November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am:Dyon is ook al groot idd. Ook een leuk shirtje wat hij aan heeft! Staat em leuk. Toch een heel ander kindje dan Kyllian hoor.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lin: mn moeder zei vandaag dat Kyl ook slecht dronk de eerste maanden. Ik kan me dat dus niet zo herinneren. Misschien wel dat hij ook onrustig dronk, maar hij was wel een grote drinker en dat is Dyon nu dus totaal niet.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kleertjes waren kraamcadeautje van mn nicht (die binnen nu en 3 weken zelf tweelingmeisjes gaat krijgen) :) Alleen blousje heb ik er zelf bijgekocht, aangezien hij het nu al aan kan en korte mouw nog btje te koud is he.
    En ik vind hm ook anders dan Kyllian, maar wel wat trekjes van elkaar.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo ff nieuwe ticker gemaakt ;) Ga mn bedje in, ff nog 2 uur slapen voor Y weer begint.

Liefs

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou sterkte Zaph...
    En leuke banner!

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja een buikkastje. Is echt leuk hoor. Ja niet die ouwewijven kleur. Ik doe schuren en dan white wash en is erg mooi.

AM leuke foto's. hij wordt echt groot zeg.
    En met drinken ze pakken volgens mij vaak wat ze nodig hebben toch?

Zaph nee joh Jaime echt niet in nacht zindelijk! Al wel even overdag maar 's nachts niet. Ik denk dat we niet goed doorgepakt hebben en nu neemt ze dus in avond altijd een flesje , bidon met water mee. Moeten we eigenlijk ook mee stoppen.

Zo auto staat bijna op autotrader. hopelijk ben ik m snel kwijt. Kost me maandelijks verzekering en ook nog wegenbelasting.

Net een augurk gegeten was lekker maar nu misselijk :(

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en zaph ga nog geen wagen nu kopen hoor. Je hebt een zwarte toch? Ik wil ff echo afwachten of alles goed zit en het er geen twee zijn ;)

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lin: Kyllian heeft ook een bekertje water bij zn bed staan voor als hij dorst krijgt of erg moet hoesten. Hij heeft 's nachts altijd een potje op zn kamer staan (wil hij zelf) zodat hij zelf kan plassen als het nodig is. 's Ochtends zit er regelmatig een plas in, dus of hij doet het 's nachts of 's ochtends haha.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Als je nog een jaar wacht dan wil ik hm misschien wel haha. Heb nu net te veel aan de apk uitgegeven. Ownee je had ook een 3 deurs he?

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Over auto's en veel geld gesproken...
    Kreeg van de week een bekeuring binnen...160,- :( Weet dat ik het zelf gedaan heb en overkomt me nooit zoiets, maar juist die ene keer dat ik door rood rij word ik geflitst (in Utrecht centrum stoplicht over het hoofd gezien).

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Ja dat is een duur grapje, door rood licht rijden. Zonde,had je zo leuk voor kunnen winkelen ;)

Lin: Nee ik heb geen zwarte wagen maar een bruine(heel donker). Je wordt zeker gek als t er 2 blijken te zijn? En zou Jaime geen flesje meer meegeven s avonds. Gewoon bij t eten drinken, dan plassen en naar bed, ben je ook zo klaar met de luiers!

Nu ff op school in t straflokaal. t Is druk hier, 4 uitgestuurd en boze kindjes hahaha, hard werken dus, uhum.

Vannacht ging redelijk met Yannick, maar 2x eruit geweest(John althans), hopelijk zet t door. Morgenochtend naar Parijs met de kids, wel zin in. t Weer wordt alleen ontzettend slecht, balen dus. Nou ja, we zien wel.

Heb afgelopen 2 weken south beach dieet gevolgd,eiwitdieet, meteen 4 kg eraf :) Heb gewoon weer bijna een platte buik, nu de rest nog................zal lastig worden met al die baguettes in France.

Nou meiden, tot later of anders pas tot maandag.

Liefs

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi!
    Zo, wat een heerlijk dagje weer he.

AM: Wat zonde zeg. Ik ben 2 jaar geleden eens aangehouden toen ik door rood reed, had het alleen toen niet in de gaten gehad. Gelukkig was de politie toen aan het staken, dus ik kreeg alleen een waarschuwing. Toen werd me al verteld dat dat hartstikke duur is!
    Weet je al hoe het gaat met Dyon bij je schoonmoeder?
    En vandaag nog iets leuks gaan doen met Kyllian?

Zap: wow, 4 kilo in 2 weken! Nu dan idd maar van die stokbroodjes afblijven ;)
    Hopelijk blijft het nu bij 2 keer 's nachts bij Yannick! Zou fijn zijn.

Lin: een buikkastje hahaha. Ga zo eerst eens googlen wat het is hoor. Heb je al reacties gehad op je auto? Hoop dat je 'em snel kwijt bent, want dubbele lasten is ook niets he.
    En misselijk... tja... hoort er soms ff bij. Ik heb het ook gehad, stond vaak te kokhalzen bij het avondeten hoor.

Trena: hoe is het met Yorben? Al een beetje opgeknapt?
    En Fenna een mooie slanke dame. Mooie cijfertjes hoor.

Sem: wat heerlijk dat je je ouders dan kunt inschakelen he. Mijn ouders wonen helaas te ver weg. Mijn schoonouders werken allebei nog, dus dat is doordeweeks sowieso geen optie.
    Gelukkig dat het met Jayna weer goed gaat op de psz.

Nou, hier zitten we toch weer met een dubbele oorontsteking bij Marijn. Wes is vanochtend even naar de dokter geweest. Daarnaast zitten ook de longen vol met slijm. Dus vandaar ook de koorts de afgelopen week. Nu weer aan de antibiotica en hopen dat het snel weer over is. Vannacht ook weer zo'n klotenacht gehad. Om 1.45 uur was ie wakker en heb het zeker weer tot 4 uur zien worden. Hij kruipt dan alleen maar tegen me aan, bovenop me en enorm draaien in bed.

Gisteravond weer naar yoga geweest. Ook wel even lekker om voor mezelf en de zwangerschap bezig te zijn. Het is maar 4 keer, maar dat vond ik deze keer wel genoeg.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Zaph: gezellig dat je er weer bent. Wat een leuke foto's van de kindjes, ook op je hyves. Yannick wordt echt groot zeg als je 'm zo in de speeltuin met Jill ziet. En al staan, knap zeg! Hopelijk zet het slapen van Yannick inderdaad zo door, 2 keer is nog wel te doen, maar elk uur breekt je echt op.
    Veel plezier in Parijs....we hebben vast nog wel ff contact over de sensation kaartjes dit weekend;)

Linda: jij had de kinderwagen van Jaime dus niet meer? Heb je al een idee wat je straks wil? Hoe is het nu met de vader van Chiel, al meer duidelijkheid? Balen van je misselijkheid, hopelijk ben je er straks na die 3 maanden snel van af.

Monique: aaah, wat een lieve Dyon op de foto's zeg, echt vrolijk ventje en inderdaad ook alweer zo groot! Leuke kleren heeft ie ook altijd aan. Draagt hij nog wel eens iets van Kyllian?

Lydia: jeetje, wat een pech weer voor Marijn, heel veel beterschap voor je mannetje. Enne...is je buikfoto inmiddels gemaakt?

Hier alles prima. Weer eens een lekker nachtje gehad. Beide kids om 07.00 uur naar bed en allebei geen 1 keer wakker tot 06.45 uur:$ Dat is hier echt uniek dus, was vanmorgen echt verbaasd dat we er niet uit zijn geweest vanacht. Vanmorgen ff bij een vriendin ( met zoontje van Faya haar leeftijd ) op de koffie geweest. Nu slapen de meiden allebei , ff lekker tijd voor mijzelf.

Ga ff op zoek naar bruidssuites in regio rotterdam. We willen samen met de fam. Lenhard's broer en schoonzus 1 kado doen op hun trouwdag.

Tot later!
    Liefs Sem

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh wat lekker Sem! Ik had het er net met een collega over dat ik heel graag weer eens een nacht zou doorslapen!
    Gaan jullie gezellig naar Sensation? Leuk hoor.
    Wow, wat een luxe cadeau zeg, zo'n trouwsuite voor je broer en schoonzus, maar erg lief.
    En nee :) die buikfoto is nog steeds niet gemaakt. Zal het eens in mijn agenda zetten, want ik begin al wel wat vergeetachtig te worden. Komt ook door wat slaaptekort.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph: ik geloof dat het weer voor het weekend al wel iets bijgesteld is, iets minder regen dan verwacht geloof ik. Nouja iig toch veel plezier alvast :) Wanneer kom je weer terug?
    Alweer een platte buik, goed zeg!

LIS: die arme Marijn toch. Jullie worden de uitstapjes naar de ha vast enorm zat. Beterschap voor hm. Hopelijk krijgt de 3e niet al dat gedoe straks.

Sem: hihi heerlijk een nacht doorslapen, je schrok zeker toen je op de wekker keek :p
    Leuk cadeau zeg een bruidsuite!
    Dyon heeft geloof ik maar 1 setje tot nu toe aan gehad die van Kyl is geweest. Vanaf maat 80 heb ik wel hele volle kledingbakken van Kyllian, dus denk dat hij dan wel af en toe wat van hem aan heeft, met al het gekruip dan slijten broeken snel genoeg ;)

Vanmorgen Dyon dus naar oma gebracht. daarna met Kyllian naar de Ikea geweest en vanmiddag naar Austerlitz. Hij ligt nu op de bank half te slapen, wilde niet naar zn bed.

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nou, lukt nog niet echt met het vinden van een bruidssuite.
    Heb nu wel 1 gevonden, maar het hangt er nog even van af hoeveel mensen met het kado mee willen doen en met hoeveel personen we de kosten dan kunnen delen.....ik met mn leuke ideeen altijd...haha...

Lydia:nou maar gauw ""buikfoto maken!!! opschrijven in je agenda dan...hihi...;)
    We zijn inderdaad van plan om naar Sensation white te gaan,zaterdag start de verkoop, dus nu ff kijken of het lukt om kaarten te krijgen. De mannen, behalve Rick, gaan ook mee.

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Monique: lekker zeker, zo'n dagje ff met de oudste alleen. Nog iets leuks gekocht bij Ikea?

Meiden zijn wakker hier. Gaan straks boodschappen doen als Len thuiskomt, want heb echt niks meer in huis.
    Jayna is aan het knutselen met een leeg yogi pak....waar een kind zich al niet mee kan vermaken he....:)

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sem: ow jullie delen de kosten wel haha, vond het ook al een groot cadeau :D
    Ik ging naar de Ikea voor een speelding voor Dyon. Hebben paar weken geleden iets besteld (via een link op zwangerschapspagina), maar daar is een hoop gedoe mee en we hebben nu dus nog steeds de bestelling niet binnen. Moest dus dan maar ff iets anders halen, want hij wil graag iets boven zn hoofd om mee te spelen op het kleed hihi.

Deel Deze Pagina