Kel:Chris is meestal tussen 7 en 8 savonds thuis,vertrekt tussen 3 en 4 u snachts. Zaph:Ga dat ook maar een keer zo beginnen doen met kattenwasjes sochtends en dan om de dag douchen of badderen,scheelt een hoop tijd en werk. Maar Jelte kan zich echt vies maken soms...
Kel:Ik vind 180 cc ook echt heel weinig hoor dat Senna maar binnen krijgt. Zou echt ff informeren.Ze moet toch zeker 500 per dag wel binnen krijgen denk ik.
Hoi, Kel: ik zou morgen even bellen hoor naar de ha, 180 cc op de hele dag is echt erg weinig. Wat rot zeg dat het zo gaat.....sterkte! Zaph: jee yannick is dan zwaar zeg...amy heeft al spekbeentjes en is lekker mollig, ben ik benieuwd naar yannick Brrr...zou niks voor mij zijn met al die ongelukken in de klas. Trouwens al die pubers in het gareel houden zou al niks voor mij zijn haha ik vind het knap dat dat je lukt! Trena: je kan toch ook alleen jelte 's avonds douchen als hij zo vies wordt, hij zal toch wel een groot deel zelf doen of niet? Scheelt je een hoop gestress na het eten. Milou was super lief vandaag! Ze heeft wel 10x gezegd dat ze mij en papa lief vindt (doet het altijd goed he!) en na het eten ging ze al het speelgoed opruimen. En dan ook precies zoals het moet....prulletjes van de grond zelfs oprapen en weggooien Ze vroeg daarna wel om een snoepje zou dat de reden zijn geweest haha. Morgen is mijn zus jarig dus 's middags hebben we feest
Ah Brennied wat een leuke foto! En lachen alles opruimen en dan vragen om een snoepje..haha. Veel plezier bij je zus vanmiddag. Fajah jee wat een tijden heeft Chris dan zeg . Hij zal vast ook wel vroeg gaan slapen als hij zo vroeg weg moet. Hier ook om de dag echt in bad hoor. Hier ook reden van tijd, maar ook omdat Jaime weigert onder de douche te gaan. Maar kan me voorstellen dat als ze ouder zijn en ravotten ze gewoon echt vies worden. Ik weet mn zusje en ik nog vroeger in de zomermaanden na een dagje zandbak..haha. Kel heb je de HA al gebeld? Wel even doen hoor. Het is wel erg weinig wat ze drinkt. Leuk zo'n suikertante van Daynah! Zaph lijkt mij ook lastig met die etterbakjes. Ze zijn ook echt wel brutaal heh. Zou er ook moe van worden! Sem wat is het mooi geworden je woonkamer! Lachen van Jayna dat ze gtst meezingt en kent. Ze pikken idd van alles op heh. Wij hebben nu met praten ook dat we dat echt niet doen waar zij bij is omdat ze alles oppikt. En je meiden zijn echt zo verschillend qua uiterlijk, echt heel leuk. Veel plezier in cp en mooi dat het wat beter gaat met je. Simone lekker opgeruimd. Maar niet teveel weggooien heh je moet straks van alles 2 hebben toch voor jou 1 en voor dennis 1. Ik vind je huis ook erg mooi en wat een prijs zeg . Daar heb je hier in de wijk een twee kamer flat voor. Zo weekend. Heerlijk, was er aantoe. Mooi weer dus ga straks eerst boodschappen doen en dan vanmiddag na de lunch op de fiets met Jaime naar het park. Haar fiets wel te verstaan. Michiel rijdt vanavond richting limburg met Jaime. Lekker avondje alleen. Kom nog wel ff online. Van zaterdag blijft dan niet veel over om leuke dingen te doen maar zondag even naar museum dan Jaime wegbrengen, terug naar Amstelveen lekker eten bij de chinees daar en dan 's avonds naar de musical Beauty & the Beast. Is van een amateurkunstvereniging maar die zijn wel heel erg goed. Ben benieuwd. lfs
Goedenmorgen meiden, Kel: heb je de HA nog gebeld? Ik zou inderdaad ook even informeren, want 180 cc op een dag is echt niet veel. Ik zal Len nog even vragen wat de planning precies is voor volgende week en laat het je dan nog even weten. Zaph: zo, lijkt me best pittig hoor met die pubers. Ik heb het al met die jongens en meiden van 12 die beginnen met puberen, wat een lastpakken soms he. Hier ligt er weer een laagje sneeuw, bij jullie ook? Trena: hier doen wij ook om de dag douchen. Scheelt echt een hoop tijd als je het soms ook niet doet. En helemaal met 3 kids. Jeetje, wat maakt Chris lange dagen zeg. Dan zal hij ook wel moe zijn als hij thuis komt. Brennie: leuke nieuwe foto bij je banner! Amy haar haartjes beginnen wat te groeien of niet? En die van jou en Milou is ook erg leuk! Hihi...Milou netjes opruimen en dan om een snoepje vragen.....slim meisje! Linda: lekker even een avondje voor jezelf dus. En ook naar een musical dit weekend. Ga je met Michiel? Jullie gaan wel regelmatig naar museum of theater he, deed je dat als kind ook altijd al? Ik met zeggen dat ik Len daar echt niet mee naar toe krijg. Geniet van je weekend en de tijd voor jezelf Zo, hier nog ff de laatste spullen pakken, dweilen in huis en we kunnen vanmiddag vertrekken richting CP. Ik voel me vandaag alweer een stuk beter, dus komt helemaal goed dit weekend. Meiden alleen nog erg verkouden, maar verder vrolijk. We hebben er veel zin in. Mijn ouders komen hier rond 13.15 uur en dan gaan we die kant op. Wens jullie allemaal een fijn weekend en tot maandag! Liefs Sem
Sem, Veel plezier bij CP, zonnetje schijnt al lekker dus komt denk ik wel goed met jullie weekendje Lin, Dennis wil niet veel hebben, ik neem het meeste mee en hij zegt ook jij hebt de kinderen, neem jij maar mee. Alleen de tv wil hij hahaha dat zijn echt mannen Zo hier 2 keer gereden naar de stort met grote paardentrailer vol Maar wat ziet het er lekker opgeruimd uit...heerlijk. Zo lekker mijn mannetjes weer ophalen en vanmiddag ff bakkie doen bij mijn schoonouders. Ga ff de was doen. Tot later
Veel plezier Sem! Gelukkig ben je weer opgeknapt! ligt er bij jullie sneeuw bah bah LIN: geniet lekker ff van de zon en de rust Milou is even met ons pap mee dus ik heb lekker tijd voor Amy. Net wezen wandelen en even gefietst naar de eendjes. Lekker weer is het! Amy zojuist in actie; naar mama lopen
En het filmpje...wat super heh hoe ze hun eerste stapjes doen. Blijft mooi!! Milou :: MOV05420.flv video by mamamilou - Photobucket
Haha leuk dat filmpje! Lief even lopen door de knietjes en als een tierelier doorkruipen. Sem echt mooi dat jeje nog beter voelt. Jullie gaan wel vaak heh naar cp. Leuk! Ik ben er nog nooit geweest...Wil wel graag een keer. Oh en ik ging vroeger nooit naar musea. Wel zeer regelmatig met mn ouders naar poppentheater of schouwburg. Nu moet ik natuurlijk soms ook gewoon heh..ook de minder leuke dingen. Ik krijg per week zo'n 2 a 3 uitnodigingen dnek ik voor concerten. Sommige tijden van het jaar meer hoor. Maar ja ik kan niet altijd nee zeggen heh. Is ook zo met openingen van tentoonstellingen. Charissa wow je hebt veel geruimd dan . Wel knap dat je zoveel kan weggooien wou dat ik dat kon. En vanmiddag bakkie doen bij je schoonouders. Wat vinden je schoonouders van dat jullie uit elkaar gaan? En hoe vindt je moeder het? Kel en HA gebeld? En hoe is het met Senna? Zo ik ben met jaime naar de kinderboerderij wezen fietsen. Zij dus op haar fiets. Het ging echt supergoed moet ik zeggen ze fietst als een tierelier zeg. WEl koud en begon op moment te spetteren dus ben weer vertrokken. Zo vast beginnen met het eten, we eten moussaka. Michiel belde nog dat hij zn ouders niet te pakken kreeg over daarheen gaan vanavond. Hij zei nog dat zn moeder liever wilde dat hij zondag kwam ofzo dan ziet hij zn vader wat langer. Maar ja ik zei al op tijd terug want we hebben al dingen staan. Lfs
Sem: mooi geworden jullie woonkamer, lekker fris met leuke foto's! Ben helaas te laat om jullie een fijn weekend te wensen. Trena: ja als ze naar school gaan worden ze idd wel sneller vies he. Is ook wel lekker fris hoor elke dag douchen, doe ik zelf ook maar Kyllian heeft een gevoelige huid en Dyon had ook een uitgedroogde huid. Zaph: hihi nee werken met van die pubers lijkt me idd niet relaxed. Kel: jeetje Senna drinkt dan wel heel erg weinig op een dag. Heb je de ha nog gebeld? Brennie: haha wat lief van Milou dat ze zei dat ze jullie zo lief vond...of is ze gewoon een lekkere slijmbal (kan Kyl ook goed hoor haha). Lieve foto van jullie samen! Sens: naar welk museum gaan jullie zondag? Hier dus Kyl ook weer sinds tijden gefietst, moest zelfs zn banden oppompen. Charissa: je bent goed bezig he met opruimen Staan er bij jullie veel huizen te koop? Hier weinig nieuws. Vanmorgen boodschappies gedaan met zn drietjes en vanmiddag naar de Ikea waar ik met een vriendin had afgesproken. Ook nog vanuit daar naar Toys R Us gelopen en Kyllian en het dochtertje van mn vriendin hebben zich behoorlijk uitgeleefd. Leuk hoe ze nu met elkaar bezig zijn, maar soms wel vermoeiend haha. Ze is behoorlijk druk en die steekt Kyllian daar wel mee aan...die was dus bekaf haha. Morgenmiddag naar een verjaardag van dochtertje van een vriendin. Djurre gaat morgen weg, heeft een opleidingsweekend met overnachting in Amsterdam.
Murning, AM leuke foto's! Kel hoe is het met Senna? En tja....het was allemaal niet zo gepland. Eerst dachten we nee dit kan echt niet. Nu is het wat teruggedraaid. Echt blij kunnen we nog steeds niet zo zijn, maar dat zal nog wel veranderen. Zal niet makkelijk worden de komende tijd, maar goed je weet nooit hoe lang een relatie standhoudt. En om het nu niet te willen en dan over een half jaar als het goed gaat wel dat is ook zo wat. Michiel is zonder Jaime naar Limburg. Ze wilde echt niet mee. Zei dan moet ik bonpa een kusje geven en dat wil ik niet en dan word ik boos. lfs