OH ja heel wazig hierzo, maar de hamster hoppie... Hij was antraciet grijs met zwarte streep en is nu wit/heel licht grijs met grijze streep...haha.
waar google al niet goed voor is. Hoppie heeft een wintervacht gekregen...hahah. Moet er 's nachts ff een lampie aan, trekt ie weer bij..haha.
Jeetje wat erg weer van dat meisje Milly. Ben dr helemaal naar van. Grijpt je toch meer aan nu je zelf kinderen hebt hoor. De gedachten alleen al. Bah. Ik ga ff Jill halen van de psz Laterz
Vreselijk vreselijk vreselijk voor die Milly!! Ik ben er ook wel naar van geworden. Wat je zegt Zap nu je zelf kindjes heb dan grijpt dat wel meer aan hoor.
Ja, jeetje wat een gek is dat zeg! Ik zit hier ook met tranen artikelen te lezen over wat er gebeurd is. Maar tegen zulke idioten is toch niets te doen? Een buurman nota bene!
Zo ik ben er ook weer even. Beetje druk gehad. Monique: Hoe gaat het eten nu met Dyon? Eet ie alwat meer? En was Kyllian weer zo vroeg erbij? Sem: Lekker hoor dat je alles aan het verkopen bent ruimt lekker op zo. Heerlijk hoor zo'n weekje dat je bijna niet hoeft te werken. Zap: hihihihi nee nee ik was niet aan het winkelen maandag morgen. Ik moest op controle komen met Daynah bij het Audiologisch Centrum ivm haar praten enzo. Wat goed dat je op de fiets bent gegaan zeg. Maar je bent wel lekker geslaagd dus met shoppen. Lin: Toch nog gelukt die dialyse. Zo blijven ze wel bezig heh. Fijn dat het praten toch wel een beetje heb geholpen bij de psych. Uiteindelijk moet je het zelf allemaal beslissen natuurlijk. Mirjam: Zo heeee die Pepijn groeit goed zeg. Alleen maar fijn toch. Verder met jou ook alles goed? Lydia: En nog lekker gemasseerd gisteravond door Wes? Verder weet ik het even niet meer. Maandag ben ik met Daynah naar het Audiologisch Centrum geweest voor controle. Ze zit met bijna alles op het gemiddelde alleen haar taalbegrip niet die zit er net onder, dus daar moeten we aanwerken en ze vervangt sommige letters met een andere letter. Heb gevraagd hoe dat kan en of dat ik zo onduidelijk praat dan. Maar dat was gelukkig niet zo. Sommige kindjes hebben dat en dat heeft dus met de aansturing van je hersens te maken en omdat zij vaak verkouden is hoort ze blijkbaar sommige letters niet duidelijk en vervangt ze die. Vrijdag met de logopedist over hebben hoe we dat kunnen aanpakken. Gistermorgen en avond nog visite gehad. En vandaag een relax dagje. Daynah op het kdv en Senna slaapt nu in de box. Het eten van Senna gaat echt super goed nu. Ze is een inhaalslag aan het doen. We zitten nu gemiddeld op 130cc. Ze spuugt vaak ook nog wel 20cc eruit hoor. Alleen die laatste voeding voor de nacht die wilt ze vaak niet drinken en dat is wel lastig, want zo komen we nooit van die nachten af. Iemand tips?? Ik ga even een wasje draaien. Daynah was vanmorgen te laat om naar de wc te gaan dus een ongelukje in haar bed. Nou ja kan gebeuren. Gaat 9 van de 10x goed. Tot laterrrrr Liefs Kelly
Nou inderdaad gewoon vreselijk nieuws van Milly..... kel: komt vast goed met Daynah dr spraak, zeker nu het wat extra aandacht krijgt toch. Wat goed zeg dat Senna weer zo goed drinkt! Dyon drinkt ietsjes makkelijker zonder die broodjohannespitmeel, maar met wat moeite meestal tussen de 70 en 100cc. Heel soms ineens wel een hele fles van 120cc. Voor de laatste voeding hier geen tips, want wij hadden gisteravond hetzelfde. Had hm om 22 uur wakker gemaakt, maar hij was al amper wakker te krijgen laat staan dat hij wilde drinken. Hij werd dus om 1 uur wakker voor een voeding en toen weer om 4 uur. Die van 3-4 uur is standaard wel. Kyllian heeft een betere nacht gehad! Weet het niet meer precies, hij was geloof ik wel even 2 keer wakker na half 5, maar is weer tot half 7 gaan geslapen. Hij voelde zich ook een stuk beter, opgewekter en minder last van zn keel. Hij wilde dus toch wel naar de psz. Vanmiddag dus naar de kermis, want dat hadden we beloofd als hij beter zou zijn Djurre zou dan rond 4 uur thuis zijn, gaan we even met zn allen. Net samen even in het voortuintje bezig geweest (babyfoon mee naar buiten ), wat een heerlijk weer!
Hier ook de violen weer in de bakken aan t balkon hoor. Staat wel weer gezellig Kel: Komt goed hoor met Daynah. Veel aan werken en dadelijk merk je er niks meer van. Goed zo dat Senna weer lekker drinkt! Am: JIj ook een beter nachtje gehad met je knulletjes dus. Die laatste fles van 22 uur was hier ook vaak een drama. Ik gaf hem vaak als ie nog in zn bedje lag, gewoon al slapende dronk hij dan toch wel wat. Misschien een idee voor jou en Senna?
Nou Senna heeft nu haar huil/schreeuw uurtje. Ze wil maar niet slapen. Nou vind ik sowieso dat zij weinig slaapt op de dag meestal van die haze slaapjes. Gelukkig gaan de avonden/nachten wel goed hoor, dus beter op de dag dan 's-nachts... Fijn dat het met Kyllian weer wat beter gaat en dat het niet zo vroeg was vanmorgen. Veel plz op de kermis. lfs
Staat zeker gezellig! Maar hier nog geen planten hoor. Moeten nog bloembakken hebben, maar eerst maar eens tegels in de tuin gaan leggen We hebben voor even al het grint en zand weggeveegd, raam, vensterbank, bankje en paaltjes even schoongemaakt. Kunnen we proberen Maar dan verschoonde je hm niet meer? Ben vandaag wel naar maatje grotere luiers gegaan (maatje 2 was op), dus misschien houden die het beter 's nachts
Kelly: achjee huiluurtje al begonnen. Meestal zijn die rond etenstijd toch? Hier wil er altijd iemand juist rond etenstijd aandacht. Hier ook nog vaak hazeslaapjes overdag. Als we we weg gaan slaapt hij wel de hele tijd, dus soms wel 5 uur op een dag. Maar inderdaad gelukkig gaan de avonden en nachten wel goed! Hier ook, ondanks dat hij nog niet doorslaapt...maar ach we hebben nooit drama avonden of nachten gehad. Vooral de avonden slaapt hij hier het best. 19 uur naar bed en als we hm dus niet wakker maken meldt hij zich rond 1 uur voor een flesje. 6 uur ertussen dus, maar deed hij dat dan maar 's nachts
Ja dat is hier idem Monique. Om 18.45 uur geef ik een fles en dan komt ze meestal rond 00.30 uur. We hebben haar ook weleens wakker gemaakt rond 23.30 uur maar toen dronk ze echt niets en dan komt ze 2x in de nacht. Ach die nachten gaan er echt wel een keer van af. Had gehoopt als ik weer ging werken maar ben bang dat we dat niet gaan halen. Over 3 weken alweer aan de arbeid.....bleghhhhhh!!!
Nee ik legde em in bed om uurtje of 18 uur en dan niet meer verschonen daarna. Luier nummer 3 of 4 houdt dat prima. Nu ook gewoon s avonds rond 18/19 uur laatste luier en dan s morgens vroeg pas weer(2 flessen later)
Goedenavond meiden, Wat een verschrikkelijk nieuws inderdaad van Milly, bah....kreeg er kippevel van toen ik het hoorde.... Kel: wat goed dat Senna nu zo goed drinkt, gaat helemaal goedkomen met je meisje! En Daynah zal het gebruiken van de juiste letters straks vast goed oppikken met wat extra oefenen. Alleen maar goed toch dat je er nu dan mee aan de slag kunt gaan? Monique: lekker in de tuin bezig geweest. Wel fijn als dat dan straks ook allemaal af is. Achtertuin moeten jullie ook nog toch? Fijn dat het slapen nu iets beter ging met Kyllian, hopen dat het nu doorzet! Zaph: jeetje, met 2 kids en een buggy op de fiets, lijkt me inderdaad een heel gedoe. Zou het niet aandurven denk ik. Jij de violen dus ook alweer aan het balkon, staat altijd meteen weer zo vrolijk he. Hoe is het verder met de kindjes? Linda: het blijft toch een lange weg voor jullie allemaal zeg met je schoonvader, zwaar hoor. Alles draait daar steeds om en je weet gewoon niet hoe lang het gaat duren. Boeken jullie nu wel nog iets voor het paasweekend? Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de psycholoog. Zet je dan toch wel weer aan het denken. Simone: lekker, naar Parijs, leuk zeg. Ben je er vaker geweest? Al veel kijkers gehad voor jullie huis? Lydia: je zal het inderdaad nog wel erger merken als je nu slechte nachten maakt. Met nog 2 kids ronlopen en zwanger, lijkt me best pittig, of valt dat je wel mee? Heb je verder vervelende klachten? Lijkt de zwangerschap ook op je eerste 2? Nou, vanmorgen Jayna naar psz gebracht. Ze had er veel zin in en zei in de auto ineens dat ze zo graag weer bij juf op schoot wou. Ging ik weg, begint ze ineens weer te huilen en te zeggen dat ze mee naar huis wil. Toen ik haar aan juf gaf, was het ook meteen over, kreeg ik een kus en kon gaan. Had nu het idee dat ze een beetje expres zielig deed om zo extra aandacht te krijgen van de juf. Dat kan ze natuurlijk ook op een andere manier vragen, de boef... Vanmorgen nog gaatje laten vullen bij de tandarts, stelt dan niks voor nu ik mn verstandskies heb laten trekken. Nou, ga ff bakje koffie drinken en zo naar de zonnebank.....lekker voorbruinen voordat we volop van het voorjaarszonnetje gaan genieten. Liefs Sem
Ooww die nachtvoedingen Ben het nu al zat hahahaha. Terwijl het best meevalt, hij wil zijn laatste voeding om 21.00 uur en 's nachts om 1 en 4 uur en dan weer om 6 uur. Moet hem alleen echt nog wel verschonen 's nachts. Monique: een betere nacht! Ben benieuwd of het doorzet. Kleding duurt wel even hoor voordat alles weer past, ben vreselijk aan het vreten. Heb wat in te halen. Brennie: heerlijk om niet meer misselijk te zijn! Profiteer er dus behoorlijk van haha. Gefeli met het lopen van Amy! Nu wordt ze echt groot! Kelly: haha Senna die een inhaalslag maakt. Kwam het dus toch door de verkoudheid? Semmi: lijkt idd wel om aandacht vragen. Ach gewoon niet teveel op ingaan dan gaat dat wel over. Gelukkig gaat ze wel weer met plezier heen! Ja, Bastian heeft ook veel last gehad van krampjes. We zijn met hem zelfs naar een osteopaat geweest. Lijkt me bij Pepijn niet nodig, die heeft wel last maar niet zo extreem en ook niet de hele dag. Robine: zie het al voor me, met de bepakte fiets. Lijkt me wel lastig, vooral met buggy erbij. Zwabbert zo. Wel goed voor de conditie. Sens: klinkt goed, je gesprek met de psy. Wat zij zegt, zo zou ik zelf ook denken. Schoonpa dus precies wat je al dacht, erg zeg. Pepijn is nu net zo groot en zwaar als Bastian met 2 maanden. 8) Gaat op zich prima met twee, valt me mee. Die eerste periode is sowieso even zwaar vind ik, maar dat was bij de eerste ook. Schoonma komt volgende week vrijdag weer. En in april ook weer. LIS: gaat snel bij jou zeg! Alweer 25 weken! Hihi gillen op de stozuiger, wat grappig. Bastian wil altijd zelf stofzuigen. Hij kan het al best goed. 8) Bastian is soms iets te gek op zijn broertje, moet echt in de gaten houden dat hij zachtes aait enzo. En hij is nu ook af en toe jaloers, dan moet Pepijn aan de kant of naar papa. 's Middags slapen lukt niet en sinds vorige week 's morgens langer blijven liggen ook niet meer. Heb dat eigenlijk nog wel nodig maar ja. Lig daarom 's avonds vroeg in bed. Zal eens kijken of er nog wat te spammen is...