November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Linda: aaah, arme hamster. Geen idee of je er ook mee naar een dierenarts zou kunnen gaan. Maandag dus altijd drukke dag voor je. Vrijdag nog steeds je vrije dag?

Brennie: leuk hoor dat Amy nu ook steeds meer gaat ondernemen....nadeel is inderdaad alleen dat je t nog drukker krijgt he, je kan die 2 kleintjes echt niet uit t oog verliezen. Maar toch ook altijd weer genieten 2 meiden zo bij elkaar. Lekker vroeg je bedje maar in....heb ik de laatse dagen ook wel hoor, moet echt bijtanken na drukke werkdagen en soms weinig slaap.

Kel: eerste keer boodschappen dus weer gehad. Zul je net zien dat Daynah dan in het zitje wil. Had Jayna ook in het begin hoor, helemaal nu Faya echt in het zitje zit. Als ik weinig boodschappen haal, mag Jayna in de kar zelf zitten en soms staat ze ook op het rekje waar de kratjes op kunnen. Hoe was het bezoek van het CB? Ben benieuwd!

Mirjam: weer druk ana het poesten geweest vandaag? Wordt ook echt aftellen voor je he!

Hier lekker dagje samen thuis gehad. Eerst samen Jayna naar psz gebracht en toen de stad ff in gegaan. Wist niks voor mn verjaardag, dus heb maar wat kleren uitgezocht, altijd leuk. Ook nog nieuwe zwarte laarzen gevonden, 70% korting bij Scapino, was met 25 euro klaar, dus dat was echt een koopje. Echt leder, klein hakje maar, dus ook geschikt voor mn werk.
    Morgen gaan we zwemmen met de kids en dus 's avonds samen uit eten voor mn verjaardag. Vieren het verder in het weekend. Len had zn verjaardag ook nog niet gevierd, dus doen we het komend weekend dan samen.

Nou, gooi ff pizza's in de oven, lekker makkelijk....en lekker:)

Liefs Sem

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: genieten met Len om je heen zeker? Leuk hoor. Ik heb toevallig ook nieuwe laarzen gehaald vandaag bij Nelson, ook iets korting maar niet zoveel als jij. Heb nu gewon maat 42 he!!! Voor Jill dr zwangerschap 39!!! Bizar toch? Eet smakelijk, pizza. Heerlijk.

Panda: Mooie buik heb je. Prima aan de maat toch? Ben je veel aangekomen? Spannend hoor de laatste weekjes/daagjes.

Lin: En zit de hamster al in t gips? Arm beest. Waar ben je weer aan begonnen. Is weer even leuk en daarna niet meer. Of wel?

Trena: Fenna is een mooi meisje hoor. Echt een plaatje. Heb je je ritme alweer helemaal te pakken met 3 kids? En wanneer komt de 4e? ;)

Brennie: Lekker toch zo vroeg erin. Hier ook al een paar dagen 21 uur hoor, Yannick komt gewoon 5x per nacht dus heb gewoon mn slaapjes nodig anders ben ik niet te genieten. Jij wel?

Lis: Hahah wat lief dat Jesse zn stoel werd vrijgehouden door Dean. Leuk he nu ze echt een beetje vriendschappen gaan ontwikkelen. Vandaag ook een moeder van een meisje op de psz naar me toe. Ze zei dat Katinka over niemand anders praat dan Jill en of Jill een keer komt spelen. Hahaha. Grappig hoor. Jill praat overigens ook altijd over Katinka, daar wil ze later ook me trouwen hahaha.
    Hopelijk slaat de puf aan bij Marijntje.

Kel: Leuke foto's! Wil je ze mij ook nog ff mailen? Leuk vor in Yannick zn album.

Zo de Moussaka staat in de oven. Lekker. Vanmorgen vroeg eruit gegaan en gaan winkelen met Yannick. Jill was op de psz. Pyamaatjes en rompers/ondergoed voor de kids gescoord, voor mezelf mooie zwarte leren laarzen. Overal flinke uitverkoop dus dat scheelde wel ff.
    Morgen weer werken. John weer naar Palazzo morgenavond dus weer een avondje alleen dan. Hij werkt momenteel erg veel en we eten als t meezit 2x per weer samen, beetje ongezellig dus. Ik eet maar vooruit met Jill anders wordt t echt te laat voor haar om te eten(die 3 hapjes).

Yannick kreeg niet ineens zn 2e boventand, maar gewoon ook nog 2 snijtanden ernaast. Hij zit nu op 6 tanden(4 boven 2 onder) die door zijn. Arm kind, snap nu waarom hij zulke rode wangen had en spuitluiers. Nou ja, beter dan over 3 weken op de vakantie. Ze kunnen maar beter door zijn.

Ga ff met Jill knuffelen.

Laterz

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Robine: arme Yannick, dat is wel heel veel tanden in een keer. Maar idd beter nu dan op vakantie. Owwww, 5 keer per nacht :( Misschien wordt dat ook wat minder nu die tanden door zijn? Gek he dat voeten vaak groter blijven na zwangerschap. Hoor je best vaak.
    Ben ongeveer net zoveel aangekomen als vorige keer. Teller staat nu op +17 kilo

Semmi: lekker dagje gehad zo te zien. Het is idd overal uitverkoop. Veel plezier morgen! Leuk, zwemmen met de meiden. Dat mis ik best wel maar durf dat nu niet meer aan in mijn eentje met Bastian.

Weinig gepoetst vandaag, wel even de stad in geweest. De nachten zijn nu echt dramatisch, doe geen oog dicht. Overdag gaat het prima. Zul je zien dat ik gewoon doorloop tot 42 weken. ;)

4. Mirjam: Ooooow zoooooooooo herkenbaar. Ik sliep ook echt niet meer en op de dag voel je je zo brak. Zeker als er al peuter rondloopt. Bij een eerste is dat dan toch anders heh. Het wordt na de bevalling niet anders hoor met slapeloze nachten, maar als je dan kan slapen dan slaap je ook echt. Dat is dan wel een verschil.
    Bedankt voor je kaartje die is vandaag binnengekomen.

Zap: Ik zal de foto's naar je toe mailen, alleen waar jezelf op staat neem ik aan? Ach gos arme Yannick alles komt in 1x, dat is wel zielig dan. En idd beter nu dan op vakantie.
    John is idd veel aan het werk de laatste tijd, maar ja voor de bonusjes is het ook wel weer leuk toch.

Sem: Goed hoor om jezelf eens te verwennen. Ik ging toevallig vandaag ook kijken voor laarzen maar kon niets vinden. Kleding waag ik me nog niet aan, eerst wat kilo's eraf.
    Alvast veel plz morgen op je verjaardag maar dat komt wel goed volgens mij.

Lin: Ach gos arme hamster.....hihihihihi ik zie het al voor me met dat pootje.
    We hebben eigenlijk iedere dag wel kraambezoek. Ik probeer het een beetje te spreiden. Het loopt wel minder storm toen bij Daynah hoor. Het is toch anders een 2de.

Monique: Hoe is het met jou. Gaat alles goed met Dyon?

Als ik soms een "n" vergeet in een woord, dat kan hoor aangezien die het niet meer goed doet op mijn laptop.

Vandaag een vriendin op visite gehad. Ze kwam met een leuk pakje aan van Barbara Farber. Wit met roze. Erg schattig.

Het cb zou ook vandaag komen maar die belde vanmorgen af en nu komen ze morgenochtend om 9.00 uur.

Senna die is haar ritme aan het omgooien en dat is niet in goede zin hoor. Afgelopen nacht was ze meer wakker dan dat ze sliep. Op een gegeven moment maar bij ons genomen maar toen ging ze nog niet slapen en op de dag lag ze lekker te pitten.
    Vanmorgen Daynah weggebracht. Wel een organisatie met 2 kids, maar het is gelukt. Daynah helemaal trots haar zusje late zien op het kdv, daarna naar het Alexandrium geweest en bij Prenatal nog een zomerjasje voor Senna al gekocht.

Ik ga nu even lekker languit op de bank. Over een uurtje Senna een flesje geven. Nu slaapt ze weer. Hoop dat deze nacht beter gaat, want mama heeft ook wat slaaptekort.

Liefs Kelly

5. Sem van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een gezellige dag van.

xxx

6. Hier is het cb weer weg. Binnenkort moeten we langskomen voor de gehoortest en dan 12 feb op controle. Alles was goed. Senna heeft alleen wel spruw. Had ik al een beetje idee van. Sabino moest nu toch naar de apotheek, dus die is gelijk antibiotica gaan halen.

Ik ga even snel een beetje opruimen. Om 10.30 uur weer visite.

Liefs

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Sem: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Yannick al 6 tanden :$..bij Amy is net de 6e door, haha.

Amy heeft sinds gister de waterpokken :( Ieder uur komen er nu meer bij, de arme schat. Ze heeft er tot nu toe geen last van en heeft vannacht ook heerlijk geslapen tot vanochtend 9 uur. Nu ligt ze er weer in...hoop dat ze niet zoveel last krijgt als Milou. Maar goed...ze heeft het dan wel weer gehad, daar ben ik wel blij mee!

Kelly: is idd een heel gedoe met 2 kids op pad maar gelukkig is het gelukt en is daynah naar het kdv. Jij ook een lekker dagje alleen met Senna?! aah spruw :(

Panda, ik ben benieuwd hoelang je nog zo rondloopt :)

Ik ga even het huis op orde brengen nu de meiden op bed liggen. Zaterdag wordt Lenn 2 jaar dus feest!! Alleen jammer dat Amy niet mee kan...er zullen dan wel blaasjes open zijn. ER komen dan zoveel kinderen daar een ook Jinte...ik vind dat we dat niet kunnen maken. Milou had al de goede oplossing: 'papa doet op Amy letten' :D

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sem: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!
    VEEL PLEZIER VANDAAG MET JE GEZINNETJE EN VANAVOND LEKKER UIT ETEN MET JE MAN!

Brennie: achgos, Amy de pokken. Maar je kunt er idd maar beter vanaf zijn he. Marijn heeft ze nog niet gehad, maar van mij mag ie ze ook wel krijgen. Zal ik maar even langskomen dan ;)
    Alvast gefeli met Lenn. Ook alweer 2 :$

Kel: moet je binnenkort langskomen voor de gehoortest? Heeft Senna die nog niet gehad dan? En spruw, zielig hoor. Marijn heeft dat ook paar keer gehad. Maar even goed in de gaten houden.
    En idd een gedoe he, met 2 kids weg in de ochtend. Bij mij is dat alweer makkelijker, omdat Marijn loopt. Hoewel die nog alle kanten oprent ;)
    Je bent vast wel blij dat je nu geen last meer hebt van maagzuur. Bij mij begint het af en toe alweer hoor :(

Mirjam; heb met je te doen hoor, 's nachts niet slapen. En das juist zooooo lekker he! Is al om te wennen zeker dat je zometeen slapeloze nachten hebt. Wel balen.
    Ben benieuwd wanneer jouw kleine komt. 9 februari is ook een hele mooie datum hoor ;)
    Dan ben ik jarig.

Lin: hoe is het Hoppie? Niet meer lastig gevallen door de katten? Wel lief hoor, maar is het niet wat Zap zegt: nu is het leuk en is het over een tijdje ook nog leuk? Wat doen jullie trouwens met de katten als jullie op vakantie zijn?

Zap: huh? je voeten 3 maten gegroeid? Ik heb nog steeds maatje 38. Ook al nieuwe laarzen gekocht dus. Fijn toch?
    En over 3 weken op vakantie, heerlijk joh! Ik ben blij dat alle sneeuw juist weg is en meer met mij volgens mij. Jij zoekt het lekker nog even op he. Mijn moeder gaat half maart en een skivakantie ontneem je haar ook echt niet. En gelijk heeft ze!

Hier geen nieuws. Ben wel weer erg moe 's avonds. Gisteravond gingen we op bed '24' kijken op dvd, maar ik ben bij de eerste aflevering alweer in slaap gevallen.
    Hopelijk gaat dat ooit nog over :)

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sem, GEFELICITEERD!!!!! een hele fijne dag vandaag en vanavond.

Zaph, ik ben van maat 38 naar 37 gegaan :D zo kan het ook he.
    Yannick alweer 6 tandjes, als ze eenmaal komen gaat het zo snel.

Lydia, is toch normaal dat je zo moe bent en je hebt er ook nog 2 lopen he, doe maar lekker rustig aan.

Brennie, arme Amy, jammer is dat dan dat ze niet meekunnen he.
    Fijne verjaardag van Lenn.

Kel, spruw is vervelend he, hoop dat het snel overgaat, geef je trouwens BV, heb het gemist....mss had je het wel verteld.
    Of krijg je alleen spruw van BV en niet van fles?

Morgenvroeg nog werken en dan lekker weekend, druk weekendje.
    Morgen verjaardag schoonzus, zaterdag komt Aymee slapen, zondagochtend zwemmen met de kids en s'middags verjaardag van mijn oma die 90 word...en zo is het weekend alweer om.

Ben weinig online geweest, zo'n trammelant met de belastingsdienst, hebben geen papieren en bewijzen gekregen, wel opgestuurd van 2007, word waarschijnlijk een rechtzaak :x
    Ben er de hele week al mee bezig te regelen, ze hebben nu de kinderopvangtoeslag van 2010 stopgezet.. :(
    Hoop dat het nog allemaal goed komt....

Ga ff opruimen, Quinten ligt in bed en Jayden is met opa en oma mee...zal zo wel thuiskomen

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Semmi, gefeliciteerd met je verjaardag!

Charissa: ojeetje, gedoe met de belastingdienst is vreselijk! :(

LIS: ben best een beetje jaloers dat jij nog kunt slapen! :D Vannacht de hele nacht wakker geweest en pas om half 7 in slaap gevallen. Kon gelukkig tot 9 uur blijven liggen.

Brennie: ach gos, Amy waterpokken. Hoop dat ze er niet teveel last van krijgt. Ik zou haar idd niet meenemen zaterdag, zo snel gaat het helaas niet over.

Kelly: ja precies, met een baby slaap je ook slecht maar je slaapt tenminste. Al is het dan onderbroken. Ik hoefde mijn kussen maar te raken en sliep al :) heb dat liever dan liggen draaien en steeds weer uit bed en weer terug.
    Heeft Senna veel last van de spruw? Hoop dat de antibiotica snel aanslaat.

Vanmorgen naar vk geweest, alles in orde.

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Thnx voor de felicitaties!
    Hier vanmorgen heerlijk gezwommen met de meiden. Echt leuk nu Faya ook wat ouder is en ze samen konden spelen in het peuterbad.
    Meiden bek af na het zwemmen en liggen nu allebei te slapen.
    Straks als ze wakker zijn ff boodschappen doen voor t weekend als de visite komt, en vanavond lekker bij de italiaan eten....mmmm...

Kom later weer ff reageren, doei!

Liefs Sem

13. Sem: Lekker dagje dus al gehad met de kids. Leuk dat Faya dan nu ook meer kan heh. En het is makkelijker ook volgens mij dan. Veel plz bij de Italiaan.

Mirjam: Fijn dat het weer allemaal in orde was bij de vk. Ik hoop echt dat je snel gaat bevallen. Ik denk er precies hetzelfde erover wat betreft de nachten.

Simone: Ik geeft fv. Heb een paar keer bv gegeven, maar dat was meer voor de stuwing en dat was dan maar een paar minuten hoor. Met fv kunnen ze dus ook spruw krijgen.
    Heh gatsie wat vervelend allemaal van die Belastingdienst. Zo irritant is dat dan. Nu ik in het werk zit is het wel makkelijk hoor ik laat alles door mij werkgever nu doen.

LIS: Hier wordt het momenteel ook niet later dan 21.30 uur hoor en dan slaapt ik even en dan tegen 00.00 uur weer voeden. Ik ben ook erg moe moet ik zeggen.
    Nee Senna heeft nog gehoortest gehad. Ik vond dat ook gek, bij Daynah was dat veel sneller. Hij zal vandaag of morgen wel in de bus liggen de oproep.

Brennie: Ach gos arme Amy met haar waterpokken. Ik zou haar ook maar niet meenemen naar het feestje.
    Daynah heeft ze nog steeds niet gehad. Ben benieuwd wanneer zij ze zal krijgen, dan zal Senna ook wel snel volgens.

Ik ga vast de brocolli snijden. Hebben we dat weer gehad.

Liefs Kelly

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Gefeliciteerd met je verjaardag sem,fijne dag xxxx

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Säm van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad!

Kel: oh jee, Senna heeft dr ritme omgegooid, dat is niet zo prettig. Hoop dat het snel beter gaat! Hoe is het met de spruw? Hoop dat de antibiotica snel aanslaat.

Panda: fijn alles weer oke met jou en beeb bij de vk.

Trena: jij ook jarig geweest :$, sorry, maar natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!!

Zap: ach gossie, arme Yannick, 6 tanden in 1 keer dat is ook niet leuk natuurlijk. En maat 42 :$:$:$ Jeetje wat groot joh!!

Brennie: Aaaah Amy de waterpokken? Inderdaad mss niet zo handig om dr dan mee te nemen naar de verjaardag. Slimme Milou, papa kan wel bij Amy blijven :p.

Charissa: klote, gedoe met de belastingdienst is nooit leuk!! Hoop dat jullie snel een oplossing vinden!

LIS: moe hoort erbij he!! Lekker op tijd je mandje in, slapen is heerlijk.

Verder weet ik het ff niet.

Heb mn eerste sollicitatiebrief verstuurd en volgende week vrijdag staat een afspraak bij het uitzendburo gepland. Hoop echt dat ik snel iets vind.

Verder geen nieuws, alles gaat oke met kids en ons! Altijd goed toch!!

Liefs Sap

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    'Hoi hoi

Hier goed,beetje druk met werk en huishouden en 3 kids,maar goed ik red het wel.
    Ben wel blij als het savonds 7uur is hahaha.

Chris was gister thuis en vandaag ook is wel fijn,heeft me vanmorgen geholpen met de kids,want sochtends is het echt een drukte om 3 kids aangekleed te hebben en te voorzien van eten en drinken en dan moet je jezelf ook nog fatsoeneren ;)

We gaan zo naar mn vriendin,haar zoontje is jarig en we mogen wafels komen eten.

Verder weinig nieuws hier.
    Morgen met zn 2 uit eten voor mn verjaardag.

Sap;Hoe is het met je?Zit je nu al zonder werk of moet je je dagen uitdoen?

Zaph;Hier is de 4de in de maak hahahhha,nee joh doe ff normaal,er zal bij mij geen bevruchting meer plaatsvinden hahaha.Hoeist met jou?

Am:Alles ok met jou en de boys?

Panda;Waar ben je?Aant bevallen?

Kel;Wat vervelend dat Senna de dag en nacht omgooid.

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Heeej mama's,

Sap: hoop ook echt dat je snel wat nieuws vindt! Wel goed dat je al een brief hebt weggedaan en ook naar het uitzendburo gaat. Tot wanneer moet je op je werkplek blijven?

Trena: lekker zeg dat chris nu ook thuis is. Kan me voorstellen dat het erg druk is zo met 3 kids. Veel plezier vanavond!

Sem: hoe was het uiteten gister?

Panda: vannacht wat beter kunnen slapen?

Kelly: hmmmm Senna uit d'r goede ritme, niet leuk! Hoe ging het vannacht?

AM: hoe is het met Dyon? En met Kyl? En met jezelf uiteraard :)

Hier (weer) een lekker hangdagje. Buiten regent het dus we kunnen dan niet veel en met Amy nu op pad gaan lijkt me ook geen goed plan, haha. Ze heeft trouwens super goed geslapen weer dus ik denk dat ze niet zoveel last krijgt. De pokken lijken nu hetzelfde te blijven dus hopelijk komen er niet meer bij.
    Milou is helemaal gek van K3. Dvd met de show toveren is afgelopen week al wel 10x gezien, schat ik. En dansen dat ze doet en ze kan het ook nog :D Amy doet ook mee, vooral met d'r kontje!

De meiden liggen nu te slapen. Milou wordt straks opgehaald door ons pap. Gaat ze met Lenn, opa en mijn zusje naar een binnenspeeltuin. Lekker rustig voor ons dus ;)

Ik zal ff wat spammen van ons krentebolletje :) Dit was gister, valt nog mee...toch?

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Dit was vanochtend...

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    En de zusjes lekker samen aan het spelen...

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou zal Amy d'r haren wel eens in de plooi kammen :)

Deel Deze Pagina