Goedemorgen allemaal, Daynah zit weer op het kdv dus heb ik weer een relax dagje. Ik ga zo nog even shoppen er zit hier een leuke winkel met dames en kinderkleding en op de kinderkleding is vandaag 20% korting en daar slaag ik altijd wel voor Daynah. Ze zijn wel wat duurder, maar het is o zo leuk die kleding en het kan doorgeschoven worden naar Senna heh Ja LIS kom op met die buikfoto. Ben wel benieuwd hoor. Jij was ook zoveel afgevallen en dat komt er nu weer bij. Ach daarna kan je weer aan de lijn.... Mirjam: Pepijn eet goed heh volgens mij. Alleen maar goed toch. Hier ging het eten echt een tijdje goed bij Senna maar het is nu wel weer minder. Daynah is ook verkouden geworden dus zal Senna het ook wel weer krijgen en dat ze daarom niet zo goed eet momenteel. Daynah plast sinds kort ook weer vaker in haar bedje. Vannacht ook weer. Ik blijf zo wassen. Ga haar vanavond weer een luier om doen. Ga er weer van door. Lfs Kelly
Goeiemorgen, Heerlijk zo'n relaxdagje Kel! Hopelijk kun je slagen voor wat nieuwe kleding. Ik moet ook hoognodig wat nieuws kopen voor Jesse. Wat vervelend dat Daynah weer in bed plast. Jesse heeft 's nachts nog steeds een luier hoor. Vaak gaat het 's nachts goed, maar vaak ook niet hoor. Ja, ik was natuurlijk ook flink afgevallen, en kom nu alleen aan. Wel frustrerend maar ja... voor een goed doel. Balen dat Senna nu weer slechter drinkt. Hou maar goed in de gaten. Brennie: jij ook al druk. En dan nog computerproblemen bah! Mirjam: geniet maar lekker van je kleine mannetje hoor! Hier wel een redelijke nacht gehad. Hoewel Marijn echt flink slijm het spugen was, zo zielig. En hoesten. Maar vannacht tot half 5 wel aardig geslapen. Toen was Marijn wakker en kreeg ik weer een afstandsbediening in mijn gezicht en dan zegt ie: Hopla. Hij is helemaal fan van Hopla Maar goed, niet zo brak als gister gelukkig. He meiden, het wordt vandaag mooi weer he! Vanmiddag ben ik lekker thuis, dus maar van genieten!
Hier ben ik eventjes Lis:Ben je al veel bijgekomen dan?Jij bent vast zo weer slank. Kel:Arme kindjes van je die weer verkouden zijn.Niet fijn en zeker niet voor een baby. Beterschap hoor. Lin:Hoeist met je zwangerschap? Am:Is dyon ook weer opgeknapt? Hier een zieke Yorben gister avond. Koorts en spugen en etterende oogjes. Maar vanochtend was er niks meer aan de hand en wou hij naar de psz,dus heb hem maar laten gaan,als het niet gaat zullen ze toch wel bellen. Fenna was naar cb geweest maandag en weegt 6755 gr en is 68 cm.Flink gegroeid dus.Gewicht zit nog onder gemiddelde ,maar met de lengte zit ze erboven. Ga thee zetten,mn vriendin komt zo op visite. Dag lieve meiden....
Goedenmiddag, Kel: ramen wassen....kan me echt niet meer herinneren wanneer ik dat hier voor het laatst gedaan heb Nog geslaagd voor jezelf en Daynah? Hoe is het nu met Senna, balen dan dat ze de verkoudheid misschien wel weer overneemt. En goed zeg, weer fanatiek aan het lijnen, gaat je echt wel lukken! Lydia: arme Marijn, weer flink mis dus, zo zielig voor 'm. Nog gefeliciteerd met je vader, klinkt gezellig zo'n etentje. En ik zei het laatst al, ben zeeeer benieuwd naar je buik! Slapen van de meisjes bij mijn ouders gaat goed, dus ideaal zo deze oplossing voor ons. Trena: beterschap voor Yorben! Hoe is het op de psz gegaan met 'm? Mooie cijfers toch voor Fenna, lange, slanke dame Hier lekker weekend! Hihi....bij mij is het besef van dagen echt weg sinds ik onregelmatig werk. Best pittige dienst met weglopende kids en een nieuwe opname vanmorgen. Maar goed, krijg er voor betaald he Nu lekker t/m zondag vrij. Met Jayna is het nu goed gegaan met logeren bij mijn ouders. Van tevoren wou ze eerst even niet, maar toen mijn moeder zei dat ze gingen pannenkoeken bakken was het goed. Ook op psz ging het goed. Ze wil wel eerst bij juf zijn als je nu weg gaat en zwaait samen met juf, maar huilt niet meer. Nou ga ff wat opruimen in huis. Ik heb Jayna beloofd dat we naar de Mac gaan.Heb geen zin in koken, en is alweer ff geleden. Vanavond weer naar de zonnebank8) Tot later! Liefs Sem
Kel: en ben je geslaagd voor kleding voor Daynah?? Ik had Kyl vandaag een blouse aangedaan en die mouwen waren ook gewoon te kort! Geloof dat ie een groeispurtje gehad heeft. Heb dus gelijk maar een paar andere dingen uit de kast gehaald die dan ook te klein zijn. Ik vind het trouwens wel lastig dat ze vaak van die combimaten hebben. 98/104 (van bovenkleding) past hij misschien niet de hele zomer, maar 110/116 is echt nog te groot. Lastig he kindjes die elkaar aan blijven steken. Volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar die terugval met plassen heeft Kyl ook een tijdje na Dyon zn geboorte gehad. Ik bleef toen ook steeds maar weer wassen. Gelukig is dat alweer een aantal weken over. Misschien bij Daynah hetzelfde? LIS: jeetje Marijn weer ziek. Zal wat worden straks met 3 kids, heb je om de beurt zieken. Hoop het niet voor je hoor, ik duim voor een betere nacht vannacht! Vanmiddag nog wat leuks gedaan? Trena: Yorben ook al ziek, beterschap voor je mannetje. Fenna is idd lekker lang en slank! Prima toch Hier vrijdag weer meten, ben benieuwd. Sem: wat fijn dat het met Jayna weer goed gaat op de psz!! Heeft ze lekker gegeten bij de Mac? Met mn vorige onregelmatige baan had ik ook idd geen besef van dagen. Dyon is sinds dinsdag weer koortsvrij. Hij is toen wel naar het kdv gegaan en daar hebben ze het ook in de gaten gehouden, maar het ging allemaal goed. Thuis zag ik wel ineens allemaal vlekjes, dus ik dacht aan de vijfde ziekte aangezien die nu op het kdv heerst. Vlekjes waren echter binnen een paar uur weer weg, dus ik neem aan dat het dat dan niet was. Vandaag ging het drinken ook weer ietsjes beter, maar hij blijft nog een moeilijke drinker. Vandaag heeft hij wel 2x rustig gedronken (hij is meestal heel onrustig tijdens het drinken en ik krijg er dan ongeveer maar 80cc in). Geen idee waar dat aan ligt. Was echt heerlijk buiten vandaag he. Vanmiddag kwam mn moeder en vriend op bezoek, maar toen ze weg waren zijn we nog even lekker buiten op het bankje gaan zitten (ik en Dyon) en Kyl ging stoepkrijten. Morgen breng ik Dyon naar oma (Djurres moeder). Ze wilde eerst een keer alleen op Dyon passen voordat ze straks als ik werk Kyllian en Dyon beiden heeft op de donderdag (en af en toe vrijdag). Wil dan iets leuks met Kyl gaan doen, misschien gaan we zwemmen ofzo...hij wist zelf niets te bedenken
Hoi allemaal, Daar zijn we weer. Kwam er ff niet aan toe om te forummen hoor. De dagen zijn hier erg lang en vermoeiend. Kindjes allebei wakker vanaf 600/630 en liggen 12 uur later op zn vroegst pas weer in bed. Yannick slaapt nagenoeg niks overdag, hooguit ff tussen 14 en 16 uur en Jill natuurlijk al heel lang niet meer. Vermoeiend dus. Yannick slaapt s nachts ook nogsteeds niet door. Elk uur blijft hij komen, om gek van te worden dus ontbrak t ff aan de energie om te forummen. John en ik zijn allebei weer heel erg moe door die kleine. Whatever, spring nu weer in. Yannick kan staan langs de box(als ik hem neerzet op zn beentjes) sinds vandaag en ging zelf vanuit lig naar zit. Wel helemaal vanuit zn buikspieren hoor dus denk dat eenmalig was Verder is hij wel heel lief en tevreden, alleen die nachten he en dat weinige slapen. Jill doet t prima, wel brutaal, aanwezig en druk maar zal wel weer ff fase zijn. Vrijdag naar Parijs met school, t wordt klote weer, zijn we klaar mee John voor t eerst een weekendje alleen met de kids. Hahaha. Ga nu zo weer mn mandje in. Nog ff leuke spam al staat t ook op hyves Samen op de draaimolen
Wauwww Yannick die al gaat staan!! Geweldig zeker om te zien he? Leuke foto's verder van de kinderboerderij! (maar dat had ik al op Hyves gezegd he ).
Is dat trouwens een polo van al die kleertjes die je toen uit uhh Amerika(?) had besteld? Hij ziet er altijd stoer gekleed uit!
Kel: Hoop dat Daynah dat plassen in bed weer snel verleerd, irritant zeg dat je nu steeds een nat bed aantreft. Wilde ze wel een luier om nog vanavond? Zou Jill echt niet meer willen hoor. Soms plaag ik haar en zeg ik dat ze ook een luier om moet, nou zou je dr moeten zien, NEEEEEE mama ik moet geen luier, ben geen baby meer hahaha zegt ze dan. Lis: Kom op met die buikfoto!En weer aan t tobben met Marijntje lees ik. Ow ow, t houdt ook niet op he. Al namen verzonnen voor spruit 3? Am: Jaja jij mag ook bina weer aan de arbeid. Zal wel weer ff wennen zijn. Past jou moeder helemaal niet meer op nu ze zo ver weg woont? En Dyon weer beter gelukkig
Deze is toevallig van MP, heb ik ook een adresje op die allerlei polo kleertjes importeert. Ik blijf alleen kopen....... Vandaag kwam er weer een polo joggingpakje binnen. Wel allemaal nieuw hoor. Soms ook via Ebay.com uit Amerika, werkt ook prima.Ben momenteel helemaal into the Ralph Lauren, alleen hangt zn kastje inmiddels aardig vol hahaha
Helleu, AM gelukkig is dyon weer beter! Dronk kyl ook slecht toen hij klein was of niet? Fajah mooie cijfers zeg van Fenna. Idd lange slanke dame. Verder alles goed bij jullie? Wel vervelend dat Yorben ziek is. Steken ze elkaar nou vaak aan of valt dat mee? Sem het lijkt mij ook heel pittig hoor zo die diensten. Maar wat je zegt je bent ook vaker thuis aaneengesloten is ook fijn.Al iets meer bekend van Len zn werk? Lis wat zielig voor Marijn. Slijm is ook niet leuk. Ik moest wel lachen om je dat hij dan zegt hopla had niet aan het konijn gedacht maar dacht die smakt die AB in je gezicht en zegt tegelijkertijd hopla . Genoten van de zon? Kel en heb je veel geshopt? Irri dat het drinken weer minder is. Lijkt mij wel lastig. Maar gaat wel beter met haar dan toen ze zo erg verkouden was toch? Had Daynah dan eerder in de nacht gene luier om? Jaime zit nog steeds met luier en wat voor een die is in de ochtend echt heel dik. Geef haar ook altijd wat water mee (komt nog van vakantie ins panje, maar ja daar zweet ze het wel uit hier niet). Ik ben helemaal gelukkig net via marktplaats een buikkastje gekocht. Ik heb er al een als nachtkastje maar wilde er nog een voor de andere kant van het bed. Maar wilde natuurlijk wel precies dezelde en ja hoor gevonden! Heb niet eens onderhandeld over de prijs (viel ook mee hoor). Dat wordt dus weer schuren en beitsen met de whitewash. Ga via mp ook mooi een kinderwagen kopen hoor, niet nieuw. Verder lekker weertje vandaag heerlijk met kap open gereden. VAnmiddag op kraamvisite geweest bij een collega van mij. Klein babytje! Was ook een maand te vroeg geboren. Misselijke blijft, met minder eten wordt het wat minder dus maar wat minder eten. Ga ff bankhangen! lfs
Het is ruim een uur rijden naar mn moeder (en met heen en weer spitstijd vast veel langer) dus nee dat gaat echt niet lukken Ze heeft zelf ook geen auto. Ze paste altijd op de dinsdag op en daarom hebben we op die dag nu ook kdv gedaan, voorheen was het alleen maandag kdv dag. 2 dagen kdv vind ik zelf ook wel beter hoor, Kyllian heeft toen hij er begon (was hij ruim 1 jaar) echt heel lang moeten wennen en met 2 dagen gaat dat denk ik wel beter.
Zaph gezellig je bent er weer. Begrijp dat vermoeiend is met die nachten. Hopelijk gaat het snel beter. Ik zou er echt vet humeurig van worden. leuke foto's! Wat is Yannick toch een beer zeg! Bizar dat hij al staat..... Ga nog ff mn auto op mp zetten...die moet ik ook nog verkopen..zucht.
Lin: moest ff goed kijken of ik het goed las hoor, had nog nooit van een 'buikkastje' gehoord Vervelend hoor die misselijkheid, bleghh.
Nou ga ik ook nog ff mijn kleine beertje spammen hoor hihi. Hij lijkt echt al zo groot vind ik Bekijk bijlage 61066
Hahaha een buikkastje, ik dacht ook, moet zijn buiktasje, of bedkastje hahahaha. Maar begrijp t nu, weet wat een buikkastje is. Lin: Heb nog een mooie kinderwagen voor je te koop Staat op MP. Maak er voor jou 275 euro van! Hopelijk is je misselijkheid gauw weer over. Klote zeg. En Jaime nog in de luier????? Dacht dat die toch wel de eerste was die helemaal zindelijk was?!? Nou ja, zal me wel vergist hebben. Maakt ook niks uit hoor daar niet van.