November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fajah wat een kreng zeg, arme Yorben! Kreeg ze niet op dr donder van haar moeder?
    Chiel gaat wel mee hoor, hij moet eens durven niet mee te gaan ;). Hij moest alleen presentatie geven aan allemaal CEO's. Als het goed is zit hij nu in de auto, hij rijdt rechtstreeks daarheen.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja gelukkig hij zit in de auto belde net. Liep iets uit maar is op tijd :)

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ooow gelukkig Lin,dacht al dat je alleen ging,maar gelukkig gaat Chiel mee.
    Ja buurmeisje heeft op dr donder gehad van haar mama.Hoop maar dat het geen littekens worden,tis best diep,gister was het ook nog dik.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja idd als maar geen littekens worden. Vaak lastig omdat er ook vaak vuil onder de nageltjes zit. Heb je detol of hoe heet dat spul voor in water oplossen en is voor ontsmetting.

Pfff ikke echt stressie nu. Nou ga Jaime dr schoenen maar vast aantrekken en dr jas. Ze is een beetje dwars dus zal ook nog ff duren....

Duimen jullie dat alles goed is en het er 1 is ?

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik zal duimen Linda.Zullen er geen 2 zijn hoor,zou wel erg toeval zijn als je dat 2x na elkaar zou hebben he.
    SUCCES XXX

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, spannend voor Linda! Ben benieuwd naar het kleine frummeltje. Ik duim dat het er 1 is!
    Als alles er goed uit ziet, zou ik het gaan vertellen Lin. Heb ik hier ook gedaan. Ik vond het sowieso altijd lastig om op mijn werk te vertellen en daar ben ik ook altijd eerlijk in geweest. Eerste keer omdat ik toen pas net in dienst was, 2e keer omdat het al zo snel erna was en deze keer omdat het niet geheel gepland was...
    Nu hoef ik gelukkig nooit meer te vertellen!

Hoop dat we snel iets horen van je!

Trena: nou wat een meiske zeg. Hoop dat het weer wegtrekt. Zal toch wel? Die huid groeit nog wel hoor. Veel smeren, dat helpt ook nog wel.

Brennie: wat ben jij toch een bofferd zeg. Om half 10 was wakker! Dat hebben wij hier nooit gehad hoor. Je went er wel weer aan, maar het zou zoooo lekker zijn om eens tot 9 uur door te kunnen slapen. Nu ben ik zelf gewoon standaard om 7 uur wakker.

Tjonge, ben helemaal de pijp uit zeg. Zo druk vandaag. Wes had nog niets aan de kamers gedaan :x Had er geen zin in. Tjonge, nu heeft ie 2 dagen dat ie door kan werken... Heb maar niets gezegd, hoop dat ie morgen wel wat gaat doen.
    Ach, hij belde net. Hij is in ieder geval nu boodschappen aan het doen!

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Lis dat is balen dat ie dan twee dagen heeft en niets doet. Naja iig nog de boodschappen. Gaat het goed met Wes verder omdat ie eerst niet goed ging?

Zo meiden de echo is achter de rug :D. Het is er gelukkig 1 :). Wat een heel mensje is dat al zeg met deze tijd! Ik wist niet wat ik zag! Het heeft iig twee armen, twee benen en voor zover ze nu kon zien waren de hersentjes ook al goed zichtbaar. Ieniemini neusje. Lag eerst heel rustig ik dacht is dat wel ok. Maar zag het hartje mooi kloppen en na eventjes begon hij ineens te schoppen en springen en zwaaien met de armpjes :D.

Ik ben iets verder dus banner verzet. Morgen dan alweer 11 weken! Kindje is 4.2 cm. Heb gelijk voor volgende week een afspraak voor de combinatietest. Dus ben ook maar daarna gelijk doorgegaan naar de bloedwinkel. Pfff 7 buisjes maar liefst. Hoop dat die muts dat bloed voor die combinatietest goed heeft gedaan want volgens mij moest ze buisje gebruiken uit dat tasje. Heb het vier keer gezegd maar ze was overtuigd van dat ze eigen buisje moest doen. Dan zal het wel heh. Volgende week vrijdag om kwart over twee dus weer een echo!

Zo nu ff lekker lasagne eten :D

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Mooi dat alles goed was Lin! En dat het er maar 1 was!
    Ga je het nu toch vertellen? En besefte Jaime het ook?

9. Heerlijk tis weer weekend.

Trena: Ooooow wat lijkt Fenna toch op Yorben. Ongelofelijk hoe 2 kindjes zo op elkaar kunnen lijken zeg. En ze is ook zo veranderd vind ik. Het baby zijnde is er echt helemaal van af.

Lin: Gelukkig is het er maar eentje en is alles goed. Ik was het helemaal vergeten dat je vandaag moest.
    En iedereen zo dronken van de week op je werk. Nee dan hebben ze echt niets in de gaten....hahahahahha

Mirjam: Ooow wat een heerlijk kereltje is Pepijn zeg. Lekkere bolle toet heeft ie.

LIS: Wat fijn dat de kids zo hebben genoten in Euro Disney. Wel irritant van je schoonmoeder. Ik zou me daar ook aan irriteren.
    En nu alweer aan het werk.
    Ik weet eigenlijk niet of Sap definitief gestopt is met het forum. Ze heeft het momenteel ook wel druk met de bruiloft van haar zusje heh, dus mss komt ze daarna wel weer.

Hier liggen de meiden allebei net op bed. Sabino moest om 19.00 uur weg en ik kwam om 18.50 uur thuis met de meiden, dus stond er alleen voor met het in bad doen. Ach van het weekend staat Sabino er alleen doen als mama het gezellig heeft in Groningen.

Ik ga even lekker een kopje thee zetten.
    Morgen naar het cb.

Liefs Kelly

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben dr ook weer ff hoor meiden. Maar t is hier zo ontzettend vervelend met Yannick die niet moe te krijgen is. Hij is bijna de hele dag op en s avonds en s nachts slaapt hij ook hooguit een uurtje of 2 achter elkaar om er vervolgens weer 2 wakker te zijn. John en ik zijn dus een soort van op. Hij is nu van de AB af, heeft ie een week gehad, dus ga nu met die VSM troep beginnen in de hoop dat hij daarvan wat rustiger wordt en gaat slapen. Hij is gewoon niet moe te krijgen en blijft er ook nog super vrolijk onder. Maar papa en mama willen weleens doorslapen nu na 9 mnd. Moeten er nu nog gemiddeld een keer of 6 uit per nacht waarvan 1x een fles. Pffffffffff niet echt makkelijk vol te houden dus.

Verder alles ok hoor, Jill is heel lief en we hoorden gisteren dat ze geplaatst is op de school die wij wilden voor haar. Er waren meer dan 60 aanmeldingen en er mochten er maar 6 door omdat er al 20 broertjes en zusje plekjes weg waren. En totaal maar 26 die aangenomen worden voor t komende jaar. Gelukkig dus, maar had haar ook al ingeschreven toen ze 13 maanden was hoor, was toen de eerste :)

Morgen een dagje werken en dan rij ik door naar Assen naar mn vader. Zaterdag door naar Grun om te stappen en shoppen met Kel en Sem en mss Sap( die moest iets doen voor dr zusje dr bruiloft en als t niet te laat wordt komt ze ook ) Wordt dus een gezellig weekendje. En dan over 3 weekjes alwee rnaar Spanje, heerlijk :)

Nu ff wat reacties:

Panda: Wat een schatje is Pepijn. Heerlijk die bolle wangen. En ook alweer in mt 68, t is een flinkerd he. Leuk hoor. Doet hij alles goed? Geniet je van je twee mannetjes?

Kel en Sem: Jullie spreek ik zaterdag weer, 1230 hotel. Rij voorzichtig en tot dan :)xxx

Lin: Jippie maar 1 kindje en alweer 4,5 cm. Hihi. Leuk weer zo een kleine frummel he. Wil je weer weten wat t gaat worden? En een combitest, goed zo. Hadden wij ook gedaan, je wil het toch weten als iets niet goed is he. Leuk zo een cursus met dronken collega's. Hahaha. Wanneer ga je t grote nieuws aan iedereen vertellen? Weten jou ouders t al?

Lis: Leuke dagen gehad i n Eurodisney zo te lezen. Was t ook zo druk toen jullie er waren? En ik welk hotel hebben jullie geslapen? Ergens in Parijs of bij disney? Arme Marijn weer op zn neusje gevallen. Echt een pechvogel he.

Trena: Wow wat een poppie is Fenna. Zo lief en wat de rest al zei, kopie van Yorben. Al vind ik haar ook veel op Chris lijken hoor. Ze wordt wel donker denk ik. Zondag de doop, veel plezier he en spammen daarna.

Am: Leuke foto van Kyl en Dyon. Dyon is fotogeniek, met zn grote glimlach op de foto. Geweldig. Hier krijg ik t niet voor elkaar om ze allebei leuk erop te krijgen. Yannick lacht meestal wel, maar Jill trekt altijd gekke bekken of lacht heel stom. Werken gaat weer lekker dus. Best veel uren maak je in de week zeg.

Brennie: Alles goed bij jullie?

Ik ga weer naar boven, Yannick wordt weer wakker...........zucht.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zaph ik heb echt met je te doen. Zoveel keer per nacht eruit is ook echt niet leuk! Hopelijk loopt hij snel misschien dat hij daardoor wat moeier wordt en beter gaat slapen?? En een nachtfles hebben ze dat nog op die leeftijd (ik weet het echt niet meer wanneer die stopt...). Fijn dat Jill op de school kan. Wat gaat het snel met ze heh. Gaat ze ook naar BSO? (zo ja moet je ook snel regelen, hier is bso aan school gekoppeld..en als daar wachtlijst is heb je pech, dat gaat hier nog groter probleem worden dan het vinden van een school...stelletje sukkels hier in nederland) Ja wil wel weten wat het wordt en vertel het ook wel, kan het toch niet voor me houden. Misschien ga ik wel al met week 16 een geslachtsbepaling echo doen (kan schijnbaar las ik in folder van het echobureau).

Kel oh ja dat badritueel is zo tijdrovend als je het alleen moet doen. Helemaal met twee denk ik. Krijgt Senna morgen prikken bij het cb?

Lis je gelooft het niet maar Jaime zag de echo wel maar zei verder niks..haha. Ze vroeg wel aan die vrouw wat ben je met mama haar buik aan het doen dan? Zei die vrouw ik ben je mama aan het kietelen op dr buik..whaahaaa. Zegt Jaime oh dat vind ik ook lekker kietelen op mijn buik...whoeeehaaa. Ze heeft vanavond ook niks gevraagd. Chiel heeft haar wel flink afgeleid hoor....

Oh ik ben zo pissig! Ik lees net dat RIVM formulier wat je moet terugsturen nadat de baby is geboren. Staat daar dus duidelijk GEEN bloed terugsturen en gebruik buis die is bijgevoegd GEEN andere buis. Die kuttekop! Ik heb het tot drie keer toe gezegd voor het prikken en na het prikken zei ik het nog een keer. Maar ja zij zei tegen mij: nee hoor wees maar gerust mevrouw en we doen dat altijd zo. Volgens mij klopt het dus ook nu echt niet. Wat een enorme mutserige kuttekop. Ik ben echt pissed. Mag ik fijn nog een keer dat kutprikken doen (sorry hoor wat dat betreft echt zwanger met nu dus heel pissig). Bel morgen wel eerst met echobureau en dan die kuttekoppen maar bellen.

Zou trouwens nu al wel heel graag willen weten wat het wordt. Een jongen of een meid. Dacht voor ik zwanger werd oh weer een meid, maar maakt mij nu niet uit. Ik voel me wel heel anders dan bij Jaime, maar ja dat zegt ook niks heh.

Ik ga ff uitrazen door die domme kuttekop! En dan lekker slapen!

lfs

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nou nou nou Lin, niet zo schelden joh,dadelijk word je nog van t forum verwijderd! ;) hahahaah.........
    Wij hebben geen BSO nodig. Op mn werkdagen brengt mn schonmoeder/-vader Jill naar school, geldt ook voor tussen de middag eten en ophalen na schooltijd. Is maar 2 dgn in de week he dat ik werk, dus goed te regelen. Yannick gaat dan ook alweer een half jr later naar de psz. Time flies. Wel fijn, mn schoonvader stopt dit jaar met werken, dus veel tijd voor de kleinkids :)

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trouwens die brief hoef je niet terug te sturen hoor, heb em hier ook nog liggen van Yannick hahahaa.........kan jou t schelen.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha ja ik dacht ook toen ik m kreeg....die heb ik ook nog ergens van Jaime tussen een stapel papier...

Lekker dat je schoonvader straks meer tijd heeft. Leuk ook voor de kindjes. als ik dichtbij mn ouders zou wonen zou ik daar ook voor kiezen.

Oh ikke echt nog pissig op dat mens. Is toch ook dom zoiets doen????

Robine wat denk jij dat ik krijg? Jij had het de vorige keer goed (ik las vorige week nog ff terug op het oude bevallingslijst forum...hihi)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik hoop trouwnes maar dat die verzekering die combitest vergoed...of tenminste twee keer als die weer over moet.
    Kost 147 eutjes! Kan ik heeel veel babykleren van kopen.

Zie hier vanaf week 17 geslachtsbepaling. Ga ik misschien wel doen. Ben zo benieuwd!

Echo geslachtsbepaling
    vanaf 17 weken
    • alleen geslachtsbepaling 2D
    • inclusief foto’s

• meerprijs DVD met of zonder ingesproken uitleg
    (Als de geslachtsbepaling niet lukt kom je later in de zwangerschap,
    zonder extra kosten, terug voor een nieuwe poging.)

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin combi test wordt nier vergoed als je onder de 35 bent en eigenlijk geen echte reden hebt tot testen .maw als er geen erfelijke afwijkingen in de familie zijn kost t je gewoon 147euro. Ik moest ook meteen afrekenen na screening. Ennuh je krijgt een zoon net als sap en ik,eerst m dan j.

X

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Goeiemorgen!

Ga zo eerst maar bellen of die test goed is gegaan zo. beetje bewolkt hier jammer.

Zaph kreeg jij m niet vergoed? En bij Jill ook niet?
    Ik kreeg die test bij Jaime wel vergoed.Ach ik zie het ook wel wil gewoon die test wel doen. En ik hoop dat als het verkeerd is ik niet twee keer hoef te betalen, dat mag die bloedwinkel dan doen :p.

grappig dat jij dat ook denkt. Voor mn gevoel heb ik geen idee wat het wordt, maar het is meer, en vooral nu de uitgerekende datum naar voren is gehaald, dat ik denk hmmzzz dan hebben we het volgens mij echt gedaan vlak voor de eisprong. Ik denk ook een jongen dus.

Morgen komt de nieuwe eigenaar van het huis van de buurman, die kerel die wil gaan splitsen. Zondag gaan we naar een landgoed in Breukelen een of andere fair ofzo voor rijke mensen..haha. Chiel kreeg een uitnodiging van schaap en citroen. Hij had toen toch die rolex gekocht en wilde wat van de prijs afpraten, dat ging niet, maar we zouden dan kaarten voor een dagje krijgen. vorige keer was het een paardenwedstrijd oid, maar toen konden we niet.

Ik ga ff opruimen en straks even bellen. Grrrrrrr.

lfs

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ook balen als je nu zou gaan vliegen trouwens.....die aswolk...
    nou ga er vandoor!

doeiii

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Net met echobureau gebeld en ze gaat maandag met het RIVM bellen of het goed gegaan is maar ze denkt van niet omdat ze dus helemaal niet een buis met bloed mee moeten sturen maar een combi van dat serum met bloed (wat dus in dat koeltasje zat wat ik meegekregen had). IRRITANT! Maandag belt ze mij terug.

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Houd het ff kort, want heb nog genoeg te doen voordat ik zo richting Groningen vertrek...

Linda: gefelicteerd met de goede echo! Toch iets verder dan je gedacht had, wat bijzonder weer om zo'n mini mensje te zien bewegen he!

Zaph: en een beetje bij kunnen slapen bij je vader afgelopen nacht? Tot zo!

Lydia: Welkom thuis! Dus volop genoten in Parijs, mooi zo!

Kel: jaja, Sabino staat er alleen voor dit weekend met zn meisjes, Len ook, komt vast wel goed toch. Denk dat jij al onderweg bent, tot zo!

Trena: schattige foto's van Fenna, ze heef best al een bos haar zeg! Meer als Faya!

Brennie: Amy dus ook wel een eigen willetje. Als ze zo moe worden kunnen ze echt vervelend worden he.

Laat het hier ff bij. Ik laat Len uitslapen en ben met de meisjes opgestaan, aangezien ik morgen in Groningen mijn roes kan uitslapen ....hahaha....;)
    Ga ff ontbijtje maken, douchen, tas pakken en dan rond 11.30 uur richting Groningen. Fijn weekend allemaal!

Liefs Sem

Deel Deze Pagina