November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    AM: haha, had effe gezwaaid toen je langsreed ;)
    Hoewel ik zit niet aan de A12 kant als ik op mijn werkplek zit. Kijk op de gevangenis.
    Wilde jij naar Ikea of had Kyllian daarvoor gekozen?
    En toch weer in slaap gevallen die Kyl. Hoe laat komt Dyon weer terug? Of moet je hem ophalen?

Sem: haha knutselen met een leeg yogipak. Wat een fantasie he.
    Jesse op het moment ook. Van het weekend was ie bij mijn ouders met een statief aan het spelen, hij deed of het een fototoestel was en ging dan van iedereen foto's maken. Echt schattig.
    Heb het in mijn agenda gezet hoor, BUIKFOTO MAKEN!

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Het was echt ff leuk om samen met Kyllian iets te kunnen doen :)
    Hij genoot volgens mij ook echt van ons dagje samen.

Bekijk bijlage 61250

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow dan werk je lekker dichtbij huis zeg! Mn broer werkt ook tegenover de gevangenis.
    Nee ik wilde even naar de Ikea, maar dat vond hij ok hoor haha. De rest van de dag zou ik wat leuks doen met hem, maar hij wilde thuis spelen haha. Heb dus voor hem gekozen, want ik weet dat hij dat echt wel leuker zou vinden als thuis spelen hihi. Was ook zo ;)
    Djurre haalt Dyon uit zn werk op, dus ik hoef niet meer weg.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou het ziek zijn houdt hier maar niet op :( Is Dyon weer beter, heeft Kyllian nu ineens weer hoge koorts (40.1). Hij lag al zo stilletjes op de bank.

8. Hoi hoi,

Monique: Leuke foto's van vandaag. Zal Kyllian wel erg leuk hebben gevonden alleen met zijn mama. En dat is dan zo 3 jaar geweest, kan het mij niet meer voorstellen als ik een middag oid alleen met Daynah ben en Senna bij mijn moeder ofzo. Heb je gewoon je handen vrij vind ik.
    Wel zielig dat ie nu koorts heeft. Dikke knuffel voor hem.

Lin: Bedankt voor je kaartje.....hij kwam vandaag aan. Hoe is het met je schoonvader?

Sem: hahahahaha die Jayna met haar yogi pakje........ waarom toch al dat dure speelgoed. Geef ze wat onbenulligs en ze zijn zoet. Zo kan Daynah heel de dag met een bellenblaas rondlopen....hahaha wel lekker goedkoop ;)
    Leuk kado wat jullie willen geven.

Zap: Lekker morgen naar Parijs. Volgens mij valt het wel mee toch het weer het is wel een stuk frisser maar als het maar droog blijft. Ik bel je volgende week wel even als je weer terug bent. Wanneer kom je weer terug?

Lydia: Ja kom op met die buikfoto.

Hier alles zijn gangetje. Ik las nog dat sommige zoiets hadden om weer een nachtje door te kunnen slapen......................DAT WIL IK OOK!!!!!! hahahahahahahahha

Nee we mogen niet echt klagen hoor. Daynah slaapt wel gewoon door (als ze niet verkouden is) en Senna komt maar 1x en die horen we verder ook niet. Ik kom daarna alleen zo moeilijk weer in slaap.

Maar gewoon een keer goed uitslapen tot 12.00 uur ofzo....heerlijk lijkt me dat heel de dag op mijn bed liggen.

Gisteren nog geslaagd voor leuke kleertjes voor Daynah en een paar gympen.
    Vandaag naar het Alexandrium geweest met mijn moeder en Senna heeft 2 pakjes gekregen bij Prenatal van mijn moeder voor de Pasen.

Vanmorgen naar het cb geweest. En Senna is nu 61 cm en 5900 gram. Het is weer een lange dame hoor. Voorkeurshouding is wel wat verbeterd moeten dus doorgaan hoe we het nu doen. Ruisje was er nog steeds en wat duidelijker, kijken ze over 3 weken weer naar. Heupjes waren hartstikke goed. Moeten wel wat oefenen op haar buik want ze vond haar nog steeds wat slapjes. Doen we dan maar heh.

Ik ga lekker relax op de bank vanavond. Sabino is naar voetballen. Kids liggen op bed dus heerlijk een avondje voor mezelf.

lfs

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kel: nou idd doorslapen...dat wil ik ook weleens hoor. Las nop Kyllian zn site dat we bij 4,5 maand de late avond voeding eraf hadden en hij toen gewoon van 19 uur tot de volgende ochtend sliep. Hoop zo dat dat hier nu ook snel gaat gebeuren!
    Senna alweer 61 cm!! Dyon moet morgen naar het cb. Ik ben erg benieuwd, denk wel in de buurt van Senna maar dan ietsjes langer nog (lange benen :p).
    Gelukkig maar dat alles goed was met dr heupjes. Vindt Senna het op dr buik liggen niet zo leuk? Dyon vond het ook niet leuk, maar nu hij wat sterker is houdt hij het wel wat langer vol en kan hij ook gewoon erom lachen ;)

10. Nee ze vindt het volgens mij niet zo leuk omdat ze het maar een paar tellen volhoudt om haar hoofdje omhoog te houden en dan wordt ze boos als het niet meer lukt. Ze slaapt op de dag wel vaak op haar buikje in de box.

Ja binnenkort kunnen we over naar maat 68 alweer...pfff gaat weer hard zeg.

lfs

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Kel...haha dat kaartje heh. Nou die lag hier al een week na geboorte van Senna...Erg heh. Als het goed is heeft Panda ook vandaag een kaartje gehad die lag er ook al weer even. Ik ben er zo slecht in. Vergeet niet een kaart te kopen ofzo dat doe ik altijd snel, maar het postten...
    Ja uitslapen is wel fijn heh maar dan zul je zien dat je gewoon je 'standaard tijd' wakker bent heh. En dan mis je ze ook wel weer.
    Wisselen jij en Sabino af met eruit gaan voor Senna? Of nog niet omdat jij nog niet werkt? En sturen ze je door naar zkh voor het ruisje? Heeft je HA hem ook gehoord dat ruisje?

AM leuk was je daar bij de speeltuin in Austerlitz? Volgens mij wel. Leuk vond ik die. Weet je nog met die treintjes? Vervelend dat ze elkaar afwisselen met ziek zijn! Hoe voelt hij zich nu?
    Oh en mijn auto is idd drie deurs, maar moet zeggen die was makkelijker dan deze hoor om haar erin te zetten. Is wat hoger ofzo, deze is best laag (het dak dan).

Lis jullie hebben wel echt pech met de oren! Weer oorontsteking. Bij Jesse lijkt het nu minder of niet? En dan zo'n nacht...pffff. Helemaal niet leuk nu je ook zwanger bent.

Sem dat is idd best lang dat ze dan slapen hoor. Hmmzz bruidssuite eens kijken bij een keten. Of anders waar trouwen ze? Daar in de buurt zoeken? Of misschien niet op bruidssuite zoeken maar gewoon op suite of de grootste kamer. Een ontbijtje op bed kan je zo regelen en dat is ook zo feestelijk dan heh.
    Ja wagen hadden wij verkocht...wilden geen tweede heh ;). Maar ga echt geen nieuwe halen hoor dit keer. Vorige keer maar zo kort gebruikt.

Robine veel plezier in Parijs met de etterbakjes ;). Wel heel leuk toch. Hoop dat het weer ok is. Nog een bepaald programma of is dat allemaal vrij?
    Ik hou je wagen ff in mn achterhoofd.

Zo buikkast is binnen. Leuk! Nu de klus van het schuren..haha.
    Leuk om weer in Amsterdam te rijden net in de caab..hihi. Was in de buurt waar ik vroeger woonde alleen hele nieuwe wijk. Heel gezellig buurtje veel kinderen op straat spelen etc. Moest terugweg met kap dichtrijden want het ding zat natuurlijk achterin. Gelukkig maar want het begon ineens best hard te regenen.

Vader michiel is slecht. Wordt toch steeds meer kwestie van dagen. Als hij maar niet teveel pijn heeft (wat hij nu wel heeft) want dat is natuurlijk niks.

Ga ff bankhangen. Beetje misselijk weer maar het kleine porties eten (tip van mn collega) werkt wel iets.
    lfs

12. O ja Zap wat goed dat Yannick al gaat staan en wat snel is hij met alles zeg. Die loopt over een maandje mss al.
    Leuke foto's ook van je kindjes.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel Jaime had dat ook toen. Liepen ze op cb ook over te zeiken. Heb toen een beetje geoefend maar niet veel maar ineens deed ze het wel heh. En die vrouwen daar maar oh wat heb je goed geoefend...ja duh 8):p

14. Ik moet 16 april weer terug naar het cb en als ze het ruisje nog horen willen ze me doorsturen naar de ha, dus even afwachten.

Ik doe eigenlijk altijd de nachten en Sabino de late voeding. In het weekend mag ik een keer blijven liggen in de nacht. En als ik dadelijk weer ga werken dan gaan we het afwisselen, maar het gaat ook wel weer wennen die nachten.

15. Ik maak me ook totaal niet druk hoor erover. Het komt vanzelf wel. Weet je wat het is ze trekken gewoon een gemiddelde lijn en daar moeten dan al die kindjes zich aan houden. Zo werkt het dus niet heh.

Wat ik niet altijd te horen kreeg dat Daynah te licht was en we moesten haar maar dwingen met eten. Nou ze eet nu super goed en ze is nog niet zwaar. Het is gewoon haar bouw.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou als er iets niet werkt bij kinderen is volgens mij wel 'dwingen te eten'. Werkt echt avenrechts volgens mij, zouden ze op een CB toch wel moeten weten!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lin: je bent echt helemaal happy met je car he :D Morgen dus klussen?
    Was idd bij Austerlitz. Vanaf zondag ging alles pas verder open, maar Kyl mocht al wel een ijsje (ze waren er aan het schoonmaken). Ook de botsauto's enzo zouden vanaf zondag open gaan. Alleen de speeltuin was nu open.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Owww ik ben zooo vergeetachtig!! Zou dit nu nog kunnen, 3 maanden na zwangerschap? :D
    Vorige week de ouderavond van kdv vergeten (terwijl ik het de dagen ervoor nog in mn hoofd had)....en nu zie ik ineens bij een vriendin op Hyves wat staan wat ik anders dus echt vergeten zou zijn! Morgen sieradenworkshop dus met een paar vriendinnen haha (en nu hoop ik het te onthouden).
    Ik moet ook snel weer aan het werk, kijk nu te weinig in mn agenda ;)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja tuurlijk happy met mn wagen. Ik rij dus ook gewoon consequent bij boven 12 graden met de kap op, tenzij het regent natuurlijk :D. zou trouwens wel kunnen mits je maar blijft rijden, maar beetje lullig voor jaime heh..haha.

Oh vanaf zondag open. Ik vond het toen wel leuk daar. Maar botsauto's zou ik haar niet inlaten denk ik.
    Julianatoren vond ik ook zo leuk en linneaushof ook.

Zaterdag gaat chiel al die kant op en blijft dan tot maandagavond. Ik heb zaterdag nog verjaardag van zoontje vriendin van mij. Blijven we ook gezellig eten.

Ik ga lekker slapen. Slaap lekker allemaal en tot morgen!

lfs

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Murning,
    Ben ik de eerste?

Heel irritant want het schiet net weer een keer in mijn rug. Tilde stuk of 6 borden uit de vaatwasser, draai me en floep...:$.Niet tof had dit laatst ook al een keer toen ik Jaime in de auto tilde.

En meiden een vraag een veeg roze kan dat kwaad? Ik weet niet meer precies bij Jaime hoe dat ging. Dacht dat het toen meteen flink bloed was.
    Voel me verder hetzelfde als gister (behalve de rug ;)).
    Nou ja maar even afwachten.

Zo even boodschappen doen. Zal wel beetje pijnlijk worden haal anders niet teveel dan ga ik morgen nog wel een keer zodat chiel kan tillen.

lfs

Deel Deze Pagina