November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lieve Linda,

Gecondoleerd met je schoonvader, heel veel sterkte voor jullie allemaal, want het zal nog een zware tijd worden!

Knuf voor jullie!

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Simone: gefeliciteerd met je verjaardag, wat een schrik zeg van die val je van vriend van je moeder, hopelijk heb je toch nog een beetje een fijne dag.

Kel: jammer, maar 1 kijker, maar hopelijk meteen een koper, je weet het nooit!

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lieve Lin Gecondoleerd voor jullie allemaal.Toch nog opeens snel gegaan,maar tis beter zo,iedereen heeft nu rust en je schoonvader heeft geen pijn en strijd meer.
    Sterkte....Ga maar naar Chiel toe die zal je echt hard nodig hebben.Dikke knuffel xxxx

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Simone Gefeliciteerd meis met je verjaardag ondanks het slechte nieuws van je moeder haar vriend.XXX

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Simone, van mij ook van harte gefeliciteerd!!
    Wat een schrik zeg zo'n val van een paard.

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Linda: gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie....

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    charissa: gefeliciteerd met je verjaardag!

(wat een rare manier met posten; condoleren en feliciteren :( )
    Sorry simone...maar ik wil je echt een fijne dag wensen vandaag.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Iemand ervarind met de vijfde ziekte?
    Yannick heeft het toch gehad?

Het heerst hier op het kdv. Kyllian heeft een paar keer hoge koorts gehad afgelopen 1,5 week. Gisteravond weer en vandaag was de koorts weer weg. Vanmiddag kreeg hij echter rode vlekjes overal, kleine vlekjes.
    Moet dan toch wel de 5e ziekte zijn of niet?

Zo ziet het eruit (en zit eigenlijk overal op zn lichaam):

Bekijk bijlage 61885

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kel: jammer maar 1 kijker :( Ook zo zonde van je dag he. Hoop toch dat er onverwachts ineens een koper bij zit.

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gecondoleerd Sens. Wat gaat het dan toch nog ineens snel he, ook al weet je dat het eraan zit te komen. Neem idd maar vrij morgen, Chiel zal je nodig hebben en voor jezelf is het ook goed.
    (Je kaartje is aangekomen, bedankt :))

Charissa, gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik kom morgen weer, schoonma is er dit weekend dus heb niet zoveel tijd.

Oja, Monique, lijkt idd op 5e ziekte. Bastian had iig ook paar keer hoge koorts en paar dagen later zulke vlekjes.

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Simone: gefeliciteerd met je verjaardag! Wel akelig met dat ongeluk van de vriend van je moeder maar hopelijk heb je een leuke dag gehad.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    monique;Denk ook 5de of 6de ziekte.Yorben heeft dat een tijdje geleden ook eens gehad ,helemaal onder de kleine korrelige pukkeltjes en koorts van te voren....Kun je weinig aan doen.Mss beetje talkpoeder voor de jeuk....

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ok thnx, heb ook ff zitten googlen, moet dan idd wel 5e ziekte zijn. Haal ik de foto weer weg.

Hihi Panda schoonmoeder weer op bezoek. Veel plezier! ;) Alles goed met Pepijn en Bastian?

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi meiden,

even kort hoor: vanochtend alweer bij ha geweest want Jesse klaagde sinds gister over oorpijn. Stond gisteravond bij mijn bed te huilen van de pijn. En ja hoor. Oorontsteking. Jesse en ik zijn enorm verkouden en hoesten de longen uit het lijf. De dokter heeft nog even de longen geluisterd, ook bij mij maar die waren gelukkig schoon. Vandaag dus maar weer op de paracetamol leven...

Met Marijn gaat het wel weer ok. En hij slaapt ook weer door, zo fijn!

15. Goedemorgen allemaal,

LIS: heh jakkes weer oorontsteking voor Jesse. Komen ze er nog wel een keer van af. Je blijft zo bezig met hun. Gelukkig slaapt Marijn wel weer lekker door. Beterschap voor jullie.

Monique: Als ze die vlekjes hebben dan is het meestal over heh. Daynah heeft het toen ook gehad toen ze baby was. Niet leuk maar ze hebben het weer gehad. Gaat het nu wel weer beter met ze.

Lin: Hoe is het nu bij jullie? Zal een drukke week worden.

Mirjam: Ooow gezellig je schoonmoeder op visite weer. Hoe lang blijft ze?

Hier verder alles ok! Gisteren even langs mijn moeder geweest en mijn broer en schoonzus waren er ook en ze hadden een verassing............ze gaan volgend jaar trouwen......zo leuk vind ik dat. Daynah mag bruidsmeisje worden samen met haar neefje Sascha (zoontje van mijn stiefbroer) tenmiste die wordt bruidsjonker natuurlijk.....ik vind het echt super leuk voor ze.
    Wanneer precies weten ze nog niet het wordt alleen wel in de zomer. Kunnen ze nog even sparen...hahaha

Ik ga even boterhammen maken.

O ja ik ben 2.3 kilo kwijt in een week. Ga dus weer de goede kant op. Moet echt wel weer wennen hoor ik heb echt vaak honger op de dag.....hahahaha mijn maag moet weer inkrimpen.

Tot laterrrr.

liefs Kelly

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Jeetje en het gaat maar door he met die oorontstekingen bij je kids,erg vervelend,maar je had er zelf als kind ook veel last van toch?Overgroeien ze dat?

Kel:Knap hoor al zoveel kilos eraf.Gaat de goede kant op.Leuk een trouw en Daynah bruidsmeisje,lief hoor.

Panda:Leuk schoonmoeder op visite...;)
    Hoe vind ze haar nieuwe kleinzoon?

Zaph:Hoe was het in Parijs?Moe zeker?

Lin:Hoe gaat het nu met je?En met Chiel,kan hij het beetje verwerken?

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal,

Ben er weer.

Allereest: Lin gecondoleerd met je schoonvader. Wat een triest bericht. Maar hij is nu wel verlost uit zn lijden gelukkig. Sterkte de komende tijd. Geen bloed meer gehad na die ene veeg?

Simone: NOg gefeliciteerd met je verjaardag. Goede oplossing voor jou en Dennis zo om de weekendjes afwisselen.

Am: Kyl de 5e ziekte dus, zielig. Beterschap. Yannick had de 6e ziekte. 3 dgn koorts, toen 2 dgn niks en toen 2 dgn vlekken all over.

Sem/Kel:Joehoe de kaartjes zijn besteld, goed he! Heb dr nu al zin in, maar duurt nog zo lang he.

Kel: 1 kijker maar, jammer. En al 2,3 kg kwijt, ben trots op je!

Lydia; Beterschap voor Jesse en jou. Arm ventje weer met zn oorontsteking. Nummer 20 ofzo? Echt niet meer normaal die kids van jou en hun oortjes. Zielig hoor.

Sem: Leuk die broeken van Cars. Heb in Parijs ff voor Jill en Yannick geshopt, hele lichte skinny jeans, maat 104 voor Jill maar nog veel te lang en wijd bovenin. Had beter 98 kunnen doen.

Brennie: JIj ook ff geen zin in forum. Nou ja, alles op zn tijd he. Alles verder goed met jullie? Bij de Hema hebben ze ook mooie spijkerbroeken lang en smal bovenin. ff goed zoeken voor Milou.

Parijs was erg leuk met 87 leerlingen en 10 collega's. Heleboel gezien en gelopen, Eifeltoren in de top geweest(brrrr best hoog, laatste keer was ik 7 jr), Eurodisney veel te druk dus maar weinig gezien en gedaan, leerling betrapt op t snuiven van coke!!!(15 jaar!!!!), stelletje die aan t seksen waren(beide 16 jr) uit elkaar gehaald, aanrijding met de bus gehad en nog tig dingen, maar uiteindelijk eind goed, al goed. Nu erg moe dus komende dagen ff bijtanken. Heb in totaal 5 uur slaap gehad in 3 dgn.

Laterz allemaal

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    heeej meiden....

Linda: ik denk aan jullie, nogmaals heeel veel sterkte!

Lydia: beterschap voor jullie, arme Jesse ook, pas ook goed op jezelf!

Hier geen goed begin van de week......auto stuk in het weekend, zaterdag weg gebracht, ze denken een motorklep stuk, maar moeten de hele moter openmaken om te kijken wat het nu echt is. Belden ze vanmorgen......kosten richting de 1500 euro waarschijnlijk!!!!
    Daar gaan weer een hoop spaarcentjes, echt ontzettend balen....

Ben nu op mn werk.....sorry voor mn geklaag, moest t ff kwijt...kom later weer ff verder reageren.

19. Sem: Jeetje zeg dat is echt balen hoor. Kost zoveel centjes een auto.

Zap: hahahahahaha jij maakt nog al wat mee met die etterbakken zeg. 15 jaar en dan coke snuiven. Wat doen jullie dan met zo iemand??? Die ontspoort toch helemaal dan?
    Pffff en 5 uur slaap in 3 dagen is niet veel zeg. Hoop dat je vanavond lekker kan slapen in je eigen bedje en dan moeten de kids ook maar doorslapen.

Zo ga even Daynah in de douche zetten. Senna is al lekker in bad geweest en ligt al op bed.

Vanavond even foto's uitzoeken voor een foto album van Senna.

Liefs

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden, ben weer terug 'in het land'. Wat een geregel zeg!
    Toen ik zondag kwam zat de begrafenisondernemer er.Mn schoonmoeder mn zwager schoonzus en chiel waren zo moe. Mn schoonvader was pas later de nacht na het overlijden uit huis gehaald tegen half zes gingen ze pas naar bed. Schoonmoeder was zondag erg verdrietig, ze houdt zich nu redelijk. Al met zien van een foto, de advertenties in de krant etc krijgt ze het toch weer zwaar te pakken. Michiel was blij dat ik er was. Hij heeft het vreselijk gevonden en alles verteld hoe het is gegaan. En dat was echt niet fijn. Vanaf 's middags half zes had mn schoonvader niet echt meer heldere momenten. Wilde steeds het bed uit en chiel maar weer terugduwen. En wat ik eerder schreef ondanks medicijnen werd hij neit rustig. De arts heeft op moment ander zkh gebeld wat hij nog kon doen want die geest gaf de strijd maar niet op. Met een ander middel zou de arts dan (en hij zei het letterlijk) 'zijn geest breken'. En daarna werd hij rustig en vielen functies uit.
    De kaarten zijn allemaal gedaan en verstuurd. Dat was me een werk want het waren er bijna 250. Een voor een envelopje printen. Kaart en extra kaartje voor de koffietafel bij wie dat nodgi was.
    Heel gedoe nog met begrafenis want dat kon niet zaterdag vanuit de kerk omdat het dan stille zaterdag ofzo is. Vrijdag goede vrijdag kokn eigenlijk ook niet. Kwamen we eerst op donderdag uit. Mn schoonmoeder helemaal in paniek want dat wilde mn schonvader niet :$ Afijn toch alles kunnen regelen maar niet alels kan dan (communie kan niet volgens mij).
    Gisteravond naar uitvaartcentrum om te kijken (ik niet hoor, wil geen doden zien). Mn schoonmoeder had het niet meer. Doordat mn schoonvader niet meer plaste door die nieren heeft hij veel vocht. Hij was helemaal opgezet. Hij lijkt dus nu totaal niet meer op wat hij was. Erg naar. Ze heeft er niet van kunnen slapen.

Ben nu weer thuis met Jaime dan vrijdag weer die kant op en zaterdag begrafenis. WEekendje landal moeten we annuleren, misschien dat we nog zondag en maandag daar zijn verzekering vond het goed maar we moeten park nog bellen om te vragen of het kan.

Kom vanavond weer ff. Even met mn meisje knuffelen.

lfs

Deel Deze Pagina