Kel: achjee Daynah die niet naar de psz wilde. Misschien doordat jij samen met Senna weer naar huis gaat? Kyllian was de eerste keer psz na de geboorte van Dyon ook wat aanhankelijk toen ik hm erheen bracht. Nou netjes hoor Senna dr lengte en gewicht!! Wel wat dingetjes dus waar ze nog naar gaan kijken. Hopelijk is alles daarmee ook goed. Wel snel dat ze dr dan al door gaan sturen voor fysio, maar baat het niet dan schaadt het niet he. Hier ook nog een voorkeurshouding, maar het lijkt wel minder te worden en zn hoofdje is ook niet erger geworden. Maar verder niet druk gaan maken hoor, ze willen vaak het zekere voor het onzekere nemen en meestal is er verder weinig aan de hand. Nog ff over huizenverkoop, hij heeft wel heel erg moeten zakken hoor...geloof dat zn huis in Driebergen nu voor 60.000 onder de vraagprijs is verkocht.
Dank je kel. Maar is denk ik wel beter hoor als het snel gaat. Voor hem maar ook voor mn schoonmoeder.Die zit er zo doorheen arme vrouw. Schoonvader is ook heel naar nu tegen haar terwijl ze hem zo goed verzorgd.
Lin: Jeetje Lin, het gaat nu dus echter achteruit. Hoe is Michiel eronder? Sterkte voor jullie beiden. Ja ik ga idd zelf ook erg vroeg slapen, anders trek ik het ook niet.
Lin: Dat hoor je vaker dat mensen die kanker hebben en in het laatste stadium zitten heel naar kunnen doen tegen de mensen die van hun houden en alles voor hun doen, maar dat bedoelen ze niet zo. Ik zag het bij een goede vriendin ook haar moeder is overleden en deed op het laatst ook heel naar tegen haar dochter en man. Monique: 60.000,00 is echt heel veel zeg. Wij zijn al een tijdje niet gezakt in de prijs aangezien de markt toch heel slecht is. En wij hebben natuurlijk nog niets anders gekocht. We zien het wel. Eens moeten we een koper hebben. Er staan hier nog 4 app te koop en die zitten in hetzelfde schuitje. Ik ga even een bammetje eten met Daynah. Lfs
Lin: och tjeetje, het lijkt nu echt heel hard te gaan. En ik bedoel het niet hard, maar misschien is het weer beter voor iedereen dat hij nu sterft. Och, en je schoonmoeder... ook niet leuk voor haar. Zij zorgt voor hem en dan is hij zo onaardig. Sterkte voor jullie en een dikke knuffel! O ja, kwaaltjes kunnen ook later komen hoor. Bij deze zwangerschap kreeg ik pas last bij 8/9 weken. AM: heftig, zo'n brand bij een patient van je. Kwam je daar vaak? En Kyllian alweer om half 5 wakker Hier was het 4.45 uur. Marijn is de hele week al heel onrustig en is halve nachten wakker. Gister al van 0.45 tot 3.30 uur, gelukkig sliep hij vanochtend na een half uurtje door, maar goed... ik was daarna natuurlijk wakker. Kel: Dan is Senna toch wel mooi gegroeid. Hebben ze nog iets op cb gezegd hierover? En zou me niet te druk maken hoor. Het is wel goed dat ze het in de gaten houden en er nog een keer naar kijken. Maar jouw gevoel is vaak het best he. En je hebt echt 2 prachtige meisjes hoor. Wel balen dat Daynah nu ook ging huilen op de psz toen je wegging. Hopelijk snel weer over. Simone: hoe is het met Jayden nu. Was het ook oorontsteking? Daar komt idd weleens koorts bij kijken. Hoofdeind wat hoger zetten he, op blokken ofzo. Dan is de druk op de oren wat lager. Weet er alles van, van oorontsteking he Zap: hoe was jullie etentje samen en daarna lekker door kunnen slapen? Sem: hoe is het met Jayna gegaan verder op psz? Wel zielig. Ik zou niet weten of ze ook last kunnen hebben van verlatingsangst. Wij hebben ook weer van die slapeloze nachten. Marijn is van de week erg onrustig. Gelukkig trek ik het overdag nog wel aardig, maar 's avonds gaat het lichtje uit hoor. Vanochtend heb ik de kids weggebracht, zodat Wes op tijd naar zijn werk kon. Kan ie vanmiddag op tijd weg en vanuit het werk boodschappen halen. Het is beetje crisis bij ons thuis. We eten alleen maar restjes, omdat we vorige week geen boodschappen hebben gedaan. Ik moest om 9 uur bij vk zijn, dus dat kon mooi. Het zijn alleen 2 van die treuzelkonten die jongens. Nou ja, uiteindelijk wel om 8.55 uur daar. Alles weer prima. Bloeddruk 100/60. Ze kon nog niet voelen hoe de baby ligt, maar goed... nog even tijd voor he. Ik kwam er gister achter dat ik na deze week nog maar 11 weken werk Pff... gaat echt snel! Ga zo even lunchen met de mannen hier.
Jeetje Lis wat een lage bloeddruk! Die van mij was toen met Jaime 150/100-105. Echt lekker dat Wes dan altijd boodschapjes doet! En de hele week restjes, maar wel lekker dat alles dan weer leeg is of niet? Weggooien is ook zo zonde. Had je bij de jongens wel eerder kwaaltjes? Ik had metJaime wel echt vanaf begin die krampen en die borsten. Verder niet veel.Maar goed vanaf volgens mij 12 of 13 weken steeg die bloeddruk al flink snel. Oh wat ik ook bij Jaime had was vanaf het begin een enorme pukkelkin! Op een plek rechtsonder schuin bij mn mondhoek. Zat vol pukkels. Heb ik nu gelukkig nog niet. Zoals vandaag ben ik dan wel weer van oh nieuwsgierig wat het wordt en hoe het eruit ziet. Morgen misschien weer anders. Kel oh deed die moeder ook zo naar. Kreeg zij ook morfine? Ik dacht misschien heeft het ook wel daar mee te maken. Dat is ook zo'n wazig spul. Ik ga ook ff bam eten. Heb knorrend buikje. Boodschappen moeten nog gedaan worden...jaime is beetje humeurig... lfs
Lydia: Zo je bloeddruk is idd laag zeg. Als jij je goed voelt zal het wel in orde zijn toch? En Marijn zo onrustig deze week. Hoe kan dat nu? Je weet het soms eigenlijk niet heh met kinderen. Over die verkoudheid hebben ze niet echt wat gezegd. Ja neusje goed schoonhouden. Ze hebben naar haar ademhaling en longentjes gekeken en die waren niet heel benauwd, dus ja wat moeten we dan heh. Lin: Ja die moeder van mijn vriendin kreeg volgens mij ook morfine. Komt echt door die medicijnen. Maar het is niet leuk om iemand zo te zien. Maar wat ik al zei ze bedoelen het echt niet zo. Ze weten het zelf niet dat ze het doen. Ik ga zo Senna wakker maken voor een fles. Moet om 14.00 uur bij de logopedist zijn met Daynah en Senna blijf maar lekker slapen, die zal wel moe zijn van die prikken. Lfs
Lin: wat Kel idd aangeeft, die morfine zorgt ervoor dat mensen anders doen en reageren hoor. Ik heb na een operatie ook eens morfine gehad en zei toen rare dingen. Heb je verder nog iets gehoord? EN Jaime chagerijnig, ze was ook zo vroeg wakker vandaag Voor ons is dat normale tijd hoor. Bij Jesse en Marijn had ik idd wel eerder kwaaltjes. Hopen dat het bij jou allemaal mee gaat vallen. En hoge bloeddruk is erger dan laag hoor. Ik heb weleens last van wat duizeligheid als ik opsta, maar dan weet ik dat eerst even moet zitten voordat ik ga lopen. En was in het begin erger dan nu. Kel: pfff... Senna is echt al lang verkouden. Zo zielig als ze met hun mondje open moeten slapen. Gelukkig waren de longetjes schoon. Ik denk dat je bij Daynah ongeruster was of niet? Niet dat je je nu geen zorgen maakt, maar bij een eerste is alles toch anders. Pfff... ik zit hier weer alleen. Kon net niets doen, want de netwerkschijf lag eruit. Heb maar even mijn autoverzekering geregeld Ga nu dus nog maar even wat doen. Bijna weekend, heb er zin in. Geen afspraken, dus maar weer even wat aan de babykamer proberen te doen.
Haha Lis ook handig toch dat ff regelen. Ja als je niet kan werken houdt het op hoor . Ik heb zelf ook eens morfine gehad, toen na de ks. Twee of drie dagen lang. Voelde mij ook heel wazig. Je hoofd denkt rare dingen en lijkt alsof hij nietin je lichaam zit ofzo, alsof je overal van ergens anders naar kijkt ofzo. Had jij dat toen ook zo? Kel hoe ging het met Senna haar fles?Opgedronken? En hoe was logopedie van Daynah? Hier niks meer gehoord zal vandaag ook wel niet. Morgen even afwachten wat hij doet of hij die dialyse nog wil of niet. Pfff half vier alweer gaat zo snel zo'n dag thuis.
Zo wij zijn ook weer thuis. Gelijk even boodschappen gehaald. Is dat ook weer gebeurd voor het weekend. Lin: Ik vind de dagen ook super snel gaan nu ik thuis ben. Logopedie ging wel goed. Maandag moeten we naar het Audiologisch Centrum weer en gaan ze kijken of ze is opgeschoten in een halfjaar. Ben benieuwd. Logopedist vindt dat er soms geen touw aan vast te knopen is bij Daynah omdat ze het de ene keer wel goed zegt en de andere keer weer niet. Lijkt me sowieso wel lastig bij een kind van 3. LIS: hihihihihi groot gelijk hoor om even prive zaken te doen dan. Leuk om weer aan de babykamer te beginnen. Worden de kleuren echt naar het geslacht of niet? Senna heeft toch wel last van haar prikken. Ze is onrustig en ze is veel aan het jammeren, dus niet echt huilen. Lekker veel knuffelen met haar vandaag. Heb haar beentje ook al een paar keer gemasseerd meer kunnen we niet doen. Ga even met Daynah spelen. Liefs
Lin: ja, dat was bij mij ook. Ik heb toen de verplegers een sponsengevecht zien houden in de uitslaapkamer Met natte sponzen naar elkaar gooien. Iedereen verklaart me voor gek, maar ik heb het echt gezien! Hahahahaha! Nou, hopelijk blijft het een rustig weekendje voor jullie, maar zondag dus toch naar Limburg. Zo'n dag thuis gaat snel he! Kel: wow, doe jij alle boodschappen met 2 kinderen erbij? Dat doe ik nooit hoor. Vond dat altijd veel te veel gedoe. Nu doen we dat nog steeds nooit met 2 kinderen erbij. Hooguit een paar boodschappen voor een paar dagen. Kamer van de jongens is stoer rood geworden. Voor de baby zijn we er toch nog niet uit. Ik vind het nu te hard. We wilden een paarse tint, maar dan wil ik wel zacht. Dat is best moeilijk. Paars zegt ook niet zoveel he, of het een jongen of een meisje is. Meiden, fijn weekend. Ik ga mijn jongens ophalen en lekker naar huis!
Lin:Aaah wat erg van je schoonvader,gaat nu wel heel snel achteruit he?En ga je het hem niet meer vertellen van je zwangerschap voor hij sterft,zodat hij het toch nog meekrijgt?Lijkt me wel moeilijk die situatie.Weten jou ouders het wel al?? Lis:Zooo lekker hoor,je moet niet lang meer werken en dan lekker de hele zomer thuis,Heerlijk. Kel:Zielig he die prikjes,gaat het nu wel weer met Senna? Mooi kindje hoor....prachtige fotos. Am:Wat een naar bericht van die client van je.Bah krijg er de kriebels van.Was hij/zij al oud? Hier verder prima. Morgen naar mn ouders op de middag om soep te gaan eten,mn moeder heeft elke zaterdag een pan verse soep,maar het lukt ons niet altijd om te gaan.Vroeger zaten we elke week met het hele gezin bij mn ouders...broer/zus plus aanhang erbij. Heb vandaag nog een paar fotos gemaakt voor Fenna haar doop. Ga die fotos dan op een kaart plakken met een tekst erbij als bedankje voor degene die op het doopfeest komen. Ga hem ff uploaden.. doei doei fijn weekend.xxx
Fajah oh echt lief die foto's dat koppieook zo serieus. En ze is echt precies Yorben, wordt steeds meer lijkt het wel of niet? Oh hoort wel echt bij weekend heh een pannetje soep. Jammer dat het er niet altijd van komt maar nu wel dat is extra gezellig dan. Moet Jelte vandaag nog naar de voetbal? Lis sponsengevecht hahah. Dat had ik niet. Wel gewoon heeeel wazig. Kwam die verpleegkundige binnen omdat Jaime moest eten, twee van die staarten ahd ze aan de zijkant maar dan met vlechten erin. Zo'n big mama was dat. Oh die was nog waziger door die morfine van mij. OH en fajah niemand weet het nog hoor ik wil eerst dat gesprek met de psycholoog afwachten. Heb echt nog geen idee wat te doen. Ja dan weer wel maar dat verschilt dus steeds. Ik denk niet dat de vader van michiel het ooit zal weten. Gister hoorden we al dat de vader van chiel nog wel een keer dialyse wilde proberen (ik dacht het al). De moeder van chiel belde vanochtend dat de dialyse alleen weer niet is gelukt. Bloeddruk is te laag, te weinig vocht oid. Ze zijn twee uur wezen proberen maar geen resultaat. Weten het niet zeker maar vermoeden dathij nu niet meer zal proberen. Zonder dialyse kan je 1 tot max 2 wkn. Afgelopen dinsdag is de dialyse voor het laatst gelukt. Het lijkt erop of het aftellen is nu. Wij hebben zelf het idee dat twee weken er niet in zitten, maar je weet het natuurlijk nooit. Vorige keer datde nier niet goed werkte was het 2 dagen en toen scheelde het een haartje of hij had zichzelf compleet vergiftigd. Ga ff de krant lezen. Net bij kaasboer en bakker geweest.Jammer van de regen nu..... lfs
Goedemiddag allemaal, Trena: Wat een leuke foto's van je meisje zeg. En wat is alweer groot. Lekker rustig weekendje voor jullie dus. Heerlijk toch. Hier ook hoor. Helemaal niets gepland. Lin: Goh het is dus nu alleen maar afwachten wanneer hij overlijdt dan. Vreselijk hoor. Hier vanmorgen is Sem even op de koffie geweest met Jayna en Faya. De meiden hebben lekker gespeeld en gepuzzeld. Faya vond het allemaal wel okay en Jayna was eerst afwachtend maar ging toch ook wel spelen uiteindelijk met Daynah. Voor de rest niets bijzonders dit weekend. Heerlijk hoor.
Hahah toch hadden Jayna en Daynah ook wel zusjes kunnen zijn hoor Lieve foto met zn 4en Kom later weer hoor meiden, ben momenteel nogal druk......... Liefs
Goedenmiddag meiden, Kel: leuke foto's van onze meisjes! Vond het gezellig om gister ff bij jullie te zijn. Jayna vond het ook erg leuk en vraagt nu steeds of ze ook een elastiek met een bloem mag, net als Daynah...haha.... Linda: goh, wat een spanning toch weer met je schoonvader, dan zal het nu misschien toch wel heel snel gaan. Sterkte ermee, echt zware tijden voor jullie zo. Lydia: mmmm....paarse kamer, misschien toch een meisje dan...hihi....we blijven gissen he. Jeetje, het gaat echt snel ook weer deze keer bij jou. Voor je het weet weer verlof en Marijn straks gewoon 2 jaar Zaph: hoe was jullie etentje van de week? Even lekker genoten samen? En lekker bij kunnen slapen? Heb je de kinderwagen al verkocht? Wij hebben 'm nu ook op MP staan, hoogste bod 210, maar wil er echt meer voor. Verder weet ik het ff niet meer. Gister in Capelle aan den Ijssel geweest. Ik eerst met de meisjes ff bij Kel, Sabino en de meisjes op de koffie. Leuk om te zien hoe die bijna kleuters zo'n lol samen kunnen hebben. En wat kunnen die meiden dan samen gillen.... 's middags bij lenhard's oma geweest, die weer blij was ons te zien. We waren om 21.00 uur weer thuis. Meisjes in de pyama in de auto lekker geslapen en meteen door naar bed. Nu lekker lui dagje thuis en wachten op ajax-psv straks.....Len is nu al zenuwachtig. Ga ff bakje thee zetten... Liefs Sem