Nog heel ff verder met de reacties Charissa: lol tot 22.00 uur zitten spoken boven (naja eigenlijk geen lol voor papa en mama). Gelukkig werkt het om hm overdag niet meer te laten slapen, alhoewel dat vast wel lekker was even rust overdag. Hier zijn de middagslaapjes al een hele poos voorbij. Sem: jeetje bij jou dus ook bezuinigingen. Hopelijk krijg jij er zelf geen last van. Hoe gaat dat dan met de kinderen die op de groepen zaten die gaan sluiten? Betekent dat meer kinderen op de andere groepen? Wel hectisch dan. Kelly: wat leuk voor het eerst met Senna naar buiten Leuk he die reacties weer hihi ('oww wat kleinnn' e.d.). Wat fijn dat het drinken beter gaan met een andere speen! Vermaakt Senna zich zelf lang in de box? Dyon hooguit 10 minuten en dan wil hij toch wel weer aandacht. Panda: haha handig een hele speelgoedkast. Elke avond is het dus opruimen en alles weer de kast in
Ow en Sens....Kyllian doet nu ook zn jas aan hoe Jaime dat deed Heeft ze hm goed geleerd hihi. Ga nu maar eens mn bed in. Dyon heeft om 21.30 al zn laatste fles gehad, maar die laten we nu maar slapen. Zal hij wel wat eerder komen vannacht. Afgelopen nacht hadden we trouwens een drama uurtje. Om 4 uur werd Dyon wakker voor zn fles, maar om half 5 werd door gehuil vanwege een poepluier Kyllian daar ook van wakker. Die wilde dus niet meer slapen. Pas na een uur is hij gelukkig nog even bij ons in slaap gevallen en Dyon in zn eigen bed. Wat fijn die nachten met meer kids ....en nu ga ik echt slapen.
Am, wat naar zo ambulance voor de deur, hoop maar dat het goed afloopt met je buurtje. Verschrikkelijk he die gebroken nachten, ik deed ook altijd zo rustig en meteen naar Quinten rennen als hij huilde omdat ik bang was dat Jayden er wakker van werd, gelukkig nooit maar dat is wel erg vervelend als je de hele huis er wakker door hebt hahahaha. Vond het wel lekker als hij nog sliep s´middags maar de avond zijn ook wel erg lekker als hij er vroeg in ligt. Sappie, vanaf hier ook een dikke knuffel, hoop dat je wat leuks weer vind...zal ook wel zeker lukken maar net wat Am zegt, je bent zo gewenthet op je werkplekje he. Fajah, apart hoor dat dan toch wel lukt en vooral mooi voor je vrienden. Weet zo ff niet meer.... Ik ga ff sigaretje roken en stofzuigen.
Hè meiden! AM: hoe doet Kyllian (en Jaime dus) zijn jas aan? Voor hem op de grond gooien en dan de armen in de mouwen? Zo doet Jesse het in ieder geval. Zo makkelijk als ze zulke dingen op het kdv leren hè. Simone: foei, sigaretje roken! Rook je nog veel of valt het wel mee? Hoe gaat het nu zonderi mddagslaapje! Trena: wat fijn voor je vrienden dat ze nu toch zwanger zijn van de tweede. Echt wondertje. Verder weet ik even niet, ben kapot van de vrijgezellendag. Was wel supergezellig. Lekker high tea 's middags tijdens stadswandeling maar na 2,5 uur wel meeeegakoud! Toen naar Tilburg de kroeg in maar niamd kreeg het nog warm. Wes had om 16 uur voicemail ingesproken dat hij naar de hap ging. Marijn was de hele dag al benauwd. De arts zei dat het toch astma is dus nu pufjes meegekregen. Dinsdag naar huisarts om te kijken of het aanslaat en verder even kijken hoe en wat. Hij slaapt ook gelijk weer slecht, zo zielig. Maar goed, hopen dat het helpt. Hij kan er ook nog overheen groeien. Hij is alweer wakker na 20 minuten slapen. We liggen nu nog met zijn drietjes in bed; papa maakt even schoon. Goed geregeld hahaha
Hallo, Wat een rust vandaag op het forum. Hier vandaag weer kraamvisite gehad. Vanmorgen en in de middag. Morgen komen Zap, Sap en Sem op kraamvisite. Leuk om ze weer te zien. LIS: Toch wel vermoeiend zo'n dag. Een zwangerschap kost ook een hoop energie, tenminste dat vond ik van wel hoor. Wel balen hoor van Marijn, echt zo zielig. Monique: Hier ook een mindere nacht gehad hoor. Senna vond het veel gezelliger om bij mama te liggen. Ik moet echt weer wennen hoor aan die gebroken nachten. Senna kan zich soms even vermaken in de box maar soms ook niet hoor. Hoe is het met je buurman. Klinkt ernstigs allemaal gebroken rugwervels. Ga er van door Senna huilt. liefs
Veel plezier morgen, Kelly! LIS: brrr, zal idd koud geweest zijn zo lang buiten. Kost ook een hoop energie. Zielig voor Marijn zeg, hopelijk groeit hij er gauw overheen. Charissa: lekker he, de avond voor jezelf. De middagen zijn idd wel pittig dan maar daar wen je gauw aan. En 's avonds heb je dan ook echt lekker lang tijd voor jezelf. Of op tijd gaan slapen, is soms ook heerlijk. Monique: jeetje, gebroken rugwervels, niet fijn. Je hebt wel goed verslag gedaan. Sappie: 1e brief al verstuurd, wat goed van je. Je vindt vast zo weer iets nieuws maar het blijft naar, vooral omdat het achteraf gezien voorkomen had kunnen worden. Vandaag weer veel te veel gedaan dus zometeen weer lekker hangen. Heb elke avond krampjes dus het begint te rommelen. Maar nog niets wat op echte weeen lijkt. Vanaf vannacht mag ik thuis bevallen!
Haha Lis ja zo doet Jaime dat ook. De eerste keer dat ze het deed werd ik een beetje pissig, zo je jas op de grond gooien. Maar ideaal is het heh? Hier ook druk bezig met dat ze zichzelf gaat aankleden... En Marijn astma, dat is niet zo'n fijn nieuws. Welke pufjes heb je gekregen? En slaat het aan? AM heh getsie heb je al wata gehoord van de buurman/vrouw? Dan moet je behoorlijk raar gevallen zijn als je dan zo het huis uitgetakeld moet worden. Leuk dat Kyllian ook zn jas zo aandoet! Sap logisch toch dat je verdrietig bent. Je vertrouwde werkplek en ook collega's. Ik vind het erg knap van je dat je al zo snel een brief hebt verstuurd. Werkte je al lang daar waar je nu ontslagen bent? Kel oh leuk voor het eerst naar buiten! Voel je je wel al wat beter? Ik hoop het toch. Grappig om te lezen dat je nu toch weer zoekt voor andere speentjes. Ieder kind heeft zn eigen dingetjes heh? Hoe gaat het met Daynah? Is ze lief met Senna? Fajah oh Fenna is echt precies Yorben heh. En wat wordt ze groot joh! Ik wil haar ook echt nog eens zien hoor in het echt. Sem bij jou ook bezuinigingen...pfff het klinkt ook behoorlijk heftig zeg. En kunnen er dan minder kinderen geplaatst worden of worden de groepen groter met minder bezetting? En als het wordt verplaatst moet je dan verder reizen? De locatie die jullie nu hebben klinkt wel heel goed zeg. Heerlijk dit weekend met zn drie. Maar eigenlijk niet bijzonder veel gedaan hahah. Zaterdag even gewinkeld, nieuw dekbed gehaald was nodig. Nieuwe overtrekken voor het bed en een hamsterkooi..hahah. ik zag dat ding bij de blokker en vond m zo leuk, dacht ga een hamster voor Jaime kopen. Dus daarna chiel thuis afgezet (hij was het niet eens met de aankoop van een hamster dus ging niet mee de hamster halen..haha) en op jacht naar een hamster. Hebben een russische dwerghamster gevonden, grijs met zwarte strepen. hij is heel klein, is nog een baby (ja ik heb ook een baby ). En gelukkig hij leeft nog. Nl vannacht hebben die katten zn kooi omgegooid, hele huis lag vol zaagsel en stro. En geen hamster. Jaime al op de hoogte gebracht en die balen natuurlijk. Wij toch nog gezocht en zat hij tussen de kast en het wijnrek. Gelukkig maar. Vandaag nog naar balorig geweest met vrienden van ons en hun twee zoontjes. Zo liefzijn ze. Maar zo verschillend! lfs
Lin: hahahahahaha leuk een hamster, heeft hij/zij ook een naam of moeten jullie die nog bedenken. Maken die dieren niet in de nacht veel herrie? Daynah is nog steeds lief voor haar zusje. Ik merk alleen wel dat het soms te druk is voor haar met al dat bezoek en cadeautjes die er komen. Dadelijk als de rust is gekeerd dan maar een goed ritme vinden. Mirjam: Ik had ook wel vaak van die vage krampen, maar echt doorzetten deed het nooit. Ik hoop dat jij ook snel mag bevallen. Ik ben benieuwd naar de naam en hoe hij eruit ziet. Ik geloof dat Senna af en toe last heeft van krampjes. Ze is een beetje onrustig. Hoop dat ze vannacht wel lekker gaat slapen. Sabino ligt nu al in bed. Senna krijgt dan nu om 21.00 uur een voeding en tegen 00.00 uur. Ik doe die van 21.00 uur en dan hij van 00.00 uur. Kunnen we allebei wat slaap pakken. Alhoewel ik niet kan blijven liggen als ik Senna hoor huilen. Ik ga even surfen. Liefs
Kel bij Jaime had ik dat Sab Simplex toen gehaald voor die krampen. wonderspul. Ik vond dat echt toen het ergste zo zielig die krampjes en die beentjes maar heen en weer. Oh als ik die tijden hoor van jullie...brrrrr. En wat je zegt je kan dan toch niet blijven liggen. Spam je nog ff? Jaime heeft de hamster hoppie genoemd..hahaha. WEet ook niet waarom maar is al een stap verder dan dingen noemen van dan wat het is dus pop heet pop poes heet poes..haha.
Het klussen werd drie keer niks trouwens. Ik dacht laten we een flesje cava opentrekken, nou heb ik geweten dat viel helemaal niet goed. Hing kotsend boven de pot...ach je went eraan de nieuwe ronde en nieuwe kansen
Jaime geeft een snoepje aan Yannick (zoontje van onze vrienden, 2 jaar oud hij is begin okt. 07 geboren maar kent dus serieus alle automerken als hij het logo ziet )
En Jaime en ik. Mn vriendin zegt altijd als we elkaar zien pfff precies jij. Ik zie wel dat ze op mij lijkt maar vind ook wel beetje op chiel. Moet mn haar (nog steeds) verven...Dus let daar niet op.
LIS: jeetje jullie zijn ook vaak op de HAP te vinden he Zielig hoor dat hij steeds zo benauwd is. Ik hoop voor hm dat de pufjes helpen. Kelly: ja die nachten zijn niet fijn he. Veel plezier morgen met je kraambezoek van de meiden! Panda: morgen alweer 37 weken, joepie! Beebje kom er maar uit! Sens: hihi een russiche dweghamster baby. Dan heb ik heel veel baby's gehad ( ik had een mannetje en vrouwtjes russische dweghamster en ze bleven maar doorgaan met baby's maken ). Ja grappig van die jas he...hij laat het nu bij iedereen waar we zijn zien. Gezellig dagje ballorig gehad dus jullie. Leuke foto's! En jullie lijken ook gewoon sprekend op elkaar! Wel stom mn verslagje over de 'buurman' he haha, maar je schrikt toch ff als er ineens een ambulance met zwaailichten voor je deur staat (aangezien we in een uithoekje wonen met maar 3 bewoonde huizen in ons rijtje van 10...maar bleek dus 1e huis van het andere rijtje te zijn en de ambulance stond dus voor onze deur omdat de brandweer bij hun huis moest kunnen.) Verder geen idee hoe het met hm afgelopen is. Hier zitten we weer pas net. Kids eindelijk op bed, waren uurtje geleden terug van mn nichtje. Morgenochtend naar een vriendin met Dyon. Kyllian gaat naar het kdv. 's Middags ga ik met Djurre even naar meubelboulevard, kijken voor een salontafel. We hebben afgelopen vrijdag een nieuwe bank gekocht (komt pas over 12 weken) en willen er dan ook een andere salontafel bij.
Trena: gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Ga je nog iets leuks doen vandaag of lekker thuis? En wat lijkt Fenna toch op Yorben zeg!!! AM: ja wij hebben nog weleens contact met de hap hè? Maar Marijn klinkt de laatste weken echt wel benauwd. Morgen weer naar ha. Op het kdv heerst RS virus dus ik vraag me eigenlijk of het dat niet is. Ik moet nog steeds Dyon komen bewonderen hè. Kan jij volgende week maandag? Dan is Kyl op kdv dus dat is wel jammer. Maar op woensdag is het maar zo krap bij mij en dan logt Marijn 's middags te slapen. Kel: veel plezier vandaag met Sap, Sem en Zap of zijn ze alweer weg? Hoe voel je je? En je onderkantje? Kan je alweer beter zitten? Lekker dat je er even uit bent geweest. Verder weet ik even niet meer... O ja meiden. Ik ga hier niet verklappen wat er krijgen. Wes wil het echt niet vertellen en vond het destijds niet leuk dat ik het bij Marijn wel had verteld. Dus ook voor jullie is het dan nog een verrassing. Zo, ik ga even op de bank liggen. Marijn slaapt en Jesse zit spelletje op de V- tech te doen.
Lis: Wat zielig dat Marijn astma heeft. Je tobt wel behoorlijk met je twee kids he. Hopelijk is nummer 3 de gezondere versie van Marijn en Jesse. Jammer dat je t ons niet vertelt, maar ook wel weer leuk om een verrassing te hebben in de zomer he Lin: Hahaha Hoppie, leuke naam voor de cavia. En wat een leuke foto van jou met Jaime. Idd twee druppels water hoor. Trena:Gefeliciteerd met je verjaardag! Wow wat een kopie van Yorben is Fenna zeg! Mooi meisje hoor. En ze groeit ook lekker door he. Panda; Nou meid kom op dan, bevallen met die hap. Nu mag het. Spannend wanneer de kleine man komt. Vanmorgen naar Kel geweest om de kleine Senna te bewonderen, Wat een popje is t weer. Zo klein, lief en mooi en een bos haar waar Yannick jaloers op kan zijn hahaha. ff Gezellig gekletst met zn 4en toen gelunched vlakbij. Mest helaas vroeg weg om Jill weer op te halen bij oma, was weer erg gezellig. Hier alles zn gangetje. Nog niet voor de keuken gaan kijken wegens tijdgebrek. Komend weekend hopelijk. Geen nieuws verder. Tot laterzx
Ja met de oren tobben we vooral het eerste jaar hè. Toen ze eenmaal buisjes hadden, viel het wel mee. Alleen nu weer met Marijn. Hopelijk heeft de derde geen oorprobleem maar ik ga er maar wel vanuit. Lin: ja wat lijkt Jaime toch op jou zeg. Alleen dan met krullen. Lief staat het wel die krullen! Zap: Nog niet voor een keuken op jacht geweest dus? Ach, komt wel toh. Keukens lopen niet weg hahaha. Ga Wes even bellen. Auto staat in de garage om gemaakt te worden na de aanrijding. Even kijke hoe laat we die gaan ophalen.
Trena: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van. LIS: Heh jammer dat je het niet gaat vertellen. Dan moeten we maar blijve gissen. Ik blijf bij een meisje. Wanneer moest je nou ook alweer gaan? Monique: En nog een leuke salontafel gevonden? Lin: Ik vind Jaime ook zeker wel op jou lijken maar ze heeft ook wel veel van Chiel vind ik. Leuke foto's. Vanmorgen zijn dus Zap, Sap en Sem op bezoek geweest. Was weer gezellig om ze even te zien. Heb een mooie luiertas gekregen en een shirtje en sokjes van lief. Erg leuk allemaal. Ik ga beginnen met koken. Kom later nog even spammen. Liefs
Gefeli Trena! Sens: Jaime lijkt op jullie allebei vind ik. Die krullen zijn echt mooi. Zal best gedoe zijn met wassen enzo maar het staat haar geweldig. Dat van die automerken is een jongengsding denk ik want Bastian deed dat op die leeftijd ook. Hij hoefde niet eens het logo te zien, zag het gewoon aan de vorm. LIS: ach, ook wel leuk als het een verrassing blijft. En idd hopen dat deze geen oorproblemen krijgt. Hoeft niet he, ik had vroeger hetzelfde maar Bastian tot nu toe helemaal niet. Kelly: lekker verwend, goed zo! Monique: leuk, nieuwe bank! Wil ik ook maar dan moet eerst de box er weer uit want anders is er niet genoeg ruimte. Duurt dus nog wel 'even'. Vandaag de badkamer onder handen genomen. Zelfs de voegen zijn weer schoon.