hahah.En ze schelen maar 2 maandjes Am:Kids gaan elke dag in de douche ja hier,vind ik wel fris,mss ben ik te daarin kan ook,maar vind het gewoon fijn als ze lekker gedoucht zijn voor ze in bed gaan.Jelte maakt zich wel al vies hoor,op het schoolplein enzo ,voetballen enz.... Mss moet ik ook iets makkelijker worden daarin Gelukkig dat Dyon iets beter slaapt overdag. Brennie;Dat was dan idd makkelijk stemmen voor jou . Ik ben ook niet geweest. Heerlijk he dat zonnetje ,krijg spontaan zin om van alles te gaan doen buiten,maar tis toch nog best frisjes.
Lekker he Simone, om dan ook weer een hoop weg te gooien. Kun je straks echt opnieuw beginnen. Hier trouwens net ook weer een opmerking van Jayna die zo bijdehand was. Zit ze in de tv gids te bladeren zegt ze "he mama, deze mevrouw is van slechte tijden!". Wijst ze Lieke van Lexmond aan. Ze kijkt soms 's morgens gtst wel eens half met me mee, maar heb het nooit met haar erover gehad hoe het programma heet. Vervolgens zingt ze het liedje van gtst...ze pikken echt veel meer op dat je door hebt...
Hier ook niet gestemd trouwens.....had geen idee waarop ik dan zou moeten stemmen. Ga in juni straks wel, dan leeft het ook wat meer en zal ik me er vast meer in verdiepen....
Whahahaaa die Jayna!! Nu al gtst fan....welcome to de club Ja idd ze horen, zien en weten alles de boefjes Wat is het super mooi zeg jullie muren en dan de canvassen op de witte muren. Echt heel mooi en lekker fris...jullie zijn echt toe aan de lente Gelukkig voel je je weer beter. Wat rot heh dat jullie nu net voor het weekend allemaal ziek zijn hopelijk zijn de meiden morgen ook weer lekker opgeknapt. Gezellig hoor met z'n allen naar cp! Simone: eumm alles weggegooid.....toch niet teveel heh . Ik heb meestal als ik drastisch heb opgeruimd en ook werkelijk naar de stort heb gebracht dat ik het een week later nodig heb Trena: ja het is inderdaad fris buiten. Ik vroeg me zo af...wanneer eet chris dan? Als hij thuiskomt of eet hij onderweg? Jij eet dus ook altijd alleen met de kids? Milou is wakker en zit nick jr. te kijken, Amy slaapt nog. Dadelijk lekker ff naar buiten als ze wakker is.
Brennie:Als Chris niet op tijd thuis krijgt hij geen eten he....hahaaha nee wij eten gewoon rond 18u en chris zn eten zet ik dan in de magnetron als hij niet op tijd is om mee te eten.
Soms word ik zoooooooooooooooooooo moe van Daynah..............heel de dag mama dit mama dat, dan krijgt ze haar zin niet dan is het huilen..................ze heeft echt zoveel speelgoed, maar spelen ermee............ho maar!!! Gaat dit nog veranderen?????????????????????????????? Sem: Wat is het mooi geworden je muren en dan met die mooie canvassen, echt mooi! Gezellig dat je volgende week deze kant op komt. Volgende week zaterdag ben ik gewoon thuis hoor in de ochtend, dus laat maar weten hoe laat je een bakkie komt halen. Gezellig. Brennie: En nog lekker naar buiten geweest. Het is echt heerlijk weer. Alleen een koude wind. Simone: Je zal nu wel zien wat voor spullen je allemaal heb dan heh. Lekker opgeruimd dus nu. Trena: Hoe laat is Chris meestal thuis? Drinken is nog niet zo goed bij Senna. Zal wel komen nog....hoop ik. Ik ga Daynah even op haar kop geven die moet nu ook op deze stoel zitten.......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! Tot later. Lfs
Sem:MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIE muren met foto's van de meisjes! Echt heel leuk geworden. Geniet lekker van jullie weekendje CP! Kel: Jaja bekend verhaal!!! Succes met Daynah hahaha Trena: Ik deed eerst ook Jill elke dag in bad hoor, maar aangezien ze zo een super droge huid heeft is dat gewoon niet fijn. Ze krijgt er jeuk en eczeem van van het vele badderen. Vandaar dus s morgens kontje en gezichtje wassen(andere volgorde hoor! Hahaha) en s avonds idem. De dag erna s avonds in bad. Samen badderen vinden ze nog t allerleukst. Yannick ligt echt de hele dag in een deuk om Jill, zo lief is dat. Met zo een zware stem lacht ie dan.....*smelt*
Jawel, Amy is 10 kg, Yannick bijna 12, dus ik schreef t goed op. Dus wel 2 kilo zwaarder dan Amy. Whoehahaha. Al is ie nu iets minder zwaar denk ik, vanwege ziekte voor de vakantie. Ennuh nee hoor mn baan is niet zo relaxed, althans inmiddels wel goed te doen door de ervaring, maar al die pubers is af en toe wel flink aanpoten hoor. Vandaag was er weer een onstuimige puber ,die ik al meerdere malen had gewaarschuwd, die t nodig vond om op blokken in de gymzaal te klimmen, maar omdat ze zo druk deed lazerde ze er dus af bovenop dr nek en schouder, ws sleutelbeen gebroken. Soms word je er erg moe van hoor..............altijd maar waarschuwen in de lessen. Grrrrrrr. Die klas is trouwens koploper in ongelukken, heb er al 3 sinds januari gehad, wisselend van flauwvallen tot nu dat sleutelbeen en een ander die een stok tegen zn kop kreeg en bloedde.
Ik vind het knap hoor Zap dat je met die etterbakken kan werken. Ze zijn brutaal tegenwoordig en hebben geen respect. Mag hopen dat Daynah en Senna nooit zo worden. Hier heeft Senna over heel de dag tot nu toe 180cc gedronken, dat is toch niet goed zo weinig?! De laatste 2 flessen waren bij elkaar maar 40cc. Ze heeft ook 2x flink gespuugd? Morgen mss toch maar de ha weer bellen als het nog zo is. Ga ff Daynah haar suikertante bellen die had weer een leuk bedragje gestort... Lfs