Aaaaah wat een lieve fotos kelly.... Iedereen bedankt voor de felicitaties,lief van jullie <3 Ben flink verwend.....centjes,bloemen,lekker producten van Rituals,kaarsenhouders... Volgend jaar dan echt 30 ..... Ook nog met Fenna naar CB geweest en 3de prikken. Ze heeft nergens last van en niet gehuild ook. Ze weegt 5660 gr en is 63 cm. Gewicht nog ver onder gemiddelde,maar qua lengte is ze goed,lang mager ding dus nog,ze moet die 5 weken dat ze te vroeg was echt nog inhalen. Volgende maand beginnen met groente hapje,doe het nog niet omdat Yorben ook zoveel eczeem had,ik wacht dus liever. Sorry voor ego berichtje,maar ga nu ff nog bij mn ventje zitten en gebakje eten voor mn verjaardag xxx
Lieve foto's Kelly! Trena: Fenna is al wel lang he, ze groeit dus wel goed. Buik heeft idd een flinke groeispurt gehad Maar valt me nog best mee. Ben benieuwd hoeveel er nog bij komt.
Panda: wow, wat een mooie buik. Heeft idd een flinke groeispurt gemaakt zeg! Nu mag ie komen he. Of ben je het nog niet beu? Ben ook wel erg benieuwd naar de naam bij jullie hoor! Kel: lieve foto's van je meisje met Sap, Sem en Zap. En die laatste 2 van de zusjes... smelt! Jij ziet er ook goed uit, helemaal happy! Trena: heb je een leuke dag gehad gister? Lekker verwend. Ga je nog iets speciaals kopen van het geld dat je hebt gehad? En Fenna dus een lange, slanke meid. Fijn dat ze 't zo goed doet. Zap: wow, wat ziet Yannick er ook lang uit op de foto met jou en Daynah zeg! En een echte kerel. Leuk joh. Verder weet ik even niet meer Hier vanochtend weer naar ha geweest met Marijn. Nu flixotide meegekregen, dus preventieve pufjes. Hopelijk helpt het. Over 6 weken weer terug. Heb nog gevraagd of het RS kan zijn, omdat dat op kdv heerst en dat kan wel een uitwerking zijn. Ook zo'n opmerking waar je niets aan hebt... En zo lief... Ik ging Jesse wegbrengen naar kdv voordat we naar ha gingen. Had Dean, zijn vriendje, alweer de hele ochtend gevraagd of Jesse wel zou komen. En de kinderen zaten al aan tafel, en Dean hield echt een stoel bezet voor Jesse. Er wilde een meisje op die stoel zitten, dus Kim (de leidster) vroeg: Dean, met Sanne naast jou zitten? Zegt Dean: Nee, die is voor Jesse. Echt lief, echte vriendjes. Zo, nu maar even aan het werk.
Trena alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Op naar de 30! Zal zo ff bijlezen, kom later reageren....
Kel: leuke foto's heb je gespamd. Vond het gezellig maandag. Wat een heerlijk klein moppie heb je weer, prachtig meisje is het! Die foto van de 2 meiden is ook erg mooi! En Daynah dus goed aan het helpen, leuk hoor om zo'n grote trotse zus te zien. Is het nog gelukt met 2 kids boodschappen doen? Mirjam: mooie buikfoto! Je draagt het kindje mooi naar voren. De poetsdrang beint dus aardig te komen? Lydia: je houdt het dus als verrassing wat het geslacht van jullie derde kindje zal zijn. Ik gok nog steeds op een meisje....zal dus nog even moeten wachten totdat ik weet of ik gelijk heb. Jeetje, alweer naar de ha Marijn, het houdt niet op he. Hopelijk nu dan eindelijk weer een wat betere periode, sterkte ermee! War lief dat het vriendje van Jesse zijn plekje bezet hield, ze hebben nu echt wel duidelijke voorkeuren he als het om kindjes gaat. Monique: leuk, een nieuw bankstel en salontafel. Wat voor bank hebben jullie uitgezocht? Nog lekker aan het genieten van je verlof? Trena: wat een prachtige foto's van je kindjes weer. Wat iedereen al zegt, wat lijkt Fenna op Yorben, mooi meisje hoor. Lange slanke dame dus. Ze zal dus wel een tijdje nodig hebben om die achterstand in te halen, maar eten det ze verder toch goed? Linda: inderdaad, jij en Jaime lijken echt sprekend op elkaar. Mooie foto van jullie samen! En wat een krullen heeft ze ook, steeds meer lijkt het wel! Hier na mn werkweekend gister dus gezellig bij Kel geweest en vanmorgen had ik vergadering van mn werk. Nu lekker vrij. Len ook weer na vandaag, dus zijn we weer samen thuis. Donderdag op mn verjaardag overdag iets leuks me de kids doen en 's avonds samen uit eten. Heb ik zin in, is alweer een tijdje geleden dat we dat gedaan hebben. Nou ga ff bij de meiden kijken. Jayna is aan het knutselen en dan moet Faya er natuurlijk meteen weer bij staan. Zal Faya ff in dr eigen stoel zetten met een potlood en papier, kan die op haar manier ook meedoen. Tot later! Liefs Sem
Trena: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! En wat een leuke spam van het Senna-bezoekje Laatste foto is echt lief van de zusjes! Fenna ook al bijna 5 maanden en wat een mooi meisje ook, wat lijkt ze toch veel op d'r broer Yorben. LIS: leuk hoor dat het een verrassing blijft Zielig voor Marijn...pechvogeltje LIN: wat heeft Jaime toch mooi krullen! Bij milou wordt het steeds minder, wel veel als ze net uit bad is maar over het algemeen heeft ze nu ook vaak staartjes dus dan gaan de krullen er sowieso uit. Ik vind jullie ook erg veel op elkaar lijken maar ook wel wat van michiel, een mooie mix Sorry meiden.....ik kom later weer. Misschien vanavond. Druk op het werk. Lag gister al om 20.30 te slapen en ben bang dat vanavond niet veel later wordt Hier weinig nieuws. Meiden gaan erg goed. Amy gaat steeds meer ontdekken en wil overal bij zijn waar Milou ook is dus best druk nu om ze in de gaten te houden. Zometeen de meiden op het kdv ophalen, is altijd zo leuk om te zien hoe blij ze dan zijn om je weer te zien Kus voor jullie allemaal!
Goedenavond allemaal, Wat was het koud vandaag zeg....brrrrr niet normaal. Brennie: Lekker toch om op tijd naar je bed te gaan. Doen wij hier nu ook wel hoor. Maar dan om slaap in te halen Sem: Wel lekker dat Jayna zo zichzelf kan vermaken met knutselen. Ik ga geloof ik ook van die knutselpakketen kopen. Daynah vindt het ook zo leuk altijd om te knutselen. LIS: Ahhh wat lief van Dean zeg. Dat hebben Daynah en Quinten ook altijd. Altijd samen die 2. Gaan ze thee voor elkaar zetten zogenaamd. Zo leuk om te zien is dat. Fijne ha hebben jullie. Irritant zulke opmerkingen. Gelukkig is Marijn al wat ouder en sterker als hij het RS virus zou hebben. Ik moet zeggen ik ben nu zo oplettend bij Senna of dat zij niet griepverschijnselen zou krijgen. Ik zit dan zo bij de ha. Trena: Fenna dus helemaal goed gekeurd weer bij het cb. Mooi zo. Leuke foto ook van haar. En jij bent dus lekker verwend. Altijd leuk. Gaat net de deurbel. Staat er een man met een kraampakket voor de deur. Van mijn werk. Leuk joh. Het is met wit papier en daarom een strook geblokt roze papier met Senna haar naam. Wacht even met openmaken met die cadeautjes want Sabino is niet thuis. Vandaag ben ik voor het eerst alleen boodschappen wezen doen met 2 kids. Je moet iig geen haast hebben. Ik had Senna in de maxi cosi op het kinderzitje gedaan van de winkelwagen, begint Daynah opeens te huilen joh dat ze daar wilde gaan zitten, doet ze nooit en nu moest ze opeens daar zitten. Heb gezegd dat het niet kan en dat ze nu een grote meid is en Senna nog niet. Na 2 min ging het wel weer, maar gillen wat ze deed. Voor de rest een relax dagje. Morgen Daynah naar het kdv brengen met Senna en morgenmiddag komen ze van het cb langs. Ben benieuwd. Ik ga even douchen. Wanneer mag je nou weer in bad eigenlijk? Ik had gelezen pas na 6 weken. Ik durf het ook nog niet hoor. Heb nog soms last van mijn hechtingen, tenminste ga er van uit dat het mijn hechtingen zijn. Hoe lang duurt zoiets? Tot laterrrrr Liefs
Bren je bent toch niet zwanger heh dat je zo vroeg op bed ligt . Of ff slaapbuffer houden voor de carnaval straks? (nee hoor ik pest je). Als Jaime uit bad komt is het nog veel erger dan de krullen op de foto. Maar blijft heel erg het onderhaar wat de krullen heeft. Soms wat boven maar dat haar boven is ook nog zo dun, heel gek. Ik denk dat ze het van Chiel heeft. Het lijkt wel meer te worden vooral nu het ook weer wat langer wordt. Lis oh spannend jullie gaan het niet verklappen.Willen jullie het zelf wel weten of ook niet? Dat spul van de pufjes ken ik niet. Al weet ik ook niet meer wat we toen voor Jaime hadden, ook iets van preventief, geen ontstekingsremmer iig. Lukt het met die pufjes? Ik vond het zo'n gedoe! Fajah nog gefeliciteerd met je verjaardag! En volgend jaar dertig is prima toch? Je hebt je zaakjes allemaal goed voor elkaar! Goed dat Fenna gewoon goed groeit. De spekjes komen wel, of niet natuurlijk maar dat maakt ook nietuit. Als ze maar goed groeit in de lengte. Is ze iig geen dwergje Kel oh wat een leuke foto's en sprekend Daynah zeg! Heb je veel kraambezoek al gehad? Ik zou morgen naar mn collega gaan, maar ze kan om elf uur en dan zit ik in meeting dus ander keertje dan maar heh. Panda ik vind je buik erg mooi maar vind hem ook niet klein hoor! Hebben ze een schatting gegeven van hoeveel hij weegt? Hier wel beetje druk en maandag nooit puf om online te gaan. Vandaag om tien over zeven al naar mn werk vertrokken. Het was vandaag gelukkig rustig op de weg dus was er erg vroeg. Ook weer op tijd weg hoor om Jaime te halen.Samen gegeten en daarna in bad, nog even beneden. Ze mocht hoppie aaien. De winkel had gezegd eerst even paar daagjes met rust laten, dan deksel van kooi af en paar dagen alleen aaien, dan op je hand laten lopen i de kooi en daarna pas optillen. Hij moet wennen en ook aan de geur, anders kan hij gaan bijten . Hij heeft volgens mij wel wat overgehouden aan het poezenavontuur. Zn rechterachterpootje hangt wat ofzo. Kan dat gebroken zijn? Ik zal eens googlen of je dan met zon dier naar de dierenarts moet. Maar aan de andere kant....een hamster met een gespalkt pootje ... lfs
Kel volgens mij mag je na 6weken pas weer in bad. Of dat het te maken had met wanneer het bloeden stopt dat kan ook. Ik ben wel eerder dan de zes weken in bad gegaan, maar goed heb dan ook maar iets van 3 dagen gebloed en had een snee in mn buik ipv natuurlijke bevalling. Lastig met Daynah met de winkelwagen. Ze hebben het goed door heh allemaal. Slimme peutertjes!
Sens: ach gos, hamster met gespalkt pootje, zie het meteen voor me. Jij was echt vroeg op je werk. Naja, beter dan lang in de file staan. Vk schat dat het een gemiddeld kindje wordt, sowieso niet heel groot. Ben zelf ook klein he, JP ook. Kelly: ojee, dat soort dingen gaat Bastian ook doen denk ik. Is wel heel normaal he maar lijkt me best lastig om daarmee om te gaan. Vooral als je moe bent. Dacht ook dat in bad gaan met bloeden te maken had. Lijkt me dat als je niet meer bloedt, de wond dicht is. Brennie: hihi, ik dacht ook zwanger omdat je zo moe bent. LIS: leuk zo'n ha. Wat schattig van Dean! Bastian heeft ook een lievelingsvriendje op het kdv maar die doen juist heel stoer en nonchalant haha. Nee hoor, ben het nog niet heel erg zat, voel me nu juist beter dan eerst. Kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat het bijna zover is omdat deze zwangerschap zo lang heeft geduurd. Semmi: leuk, uit eten. Heb knutselpakketen nog niet geprobeerd, is wel een goed idee. Bastian vind knippen en plakken al wel erg leuk. Hier weinig nieuws. Gisteren verkouden geworden, niet fijn, dus vandaag rustig aan gedaan. Morgen weer soppen en poetsen.