Heeej meiden, Kel: lekker geshopt dus voor je meissie, wat voor gympen heb je voor dr gekocht? Tweede werkweek alweer in straks, alweer iets meer zin om te werken, dan dat je vorige week had? Mmm. Bram Ladage, daar haalden we vroeger ook altijd patatjes toen Len en ik nog verkering hadden...hihi Linda: jeetje, wat een gedoe zeg met dat overblijven. Volgens mij kan Jayna hier meteen terecht, maar wilen ze sowieso er naar toe om alle kinderen tussen de middag in de eigen klas te laten eten. Lekker joh om straks naar Spanje te gaan, zou ik ook wel willen! De echo komt nu steeds dichterbij he, spannend hoor, maar ook weer erg leuk! Brennie: aaah, wat naar voor je zusje zeg. Kan me voorstellen dat ook jullie daar erg mee bezig zijn, je gunt het iemand dan zo om ook een kindje te krijgen. Zijn er nog andere mogelijkheden voor hun nu? Jeetje, K3 dus ook voor 56 euro??? Ik denk dat je echt bij de locaties zelf op de site moet kijken,daar zijn ze vaak goedkoper dan via een bepaalde ticketsite.Ik heb rechtstreeks via martine plaza betseld. Jayna gaat in september geloof ik af en toe al wennen op de basisschool en meteen vanaf 4 jaar heen. Geloof na de herfstvakantie dan. Zaph: hoe is het met jullie? Yannick al aan het opknappen naar zijn AB? Gaan de nachten al wat beter? Volgend weekend kun je een lekker nachtje maken.....nah ja.....als je je niet al te beroerd voelt natuurlijk...hihi... Monique: jij dus ook weer aan het werk, dan kan het gewone leven weer beginnen he. Vervelend dat Dyon zijn voedingen terug blijft spugen. Heb je ook het idee dat hij afvalt dan? Hoe gaat het verder met Kyllian? Nog steeds vroeg wakker? Hier alles prima. We hebben gistermiddag en avond heerlijk genoten met z'n tweetjes. Wat een rust, niks verplicht moeten en echt even tijd voor elkaar. Heeft ons erg goed gedaan. Hebben nu weer volle energie en vinden het ook erg fijn dat onze meisjes straks weer thuis komen. Vooral ik begin ze nu wel te missen. Meiden hebben het reuze naar hun zin op de camping. Eerste dag heeft Faya hele dag buiten gespeeld. Ze wilde de caravan niet in en haar jas niet uit....de boef... Nu nog ff relaxen dus, meiden komen rond 17.00 uur thuis. Ga zo ff wat te eten voor ons klaar maken en dan lekker op de bank hangen en voetbal kijken.. Tot later, Liefs Sem
Hey ff kort Weekendje weg was superleuk.Leuk personeelsfeest ondanks dat ik die 350 man niet kende heb ik toch met veel mensen lekker gekletst en gedanst hihiih. Mojito's en mixdrankjes in overloed,daarna taxi naar hotel. En.....belangrijk ....een keer echt tijd voor elkaar hahaha Ga nu slapen,ben dr nog moe van Tot morgen Slaap lekker.xxxx
oww lin.10 wkn alweer. Harembroek vind ik niet mooi sorry.... ieder zn smaak natuurlijk. En Carbone vind ik ook een leuk merk voor meisjes.Of Pampolina....en Isla Ibiza ook leuke kleding....
Goeiemorgen, Zo, hier het weekend met schoonouders weer overleefd Ik ben vandaag vrij ipv vrijdag, dan moet ik werken. Meisjes zijn wel naar het kdv. Ik ga de ochtend ff schoonmaken en vanmiddag met vriendinnen naar de stad. Trena: wat fijn dat jullie zo genoten hebben, en dan vooral van elkaar Waren de kids bij je moeder logeren? Sem: ja niet normaal hoor bij zo'n ticketservice. Maar ik ga eens kijken bij de locatie zelf zoals jij aangaf. Lin: jullie ook naar spanje toe...? lekker hoor!! En 10 weken alweer...gaat inderdaad hard. Dat het maar snel donderdag is heh Hoelaat hebben jullie de echo? AM: wat een leuke foto van Dyon! Jullie kids dus meteen als ze 4 zijn naar de basisschool. Hmm...toch nog eens denken hier. Iemand adviseerde me omdat het dan zo'n drukke tijd is (verjaardag, sint, kerst e.d.) dat het makkelijker voor het kind is om in het nieuwe jaar en rustige tijd in te stromen. Wat jullie ook al zeggen; ze vraagt nu al continue of ze naar de grote school mag maar mijn moedergevoelens vinden het wel prettig om haar zo laat mogelijk naar school te sturen....dat klinkt wel heel tuttig heh ?! Nou ik ga hier aan de poets, fijne dag allemaal! x
Goedemorgen allemaal, Brennied: Gewoon naar je moedergevoelens luisteren hoor. Ik heb het ook wel een beetje wat jij heb, maar aan de andere kant denk ik juist dat het ook wel een hele leuke tijd is om naar school te gaan met al die extra dingen die ze dan hebben op school. Trena: Geslaagd weekendje dus gehad. Mooi zo. Lin: Oooow leuk een harembroekje en allebei hetzelfde...hahahahaha. Lekker vooruitzicht die vakantie. Sem: Jullie hebben dus heerlijk genoten met zij 2-tjes van het weekend. Moet ook weleens kunnen toch. Waren de meisjes weer blij om jullie ook te zien? Zap: Hoe is het nu met Yannick? Geen koorts meer? Ik was van het weekend ook nog bij C&A, maar hier op het Alexandrium heb ik geen leuke gezien nog. Ik wil ook zo'n saaie die jij heb. Ik kijk wel even in Groningen van het weekend. Hier alles zijn gangetje. Vanmorgen was de peuterfotograaf er en Senna mocht ook met Daynah op de foto en ook nog alleen, dus kunnen we weer een hoop foto's bestellen als ze klaar zijn. Ben benieuwd hoe ze erop staan. Vanmiddag even lekker wandelen met de meisjes. Zonnetje schijnt alleen wel een fris windje. Ga even rommelen. Liefs Kelly
Kel: Ik ga ff op de bonnefooi naar mn moeder. Als ze niet thuis is bel ik je en doe ik bij jou een bakkie thee
Goedenmiddag meiden, Trena: heerlijk he, echt weer ff tijd voor elkaar. Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben. Met de kids thuis ook alles goed gegaan? Brennie: tja, onze meisjes worden groot he. Denk dat die stap naar de basisschool voor de mama's vaak lastiger is dan voor de kindjes zelf. Maar denk ook wel dat het lekker is hoor, weer wat meer tijd voor jezelf en alleen voor Amy. Kel: wat leuk dat de meisjes toch ook nog samen op de foto mochten. Wou Senna een beetje op de foto? Hier weer lekker thuis met de meisjes. Ze waren blij ons weer te zien. Helaas wel meteen een beroerde nacht er achter aan. Faya kreeg koorts. We hebben in totaal anderhalf uur geslapen.....maar ja.....hadden wat energie opgespaard dus dat scheelt dan weer...haha... Nu lijkt er niks met haar aan de hand. Ze is net wakker en Jayna naar psz geweest. Ga zo ff met de kids en mijn moeder de stad in. Tot later, Liefs Sem
Zo we zijn ook weer thuis. Even lekker wezen wandelen. Moest even lege dvd's kopen van 8,5 GB. Kunnen we de geboorte van Senna ook op dvd zetten. Vanavond wil ik een poging gaan wagen om te gaan steppen. Ik heb zo'n stepding onder het stof staan....hahahahaha. Ik heb nog niet echt de energie om naar de sportschool te gaan dus ga het eerst maar zo proberen en misschien over een paar weken dan weer naar de sportschool als ik weer een beetje in het ritme zit van bewegen. Weet niet of je langs bent geweest Zap, maar was dus niet thuis. Anders had je me wel even gebeld toch? Sem: heh dat is balen dat jullie dan gelijk een beroerde nacht hebben gehad. Kan je dan eigenlijk niet meer voorstellen heh toen je nog met zijn 2-tjes was het is dan gelijk stil in huis als de kindjes er niet zijn. Senna vond het wel best geloof ik op de foto. Ze vond het reuze interessant al die kindjes. Ze ging niet lachen dat is dan wel jammer maar goed als ze er maar leuk op staat. Weekend is hier ook weer bijna voorbij. Morgen weer werken. Ga even met Senna knuffelen. Liefs kelly
Trena: jullie waren dus een weekendje weg. Waar waren jullie naartoe? Brennie: hihi klinkt niet gek hoor dat je je kleine grote meid zo laat mogelijk naar school wil hebben. Alleen kerst duurt nog wel even dan toch. Voor Amy en Dyon is het dan misschien wel beter om ze per januari naar school te laten gaan. Weet eigenlijk niet of ze dan nog wel onder de 'vroege leerlingen' vallen als ze per januari gaan? Sem: lekker weekendje rust voor papa en mama dus. Hopelijk was het maar een korte koorts voor Faya. Kel: ahh jullie meiden ook samen op de foto, lief he! Kyllian en Dyon zijn 1,5 week geleden geweest. Hoop dat ze gelukt zijn, aangezien je bij Kyllian door zn rode wangen heen de vlekjes van de 5e ziekte weer goed zag. Ze zullen de foto's vast niet bij gaan werken. Jij dus lekker de maandag vrij. Op de vrijdag ben je toch ook vrij? Zo hier de eerste werkdag van mn 4 daagse werkweek er weer op zitten. Heb het nu nog redelijk rustig op mn werk, maar krijg er een aantal nieuwe clienten bij. Zal binnenkort dus wel weer behoorlijk druk worden.
Kel en Am:Lukt het werken weer een beetje of verlangen jullie weer terug naar verlof ? Am:We hadden een personeelsfeestje van Chris in Hasselt.Kindjes waren gewoon thuis,mn ouders zijn hier komen slapen,dan konden de kids in hun eigen bedjes.
Lekker even zo'n weekendje zonder kids zeker Trena Hasselt zijn we 2 jaar geleden nog geweest, was toen een grote kermis. Mn vader en vriendin hebben nu definitief een huis in Zeeland gekocht, dus we hebben daar binnenkort een vakantieadresje...wie weet eindelijk weer eens meeten? Het werken bevalt wel, vind het wel lekker om even weer wat anders te doen dan alleen thuis voor de kids zorgen. Vind het wel druk, dus soms mis ik het verlof wel. Alhoewel ik het nu echt heerlijk vind om ze na mn werk op te halen, klinkt gek maar geniet nu extra van de momenten dat ik ze zie Zou best iets minder willen werken hoor, zou zelf 3 dagen wel genoeg vinden maar dat is met de functie die ik heb gewoon te lastig helaas.
Hmmzz ik ging net kijken, maar dichtbij jou is het totaal niet! Ze hebben uiteindelijk in Tholen een huis gekocht. Vriendin woonde daar al, dat huis is verkocht. Mn vaders huis in Driebergen is per juni verkocht, dus voor die tijd gaan ze verhuizen. Maar lijkt me wel leuk om Fenna eens te zien!! Misschien heeft Lin weer eens zin in een ritje, dan mag zij rijden haha (als dr buik er van de zomer nog tussen gaat passen ). (sorry Lin )
Zo de eerste werkdag van de week is er weer af. Ik vond het een lange dag....heb je weleens heh. Over een uurtje komen mijn meisjes weer thuis.....wat een rust nu in huis, ben ik niet meer gewend.....hahahhahahahaha Ik heb hetzelfde als Monique. Werken bevalt wel maar ik vind het ook heerlijk om weer naar mijn kindjes te gaan, dan geniet je echt van die momenten weer om ze te zien. Monique: Idd de maa en vrij ben ik altijd vrij. Wel lekker hoor. Al zou ik in de toekomst wel weer de woe middag vrij willen zijn als Daynah op school zit. Ben benieuwd naar de foto's van je jongens. Mss hebben ze wel wat weggewerkt met die vlekjes. Wij gaan even eten. Lfs kelly
Wat lekker Kel, altijd 4 dagen weekend! Blijf je de woensdag werken als Daynah naar school gaat? Hier vanmorgen de schoolfoto's gehad, vind ze zelf erg leuk. Ik hoor Kyllian net huilend wakker worden, dus ga weer even naar boven.
Zo ik ben er ook nog even snel....ontzettend druk hier! Eigenlijk niet zo goed met mijn voet maar ik kan gewoon niet stilzitten..is niets voor mij!! Alles op de zolder zit nu al in dozen, alle ramen weer gelapt, tuin voor en achter bijgewerkt...pff allemaal dingetjes die ik nu tijd voor hebt...als ik niet wegkan. Dennis is de garage nu aan het opruimen en in dozen pakken, vrijdag gaat alles over en volgend weekend gaat hij over bij zijn ouders...best raar nu het zo dichtbij komt, na 10 jaar echt zo definitief maar zeker het beste!!!! Zo ga ff mijn zelfgemaakte soep opzetten, gehakballetjes gemaakt, frietjes erbij en salade mhhh. Kom morgen ff weer reageren op iedereen. Liefssss
Simone: 10 jaar is best een tijd zeg. Zal idd wel raar zeker, zeker de eerste periode alleen met de kids. Wel rustig aan proberen te doen met je voet he. Sterkte met alles.
Goodevening, Simone: Rustig aan doen hoor met je voet anders duurt het alleen maar langer dadelijk. Kan mij voorstellen dat het nu dichterbij komt dat het wel raar is. 10 jaar is ook niet niets natuurlijk. Maar jullie hebben wel het juiste besluit genomen en alleen maar mooi dat het in goede harmonie gaat. Monique: Sabino die is voorlopig de woensdagmiddagen vrij en dan gaat hij de overige dagen een uurtje langer werken, dus dan scheelt het niet in geld. Ik hoop dat ik in de toekomst de woe middagen vrij kan krijgen. We zien het wel. Vandaag is Senna voor het eerst naar het kdv gegaan (een ochtendje) Ik vond het wel moeilijk om haar daar achter te laten. Maar het is hartstikke goed gegaan. Vanmorgen had ze geen zin om te eten. Ze had maar iets van 40cc op en toen pas om 10.15 uur wilde ze weer eten, daarna heeft ze alleen maar geslapen in de kinderwagen toen de kindjes allemaal buiten aan het spelen waren. En de leidster die had nog gezegd dat Daynah iedere keer even kwam kijken bij Senna of alles goed ging. Ze nam mij taak over....hahahahaha. Wel makkelijk dat ze allebei in dezelfde groep zitten. Kan ik Daynah ook uithoren. Volgende week gaat Senna heel de dag. Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend. Heb er zin in. Sem, Zap en mss Sap gaan naar Groningen toe een nachtje dus dat wordt weer dolle pret natuurlijk. Vrijdag ook nog naar het cb voor de 2de prikken van Senna en morgen is ze alweer 3 maanden. We kunnen ook alweer over naar maatje 68, 62 wordt alweer veel te krap. Lange dame dus ook. O ja en meiden ook ik heb nu een kindje met haaruitval . Ze krijgt op de achterkant van haar hoofdje kale plekken.....geen gezicht nu. Bovenop heeft ze een bos met krullen en de achterkant is dadelijk kaal.... Ik ga nu lekker bankhangen. Liefs kelly
Goedenavond meiden, Monique: lijkt me inderdaad best pittig, elke week 4 dagen werken. Gelukkig bevalt het werken op zich wel weer goed, even weer iets anders dan alleen maar zorgen voor de kids. Leuk, vakantieadresje in Zeeland, wanneer gaan ze verhuizen? Kel: worden de meisjes altijd thuis gebracht? Wel lekker dan even nog rust in huis. Is Sabino alleen met de meisjes komend weekend, of gaan ze uit logeren? Simone: poeh, 10 jaar, is inderdaad een hele tijd en niet zomaar een stap die je zet, maar jullie hebben er goed over nagedacht en hoop echt dat je straks echt opnieuw kunt beginnen en opnieuw het geluk zal vinden samen met de jongens. Sterkte met je voet! Hier vandaag lekker genoten van het mooie weer. Jayna vanmiddag hele middag met haar buurmeisje gefietst en voor ons huis in het speeltuintje gespeeld. Daar waren nog 3 kindjes uit hun groepje van de psz aan het spelen, dus was een gezelige boel. Faya is gelukkig weer koortsvrij na 3 slechte nachten. Ik heb trouwens afgelopen weekend eindelijk bericht van mn zus gehad.....ze wil voorlopig geen contact, is er niet aan toe. Een heel verhaal, waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet, maar laat het nu bij haar en zie wel of ze er ooit nog op terugkomt. Ik merk dat mij broer nog wat twijfelt,maar denk dat hij mijn zus zal volgen....helaas....maar ik heb het geprobeerd en meer kan ik niet doen... Nou ga ff wat drinken en tv kijken, het Blok.... Tot later, Liefs Sem
Ow Kel, Senna dus haaruitval.....heeft Daynah nooit gehad toch? Jayna heeft dat rond die leeftijd destijd ook wel gehad, maar kwam na 2 maandjes al gauw weer terug. Wat lief dat Daynah zo op haar zusje let, helemaal trots dat ze is natuurlijk! Fijn dat het zo goed ging, dan breng je haar volgende keer ook met een gerust hart weg. Enne....het wordt inderdaad dolle pret in Groningen....hahahaha!!!